Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Mijn hond in beslag genomen,wat nu... ik word niet vervolgd!

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

szervusz
Zeer actief
Mijn ras(sen): Vizsla
Aantal honden: 3
Contacteer:

Re: Mijn hond in beslag genomen,wat nu..Update Macho komt th

Ongelezen bericht door szervusz »

Hier nog een stille meelezer. :mrgreen: Wat een horror verhaal, maar gelukkig met een goed einde. :ok:
macho-hayley
Zeer actief
Mijn ras(sen): mechelse herders
Aantal honden: 2
Contacteer:

Ongelezen bericht door macho-hayley »

Jaaa :D...mijn Hayley zal ook wel dol zijn als hij thuis komt...ben benieuwd hoe zoiets verloopt als ze elkaar een maand niet gezien hebben....
Afbeelding
asani
Zeer actief

Ongelezen bericht door asani »

Ik heb alleen maar mee gelezen en af en toe tenenkrommend van de ergernis.
Maar ben heel blij voor je dat Macho weer naar huis komt.

Groetjes Rian,Ijuba,Fynn en Asani
Dorien71
Actief
Mijn ras(sen): Hollandse herders

Ongelezen bericht door Dorien71 »

Wow wat ben ik ongelooflijk blij dat je hem vanavond weer in je armen kunt sluiten. Heb het hele verhaal op de voet gevolgt, zo bizar allemaal. Het zou mij zomaar ook kunnen gebeuren. Kinderen hou ik nu nog verder bij mijn honden uit de buurt.
Het is voor mij dus ook een hele wijze les, een ongelukje zit in een klein hoekje.

Super super gefeliciteerd :gjump: :gjump: :gjump:
Afbeelding
Groetjes Dorien en een lebber van Rossi, Indy en Dingo.
malinois
Zeer actief
Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
Contacteer:

Ongelezen bericht door malinois »

macho-hayley schreef:Macho komt vanavond tussen half 7 en 8 thuis!!! :gjump:

De agente in kwestie is inderdaad geen hondengeleider. Er is wel een hondengeleider geweest toen ze hem op kwamen halen maar die heeft verder helemaal niet naar macho gekeken ofzo.
Ik vroeg ook nog aan haar toen ze voor de deur stond of ze bang was voor honden, volgens haar niet maar je zag gewoon dat ze het bijna in haar broek deed. Ik snap dan inderdaad niet dat je zoiets dan niet overlaat aan een collega die hondengeleider is. Daar lopen er hier genoeg van rond want ik kom ze wel eens tegen als ze hun diensthonden uitlaten vlakbij het bureau.
Het grappige is dat die agenten hem ook wel eens geaaid hebben.
Dat ze er geen verstand van heeft kan ik dan nog wel begrijpen, maar als je een dossier gewoon niet volledig invuld, zowel de brieven als het bericht van de burgermeester dan is dat in mijn ogen toch wel heeel erg raar.

In principe kan ik nog vervolgd worden, maar de advocaat verwacht van niet.

:cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer:
Afbeelding
In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
S@ndr@
Zeer actief

Ongelezen bericht door S@ndr@ »

dat klinkt als een happy end zo aan het einde van het jaar :cheer: :ok:
vania
Zeer actief
Mijn ras(sen): 2 dogo Canario's, 1 boxer x rottweiler, 1 groenendaeler
Aantal honden: 4

Ongelezen bericht door vania »

hier ook een stille meeleester, vreemde kinderen mogen zowiezo al niet in de buurt komen van onze honden en doen dat al maar goed ook niet zo heel snel, niet dat ze iets doen, maar 2 ervan durven springen, de 3e lebbert hun gezicht vol en de 4e vind er eigenlijk geen reet aan
ik heb gewoon kippenvel :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer:
Afbeelding
Ariane
Erelid
Mijn ras(sen): Teckel
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door Ariane »

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Laat je nog even weten hoe het gegaan is voor je op vakantie gaat?
Ariane, Bibi, Nikita*, Barney* en Prins*.

