Moderator: moderatorteam
macho-hayley schreef:Macho komt vanavond tussen half 7 en 8 thuis!!!![]()
De agente in kwestie is inderdaad geen hondengeleider. Er is wel een hondengeleider geweest toen ze hem op kwamen halen maar die heeft verder helemaal niet naar macho gekeken ofzo.
Ik vroeg ook nog aan haar toen ze voor de deur stond of ze bang was voor honden, volgens haar niet maar je zag gewoon dat ze het bijna in haar broek deed. Ik snap dan inderdaad niet dat je zoiets dan niet overlaat aan een collega die hondengeleider is. Daar lopen er hier genoeg van rond want ik kom ze wel eens tegen als ze hun diensthonden uitlaten vlakbij het bureau.
Het grappige is dat die agenten hem ook wel eens geaaid hebben.
Dat ze er geen verstand van heeft kan ik dan nog wel begrijpen, maar als je een dossier gewoon niet volledig invuld, zowel de brieven als het bericht van de burgermeester dan is dat in mijn ogen toch wel heeel erg raar.
In principe kan ik nog vervolgd worden, maar de advocaat verwacht van niet.
Velen zijn een beetje in de war dus maak je niet druk; valt geen hond opLongFields schreef:Was de rechtszaak niet de 29ste, of ben ik in de war?
je zou ook maar blij zijn dat de hond weer thuis komt he?!Frida van der Hoek schreef:Velen zijn een beetje in de war dus maak je niet druk; valt geen hond opLongFields schreef:Was de rechtszaak niet de 29ste, of ben ik in de war?
tuurlijk niet, dan moet ze toegeven dat ze al die tijd poep heeft zitten praten en dat past niet in haar zelfbeeld natuurlijkmalinois schreef:je zou ook maar blij zijn dat de hond weer thuis komt he?!Frida van der Hoek schreef:Velen zijn een beetje in de war dus maak je niet druk; valt geen hond opLongFields schreef:Was de rechtszaak niet de 29ste, of ben ik in de war?
Ach toegeven is in dit geval toch nutteloosrenee-uk schreef: tuurlijk niet, dan moet ze toegeven dat ze al die tijd poep heeft zitten praten en dat past niet in haar zelfbeeld natuurlijk
Denkt mijn vriend anders over, wel te merken dat dit een echt achterbuurttopic is, dames dames wat een taal......Jeannettebo schreef:Het is ook niet voor niets dat ze zo'n beurt nodig heeft, die staat al erg lang droog. met zo'n citroen bekmalinois schreef:kan me weinig mannen voorstellen die op zo'n zuurpruim willen liggen, wordt toch weer tarzannen vannacht fridaJeannettebo schreef:Volgens mij heeft frida gewoon een goede beurt nodig, bij voorkeur van een flinke bubba
Volgens mij heb ik dit in al die jaren op dit forum nog niet eerder gedaan, maarFrida van der Hoek schreef:Velen zijn een beetje in de war dus maak je niet druk; valt geen hond opLongFields schreef:Was de rechtszaak niet de 29ste, of ben ik in de war?
Kan nog wel een keer zeggen goed lezen, zinloos merk ik, dus ik hoop dat ze een muilkorf klaar heeft liggen en ze haar lesje geleerd heeft; dit was niet nodig geweest als ze zelf zo slim was geweest om de hond te muilkorven waar kinderen zijn.. ze wist toch dat hij bijterig is maar nee; er moeten eerst weer ongelukken gebeuren voordat het kwartje valt, jammer, vooral voor het kind en de hond want die heeft gezeten, zij alleen maar geklaagd, gedraaid en een vakantie geboekt. Fijn voor de hond trouwens, meteen weer een anderen omgevingrenee-uk schreef:tuurlijk niet, dan moet ze toegeven dat ze al die tijd poep heeft zitten praten en dat past niet in haar zelfbeeld natuurlijkmalinois schreef:je zou ook maar blij zijn dat de hond weer thuis komt he?!Frida van der Hoek schreef:Velen zijn een beetje in de war dus maak je niet druk; valt geen hond opLongFields schreef:Was de rechtszaak niet de 29ste, of ben ik in de war?
Dat vind ik nou toch wel heel erg fideel van je, dat je ook zo blij bent dat Macho vanavond naar huis komtFrida van der Hoek schreef:Velen zijn een beetje in de war dus maak je niet druk; valt geen hond opLongFields schreef:Was de rechtszaak niet de 29ste, of ben ik in de war?
