Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
We hadden een opvanghond
Moderator: moderatorteam
-
bouvierpoedel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.
Re: We hadden een opvanghond
Ach TS is teveel bezig geweest in haar kinderlijk enthousiasme en vergeten dat ze ook een probleem in huis kan halen ,teveel roze en bezig met wat voor naam ze hem zou geven . Heel lief allemaal maar dat is niet genoeg om als gastgezin te gaan functioneren.
Ze heeft haar ongeschiktheid en tekortkoming op dat vlak snel opgepakt en de hond bij een ander de kans gegeven .
Misschien een beetje teveel de gedachte ook iets goeds te willen doen voor een arme zwerfhond.?
Bij Diana is de insteek van het begin heel anders geweest omdat die wat nuchterder kijkt en het probleem zich al had voorgedaan.
Ze heeft haar ongeschiktheid en tekortkoming op dat vlak snel opgepakt en de hond bij een ander de kans gegeven .
Misschien een beetje teveel de gedachte ook iets goeds te willen doen voor een arme zwerfhond.?
Bij Diana is de insteek van het begin heel anders geweest omdat die wat nuchterder kijkt en het probleem zich al had voorgedaan.
Wat je zegt ben je zelfffff 

- mercedes2803
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Stiefhond Hummer - Franse Bull
- Aantal honden: 1
Dat dus inderdaad.kipo schreef:Cindy52 schreef:Die hond was probleemloos in Spanje, probleemloos de eerste drie dagen in zijn nieuwe opvang in Nederland, geweldige hond, binnen een week moet hij weg want hij is agressief, gedrag wat hij nooit eerder vertoond heeft en nu bij Diana ook niet vertoond.
Ja? En wat zegt dat? Volgens mij alleen maar dat hij géén goede match is met Sabi of Wilma of beide. En dat hij en zij dus beter af zijn als Yogui ergens anders woont.
Niks dupe van. Applaus voor Sabi dat ze dit durft erkennen en ernaar handelen.
Ik begrijp dat gezeik op Sabi dus ook niet goed, alle lof dat ze het erkent en voor de hond het beste heeft gedaan.
Maar ja...Cindy heeft zo'n ENORM probleem met mensen die 'goed' doen en na weloverwogen denkwerk juiste beslissingen nemen dat ze met een enorme blinde vlek maar blijft hameren dat Sabi een lui wijf is dat geen energie in de hond wilde steken.
Het hele idee alleen al dat mensen vanuit een feel good gevoel graag een hond op willen vangen of uberhaupt iets belangeloos voor een mens of dier doen, stuit Cindy zo vreselijk tegen de borst, dat ze iedereen die wat doet voor een dier of mens stelselmatig met grof geschut in een hoek zet met oneliners als "doe nou maar niet alsof je zo geweldig bent"
want oh wee als je er zelf ook maar 5 % blijdschap of een goed gevoel uit haalt als je iets doet voor een mens of dier, dan ben je namelijk een heilige moeder Theresa die zichzelf op de borst klopt, zichzelf op een voetstuk zet en hang je graag een aureool boven je hoofd omdat je jezelf FANTASTISCH vindt.
nee, wat zeg ik ? MEER dan fantastisch
Kijk maar eens terug in de berichtengeschiedenis van ons aller Cindy...
Het is een wederkerend dingetje voor haar en ze is er altijd als de kippen bij om mensen even duidelijk te maken dat je een borstklopper bent als je iets doet voor een ander.
Ik vermoed maar zo dat het een gevalletje is 'zo als de waard is vertrouwt hij zijn gasten' want waarom anders wil je altijd andermans goede bedoelingen in twijfel trekken en in dit topic iemand zelfs als luie randdebiel zonder hondeninzicht wegzetten ?
Of Cindy heeft zelf geen enkele ervaring met mensen die eens iets liefs voor haar gedaan hebben en is stiekem gewoon afgunstig..kan ook nog ?