Als we geen dagen toe kunnen voegen aan het leven moeten we leven toevoegen aan de dagen. Heaven can wait.
Frida van der Hoek

Re: Mijn hond in beslag genomen..wat nu...

Ongelezen bericht door Frida van der Hoek »

LongFields schreef:Was de rechtszaak niet de 29ste, of ben ik in de war?
Velen zijn een beetje in de war dus maak je niet druk; valt geen hond op :LOL:
malinois
Zeer actief
Contacteer:

Frida van der Hoek schreef:
je zou ook maar blij zijn dat de hond weer thuis komt he?! :roll:
Afbeelding
In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
renee-uk
Zeer actief
Mijn ras(sen): duitse herder
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door renee-uk »

malinois schreef:
tuurlijk niet, dan moet ze toegeven dat ze al die tijd poep heeft zitten praten en dat past niet in haar zelfbeeld natuurlijk :piew:
Afbeelding

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
Valerie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Staffordshire bull terrier & Akita

Ongelezen bericht door Valerie »

renee-uk schreef: tuurlijk niet, dan moet ze toegeven dat ze al die tijd poep heeft zitten praten en dat past niet in haar zelfbeeld natuurlijk :piew:
Ach toegeven is in dit geval toch nutteloos :F: hoe duidelijk wil je iets hebben.
jolanda.S
Zeer actief
Mijn ras(sen): Bullterrier

Ongelezen bericht door jolanda.S »

Ik heb dit topic ook stilletjes gevold,maar geweldig dat Macho vanavond thuiskomt. :cheer: :cheer: :cheer:
Frida van der Hoek

Jeannettebo schreef:
malinois schreef:
Jeannettebo schreef:Volgens mij heeft frida gewoon een goede beurt nodig, bij voorkeur van een flinke bubba
kan me weinig mannen voorstellen die op zo'n zuurpruim willen liggen, wordt toch weer tarzannen vannacht frida :safe:
Het is ook niet voor niets dat ze zo'n beurt nodig heeft, die staat al erg lang droog. met zo'n citroen bek
Denkt mijn vriend anders over, wel te merken dat dit een echt achterbuurttopic is, dames dames wat een taal...... :LOL:
Steeds leuker hier!! :cheer: :cheer: :cheer: btw wat is tarzannen? ik denk iets met oude vrouwen, overgang en geen vriend of een hele enge vriend maja ook daar zal ik wel geen antwoord op krijgen..
Mijn vriend is 2.02 meter en 110 kilo dus als je met bubba groot en breed bedoeld... klopt!! en ben ik gek op!! :lol1: Condooms = minder....
Ik lach me dood hier tnx! :E:[/quote]

Ja, en met een herseninhoud ter grootte ven een walnoot zeker. Dat gaat vaak samen met groot en breed. :mrgreen: Maar ja, dat past wel bij jou natuurlijk. :wink:[/quote]
Tut tut, niet zo jaloers meiske!!! Wie weet vind jij ook ooit nog eens iemand die om je geeft en niet alleen maar tegen je blaft, in sloppenwijken wonen toch ook mannen...
Wij lachen ook steeds harder, heerlijk zo'n funnyfarm! :E:
tycha
Zeer actief
Mijn ras(sen): Smoothies
Contacteer:

Ongelezen bericht door tycha »

Volgens mij heb ik dit in al die jaren op dit forum nog niet eerder gedaan, maar :kotz: :kotz: :kotz: wat ben jij een naar mens :kotz:

Voor Macho :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: Wat geweldig dat je je hond vanavond weer lekker bij je hebt :E:
Afbeelding
Groetjes Marja
nomo
Zeer actief

Ongelezen bericht door nomo »

