Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Oproep ernstige bijtincidenten/moeizaam aangifte

Hier is ruimte voor uitgebreide gedachtenwisseling over stellingen en dilemma's over honden.

Moderator: moderatorteam

tineke

Re: Oproep ernstige bijtincidenten/moeizaam aangifte

Ongelezen bericht door tineke »

miran schreef:Voor mij is het een fantastische hond en als ik zorg dat een ander geen last/schade heeft van
die onhebbelijkheden maakt het niet uit dat hij is zoals hij is.
En mocht dat dan toch eens een keer voorkomen ,en dat kan ,hoe voorzichtig je ook bent ,dan handel je het toch anders af als deze dame doet.
Dan informeer je naar het welzijn van het slachtoffer , gaat een gesprek aan over de kosten, en geeft de verzekering dat je alles in het werk zult stellen dit in de toekomst te voorkomen.
Zowel bij jou als bij andere honden.
smoekie
Zeer actief
Mijn ras(sen): JH
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door smoekie »

daywalker schreef:
smoekie schreef:
daywalker schreef: Een VROUW kan zo,n dier zonder twijfel NIET in bedwang houden wanneer zo,n hond agressief is :neenee: en zou bij de wet dus verplicht gemuilkorfd moeten worden uitgelaten. ( de hond dus he :LOL: )
:goeie: :LOL: Lolbroekje :LOL:
lolbroekje nodigt je vriendelijk uit om de proef op de som te nemen, dan kan lolbroekje eens flink lachen. :F: Mag je me de (snoek)duik eens demonstreren. :F:
Nee hoor, ik zou niet weten of ik een dog wel of niet kan houden. Persoonlijk denk ik toch van wel, maar geenzins de behoefte om indien niet een snoekduik te maken :F: Maar moest gewoon lachen dat jij verteld dat een vrouw "zonder twijfel" (ook nog he) een agressieve dog niet zou kunnen houden en daarmee vrouwen volledig en in zijn geheel als het "zwakke geslacht" bestempeld die zich maar beter een poedel kunnen aanschaffen dan den dog :LOL:

Menig grote hond is als deze echt gericht is op een aanval "moeilijk" te houden. Dat beperkt zich echt niet tot vrouwen al zie jij dat geheel anders. En ondanks dat ik weet dat "menig vrouw EN menig man" moeite zou hebben (en het soms idd niet zal lukken) met het in bedwang houden van een dog ben ik het er alleen niet mee eens als je zegt dat een vrouw "zonder twijfel" een agressieve dog niet zou kunnen houden :LOL: Dat jij met je net geen 100 kilo daar moeite mee hebt zegt naar mijn mening in zijn geheel 3x niks. Ja over jou ja, maar niet over vrouwen in zijn algemeenheid .

Dus ja, zou je er nou van maken dat menig vrouw EN man een dergelijke hond niet kunnen houden, ja dan zeg ik je hebt gelijk. Maar zo stellig en zonder twijfel dat beweren, nee dat vind ik gewoon lachwekkend ja :LOL: Zeker als je je bedenkt dat het houden van zo'n hond 9 van de 10x niets, maar dan ook niets met kracht te maken heeft maar alles met leiderschap en overwicht van de houder. Want ik durf wat dat betreft wel te wedden dat als jij nu al zoveel moeite heb je hond in bedwang te houden wanneer er een reu passeert jij een pracht van een snoekduik zult maken op het moment je even 1 tel niet oplet en je hond er ineens vandoor wilt gaan :LOL: oh, ik heb ook direct beeld :LOL: :LOL: :LOL:

@Miran, ik hoop dat het allemaal op zijn pootjes terecht komt en dat mevrouw in kwestie toch echt de straat niet meer zal opgaan zonder muilkorf en de hond aan de lijn zal houden :ok:
Ik heb meer vertrouwen in vier poten en een staart dan in twee benen en een uitgestoken hand.
daywalker
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse Dog - Mechelse Herder - Akita -
Aantal honden: 4

Ongelezen bericht door daywalker »

:LOL: :LOL: :LOL: :LOL: de snoekduik
mijn vrienden zie je niet, die staan achter me
daywalker
Zeer actief

miran schreef:Goed opvoeden, niet goed opvoeden...
Ieder zn mening over wat dit inhoud
Mijn hond heeft zeker ook onhebbelijkheden.
Door karakter, inprenting,invloed van buitenaf, fouten van mij enz.
Wat dat betreft zijn ze niet anders dan mensen.
Voor mij is het een fantastische hond en als ik zorg dat een ander geen last/schade heeft van
die onhebbelijkheden maakt het niet uit dat hij is zoals hij is.
zo is dat, jammer genoeg zijn er teveel mensen die lak hebben aan anderen met alle gevolgen vandien.