Hoe dan ook, NIEMAND is zo geweldig als zij zelf....want die aureool is namelijk enkel en alleen bedoeld voor haar
Tenslotte is zij de geweldige opvang mevrouw die een doodzieke bejaarde podenco midden in de nacht opvangt
Alleen een beetje jammer dat een aardige groep op het forum helemaal schijtklaar zijn met dat sjagerijnige genuk en haar niet die veren in haar reet steken die ze eigelijk heel graag wil hebben...
Hondjes opvangen doe je namelijk in Spanje; DAN zijn ze gered...
Als je ze hier opvangt doe je dat blijkbaar enkel ter meerdere eer en glorie voor jezelf.
Ook als je iets voor mensen doet trouwens, dat je het maar even weet
Laatst gewijzigd door mercedes2803 op 16 mar 2016 16:39, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Cindy52
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): mastin espagnol
Dat dus ! Nou die zeepbel is geklapt en prima voor de hond maar jammer, het zijn geen uitprobeerseltjes !bouvierpoedel schreef:Ach TS is teveel bezig geweest in haar kinderlijk enthousiasme en vergeten dat ze ook een probleem in huis kan halen ,teveel roze en bezig met wat voor naam ze hem zou geven . Heel lief allemaal maar dat is niet genoeg om als gastgezin te gaan functioneren.
- mercedes2803
- Zeer actief
Dus ?Cindy52 schreef:Dat dus ! Nou die zeepbel is geklapt en prima voor de hond maar jammer, het zijn geen uitprobeerseltjes !bouvierpoedel schreef:Ach TS is teveel bezig geweest in haar kinderlijk enthousiasme en vergeten dat ze ook een probleem in huis kan halen ,teveel roze en bezig met wat voor naam ze hem zou geven . Heel lief allemaal maar dat is niet genoeg om als gastgezin te gaan functioneren.
Dan begint toch niemand nog aan opvangers ?
Je moet toch altijd ergens beginnen of niet dan ?
- kipo
- Zeer actief
Niet????Cindy52 schreef: Dat dus ! Nou die zeepbel is geklapt en prima voor de hond maar jammer, het zijn geen uitprobeerseltjes !
Ben jij niet -as we speak- aan het uiproberen (!) of jouw mastin een match kan kan zijn met een veel kleiner, ziek en bejaard hondje?
-
bouvierpoedel
- Zeer actief
Geloof ook voor TS een goede leerschool en beter inzicht waar ze op moet letten ipv die andere naam en de leuke roze wolkjes voordat ze een hond in huis haalt.Cindy52 schreef:Dat dus ! Nou die zeepbel is geklapt en prima voor de hond maar jammer, het zijn geen uitprobeerseltjes !bouvierpoedel schreef:Ach TS is teveel bezig geweest in haar kinderlijk enthousiasme en vergeten dat ze ook een probleem in huis kan halen ,teveel roze en bezig met wat voor naam ze hem zou geven . Heel lief allemaal maar dat is niet genoeg om als gastgezin te gaan functioneren.
Ach zo staan we allemaal wel eens voor verrassingen dat je het niet goed ingeschat hebt of beetje teveel door die roze bril hebt zitten staren.
En soms kom je door een andermans dingetje zelf ook tot de ontdekking dat je ergens blijf hangen of wel eens de fout in gaat.

- mercedes2803
- Zeer actief
bouvierpoedel schreef:Geloof ook voor TS een goede leerschool en beter inzicht waar ze op moet letten ipv die andere naam en de leuke roze wolkjes voordat ze een hond in huis haalt.Cindy52 schreef:Dat dus ! Nou die zeepbel is geklapt en prima voor de hond maar jammer, het zijn geen uitprobeerseltjes !bouvierpoedel schreef:Ach TS is teveel bezig geweest in haar kinderlijk enthousiasme en vergeten dat ze ook een probleem in huis kan halen ,teveel roze en bezig met wat voor naam ze hem zou geven . Heel lief allemaal maar dat is niet genoeg om als gastgezin te gaan functioneren.
