Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Nieuw huis voor Bunker

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

Zoek stok!
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kooikerhondje en Australian Shepherd
Aantal honden: 2

Re: Nieuw huis voor Bunker

Ongelezen bericht door Zoek stok! »

malinois schreef:
Zoek stok! schreef:Grappig is dat. Dat de mensen die het hardste roepen dat ‘men’ ergens niks van weet en er dus geen oordeel over kan hebben dezelfde mensen zijn die in dezelfde post een andere manier van honden houden veroordelen. Zo is de een dus niet beter dan de ander :F:
wat is het verschil tussen pension en dagopvang? Het pension waar ik mn honden breng heeft ook dagopvang, zelfde kennels, zelfde uitlaatweides etc. :19:
Ik volg je reactie niet. Wat heeft jouw opmerking met mijn opmerking te maken :19:

Jij spreekt nooit in algemeenheden, het gaat altijd over jouw situatie, jouw honden. Prima hoor, maar ik zie het nut er dan niet van in om met je in discussie te gaan. Het draait alleen om Mal en haar Mechelaars en haar manier van honden houden.
Afbeelding

Linda, Izzie en Bram
M@scha
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labraque
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door M@scha »

Kit schreef:Volgens mij hebben een heel stel mensen die hier reageren een kutweekend gehad ofzo, bloody hell wat een gezeik en gemierenneuk...

het probleem is volgens mij dat veel mensen niet buiten hun eigen situatie kunnen kijken en het alleen maar daarop kunnen betrekken. da's jammer. maar ja, ik ben morgen jarig dus het zal mij een worst wezen :pffff:
Afbeelding
Kit
Erelid
Mijn ras(sen): Podenco Ibicenco

Ongelezen bericht door Kit »

massam schreef:
Kit schreef:Volgens mij hebben een heel stel mensen die hier reageren een kutweekend gehad ofzo, bloody hell wat een gezeik en gemierenneuk...

het probleem is volgens mij dat veel mensen niet buiten hun eigen situatie kunnen kijken en het alleen maar daarop kunnen betrekken. da's jammer. maar ja, ik ben morgen jarig dus het zal mij een worst wezen :pffff:

Psies, ik word er een beetje doodmoe van soms, doet het al pijn Mas? Een dagje ouder worden? :goeie:
Zoek stok!
Zeer actief

massam schreef:maar dat wil nog niet zeggen dat anderen niet iets anders mogen vinden toch?
Klopt. En zo heeft iedereen z'n mening toch. Het is een algemeen topic geworden over kennels, terwijl de hond van Brigitte maar een paar uur per dag in een kennel zit. En dan loopt er ook nog doorheen dat honden gescheiden moeten worden. Persoonlijk begrijp ik het verzamelen van bepaalde hondenrassen van bepaalde forummers gewoon niet. Maar ik begrijp zoveel niet. Er zijn ook mensen die wedstrijden op een tractor rijden. Of zelf een trui breien. Begrijp ik ook niet. Zo zullen anderen er niks van begrijpen dat ik de hele dag met een tentje op een hondenschool zit om drie keer 40 seconden een wedstrijd te lopen. Dat snap ik dan weer wel :mrgreen: Zonder meningsverschil geen discussie en dat vinden we allemaal zo leuk hier toch :wink:

Persoonlijk denk ik dat Brigitte het heel grappig vindt dat deze discussie ontstaat, die was al te voorspellen namelijk :wink:
Afbeelding

Linda, Izzie en Bram
malinois
Zeer actief
Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
Aantal honden: 3
Contacteer:

Ongelezen bericht door malinois »

Zoek stok! schreef:
malinois schreef:
Zoek stok! schreef:Grappig is dat. Dat de mensen die het hardste roepen dat ‘men’ ergens niks van weet en er dus geen oordeel over kan hebben dezelfde mensen zijn die in dezelfde post een andere manier van honden houden veroordelen. Zo is de een dus niet beter dan de ander :F:
wat is het verschil tussen pension en dagopvang? Het pension waar ik mn honden breng heeft ook dagopvang, zelfde kennels, zelfde uitlaatweides etc. :19:
Ik volg je reactie niet. Wat heeft jouw opmerking met mijn opmerking te maken :19:

Jij spreekt nooit in algemeenheden, het gaat altijd over jouw situatie, jouw honden. Prima hoor, maar ik zie het nut er dan niet van in om met je in discussie te gaan. Het draait alleen om Mal en haar Mechelaars en haar manier van honden houden.
JIJ maakt het toch persoonlijk? Jij reageert notabene op een post van Cash tegen mij, over MIJN situatie, mijn honden...
Zoek stok! schreef:
Cash schreef:Ik lees jou dit wel vaker zeggen. En het zal vast bij jou honden zo zijn maar de herders die ik ken en zelf gehad heb wilden toch niets liever dan daar zijn waar baasje en vrouwtje ook waren.
Dat is toch altijd zo. Dat de honden zoals ze gehouden worden het meest gelukkig zijn volgens de baas? Het wordt tot de keuze van de hond gemaakt.
Afbeelding
In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
malinois
Zeer actief
Contacteer:

Zoek stok! schreef:
massam schreef:maar dat wil nog niet zeggen dat anderen niet iets anders mogen vinden toch?
Klopt. En zo heeft iedereen z'n mening toch. Het is een algemeen topic geworden over kennels, terwijl de hond van Brigitte maar een paar uur per dag in een kennel zit. En dan loopt er ook nog doorheen dat honden gescheiden moeten worden. Persoonlijk begrijp ik het verzamelen van bepaalde hondenrassen van bepaalde forummers gewoon niet. Maar ik begrijp zoveel niet. Er zijn ook mensen die wedstrijden op een tractor rijden. Of zelf een trui breien. Begrijp ik ook niet. Zo zullen anderen er niks van begrijpen dat ik de hele dag met een tentje op een hondenschool zit om drie keer 40 seconden een wedstrijd te lopen. Dat snap ik dan weer wel :mrgreen: Zonder meningsverschil geen discussie en dat vinden we allemaal zo leuk hier toch :wink:

Persoonlijk denk ik dat Brigitte het heel grappig vindt dat deze discussie ontstaat, die was al te voorspellen namelijk :wink:
natuurlijk mag iedereen het zelf weten, MOET iedereen zelf weten zelfs... maar als jij een waardeoordeel geeft over het houden van honden in kennels, mag ik dat ook doen over het stoppen van een hond in de dagopvang of uit logeren doen met loopsheden.
Toch? Of zie ik dat verkeerd?
Net als jij niet snapt dat mensen mensen bepaalde type honden aanschaffen voor welk doel dan ook, snap ik dat vaak niet...
Afbeelding
In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
laeken
Zeer actief
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door laeken »

Dat is het niet. Weet je wat het is, hier op dit forum mag je je mening niet geven want dan krijg je een hele boel grote bekken van mensen die die mening niet delen. Als je zegt dat je geen poedel bij een staffordkoppel moet zetten omdat je dat onhandig VINDT krijg je een grote bek, als je zegt dat je het stom vindt dat mensen honden kopen en nemen die eigenlijk al op voorhand gaan knokken krijg je een grote bek en eigenlijk krijg je altijd een grote bek als je mening anders is dan die van een voor die mensen bekende persoon. En laat mij dat nu net aan mijn reet roesten. :ok: Geen haar op mijn hoofd die gaat zeggen dat dat kenneltje lekker ruim is omdat het Brigitte is. Geen haar op mijn hoofd die dit een goed idee gaat vinden aangezien iedereen had kunnen weten dat die honden zouden gaan knokken. En geen haar op mijn hoofd die er aan denkt mijn mening bij te stellen omdat het Brigitte is. En dan krijg je dit. Nou en? Wat geeft dat? Waar maken mensen zich druk om? Dat ik geen mening per persoon heb maar 1 die voor iedereen gelijk is?

En dat gelul ook, Brigitte weet wel wat ze doet. O ja? Waarom rukken de honden dan elkaars koppen eraf? Hier wordt zo hoog opgegeven over mensen die lekker veel schrijven maar die er ondertussen een puinhoop van maken dat ik er bijna de slappe lach van krijg soms. Whera weet wel wat ze doet als ze 2 akita's neemt. O ja? Waarom vechten ze elkaar dan de tent uit? Leven ze apart? Ondanks dat ze weet wat ze doet en ze de karakters zo goed gematched had? Ik heb dus helemaal niet zo'n hoge pet op van de mensen die allemaal zouden weten wat ze doen. Dat zijn gewoon de hardste roepers. Die doen honden weg daar waar het uit komt, hebben knokkende honden, nemen er honden bij die niet bij de roedel passen etc etc. Maar als je er wat van zegt, wee je gebeente. Om je te bescheuren gewoon.... :LOL: :LOL: :LOL: :LOL:

Weet je, die mensen geven iemand anders een grote bek die geen vechtende honden heeft, die geen hekjes in huis heeft, die geen kennel heeft, die nog nooit een hond weggedaan heeft, die nooit een reu bij een reu-agressieve reu zou zetten en ga zo door. En is dat terecht? Nee, natuurlijk niet! Dat is domweg nog bezopenere dan de hele hypocriete zooi die roept dat iemand met zoveel shit wel weet wat ze doet. :piew: :smile2:

Dus dit hele topic vol gezeik is slechts een reactie op de eerlijke mening van enkele personen die net als ik vinden dat het een klein kut-kenneltje is voor een best wel zielige hond die nu afgezonderd moet leven omdat de bazin te hebberig is met aanschaffen. 3 reutjes en 1 teefje. En daar is Bunker nu van aan het genieten in zijn nieuwe huis en door de tralies heen. Wat een gelul zeg. Moest ik eens doen. Kijk, het nieuwe huis van Cleo. Omdat Eva haar kop eraf trekt. Nou sorry, dan gaat Cleo lekker naar opa en oma voor een goede oude dag en dan weet ik dat ik er geen hond meer bij moet zetten. Dat lijkt me een stuk leuker en verstandiger dan dit gelul als je het mij vraagt. Zeker voor de honden. :ok: Niks kennel voor Cleo dus. Of benches door het huis en hekjes. Ik vind dat zielig. Dat is rot en oneerlijk naar de honden toe. Zeker omdat het toch weer fout zal gaan. Is het niet nu dan is het wel over een jaar. Dat is altijd zo in dergelijke huishoudens. Zo simpel is het. Brigitte woont niet op een boerderij hoor. :F:

Ik vind het dus helemaal niet erg dat bepaalde mensen hier zo op duiken en mij gaan pakken met mijn hond. Die mensen weten niks en ik denk dat ik een stuk minder problemen heb dan zij met hun honden. Ik heb nl zelden tot nooit een probleem met de honden. Alleen leg ik de lat wat hoger dan zij. En dus denken zij dat ik problemen heb. Ik trap ze niet, doe ze geen prikker om, sla ze niet, schreeuw niet tegen ze en dus weet ik dat ik minder problemen heb dan de mensen die hier het hardst schreeuwen. Ik weet nl dat ze dat thuis ook doen tegen de honden die al apart zitten en in hokken buiten. Dus wie heeft er nu een probleem eigenlijk? Ik niet hoor, ik leg de lat gewoon heel hoog. Hier ligt de hond met "problemen" met de poten in de lucht op de bank te pitten naast de andere hond. Wat nou problemen? :oohja: :denken: :cool2: :blont: Gister hebben mijn probleemhonden nog gespeeld met een DH, witte herder en maltezer. Wat nou problemen? Zolang ik maar weet hoe het echt zit kan ik me kostelijk amuseren op deze berichten hier. :ok:
Afbeelding
Zoek stok!
Zeer actief

malinois schreef:
natuurlijk mag iedereen het zelf weten, MOET iedereen zelf weten zelfs... maar als jij een waardeoordeel geeft over het houden van honden in kennels, mag ik dat ook doen over het stoppen van een hond in de dagopvang of uit logeren doen met loopsheden.
Net als jij niet snapt dat mensen mensen bepaalde type honden aanschaffen voor welk doel dan ook, snap ik dat vaak niet...
Och als jij kritiek hebt over oordelen, zou het je sieren als je het zelf dan achterwege laat. Maar zo had ik je al niet ingeschat hoor. Een grote bek over mensen die kritisch zijn over 'jouw manier', maar zelf nog veel erger zijn als het gaat over oordelen over anderen.
Afbeelding

Linda, Izzie en Bram
Zoek stok!
Zeer actief

Ik ben het met laeken eens dat het nogal wat uitmaakt wie het is. Een beginnende forummer zou ook door de Whera's uit dit topic afgekraakt worden. Maar het gaat nu om Brigitte, die weet wat ze doet.

Maar als we dan toch eerlijk gaan zijn....laeken....als het gaat om honden scheiden en andere omstreden onderwerpen e.d....dan weet ik nog wel iemand die onderscheid maakt tussen personen :wink:

Heb ik ook hoor, zal ik eerlijk zeggen. Als ik iemand ken, is mijn kritiek minder hard. Zo werkt dat toch? Je houdt dan veel meer rekening met de persoon en dat het allemaal niet zo zwart/wit is.
Afbeelding

Linda, Izzie en Bram
yamie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers
Contacteer:

Ongelezen bericht door yamie »

weten in de vorm wat ze doen, bedoel ik iig , als ik het al zeg, dat die mensen, weten waar ze aan begonnen, zowel Bri als Whera, ze maken een keuze, maar weten ook dat er bepaalde maatregelen genomen moeten worden als en indien, daar zijn ze zich van bewust en die mogelijkheid is er dus ook gewoon.

dus dat zie je wel, zei ik toch, ik had gelijk nananana, is gewoon zielig en ook niet passend, geen van beide heeft de keuzes met een een roze bril gemaakt.