Je hebt prima gehandeld en ik ben blij voor je dat je toch resultaat hebt geboekt met je acties. :ok: top hoor
dagmar88
Zeer actief

Ongelezen bericht door dagmar88 »

smoekie schreef:Zeker als je je bedenkt dat het houden van zo'n hond 9 van de 10x niets, maar dan ook niets met kracht te maken heeft maar alles met leiderschap en overwicht van de houder.
:ok:
smoekie
Zeer actief
Mijn ras(sen): JH

Ongelezen bericht door smoekie »

dagmar88 schreef:
smoekie schreef:Zeker als je je bedenkt dat het houden van zo'n hond 9 van de 10x niets, maar dan ook niets met kracht te maken heeft maar alles met leiderschap en overwicht van de houder.
:F:
daywalker schreef: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: de snoekduik
:goeie: :LOL: :LOL: :LOL:
Kheb em nu al ff gauw 4x bekeken en zit gewoon met de tranen in mijn ogen
Ik heb meer vertrouwen in vier poten en een staart dan in twee benen en een uitgestoken hand.
malinois
Zeer actief
Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
Aantal honden: 3
Contacteer:

Ongelezen bericht door malinois »

miran schreef:Ik heb gebeld en hopelijk word ik even teruggebeld.
De hond is gisteren bekeken door iemand en aan de hand daarvan is een muilkorfgebod en aanlijnplicht opgelegd
Dat is waarschijnlijk de reden waarom ze smiddags laat nog langs mijn huis is gelopen met hond -zonder muilkorf- en fiets.
Om te laten zien/merken dat ze er maling aan heeft...beetje intimideren
Verbazingwekkend en toch ook weer niet.
Ik had het kunnen verwachten gezien de eerdere reacties.
Gelukkig zijn er mensen die willen getuigen dat ze met hond door de straat liep.
Ik ben er allemaal nog steeds niet gerust op.
idd. foto's. De hond die Dusty destijds gegrepen heeft kreeg ook een muilkorf en aanlijnplicht. Werd niet nageleefd. Ik heb direct de foto's dezelfde dag nog naar de politie gestuurd en de dag erna is de hond in beslag genomen.
Afbeelding
In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
malinois
Zeer actief
Contacteer:

daywalker schreef:
chrico schreef:
daywalker schreef:
heeft niks met opvoeding te maken beste Chicro, deze reu is tot 3 maal toe flink gepakt door agressieve reuen in zijn pubertijd. Die agressie heeft dus te maken met inprenting en niet met opvoeding.
Mijn hond is goed opgevoed, maar verknalt door eikels die het interessant vinden om hun eigen hond los te laten en alles te laten aanvliegen wat ze tegenkomen.
Dus voor je lacht had je misschien beter eerst gevraagd hoe het komt, dat mijn reu, reuagressief is. :mrgreen: :roll:

Domme opmerkingen van onwetende mensen zeg maar. :roll:
Ook een reu agressieve hond kan leren normaal door te lopen zonder de baas over de straat te slepen bij het zien van een andere hond en ja dan moet ik lachen als iemand dat gebeurd maar ondertussen vind dat vrouwen bla bla bla.
Sorry, maar ja daar lach ik om en ja dat kan je raar vinden om dat uit de mond van een vrouw te horen maar dit is niet nodig, ook voor een dog niet.
ik doe 15 jaar pakwerk, ik train al zowat 25 jaar honden, ik heb gehoorzaamheidscursussen gegeven en beweer zeker niet dat ik een expert ben, maar een hond opvoeden kan ik ondertussen wel hoor. Dus ga me de les niet lezen over het opvoeden en trainen van mijn hond a.ub.