Ach zo staan we allemaal wel eens voor verrassingen dat je het niet goed ingeschat hebt of beetje teveel door die roze bril hebt zitten staren.
En soms kom je door een andermans dingetje zelf ook tot de ontdekking dat je ergens blijf hangen of wel eens de fout in gaat.
Juist.... en dan siert het je alleen maar als je dat eerlijk durft toe te geven...
Niks aan de hand zou je zeggen...
Maar nope, Sabi moet even goed duidelijk gemaakt worden dat ze er geen energie in gestoken heeft en geen hondeninzicht heeft.
Ik krijg daar het schijt van...
Voorheen hebben we van die perioden hier op het forum gehad waarbij werkelijk iedereen die ook maar een "blundertje" maakte afgeslacht moest worden, vooral nieuwkomers.
Daar zijn we als forum best van verschoond de laatste tijd en ik vind dat erg prettig kan ik je zeggen...
laten we dat vooral zo houden zou ik zeggen.
-
bouvierpoedel
- Zeer actief
Beetje kijken waar je zwakke en goede punten liggen zonder die roze bril voordat je gaat opvangen of een hond aanschaft is wel verdomde handig. TS zou de ideale persoon zijn als ze ook haar eigen karakter en kennis tegen het ligt houd.mercedes2803 schreef:Dus ?Cindy52 schreef:Dat dus ! Nou die zeepbel is geklapt en prima voor de hond maar jammer, het zijn geen uitprobeerseltjes !bouvierpoedel schreef:Ach TS is teveel bezig geweest in haar kinderlijk enthousiasme en vergeten dat ze ook een probleem in huis kan halen ,teveel roze en bezig met wat voor naam ze hem zou geven . Heel lief allemaal maar dat is niet genoeg om als gastgezin te gaan functioneren.
Dan begint toch niemand nog aan opvangers ?
Je moet toch altijd ergens beginnen of niet dan ?

- dagmar88
- Zeer actief
kipo schreef:Niet????Cindy52 schreef: Dat dus ! Nou die zeepbel is geklapt en prima voor de hond maar jammer, het zijn geen uitprobeerseltjes !
Ben jij niet -as we speak- aan het uiproberen (!) of jouw mastin een match kan kan zijn met een veel kleiner, ziek en bejaard hondje?
-
Manuma
- Zeer actief
Mijn honden zijn allemaal probeerseltjes
oops.
Ik vind dit een heel naar topic voor Sabi, ze heeft goed gehandeld. Beter snel weg voordat hij in dit gedrag groeit en het lijkt me heel moeilijk tot inzicht te komen dat je het zelf niet kunt oplossen of in goede banen kan leiden. Beter opgeven dan denken dat je de wereld aan kan en maar wat aan gaat modderen.
Dus Sabi, triest en onverwacht en jullie zullen er geheid enorm van balen. Maar je hebt het goede voor de knappe man gedaan!
Ik vind dit een heel naar topic voor Sabi, ze heeft goed gehandeld. Beter snel weg voordat hij in dit gedrag groeit en het lijkt me heel moeilijk tot inzicht te komen dat je het zelf niet kunt oplossen of in goede banen kan leiden. Beter opgeven dan denken dat je de wereld aan kan en maar wat aan gaat modderen.
Dus Sabi, triest en onverwacht en jullie zullen er geheid enorm van balen. Maar je hebt het goede voor de knappe man gedaan!
- Paisley
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Stabyhoun & working Kelpie
- Aantal honden: 2
Ja dat vind ik ook. Dat is het nadeel van alles delen op het forum. Het is leuk om dingen te delen als het goed gaat, maar de betrokkenheid kan ook omslaan in kritiek als t allemaal wat minder gaat.Manuma schreef:
Ik vind dit een heel naar topic voor Sabi, ze heeft goed gehandeld.
Maar het moet niet uitmaken voor jezelf. Als je weet dat je de juiste beslissing hebt gemaakt, wat doe kritiek van onbekende mensen van een forum ertoe?