of men het eens is met een keuze? uh tja, dat is voor iedereen persoonlijk natuurlijk :wink:
malinois
Zeer actief
Contacteer:

Zoek stok! schreef:
malinois schreef:
Och als jij kritiek hebt over oordelen, zou het je sieren als je het zelf dan achterwege laat. Maar zo had ik je al niet ingeschat hoor. Een grote bek over mensen die kritisch zijn over 'jouw manier', maar zelf nog veel erger zijn als het gaat over oordelen over anderen.
de pot verwijt de ketel he... :ok:
Jij geeft minstens zo'n grote bek over wat ik doe met mn honden als ik over wat jij doet, want daar reageer ik zo goed als nooit op omdat ik meestal me al afvraag hoe iemand er op komt... maar ik houdt dat gewoon voor me over het algemeen. Bij jou trekken mijn reacties als een rode doek op een stier schijnbaar.
Jij snapt mijn manier van honden houden niet, waarom ik honden heb, wat ik er van verwacht bladibla. Ik die van jou wel maar zo ben ik niet, zal ik niet worden, wil ik ook helemaal niet.
Dat heb ik al eerder genoemd.
Afbeelding
malinois
Zeer actief
Contacteer:

Zoek stok! schreef:Ik ben het met laeken eens dat het nogal wat uitmaakt wie het is. Een beginnende forummer zou ook door de Whera's uit dit topic afgekraakt worden. Maar het gaat nu om Brigitte, die weet wat ze doet.
Dat vind ik ook mensen die weten wat ze doen, ze weten wat ze in huis halen, en weten ook de risico's dus dat honden event. gescheiden of zelfs herplaatst zullen moeten worden.
Overigens weet Marc ook prima wat ie doet imo, weet ook wat ie heeft en wat ie wil.
Ik stem geen karakters meer op elkaar af, ik kies de hond en kijk wel of het goed gaat onderling.
Diegene waar ik het meest naar gezocht en afgestemd is, heb ik uit ellende moeten herplaatsen dus dat daar ben ik klaar mee. Ben ook heel wat jaartjes wijzer gelukkig nu, dus pak het nu al vanaf dag 1 aan, NIKS wordt meer uitgezocht onderling, ik beslis alleen en knokken wordt zwaar bestraft.

Zo lastig is het niet meerdere honden in huis te hebben, makkelijk ras, een reu en een teef en het loopt allemaal wel.. tja maar niet iedereen heeft de behoefte aan dat type honden. Daarnaast heeft niet iedereen het doel om een hond als huishond te hebben en de rest bijzaak.
Afbeelding
Kit
Erelid

laeken schreef:
Dat is het niet. Weet je wat het is, hier op dit forum mag je je mening niet geven want dan krijg je een hele boel grote bekken van mensen die die mening niet delen. Als je zegt dat je geen poedel bij een staffordkoppel moet zetten omdat je dat onhandig VINDT krijg je een grote bek, als je zegt dat je het stom vindt dat mensen honden kopen en nemen die eigenlijk al op voorhand gaan knokken krijg je een grote bek en eigenlijk krijg je altijd een grote bek als je mening anders is dan die van een voor die mensen bekende persoon. En laat mij dat nu net aan mijn reet roesten. :ok: Geen haar op mijn hoofd die gaat zeggen dat dat kenneltje lekker ruim is omdat het Brigitte is. Geen haar op mijn hoofd die dit een goed idee gaat vinden aangezien iedereen had kunnen weten dat die honden zouden gaan knokken. En geen haar op mijn hoofd die er aan denkt mijn mening bij te stellen omdat het Brigitte is. En dan krijg je dit. Nou en? Wat geeft dat? Waar maken mensen zich druk om? Dat ik geen mening per persoon heb maar 1 die voor iedereen gelijk is?

En dat gelul ook, Brigitte weet wel wat ze doet. O ja? Waarom rukken de honden dan elkaars koppen eraf? Hier wordt zo hoog opgegeven over mensen die lekker veel schrijven maar die er ondertussen een puinhoop van maken dat ik er bijna de slappe lach van krijg soms. Whera weet wel wat ze doet als ze 2 akita's neemt. O ja? Waarom vechten ze elkaar dan de tent uit? Leven ze apart? Ondanks dat ze weet wat ze doet en ze de karakters zo goed gematched had? Ik heb dus helemaal niet zo'n hoge pet op van de mensen die allemaal zouden weten wat ze doen. Dat zijn gewoon de hardste roepers. Die doen honden weg daar waar het uit komt, hebben knokkende honden, nemen er honden bij die niet bij de roedel passen etc etc. Maar als je er wat van zegt, wee je gebeente. Om je te bescheuren gewoon.... :LOL: :LOL: :LOL: :LOL:

Weet je, die mensen geven iemand anders een grote bek die geen vechtende honden heeft, die geen hekjes in huis heeft, die geen kennel heeft, die nog nooit een hond weggedaan heeft, die nooit een reu bij een reu-agressieve reu zou zetten en ga zo door. En is dat terecht? Nee, natuurlijk niet! Dat is domweg nog bezopenere dan de hele hypocriete zooi die roept dat iemand met zoveel shit wel weet wat ze doet. :piew: :smile2:

Dus dit hele topic vol gezeik is slechts een reactie op de eerlijke mening van enkele personen die net als ik vinden dat het een klein kut-kenneltje is voor een best wel zielige hond die nu afgezonderd moet leven omdat de bazin te hebberig is met aanschaffen. 3 reutjes en 1 teefje. En daar is Bunker nu van aan het genieten in zijn nieuwe huis en door de tralies heen. Wat een gelul zeg. Moest ik eens doen. Kijk, het nieuwe huis van Cleo. Omdat Eva haar kop eraf trekt. Nou sorry, dan gaat Cleo lekker naar opa en oma voor een goede oude dag en dan weet ik dat ik er geen hond meer bij moet zetten. Dat lijkt me een stuk leuker en verstandiger dan dit gelul als je het mij vraagt. Zeker voor de honden. :ok: Niks kennel voor Cleo dus. Of benches door het huis en hekjes. Ik vind dat zielig. Dat is rot en oneerlijk naar de honden toe. Zeker omdat het toch weer fout zal gaan. Is het niet nu dan is het wel over een jaar. Dat is altijd zo in dergelijke huishoudens. Zo simpel is het. Brigitte woont niet op een boerderij hoor. :F:

Ik vind het dus helemaal niet erg dat bepaalde mensen hier zo op duiken en mij gaan pakken met mijn hond. Die mensen weten niks en ik denk dat ik een stuk minder problemen heb dan zij met hun honden. Ik heb nl zelden tot nooit een probleem met de honden. Alleen leg ik de lat wat hoger dan zij. En dus denken zij dat ik problemen heb. Ik trap ze niet, doe ze geen prikker om, sla ze niet, schreeuw niet tegen ze en dus weet ik dat ik minder problemen heb dan de mensen die hier het hardst schreeuwen. Ik weet nl dat ze dat thuis ook doen tegen de honden die al apart zitten en in hokken buiten. Dus wie heeft er nu een probleem eigenlijk? Ik niet hoor, ik leg de lat gewoon heel hoog. Hier ligt de hond met "problemen" met de poten in de lucht op de bank te pitten naast de andere hond. Wat nou problemen? :oohja: :denken: :cool2: :blont: Gister hebben mijn probleemhonden nog gespeeld met een DH, witte herder en maltezer. Wat nou problemen? Zolang ik maar weet hoe het echt zit kan ik me kostelijk amuseren op deze berichten hier. :ok:

Jij hoeft mij niks te gaan vertellen over zowel Brigitte als over Whera, ik ken beiden persoonlijk en weet ook dondersgoed hoe zij met hun honden omgaan en ik vind wel degelijk dat zij weten wat ze in huis hebben en dat ze die boeven prima onder controle hebben, zonder harde maatregelen, maar goed, nu zul jij wel weer azijn gaan zeiken over kliekjes, so be it. Het feit dat jij niet kunt lezen en honden aan haalt die er helemaal niet zijn en nooit geweest zijn deed mij concuderen dat jij misschien wel een kutweekend gehad hebt ja :pffff:

Hemel wat ben jij bij tijd en wijle een zeikert zeg :ugh:
Zoek stok!
Zeer actief

malinois schreef:want daar reageer ik zo goed als nooit op
:D

Als er nou iemand op dit forum is die blijft reageren, pagina na pagina na pagina :mrgreen:
Afbeelding

Linda, Izzie en Bram
malinois
Zeer actief
Contacteer:

Zoek stok! schreef:
malinois schreef:want daar reageer ik zo goed als nooit op
:D

Als er nou iemand op dit forum is die blijft reageren, pagina na pagina na pagina :mrgreen:
Prima toch :ok: als jij dat vind, ik weet van mij dat het niet zo is nl.
Ja ik reageer zeker af en toe zeker als het persoonlijk getrokken wordt.
Afbeelding
Ariane
Erelid
Mijn ras(sen): Teckel

Ongelezen bericht door Ariane »

Zoek stok! schreef: Of zelf een trui breien. Begrijp ik ook niet.
Dat werkt anders therapeutisch heel goed :pffff: :lol1: .