Je hebt gelijk, dat ik mijn (reu) agressieve hond normaal kan laten doorlopen bij het zien van een andere hond, maar geef hem een ogenblik van onoplettendheid en je gaat bij mijn hond garantie plat op je bek. Dat gedrag zit in zijn kopke namelijk en dat krijg je er nooit meer uit. :wink: :ok:
als je van kracht moet uitgaan bij een hond uitlaten :U: Ik loop er met 3 bij elkaar ruim 90 kg...
wat pakwerk er nu weer mee te maken heeft :piew:
Afbeelding
In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
dagmar88
Zeer actief

smoekie schreef:
dagmar88 schreef:
:F:
daywalker schreef: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: de snoekduik
:goeie: :LOL: :LOL: :LOL:
Kheb em nu al ff gauw 4x bekeken en zit gewoon met de tranen in mijn ogen
Heb er ook hartelijk om moeten lachen ja :mrgreen:
miran
Actief

Ongelezen bericht door miran »

Ik vrees dat mevrouw er helemaal niets van heeft geleerd.

Staat een tegenartikel in de krant waarin mevrouw beweert dat het door mijn hond komt dat haar dog zo door het lint ging.
Het zou jaren van opgekropte frustratie zijn omdat mijn reu naar hem tekeer gaat als hij hem ziet.
Ze vind het doodzielig dat haar hond nu een muilkorf om moet en kan zelfs handtekeningen verzamelen want veel mensen zijn het met haar eens
Ik heb een gestoorde hond die hierdoor altijd aangelijnd loopt.
Tuurlijk is het naar dat mijn hond bijna dood gebeten is maar ze heeft al gelijk gezegd dat haar verzekering de kosten wel vergoed.
Ze weet dat haar hond agressie heeft naar dominante reuen en normaal lijnt ze aan maar ze was nu gewoon even net te laat.
Dat de hondenbrigade zich ermee heeft bemoeid vind ze te snel...daar zijn meer incidenten voor nodig.
Ik zou contacten hebben bij de politie en daarom is dit

En dit soort mensen hebben zon hond.
Die gooien die muilkorf binnenkort weer af..als ze hem gebruiken.
Afbeelding
dagmar88
Zeer actief

:kotz:

Nou ja, steek je fototoestel bij je en bij iedere scheet sta je maar bij je zogenaamde connecties.
Wanneer zij zich niet aan de opgelegde regels gaat en blijft houden wordt de hond toch gewoon afgenomen?

Wat een triest figuur zeg!
miran
Actief

dagmar88 schreef::kotz:

Nou ja, steek je fototoestel bij je en bij iedere scheet sta je maar bij je zogenaamde connecties.
Wanneer zij zich niet aan de opgelegde regels gaat en blijft houden wordt de hond toch gewoon afgenomen?

Wat een triest figuur zeg!

Ze heeft de opgelegde regels al doorbroken en ik weet dat ze dit weer gaat doen.
Idd...ik ga melden aan mijn zgnmd connecties.
Hoop alleen dat die connecties het dan wel serieus nemen.
Afbeelding
The Alpha Bitch
Zeer actief
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door The Alpha Bitch »

miran schreef:Ik vrees dat mevrouw er helemaal niets van heeft geleerd.

Staat een tegenartikel in de krant waarin mevrouw beweert dat het door mijn hond komt dat haar dog zo door het lint ging.
Het zou jaren van opgekropte frustratie zijn omdat mijn reu naar hem tekeer gaat als hij hem ziet.
Ze vind het doodzielig dat haar hond nu een muilkorf om moet en kan zelfs handtekeningen verzamelen want veel mensen zijn het met haar eens
Tuurlijk is het naar dat mijn hond bijna dood gebeten is maar ze heeft al gelijk gezegd dat haar verzekering de kosten wel vergoed.
Ze weet dat haar hond agressie heeft naar dominante reuen en normaal lijnt ze aan maar ze was nu gewoon even net te laat.
Dat de hondenbrigade zich ermee heeft bemoeid vind ze te snel...daar zijn meer incidenten voor nodig.

Godsamme!! :oeps: Daar ga je nog een hele kluif aan hebben helaas! :jank: Jezus, dat mensen echt zo denken is toch echt niet best. Idd fotocamera in je zak en pics maken van dat gekke mens en dr niet gekorfde dog!