Zo te horen heeft Yogui het prima naar zn zin bij Diana en de ervaring bij Sabi heeft er ook voor gezorgd dat Yogui beter gematcht kan worden bij een nieuwe adoptant.
Ik zie het voor Yogui gewoon als een succes verhaal en ik hoop dat Sabi het aandurft om nog een keer op te vangen! Want meestal is het gewoon hartstikke leuk om te doen!

- dagmar88
- Zeer actief
Ach, gewoon over die ene zure oprisping heen lezen.
-
laeken
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Dus? Want je roept veel maar zegt weinig. De agressie is verzonnen? Ze heeft de hond zo gemaakt in een paar dagen? Want je lijkt het gewoon te ontkennen. Wie weet heeft de hond even tijd nodig om zijn ware aard te tonen nu hij volwassen begint te worden. Ik vind dat je nogal hoog van de toren blaast over zaken waar je niks vanaf weet. Je roept dat de hond altijd lief was. Hij was 5 weken en hoe oud is hij nu helemaal? Nu is hij weer lief zeg je. Hoe lang zit hij nu helemaal bij Diana? Kan best zijn dat hij nu lief blijft maar dat hoeft dus helemaal niet.Cindy52 schreef:Je rukt graag dingen uit zijn verband, lijkt wel een hobbie van je, ben er wel klaar mee. Die hond was probleemloos in Spanje, probleemloos de eerste drie dagen in zijn nieuwe opvang in Nederland, geweldige hond, binnen een week moet hij weg want hij is agressief, gedrag wat hij nooit eerder vertoond heeft en nu bij Diana ook niet vertoond. En wat mijn mastin in dit verhaal nou weer doet begrijp ik al helemaal niet. Zal me verder ook worst wezen gezien wat ik van jou gelezen heb over Basje, je hondeninzicht is niet zo best !laeken schreef: Wat gek dat je jezelf wel excuseert op basis van raseigenschappen maar een ander er helemaal zelf voor op laat draaien. Als jouw mastin de buurman door het hek trekt is het een goede mastin. Maar als deze halve Duitser gromt of uitvalt ligt het aan de baas. Jij bent wel heel makkelijk voor jezelf en streng op je omgeving he?
Uitvalgedrag is heel passend bij de duitse herders als je ze dat niet heel goed afleert. Net zo passend als de buurman door de hek trekken voor een mastin. Een buurman die jij vervolgens moet ontzetten en waar je je hond voor bent gaan belonen. Dat vond ik nogal apart zoals je in je topic kon lezen. Als deze hond was gaan grommen en uitvallen naar een overvaller had ze een bot moeten kopen en was het brave hond geweest. Omdat de hond geen onderscheid kan maken is het ineens een slecht opvanggezin. En als jouw mastin morgen een inschattingsfout maakt?
Duitse herders waken omdat ze argwaan naar vreemd in hun genen hebben. Hadden ze dat niet dan waren het geen goede waak en verdedigings honden. Beetje goed begeleiden helpt prima. Eigenschappen ontkennen is dom. Dat deze hond iets van dat in zich heeft laat hij nu toch duidelijk zien? Mijn hond was onder precies dezelfde omstandigheden nl niet gaan grommen of uitvallen. Hoe simpel wil je het hebben?
Ik heb wat herders gehad. Jij niet denk ik. Mijn teef was de eerste 18 maanden lief met alles en iedereen. Onderdanig en speels. Daarna werd ze waaks, beschermend en heel eenkennig. Leeftijd. Maargoed, ik praat tegen scheepslui die aan de wal staan.
-
Cindy52
- Zeer actief
Nee, ik ben niks aan het uitproberen, mijn mastin is sociaal met iedere hond. Ik vroeg me voor mezelf alleen af of het een toevoeging zou zijn voor haar, nou dat antwoord heb ik en ik schreef elders ook al dat niet alles in het teken van Pukie hoeft te staan dus beter lezen volgende keer !kipo schreef:Niet????Cindy52 schreef: Dat dus ! Nou die zeepbel is geklapt en prima voor de hond maar jammer, het zijn geen uitprobeerseltjes !
