Kit schreef:Volgens mij hebben een heel stel mensen die hier reageren een kutweekend gehad ofzo, bloody hell wat een gezeik en gemierenneuk...
Dat is het niet. Weet je wat het is, hier op dit forum mag je je mening niet geven want dan krijg je een hele boel grote bekken van mensen die die mening niet delen. Als je zegt dat je geen poedel bij een staffordkoppel moet zetten omdat je dat onhandig VINDT krijg je een grote bek, als je zegt dat je het stom vindt dat mensen honden kopen en nemen die eigenlijk al op voorhand gaan knokken krijg je een grote bek en eigenlijk krijg je altijd een grote bek als je mening anders is dan die van een voor die mensen bekende persoon. En laat mij dat nu net aan mijn reet roesten.

Geen haar op mijn hoofd die gaat zeggen dat dat kenneltje lekker ruim is omdat het Brigitte is. Geen haar op mijn hoofd die dit een goed idee gaat vinden aangezien iedereen had kunnen weten dat die honden zouden gaan knokken. En geen haar op mijn hoofd die er aan denkt mijn mening bij te stellen omdat het Brigitte is. En dan krijg je dit. Nou en? Wat geeft dat? Waar maken mensen zich druk om? Dat ik geen mening per persoon heb maar 1 die voor iedereen gelijk is?
En dat gelul ook, Brigitte weet wel wat ze doet. O ja? Waarom rukken de honden dan elkaars koppen eraf? Hier wordt zo hoog opgegeven over mensen die lekker veel schrijven maar die er ondertussen een puinhoop van maken dat ik er bijna de slappe lach van krijg soms. Whera weet wel wat ze doet als ze 2 akita's neemt. O ja? Waarom vechten ze elkaar dan de tent uit? Leven ze apart? Ondanks dat ze weet wat ze doet en ze de karakters zo goed gematched had? Ik heb dus helemaal niet zo'n hoge pet op van de mensen die allemaal zouden weten wat ze doen. Dat zijn gewoon de hardste roepers. Die doen honden weg daar waar het uit komt, hebben knokkende honden, nemen er honden bij die niet bij de roedel passen etc etc. Maar als je er wat van zegt, wee je gebeente. Om je te bescheuren gewoon....
Weet je, die mensen geven iemand anders een grote bek die geen vechtende honden heeft, die geen hekjes in huis heeft, die geen kennel heeft, die nog nooit een hond weggedaan heeft, die nooit een reu bij een reu-agressieve reu zou zetten en ga zo door. En is dat terecht? Nee, natuurlijk niet! Dat is domweg nog bezopenere dan de hele hypocriete zooi die roept dat iemand met zoveel shit wel weet wat ze doet.
Dus dit hele topic vol gezeik is slechts een reactie op de eerlijke mening van enkele personen die net als ik vinden dat het een klein kut-kenneltje is voor een best wel zielige hond die nu afgezonderd moet leven omdat de bazin te hebberig is met aanschaffen. 3 reutjes en 1 teefje. En daar is Bunker nu van aan het genieten in zijn nieuwe huis en door de tralies heen. Wat een gelul zeg. Moest ik eens doen. Kijk, het nieuwe huis van Cleo. Omdat Eva haar kop eraf trekt. Nou sorry, dan gaat Cleo lekker naar opa en oma voor een goede oude dag en dan weet ik dat ik er geen hond meer bij moet zetten. Dat lijkt me een stuk leuker en verstandiger dan dit gelul als je het mij vraagt. Zeker voor de honden.

Niks kennel voor Cleo dus. Of benches door het huis en hekjes. Ik vind dat zielig. Dat is rot en oneerlijk naar de honden toe. Zeker omdat het toch weer fout zal gaan. Is het niet nu dan is het wel over een jaar. Dat is altijd zo in dergelijke huishoudens. Zo simpel is het. Brigitte woont niet op een boerderij hoor.
Ik vind het dus helemaal niet erg dat bepaalde mensen hier zo op duiken en mij gaan pakken met mijn hond. Die mensen weten niks en ik denk dat ik een stuk minder problemen heb dan zij met hun honden. Ik heb nl zelden tot nooit een probleem met de honden. Alleen leg ik de lat wat hoger dan zij. En dus denken zij dat ik problemen heb. Ik trap ze niet, doe ze geen prikker om, sla ze niet, schreeuw niet tegen ze en dus weet ik dat ik minder problemen heb dan de mensen die hier het hardst schreeuwen. Ik weet nl dat ze dat thuis ook doen tegen de honden die al apart zitten en in hokken buiten. Dus wie heeft er nu een probleem eigenlijk? Ik niet hoor, ik leg de lat gewoon heel hoog. Hier ligt de hond met "problemen" met de poten in de lucht op de bank te pitten naast de andere hond. Wat nou problemen?

Gister hebben mijn probleemhonden nog gespeeld met een DH, witte herder en maltezer. Wat nou problemen? Zolang ik maar weet hoe het echt zit kan ik me kostelijk amuseren op deze berichten hier.