Dus gewoon standaard je camera mee met je ronde ...... de idioot!! :piew:
If i trow a stick...... will you leave????
marian*
Erelid
Mijn ras(sen): Drentsche Patrijshond
Aantal honden: 1
Contacteer:

Ongelezen bericht door marian* »

The Alpha Bitch schreef:Idd fotocamera in je zak en pics maken van dat gekke mens en dr niet gekorfde dog!

Dus gewoon standaard je camera mee met je ronde ...... de idioot!! :piew:

En filmen wat je kunt als je ziet dat hij weer eens uit zijn stekker gaat tegen een andere hond.
Afbeelding
Uit het oog maar nooit uit het hart
Max 24/8/'94-11-4-'11,Bente 27/4/'99-23/11/'10
miran
Actief

Idd fototoestel mee..

Wel degene gesproken die de schouwing heeft gedaan.
Was goed neutraal gesprek over hondengedrag.

Alleen doet deze alleen de schouwing en voor verdere afwikkeling van de zaak moet ik naar de wijkagent omdat de hondenbrigade geen tijd heeft.
Op naar de wijkagent ..
Daar wilde de eigenaresse van de dog ook heen om te klagen.
Misschien kunnen we een gezamenlijk gesprek hebben.
Tegen beter weten in hoop ik misschien nog steeds dat het bij deze mevrouw gaat doordringen dat haar hond heel gevaarlijk kan zijn op bep momenten.
Afbeelding
duitse herder
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse Herder en Border Collie

Ongelezen bericht door duitse herder »

renee-uk schreef:ach hou toch op joh, zo lang je je reu nog laat chippen omdat je hem niet bij je teef kunt weghouden zal het met al die geweldige opvoedkundige hoedanigheden ook wel errug meevallen :roll:
En dat ligt volgens jou alleen aan opvoeding? :hmmm:
Perry en Noah

Afbeelding
duitse herder
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse Herder en Border Collie

Ongelezen bericht door duitse herder »

miran schreef:Ik vrees dat mevrouw er helemaal niets van heeft geleerd.

Dan nog, al begint jouw hond, dat hoeft toch niet zijn (bijna) dood te betekenen? Wat een achterlijke actie van die eigenaresse zeg! En als het gewoon reu agressie zou zijn of iets zou je hond niet zo toegetakeld zijn. Ze probeert er wel makkelijk onderuit te komen zeg!
Noah heeft ook een hekel aan een hond in de straat, maar ik gok niet dat ze hem dusdanig zou verwonden zoals bij jouw Bullit is gebeurd. Succes met dit, komt wel denk rauw op je dak!
Perry en Noah

Afbeelding
daywalker
Zeer actief

duitse herder schreef:
renee-uk schreef:ach hou toch op joh, zo lang je je reu nog laat chippen omdat je hem niet bij je teef kunt weghouden zal het met al die geweldige opvoedkundige hoedanigheden ook wel errug meevallen :roll:
Ja volgens renee-uk ligt dat aan de opvoeding, geweldige redenatie nietwaar? :piew: Mijn reu heeft enorm veel last van hormonale onrust met een loopse teef in huis en hem heel de dag afleiden met spelletjes en andere leuke activiteiten is onmogelijk, er moet namelijk ook nog gewerkt worden door het baasje en de tijd dat hij dan (afgezondert) alleen thuis is, piept hij en huilt soms zodanig dat de buren komen klagen dat hij zo tekeer gaat. Daarom heb ik éénmalig geprobeerd of Chemische castratie misschien een oplossing zou kunnen zijn.
Ik ben echter niet tevreden over het resultaat en volgende keer, gaat hij logeren zodat mijn hond zich niet onnodig ellendig moet voelen en de buren geen overlast meer ondervinden.