-
Cindy52
- Zeer actief
Ja de verhalen over je honden heb ik links en rechts gelezen, waren allemaal agressief toch ? Ik ben opgegroeid met duitse herders, heb ze mijn hele leven gehad en nee, die vertoonden geen agressie. Dat de huidige doorgefokte herders dat wel doen klopt maar deze komt uit Spanje is een mix. Ik roep niks, Diana schreef zelf dat de hond uitermate sociaal was in twee spaanse opvanggezinnen waar hij bijna een jaar vertoeft heeft en nooit dit soort problemen vertoond heeft !laeken schreef:Dus? Want je roept veel maar zegt weinig. De agressie is verzonnen? Ze heeft de hond zo gemaakt in een paar dagen? Want je lijkt het gewoon te ontkennen. Wie weet heeft de hond even tijd nodig om zijn ware aard te tonen nu hij volwassen begint te worden. Ik vind dat je nogal hoog van de toren blaast over zaken waar je niks vanaf weet. Je roept dat de hond altijd lief was. Hij was 5 weken en hoe oud is hij nu helemaal? Nu is hij weer lief zeg je. Hoe lang zit hij nu helemaal bij Diana? Kan best zijn dat hij nu lief blijft maar dat hoeft dus helemaal niet.
Ik heb wat herders gehad. Jij niet denk ik. Mijn teef was de eerste 18 maanden lief met alles en iedereen. Onderdanig en speels. Daarna werd ze waaks, beschermend en heel eenkennig. Leeftijd. Maargoed, ik praat tegen scheepslui die aan de wal staan.
- Paisley
- Zeer actief
Niemand zegt dat de hond vals of agressief is. Hij vertoont alleen wel uitval gedrag, en tot nu toe inderdaad alleen bij Sabi.
Maar een hond kan het gedrag pas vertonen binnen zo'n korte tijd als het er oorspronkelijk al in zit.
Maar een hond kan het gedrag pas vertonen binnen zo'n korte tijd als het er oorspronkelijk al in zit.

- _Leonie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Golden Retriever
Ach een naar topic... Volgens mij is iedereen het met Sabi eens, het getuigd juist wel van zelfkennis. Vind het dapper om toe te geven dat het geen match is en niet zomaar wat gaat proberen.
Alleen Cindy zegt wat negatiefs, maar dat is er sowieso al één om te negeren en over heen te lezen.
Alleen Cindy zegt wat negatiefs, maar dat is er sowieso al één om te negeren en over heen te lezen.
-
Cindy52
- Zeer actief
De vraag is dan alleen waarom hij het nooit eerder vertoond heeft !Paisley schreef:Niemand zegt dat de hond vals of agressief is. Hij vertoont alleen wel uitval gedrag, en tot nu toe inderdaad alleen bij Sabi.
-
Izzie_Anneke
- Zeer actief
Ik vind dit echt een onwijs goed punt. Dit is precies wat ik met Izzie heb moeten doen. Vooral niet straffen en corrigeren maar juist met zachte hand haar ervan overtuigen dat ik het oplos. En dat ze dus niet hoeft te grommen of uit te vallen.laeken schreef:Ik wil nog even kwijt dat honden juist gaan uitvallen Door je eigen houding. Je moet aan jezelf werken als je hond ineens gaat uitvallen. Er gaat iets mis. Je moet de hond begeleiding geven richting goed gedrag en vooral niet alleen berisping geven of zelfs correcties. Dat werkte in mijn geval echt averechts. Hoe meer ik naar mezelf keek en mijn gedrag hoe beter de honden zich gingen gedragen. Positieve houding naar hetgeen de hond als negatief ervaart was de essentie.