Heb het topic gevolgd, maar had nog niet gereageerd. Wat ontzettend fijn dat Macho thuiskomt!!! :cheer: :cheer: :cheer: Vind het erg knap hoe je met de situatie omgegaan bent. Heerlijk dat je straks Macho weer thuis hebt.
Hilly45
Zeer actief
Mijn ras(sen): Schapendoes

Ongelezen bericht door Hilly45 »

Wat super om te lezen, nog maar hooguit vier uurtjes, dan heb je hem in je handen, kun je hem knuffelen, zijn neus voelen, zijn pootjes, zijn oogjes zien. Heerlijk joh, ik ben zo blij voor je.
Afbeelding
Frida van der Hoek

renee-uk schreef:
malinois schreef:
tuurlijk niet, dan moet ze toegeven dat ze al die tijd poep heeft zitten praten en dat past niet in haar zelfbeeld natuurlijk :piew:
Kan nog wel een keer zeggen goed lezen, zinloos merk ik, dus ik hoop dat ze een muilkorf klaar heeft liggen en ze haar lesje geleerd heeft; dit was niet nodig geweest als ze zelf zo slim was geweest om de hond te muilkorven waar kinderen zijn.. ze wist toch dat hij bijterig is maar nee; er moeten eerst weer ongelukken gebeuren voordat het kwartje valt, jammer, vooral voor het kind en de hond want die heeft gezeten, zij alleen maar geklaagd, gedraaid en een vakantie geboekt. Fijn voor de hond trouwens, meteen weer een anderen omgeving :ok: ik zou hem eerst even tot rust laten komen thuis na wekenlang god weet waar in een asiel maja, ik heb er geen verstand van :U:
Ariane
Erelid
Mijn ras(sen): Teckel
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door Ariane »

Dat vind ik nou toch wel heel erg fideel van je, dat je ook zo blij bent dat Macho vanavond naar huis komt :ok: :kotz:
Ariane, Bibi, Nikita*, Barney* en Prins*.

Als we geen dagen toe kunnen voegen aan het leven moeten we leven toevoegen aan de dagen. Heaven can wait.
Daantjeln4
Zeer actief
Mijn ras(sen): Rhodesian Ridgeback
Contacteer:

Ongelezen bericht door Daantjeln4 »

Ook hier een stille meelezer, maar krijg toch de traantjes in de ogen bij je bericht dat hij vanavond thuis komt!

Geweldig! Proficiat.....eindelijk! :E:
Groetjes Danielle & High Five Tease en Ferro
In Loving Memory: Kira 14-10-1999 - 13-12-2010
Afbeelding
*Esther
Zeer actief

Ongelezen bericht door *Esther »

Frida van der Hoek schreef: Kan nog wel een keer zeggen goed lezen, zinloos merk ik, dus ik hoop dat ze een muilkorf klaar heeft liggen en ze haar lesje geleerd heeft; dit was niet nodig geweest als ze zelf zo slim was geweest om de hond te muilkorven waar kinderen zijn.. ze wist toch dat hij bijterig is maar nee; er moeten eerst weer ongelukken gebeuren voordat het kwartje valt, jammer, vooral voor het kind en de hond want die heeft gezeten, zij alleen maar geklaagd, gedraaid en een vakantie geboekt. Fijn voor de hond trouwens, meteen weer een anderen omgeving :ok: ik zou hem eerst even tot rust laten komen thuis na wekenlang god weet waar in een asiel maja, ik heb er geen verstand van :U:
Mens, zout toch op hier...

Fijn dat hij naar huis komt! Ben superblij voor je!! Nu die laatste uurtjes nog!!!
MJ
Zeer actief

Ongelezen bericht door MJ »

Kippevel hier....damn ! wat ben ik blij voor je ! :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer:
laura22
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kruising Boerenfox en Siberische husky

Ongelezen bericht door laura22 »

Hier ook een stille meelezer wat fijn dat hij vanavond thuis is.