Iemand die echter meent dat gebrek aan opvoeding te maken heeft met hoe een reu zich gedraagt tijdens zijn gierende hormonale onrust kan ik geen seconde serieus nemen :W: gebakken lucht noem ik dat

trouwens laat ons het terug hebben over waar het eigenlijk om draait, namelijk hoe moeizaam er maatregelen worden genomen bij aangifte van ernstige bijtincidenten. :ok:
Eefje83
Zeer actief
Mijn ras(sen): norwich terriër en griekse zwerver en een Spaanse zwerver

Ongelezen bericht door Eefje83 »

ik zou een dog niet houden,geen enkele trouwens,gewoon omdat ik niet evenwichtig genoeg ben,of dat dan de opvoeding is of niet weet ik niet maar ik probeer het maar gewoon niet uit met een hond die 30kilo zwaarder is dan ik zelf.
Hutsje
Zeer actief
Mijn ras(sen): moddercockers

Ongelezen bericht door Hutsje »

daywalker schreef:
Tara schreef:
daywalker schreef:
Een VROUW kan zo,n dier zonder twijfel NIET in bedwang houden wanneer zo,n hond agressief is :neenee: en zou bij de wet dus verplicht gemuilkorfd moeten worden uitgelaten. ( de hond dus he :LOL: )
Párdon? :hmmm:
gewoon wat ik schrijf :wink:
nou, ik kan je vertellen dat mijn vriend (81 kilo) meer moeite heeft om mijn reu (65 kilo) te houden als er wat is dan ik. daarbij loop ik altijd met ongeveer 100 kilo aan de lijn met mijn 52 kilo en ik heb nog nooit 1 probleem gehad. ja, wel met mijn basset, die kan zo heerlijk voor je voeten lopen, dat maakt het wel eens lastig.
Afbeelding
AnneMarie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Leeuwhondje

Ongelezen bericht door AnneMarie »

Ik lees het topic nu pas...

Ik begrijp dat gewoon niet, mevrouw is toch verzekerd neem ik aan?

Heb zelf een Dog gehad die angstig agressief was, maar alleen naar bepaalde mannen en dat zal niet voor niets in de eerste maanden ontstaan zijn....
Verder was het een lief beest, ben ook vaak meegeweest op Doggenwandelingen destijds en ik vond het absoluut geen bijtgrage dieren.
Maar dat terzijde je kunt iedere hond agressief maken.

En het zijn altijd onaanspreekbare gestoorde types die dat doen en niet hun verantwoordelijkheid nemen.

Ik moet zoiets niet meemaken want ik ga net zo lang achter het mens aan tot ze er helemaal akelig van wordt. Of dat goed is vraag ik me ook af maar het gebeurt wel.

Hier is een heel goede hondenbrigade bij de politie, hebben jullie die niet? Vragen naar de hondengeleider, hondenbrigade...

En anders bewijs goed bewaren en aanpakken!!! Die hond zal vast ook wel andere incidenten veroorzaakt hebben, het zou mooi zijn als je die mensen kunt opsporen.

De krant kun je ook benaderen, de foto's zeggen genoeg. Mevrouw moet wat meer tegenstand krijgen als ik het zo hoor.
malinois
Zeer actief
Contacteer:

daywalker schreef:
duitse herder schreef:
Ja volgens renee-uk ligt dat aan de opvoeding, geweldige redenatie nietwaar? :piew: Mijn reu heeft enorm veel last van hormonale onrust met een loopse teef in huis en hem heel de dag afleiden met spelletjes en andere leuke activiteiten is onmogelijk, er moet namelijk ook nog gewerkt worden door het baasje en de tijd dat hij dan (afgezondert) alleen thuis is, piept hij en huilt soms zodanig dat de buren komen klagen dat hij zo tekeer gaat. Daarom heb ik éénmalig geprobeerd of Chemische castratie misschien een oplossing zou kunnen zijn.
Ik ben echter niet tevreden over het resultaat en volgende keer, gaat hij logeren zodat mijn hond zich niet onnodig ellendig moet voelen en de buren geen overlast meer ondervinden.

Iemand die echter meent dat gebrek aan opvoeding te maken heeft met hoe een reu zich gedraagt tijdens zijn gierende hormonale onrust kan ik geen seconde serieus nemen :W: gebakken lucht noem ik dat

trouwens laat ons het terug hebben over waar het eigenlijk om draait, namelijk hoe moeizaam er maatregelen worden genomen bij aangifte van ernstige bijtincidenten. :ok:
Hier moeten ze het niet in hun kop halen te gaan gillen, nu niet en ook niet met een loopse teef... er wordt niet onnodig geblaft alleen als er (ongewenst) bezoek is. Dus als je dat onder opvoeding schaart ja dan heeft dat er wel degelijk mee te maken.
En ja ook hier is het wel geprobeerd maar dat is heel snel de kop in gedrukt zeker nu met 4 intacte reuen hier en 1 intacte teef...
Afbeelding
renee-uk
Zeer actief
Mijn ras(sen): duitse herder