:cool2:
Ariane, Bibi, Nikita*, Barney* en Prins*.

Als we geen dagen toe kunnen voegen aan het leven moeten we leven toevoegen aan de dagen. Heaven can wait.
laeken
Zeer actief

Kit schreef: Jij hoeft mij niks te gaan vertellen over zowel Brigitte als over Whera, ik ken beiden persoonlijk en weet ook dondersgoed hoe zij met hun honden omgaan en ik vind wel degelijk dat zij weten wat ze in huis hebben en dat ze die boeven prima onder controle hebben, zonder harde maatregelen, maar goed, nu zul jij wel weer azijn gaan zeiken over kliekjes, so be it. Het feit dat jij niet kunt lezen en honden aan haalt die er helemaal niet zijn en nooit geweest zijn deed mij concuderen dat jij misschien wel een kutweekend gehad hebt ja :pffff:

Hemel wat ben jij bij tijd en wijle een zeikert zeg :ugh:
Ik haal geen honden aan die er niet zijn en die er nooit zijn geweest maargoed. Verder interesseren mij kliekjes niks. Die voer je maar aan de kippen. :engel: Ik ben geen zeikerd, ik geef slechts een mening die mensen niet bevalt maar wel de mijne is. Zo raar is dat niet dus. Verder weet je prima hoe je kliekgenoten met hun honden omgaan en ik ook. Dus maak je vooral geen illusies. Het gaat van een flinke trap tot een prikker tot stroom en dat weet jij ook wel. Niet bij allemaal hoor, maar wel al deze dingen bij enkele mensen samen. Ik ben niet achterlijk en weet dat uit eerste hand. En dan mij gaan verwijten dat ik een probleem met mijn honden heb. Werkelijk.... :piew:

Als je nu je mechelaar op het veld traint met deze middelen is dat nog wel wat anders dan wanneer je door je eigen keuzes je honden op deze manier onder controle moet krijgen in het dagelijks leven. Ik zou voor wat minder hond gaan al is dat natuurlijk wel wat minder indrukwekkend dan een Ambull aan de prikker of een akita achter tralies buiten. :19: Een akita die zelfs weg kan lopen, kwijt raakt, vecht, dekt en weet ik wat. Dat is de hond van iemand die wel weet wat ze doet. Jajaaaa....tuurrrrrlijk :pop:
Afbeelding
Brigitte
Zeer actief

Ongelezen bericht door Brigitte »

laeken schreef:
Ik haal geen honden aan die er niet zijn en die er nooit zijn geweest maargoed.
Dat doe je wel want volgens jou heb ik 3 pups dus wie en waar is nr. 3?
Ik ben niet achterlijk en weet dat uit eerste hand. En dan mij gaan verwijten dat ik een probleem met mijn honden heb. Werkelijk.... :piew:
Oh dus je hebt geen probleem, waar is die muilkorf dan voor nodig?
Als je nu je mechelaar op het veld traint met deze middelen is dat nog wel wat anders dan wanneer je door je eigen keuzes je honden op deze manier onder controle moet krijgen in het dagelijks leven. Ik zou voor wat minder hond gaan al is dat natuurlijk wel wat minder indrukwekkend dan een Ambull aan de prikker of een akita achter tralies buiten. :19: Een akita die zelfs weg kan lopen, kwijt raakt, vecht, dekt en weet ik wat. Dat is de hond van iemand die wel weet wat ze doet. Jajaaaa....tuurrrrrlijk :pop:
Gelukkig heeft Dapper nog nooit gevochten he :engel:
En ja, van een muilkorf kan je ook naar een prikker en een stroomband gaan he, tis en blijft een Belgische Herder. Als jij al een Longfields Laekense aan het bijten krijgt is het idd maar heel goed dat je die AmBull die jullie wilde en mij voor PBden niet hebben genomen dat had ik niet goed zien komen :ugh:
Brigitte
Zeer actief

Nuyvilaq schreef:Zolang je hem er niet 24/7 inpleurt vind ik het een mooi huis bri !
vind wel dat de roze boeien eraan moeten :pffff: :mrgreen:
Die zijn officieel van Elektra :pffff: :mrgreen:
Brigitte
Zeer actief

Zoek stok! schreef: Persoonlijk denk ik dat Brigitte het heel grappig vindt dat deze discussie ontstaat, die was al te voorspellen namelijk :wink:
Persoonlijk denk ik dat jij helemaal niet weet wat ik wel en niet grappig vindt. Wel jammer is het idd weer dat als ik weer iets laat zien waar ik heel blij mee ben en hoop dat mijn hond dat ook zal zijn mensen dat zo de grond in kunnen trappen maar ja dat is het HF he en gelukkig heb ik een dikke brede rug dus glijd het zo mijn gat in.
Brigitte
Zeer actief