In Izzie zit ook herder en ik meen dat ze daardoor instinctief gaat waken en verdedigen. Dat in combinatie met haar onzekerheid maakte dat ze ging uitvallen. Dat ik, in mijn uitprobeerfase
En ik ben ongelooflijk blij dat ik toen niet afgefakkeld ben maar geholpen werd. Izzie is nog hier maar met een opvanghond weet ik niet wat ik had gedaan. Ik hoop dus ook dat Sabi door een snoeihard oordeel heen kan lezen en hier vooral het begrip oppikt.
- Paisley
- Zeer actief
En jij denkt antwoord op die vraag te weten?Cindy52 schreef:De vraag is dan alleen waarom hij het nooit eerder vertoond heeft !Paisley schreef:Niemand zegt dat de hond vals of agressief is. Hij vertoont alleen wel uitval gedrag, en tot nu toe inderdaad alleen bij Sabi.

-
S@ndr@
- Zeer actief
heb ja daar een garantie van dat hij het nooit eerder heeft vertoond
-
laeken
- Zeer actief
Je kletst uit je nek mens. Verder vind ik vooral jou agressief eigenlijk. Ga jij nu maar een bot kopen voor je hond die de buurman in de bek had tot jij kwam. Dat is volgens jou toch typisch mastin gedragCindy52 schreef:Ja de verhalen over je honden heb ik links en rechts gelezen, waren allemaal agressief toch ? Ik ben opgegroeid met duitse herders, heb ze mijn hele leven gehad en nee, die vertoonden geen agressie. Dat de huidige doorgefokte herders dat wel doen klopt maar deze komt uit Spanje is een mix. Ik roep niks, Diana schreef zelf dat de hond uitermate sociaal was in twee spaanse opvanggezinnen waar hij bijna een jaar vertoeft heeft en nooit dit soort problemen vertoond heeft !laeken schreef:Dus? Want je roept veel maar zegt weinig. De agressie is verzonnen? Ze heeft de hond zo gemaakt in een paar dagen? Want je lijkt het gewoon te ontkennen. Wie weet heeft de hond even tijd nodig om zijn ware aard te tonen nu hij volwassen begint te worden. Ik vind dat je nogal hoog van de toren blaast over zaken waar je niks vanaf weet. Je roept dat de hond altijd lief was. Hij was 5 weken en hoe oud is hij nu helemaal? Nu is hij weer lief zeg je. Hoe lang zit hij nu helemaal bij Diana? Kan best zijn dat hij nu lief blijft maar dat hoeft dus helemaal niet.
- kipo
- Zeer actief
Ik quote je eigen vraag maar even;Cindy52 schreef: Nee, ik ben niks aan het uitproberen, mijn mastin is sociaal met iedere hond. Ik vroeg me voor mezelf alleen af of het een toevoeging zou zijn voor haar, nou dat antwoord heb ik en ik schreef elders ook al dat niet alles in het teken van Pukie hoeft te staan dus beter lezen volgende keer !
Cindy52 schreef: Heel toevallig is me een oud podencootje aangeboden, hij heeft zwaar leishmania, geschatte leeftijd ongeveer 12, een manneke. Ik zit erover te denken om hem in ieder geval op te vangen en dan verder te kijken maar Pukie is een grote mastin, nogal plomp in haar manier van spelen maar wel heel erg lief tegen iedere hond. Wat denken jullie, zou dat kunnen ?