Ongelezen bericht door renee-uk »

gebakken lucht Mal ;)
Afbeelding

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
renee-uk
Zeer actief
Mijn ras(sen): duitse herder

Ongelezen bericht door renee-uk »

duitse herder schreef:
dat ligt volgens mij inderdaad voor het grootste deel aan opvoeding en overwicht.
Maar ik kan best begrijpen dat het een heleboel mensen niet lukt hoor, alleen vind ik dan niet dat die mensen prat moeten gaan op hun enorme opvoedkundige kwaliteiten zoals Daywalker nogal eens vaak doet.
Afbeelding

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
daywalker
Zeer actief

renee-uk schreef:
duitse herder schreef:
dat ligt volgens mij inderdaad voor het grootste deel aan opvoeding en overwicht.
Maar ik kan best begrijpen dat het een heleboel mensen niet lukt hoor, alleen vind ik dan niet dat die mensen prat moeten gaan op hun enorme opvoedkundige kwaliteiten zoals Daywalker nogal eens vaak doet.
leg me eens uit hoe je dat overwicht gaat bewerkstelligen wanneer er niemand thuis is. :U: Ik ben vreselijk benieuwd :wink: want je schijnt de situatie zoals ik ze beschrijf niet erg te snappen geloof ik
daywalker
Zeer actief

Gewoon volhouden Miran, je hebt gelijk en het recht aan je kant en op een gegeven moment zal het dubbeltje jouw kant opvallen. :ok:
blondie
Zeer actief

Ongelezen bericht door blondie »

daywalker schreef:
renee-uk schreef:
duitse herder schreef:
leg me eens uit hoe je dat overwicht gaat bewerkstelligen wanneer er niemand thuis is. :U: Ik ben vreselijk benieuwd :wink: want je schijnt de situatie zoals ik ze beschrijf niet erg te snappen geloof ik
Hier gaat de loopse teef in de logeerkamer met de deur op een kier (haakje er uiteraard op ) en de reu loopt los door huis als ik weg ben. Bij de eerste loopsheid druppels gaat ze zelf al naar de logeerkamer :19: en dan hoeft het nog niet eens omdat ze nog niet vruchtbaar is. Heb denk wel een makkelijke reu, buiten ook nooit veel problemen als er loopse teven zijn. Ik zie/zag eerder aan mijn reu dat de teef loops was of ging worden dan dat de eigenaren dat in de gaten hadden. Maar goed terug te roepen gelukkig buiten, wat dus blijkbaar zijn weerslag heeft op binnnen met eigen teef. :engel:
malinois
Zeer actief
Contacteer:

daywalker schreef:
renee-uk schreef:
duitse herder schreef:[..]
er even de tijd voor nemen, dus een dagje vrij nemen (of 2 of 3 indien gewenst).
Afbeelding
daywalker
Zeer actief

malinois schreef:
daywalker schreef:
renee-uk schreef:
duitse herder schreef:[..]
er even de tijd voor nemen, dus een dagje vrij nemen (of 2 of 3 indien gewenst).
:oohja: :ugh:
Supernova
Zeer actief

Ongelezen bericht door Supernova »

Jeetje wat een verschrikkelijk verhaal zeg :ugh: Hij is flink toegetakeld.
Ik vind het netjes dat ze deze hond een muilkorf/aanlijnplicht hebben gegeven, nu moet die vrouw zich er ook wel aan willen houden natuurlijk :roll:
Ik zou ook foto's maken elke keer als zij haar hond los laat/zonder muilkorf laat lopen. Ontzettend jammer dat het zo moet maar het is niet anders. Helaas kan elke debiel een hond aanschaffen en er de straat mee op gaan.
Sterkte er mee in ieder geval, knap dat je zo doorzet :ok:
Als het trouwens is waar ik denk dat het is ben ik blij dat ik die hond nooit tegen ben gekomen, ik loop daar ook af en toe met mijn honden :oeps:
Plaats reactie

Terug naar “Discussieforum”