Nanna schreef:Ik vind het voornamelijk een lelijk ding. Zo'n dierentuinkooi. :19:
Ik ben dan ook blij dat ik mijn tuin er niet mee hoef te ontsieren. :mrgreen:
Ik snap de keuze voor zo'n dan weer hok wel, dan kan hij ook buiten zijn.
Die kat in jouw vensterbank dat is pas voornamelijk een lelijk ding :pffff:

Ik ben blij dat ik geen vensterbanken heb :pffff:
Kit
Erelid

Brigitte schreef:
Nanna schreef:Ik vind het voornamelijk een lelijk ding. Zo'n dierentuinkooi. :19:

*proest* dankje Bri, daar ging mijn koffie :LOL: :LOL: :LOL:
smoekie
Zeer actief
Mijn ras(sen): JH

Ongelezen bericht door smoekie »

Brigitte schreef:

:goeie: :LOL:
Ik heb meer vertrouwen in vier poten en een staart dan in twee benen en een uitgestoken hand.
laeken
Zeer actief

Brigitte schreef:
laeken schreef:
Ik haal geen honden aan die er niet zijn en die er nooit zijn geweest maargoed.
Dat doe je wel want volgens jou heb ik 3 pups dus wie en waar is nr. 3?
Ik ben niet achterlijk en weet dat uit eerste hand. En dan mij gaan verwijten dat ik een probleem met mijn honden heb. Werkelijk.... :piew:
Oh dus je hebt geen probleem, waar is die muilkorf dan voor nodig?
Gelukkig heeft Dapper nog nooit gevochten he :engel:
En ja, van een muilkorf kan je ook naar een prikker en een stroomband gaan he, tis en blijft een Belgische Herder. Als jij al een Longfields Laekense aan het bijten krijgt is het idd maar heel goed dat je die AmBull die jullie wilde en mij voor PBden niet hebben genomen dat had ik niet goed zien komen :ugh:
Netjes hoor, kennel noemen en dan dit soort uitspraken. Maargoed, netjes, dat is ook wel heel erg veel gevraagd natuurlijk. :jank: :piew:
Afbeelding
Brigitte
Zeer actief

laeken schreef:
Netjes hoor, kennel noemen en dan dit soort uitspraken. Maargoed, netjes, dat is ook wel heel erg veel gevraagd natuurlijk. :jank: :piew:
Ohh ja niemand hier weet natuurlijk dat cleva daarvandaan komt :oohja: en waarom jank je dan je hebt toch geen problemen met je hond :19: of toch een beetje wel :engel:

Dag Marc, los jij je problemen met je hond maar op dan doe ik dat wel met die van mij he :ok:
laeken
Zeer actief

Ik heb die problemen al lang opgelost. Kun jij niet lezen? Want waar heb je het in vredesnaam over? De dag dat ik die muilkorf kocht was mijn probleem weg. Zo simpel zijn sommige problemen dus. Kun je wel lekker lullig gaan lopen doen omdat ik het sneu vind dat jij je hond in een kennel stopt, maakt echter niet dat je gezwaai naar mij als tegenreactie gerechtvaardigd is. Mag wel, begrijp het ook wel, maar jij bent het die een topic opent met een provocatieve titel, jij bent het die hoopt op commentaar en als je het krijgt ga je janken. Dat valt mij dan weer erg tegen van je weet je dat?

"het nieuwe huis voor Bunker"

Kan zijn dat ik gek ben hoor, maargoed.... :Q: :F:
Afbeelding
fenneke
Zeer actief
Mijn ras(sen): zwitserse witte herder en nu hûn
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door fenneke »

ik vind bri niet het type om te janken en dat doet ze ook niet :mrgreen:

wat weer een zeur topic :kotz: , ik ben blij dat ik bri ken en weet hoe haar honden in het echie zijn :I:
Fenneke en Baloe
Afbeelding
Kristina
Zeer actief
Mijn ras(sen): Bullkita "Gijs", Mopshond "Bram" en Amstaff kruising "Taiga" RIP
Contacteer:

Ongelezen bericht door Kristina »

laeken schreef:Ik heb die problemen al lang opgelost. Kun jij niet lezen? Want waar heb je het in vredesnaam over? De dag dat ik die muilkorf kocht was mijn probleem weg. Zo simpel zijn sommige problemen dus. Kun je wel lekker lullig gaan lopen doen omdat ik het sneu vind dat jij je hond in een kennel stopt, maakt echter niet dat je gezwaai naar mij als tegenreactie gerechtvaardigd is. Mag wel, begrijp het ook wel, maar jij bent het die een topic opent met een provocatieve titel, jij bent het die hoopt op commentaar en als je het krijgt ga je janken. Dat valt mij dan weer erg tegen van je weet je dat?