-
Cindy52
- Zeer actief
Dat bot heeft ze al gehad, ja dat is typisch mastin gedrag ja, ben er erg blij mee !laeken schreef:Je kletst uit je nek mens. Verder vind ik vooral jou agressief eigenlijk. Ga jij nu maar een bot kopen voor je hond die de buurman in de bek had tot jij kwam. Dat is volgens jou toch typisch mastin gedrag![]()
-
Cindy52
- Zeer actief
Wat is je punt, waar schrijf ik dat ik een hond opneem en het ga uitproberen, elders schreef ik ook al dat hij niet weg gaat en dat was nog voordat hij er was, toch beter lezen, puntjes maken lukt alleen als je je huiswerk goed doet ! Volgende keer beter Kip !kipo schreef:Ik quote je eigen vraag maar even;Cindy52 schreef: Nee, ik ben niks aan het uitproberen, mijn mastin is sociaal met iedere hond. Ik vroeg me voor mezelf alleen af of het een toevoeging zou zijn voor haar, nou dat antwoord heb ik en ik schreef elders ook al dat niet alles in het teken van Pukie hoeft te staan dus beter lezen volgende keer !Cindy52 schreef: Heel toevallig is me een oud podencootje aangeboden, hij heeft zwaar leishmania, geschatte leeftijd ongeveer 12, een manneke. Ik zit erover te denken om hem in ieder geval op te vangen en dan verder te kijken maar Pukie is een grote mastin, nogal plomp in haar manier van spelen maar wel heel erg lief tegen iedere hond. Wat denken jullie, zou dat kunnen ?
-
laeken
- Zeer actief
Nu maar hopen dat die doodzieke podenco ook zo blij is met de volgens jou nogal lompe mastin. Je praat precies zoals het jou uitkomt en ondertussen de mond vol over anderen. Ik denk dat je je energie beter in je eigen sores kan steken ipv in vinden over anderen.Cindy52 schreef:Dat bot heeft ze al gehad, ja dat is typisch mastin gedrag ja, ben er erg blij mee !laeken schreef:Je kletst uit je nek mens. Verder vind ik vooral jou agressief eigenlijk. Ga jij nu maar een bot kopen voor je hond die de buurman in de bek had tot jij kwam. Dat is volgens jou toch typisch mastin gedrag![]()
- Tineke
- Zeer actief
- Aantal honden: 3
[l Niks nieuws toch dat jij je opvangers niet meer weg doetCindy52 schreef:
Wat is je punt, waar schrijf ik dat ik een hond opneem en het ga uitproberen, elders schreef ik ook al dat hij niet weg gaat en dat was nog voordat hij er was, toch beter lezen, puntjes maken lukt alleen als je je huiswerk goed doet ! Volgende keer beter Kip !

De honden van voorbij, ze blijven in mijn leven
De honden van voorbij ,ik blijf met ze verweven.
https://www.facebook.com/Hondenherplaatsingennl
- kipo
- Zeer actief
"Wat denken jullie, zou dat gaan" Ja dat is echt een uiting van zekerheid.Cindy52 schreef: Wat is je punt, waar schrijf ik dat ik een hond opneem en het ga uitproberen, elders schreef ik ook al dat hij niet weg gaat en dat was nog voordat hij er was, toch beter lezen, puntjes maken lukt alleen als je je huiswerk goed doet ! Volgende keer beter Kip !
En dan mijn nickname verbasteren naar 'kip' . Chapeau. Je hebt maar weer eens laten zien dat je het niveau kleuter-met-een -driftbui nog niet ontstegen bent. Misselijk mens.
-
Cindy52
- Zeer actief
Iedere hond is hier gebleven tot aan zijn dood ja, en een 12 jarig oud ziek manneke gaat niet meer weg nee.Tineke schreef: Niks nieuws toch dat jij je opvangers niet meer weg doet
- Tineke
- Zeer actief
- Aantal honden: 3
Fijn idee voor dat hondje als het toch niet zou blijken te gaan tussen hem en de Mastin. Ipv hem dan goed te plaatsen op een plekje waar hij beter tot zijn recht zou komen is hij gedoemd te blijven omdat jij de allergoeiste bent die nooit opgeeftCindy52 schreef:Iedere hond is hier gebleven tot aan zijn dood ja, en een 12 jarig oud ziek manneke gaat niet meer weg nee.Tineke schreef: Niks nieuws toch dat jij je opvangers niet meer weg doet

De honden van voorbij, ze blijven in mijn leven
De honden van voorbij ,ik blijf met ze verweven.
https://www.facebook.com/Hondenherplaatsingennl