Maar hoe zit dat met dat muilkorf en aanlijn gebod is dat alleen waar je nu woont of moet dat overal? (of heb ik daar overheen gelezen)
Afbeelding
Frida van der Hoek

Ariane schreef:
Dat vind ik nou toch wel heel erg fideel van je, dat je ook zo blij bent dat Macho vanavond naar huis komt :ok: :kotz:
Ja he? Ik vind het ook fijn voor haar hond, en nogmaals, hopen dat ze haar lesje geleerd heeft en niet met smoesjes over vuurwerk en een kwijte muilkorf begint mocht hij weer bijten van de 'schrik' want deze kans krijg je echt maar 1 keer, geloof het of niet..
(waarom istie ook al panisch voor vuurwerk vragen wij ons af, moet hij tegen kunnen, hoort ook bij de opvoeding en worden cursussen voor gegeven mocht je het verkeerd gedaan hebben. Als hij -net als mijn honden vroeger- gewoon doorloopt als er wat knalt vlak naast je kan je altijd nog gaan pakwerken, first things first...) :idea:
malinois
Zeer actief
Contacteer:

renee-uk schreef:
malinois schreef:[..][..]

Kan nog wel een keer zeggen goed lezen, zinloos merk ik, dus ik hoop dat ze een muilkorf klaar heeft liggen en ze haar lesje geleerd heeft; dit was niet nodig geweest als ze zelf zo slim was geweest om de hond te muilkorven waar kinderen zijn.. ze wist toch dat hij bijterig is maar nee; er moeten eerst weer ongelukken gebeuren voordat het kwartje valt, jammer, vooral voor het kind en de hond want die heeft gezeten, zij alleen maar geklaagd, gedraaid en een vakantie geboekt. Fijn voor de hond trouwens, meteen weer een anderen omgeving :ok: ik zou hem eerst even tot rust laten komen thuis na wekenlang god weet waar in een asiel maja, ik heb er geen verstand van :U:
precies! eindelijk zelfkennis :zwaai
Afbeelding
Valerie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Staffordshire bull terrier & Akita

Ongelezen bericht door Valerie »

*laat maar zitten*
Frida van der Hoek

*Esther schreef:
Frida van der Hoek schreef: Kan nog wel een keer zeggen goed lezen, zinloos merk ik, dus ik hoop dat ze een muilkorf klaar heeft liggen en ze haar lesje geleerd heeft; dit was niet nodig geweest als ze zelf zo slim was geweest om de hond te muilkorven waar kinderen zijn.. ze wist toch dat hij bijterig is maar nee; er moeten eerst weer ongelukken gebeuren voordat het kwartje valt, jammer, vooral voor het kind en de hond want die heeft gezeten, zij alleen maar geklaagd, gedraaid en een vakantie geboekt. Fijn voor de hond trouwens, meteen weer een anderen omgeving :ok: ik zou hem eerst even tot rust laten komen thuis na wekenlang god weet waar in een asiel maja, ik heb er geen verstand van :U:
Mens, zout toch op hier...

Fijn dat hij naar huis komt! Ben superblij voor je!! Nu die laatste uurtjes nog!!!
Je irriteert me, wegwezen Truus! :zweep: :LOL: :LOL: :LOL:
MJ
Zeer actief

Ongelezen bericht door MJ »

Niets anders te doen Frida ? Oliebollen bakken of zo ?
Lizzie.
Zeer actief
Mijn ras(sen): Poedel

Ongelezen bericht door Lizzie. »

malinois schreef:
renee-uk schreef:
malinois schreef:[..][..]

precies! eindelijk zelfkennis :zwaai
:LOL: :E:
Afbeelding
macho-hayley
Zeer actief
Mijn ras(sen): mechelse herders
Contacteer:

Ongelezen bericht door macho-hayley »

Macho is wel schotvast maar heeft een keer vuurwerk naar zich toegegooid gekregen..waar hij een wond aan over hield. Sindsdien is hij bang voor vuurwerk.
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”