"het nieuwe huis voor Bunker"

Kan zijn dat ik gek ben hoor, maargoed.... :Q: :F:
Volgens mij gaat het er niet om dat je het er niet mee eens bent, maar de manier waarop je dat doet. Ik vind je erg agressief overkomen en het lijkt erop alsof het persoonlijk tegen Brigitte is. Althans...zo komt het op mij over.
Prima dat je het niet eens bent met haar manier van honden houden, maar je kan dat ook gewoon normaal neerzetten en niet zo agressief.
Rust zacht lieve Taiga. 14-11-1998 - 04-11-2011

Afbeelding
smoekie
Zeer actief
Mijn ras(sen): JH

Ongelezen bericht door smoekie »

laeken schreef:Ik heb die problemen al lang opgelost. Kun jij niet lezen? Want waar heb je het in vredesnaam over? De dag dat ik die muilkorf kocht was mijn probleem weg. Zo simpel zijn sommige problemen dus. Kun je wel lekker lullig gaan lopen doen omdat ik het sneu vind dat jij je hond in een kennel stopt, maakt echter niet dat je gezwaai naar mij als tegenreactie gerechtvaardigd is.

Maar ff hoor marc zonder lullig te willen doen, dus vat het ook ajb niet zo op. Je kunt wel zeggen dat de dag dat je die muilkorf kocht waren je problemen weg. Maar persoonlijk ( en daar draait alles toch om denk ik) vind ik het daarentegen ontzettend zielig een hond een muilkorf om te moeten doen om ervoor te zorgen dat hij/zij niet "uithaalt" :19: Vind het al zielig om Nell een muilkorf om te moeten doen bij haar vaccinaties. Ik snap heel goed waarom jij daarvoor gekozen hebt, en ik snap nog beter dat het sinds het gebruik van de muilkorf allemaal hartstikke goed en relaxed gaat, maar dat neemt niet weg dat iedereen op zijn/haar eigen manier zijn/haar eigen problemen oplost, en dat jouw manier niet de hare hoeft te zijn en vice versa. Zij zou de honden ook bij elkaar kunnen houden denk ik als ze Electra en Bunker zou gaan muilkorven, maar ik denk dat de honden meer profijt hebben van de "oplossing" zoals zij die nu brengt dan door ze te muilkorven. Nogmaals, dat is iets wat ik dus weer ontzettend zielig zou vinden(begrijpelijk, maar wel zielig)

Persoonlijk vind ik het dus zieliger een hond te muilkorven omdat de hond anders een gevaar voor anderen is. (mens+dier) dan dat een roedel enigzins "opgesplitst/gescheiden" wordt (traphekje-kennel) :denken:

Maar misschien kijk ik er wel iets te simpel tegenaan, dat kan natuurlijk ook :wink:
Ik heb meer vertrouwen in vier poten en een staart dan in twee benen en een uitgestoken hand.
laeken
Zeer actief

Waar het om gaat is dat er geen enkel probleem met een ambull reu is als je er geen roedel reuen bij wil hebben. Beter gezegd, iedereen zal je zeggen dat dat niet kan en dat wist Brigitte. Ik mag het toch wel zielig vinden voor de honden dat die de dupe zijn van die keuze. Wat dat in vredesnaam met Eva en de muilkorf te maken heeft mag iemand mij nog wel een keer uitleggen. Ik zie het verband niet zo :denken: Maargoed, het is wel een stok om mee te slaan natuurlijk. :engel: En dat is wat mensen die beter zijn dan ik blijkbaar doen :LOL: En dat moet ook wel als je aangesproken wordt door iemand die het eens niet helemaal met je keuzes eens is.

Kinderachtig gejank dit :E:

Ik heb niks tegen kennels. Dat staat volgens mij op de vorige pagina. Het heeft helemaal niks met kennels te maken. Het heeft te maken met keuzes. De link naar Eva en Dapper zijn ook gewoon alleen gemaakt omdat ik dan gekwetst moet worden door de mensen die beter zijn dan ik. Jeetje, ik lig werkelijk in een deuk om dit soort topics. Lijkt wel de kleuterschool. Jij brengt het niet goed. Het is de toon die de muziek maakt. Maar ondertussen maar uithalen naar mij en mijn honden. Lekker volwassen :engel:
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”