Mens, zout toch op hier...Frida van der Hoek schreef: Kan nog wel een keer zeggen goed lezen, zinloos merk ik, dus ik hoop dat ze een muilkorf klaar heeft liggen en ze haar lesje geleerd heeft; dit was niet nodig geweest als ze zelf zo slim was geweest om de hond te muilkorven waar kinderen zijn.. ze wist toch dat hij bijterig is maar nee; er moeten eerst weer ongelukken gebeuren voordat het kwartje valt, jammer, vooral voor het kind en de hond want die heeft gezeten, zij alleen maar geklaagd, gedraaid en een vakantie geboekt. Fijn voor de hond trouwens, meteen weer een anderen omgevingik zou hem eerst even tot rust laten komen thuis na wekenlang god weet waar in een asiel maja, ik heb er geen verstand van
Ja he? Ik vind het ook fijn voor haar hond, en nogmaals, hopen dat ze haar lesje geleerd heeft en niet met smoesjes over vuurwerk en een kwijte muilkorf begint mocht hij weer bijten van de 'schrik' want deze kans krijg je echt maar 1 keer, geloof het of niet..Ariane schreef:Dat vind ik nou toch wel heel erg fideel van je, dat je ook zo blij bent dat Macho vanavond naar huis komtFrida van der Hoek schreef:Velen zijn een beetje in de war dus maak je niet druk; valt geen hond opLongFields schreef:Was de rechtszaak niet de 29ste, of ben ik in de war?![]()
precies! eindelijk zelfkennisFrida van der Hoek schreef:Kan nog wel een keer zeggen goed lezen, zinloos merk ik, dus ik hoop dat ze een muilkorf klaar heeft liggen en ze haar lesje geleerd heeft; dit was niet nodig geweest als ze zelf zo slim was geweest om de hond te muilkorven waar kinderen zijn.. ze wist toch dat hij bijterig is maar nee; er moeten eerst weer ongelukken gebeuren voordat het kwartje valt, jammer, vooral voor het kind en de hond want die heeft gezeten, zij alleen maar geklaagd, gedraaid en een vakantie geboekt. Fijn voor de hond trouwens, meteen weer een anderen omgevingrenee-uk schreef:tuurlijk niet, dan moet ze toegeven dat ze al die tijd poep heeft zitten praten en dat past niet in haar zelfbeeld natuurlijkmalinois schreef:[..][..]
je zou ook maar blij zijn dat de hond weer thuis komt he?!ik zou hem eerst even tot rust laten komen thuis na wekenlang god weet waar in een asiel maja, ik heb er geen verstand van
Je irriteert me, wegwezen Truus!*Esther schreef:Mens, zout toch op hier...Frida van der Hoek schreef: Kan nog wel een keer zeggen goed lezen, zinloos merk ik, dus ik hoop dat ze een muilkorf klaar heeft liggen en ze haar lesje geleerd heeft; dit was niet nodig geweest als ze zelf zo slim was geweest om de hond te muilkorven waar kinderen zijn.. ze wist toch dat hij bijterig is maar nee; er moeten eerst weer ongelukken gebeuren voordat het kwartje valt, jammer, vooral voor het kind en de hond want die heeft gezeten, zij alleen maar geklaagd, gedraaid en een vakantie geboekt. Fijn voor de hond trouwens, meteen weer een anderen omgevingik zou hem eerst even tot rust laten komen thuis na wekenlang god weet waar in een asiel maja, ik heb er geen verstand van
Fijn dat hij naar huis komt! Ben superblij voor je!! Nu die laatste uurtjes nog!!!
malinois schreef:precies! eindelijk zelfkennisFrida van der Hoek schreef:Kan nog wel een keer zeggen goed lezen, zinloos merk ik, dus ik hoop dat ze een muilkorf klaar heeft liggen en ze haar lesje geleerd heeft; dit was niet nodig geweest als ze zelf zo slim was geweest om de hond te muilkorven waar kinderen zijn.. ze wist toch dat hij bijterig is maar nee; er moeten eerst weer ongelukken gebeuren voordat het kwartje valt, jammer, vooral voor het kind en de hond want die heeft gezeten, zij alleen maar geklaagd, gedraaid en een vakantie geboekt. Fijn voor de hond trouwens, meteen weer een anderen omgevingrenee-uk schreef:tuurlijk niet, dan moet ze toegeven dat ze al die tijd poep heeft zitten praten en dat past niet in haar zelfbeeld natuurlijkmalinois schreef:[..][..]
je zou ook maar blij zijn dat de hond weer thuis komt he?!ik zou hem eerst even tot rust laten komen thuis na wekenlang god weet waar in een asiel maja, ik heb er geen verstand van