ik hecht daar ook geen waarde aan een website, als je belangstelling hebt kun je gewoon even mailen of bellen... heel ouderwetsAngelique25 schreef:
Makkelijk toegankelijke informatie. Zoveel gevraagt is dat toch niet als men toch al een website heeft.
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Wat is de beste brok?
Moderator: moderatorteam
- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Aantal honden: 3
- Contacteer:

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
- LongFields
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos - Aantal honden: 3
Blijft lastig, dat quoten he?Angelique25 schreef:Je hebt de boel nogal uit zijn verband getrokken nu. Dit stond er:LongFields schreef:Makkelijk toegankelijke informatie. Zoveel gevraagt is dat toch niet als men toch al een website heeft.Rovanna schreef:LongFields schreef: Neem contact met ze op, of kijk in een dierenwinkel die het verkoopt wat de ingrediëntenlijst is. Zo lastig is dat toch niet?
Je wil toch een compleet overzicht, dan hoort Cavom als een van de weinige brokkensoorten die niet geëxpandeerd maar geperst worden er zeker bij.
Wat jij wil joh...
En dan jouw reactie eronder:LongFields schreef:Liever lui dan moe dus eigenlijk...Rovanna schreef:Nou ik ga in principe eerst proberen om met zo min mogelijk moeite iets goeds te vinden. Ik heb er feitelijk al zes en dat is wat ik wil. Ik vind het eerlijk gezegd nogal vreemd dat ik niet direct kan vinden wat ik zoek. Dat zegt meer over de fabrikant dan over mij.LongFields schreef: Neem contact met ze op, of kijk in een dierenwinkel die het verkoopt wat de ingrediëntenlijst is. Zo lastig is dat toch niet?
Je wil toch een compleet overzicht, dan hoort Cavom als een van de weinige brokkensoorten die niet geëxpandeerd maar geperst worden er zeker bij.![]()
Wat een criteria hanteer jij dan zeg, een hondenvoer is niet de moeite waard om in je lijstje te zetten als ze niet hun ingrediëntenlijst op Internet zetten?
Wat jij wil joh...
Angelique25 schreef:
Makkelijk toegankelijke informatie. Zoveel gevraagt is dat toch niet als men toch al een website heeft.
Maar om op jouw reactie terug te komen, ik zou als voerfabrikant ook gewoon mijn ingrediëntenlijst op internet zetten. Maar ik werk niet bij Cavom, dus ik heb ook geen invloed op wat zij wel, en wat zij niet op de site zetten.
Wat ik aangaf richting de topicstarter is dat er dus door anderen werd aangegeven dat Cavom ook een geperste brok is en ook redelijk populair is onder de brokken hier op het forum, en dat er dan niets door de TS mee gedaan wordt omdat ze niet in 1 oogopslag kan zien wat er in zit.
Je kunt toch ook even bellen, ik weet zeker dat ze bij Cavom graag helpen. Ik heb hen zelf ook een mailtje gestuurd om informatie over hun voer te vragen, en toen kreeg ik eerst een accountmanager aan de telefoon die me terugbelde met informatie, en later kreeg ik met de post een hoop informatie in brochurevorm.
Dan heb je toch ook wat je wil?
- Angelique25
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Old English Sheepdog
- Aantal honden: 6
- Contacteer:
Ik heb ze ooit eens gemaild met een vraag, moet nu nog antwoord krijgen, maar dat terzijde. Maar goed, allemaal extra handelingen die wat mij betreft niet nodig zouden zijn als men gewoon dat op de website zou zetten waar een klant naar op zoek is. En bij veel bedrijven is de vrijblijvende informatie-aanvraag niet meer zo vrijblijvend als je je eenmaal bekend hebt gemaakt. Maar alle gekken op een stokkie, het zegt natuurlijk niks over de kwaliteit van het voer.LongFields schreef:[Blijft lastig, dat quoten he?![]()
Maar om op jouw reactie terug te komen, ik zou als voerfabrikant ook gewoon mijn ingrediëntenlijst op internet zetten. Maar ik werk niet bij Cavom, dus ik heb ook geen invloed op wat zij wel, en wat zij niet op de site zetten.![]()
Wat ik aangaf richting de topicstarter is dat er dus door anderen werd aangegeven dat Cavom ook een geperste brok is en ook redelijk populair is onder de brokken hier op het forum, en dat er dan niets door de TS mee gedaan wordt omdat ze niet in 1 oogopslag kan zien wat er in zit.
Je kunt toch ook even bellen, ik weet zeker dat ze bij Cavom graag helpen. Ik heb hen zelf ook een mailtje gestuurd om informatie over hun voer te vragen, en toen kreeg ik eerst een accountmanager aan de telefoon die me terugbelde met informatie, en later kreeg ik met de post een hoop informatie in brochurevorm.
- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
ik kijk naar mijn honden, daar kan ik de kwaliteit van het voer aan aflezen. Niet van zakken...Angelique25 schreef:Ik heb ze ooit eens gemaild met een vraag, moet nu nog antwoord krijgen, maar dat terzijde. Maar goed, allemaal extra handelingen die wat mij betreft niet nodig zouden zijn als men gewoon dat op de website zou zetten waar een klant naar op zoek is. En bij veel bedrijven is de vrijblijvende informatie-aanvraag niet meer zo vrijblijvend als je je eenmaal bekend hebt gemaakt. Maar alle gekken op een stokkie, het zegt natuurlijk niks over de kwaliteit van het voer.LongFields schreef:[Blijft lastig, dat quoten he?![]()
Maar om op jouw reactie terug te komen, ik zou als voerfabrikant ook gewoon mijn ingrediëntenlijst op internet zetten. Maar ik werk niet bij Cavom, dus ik heb ook geen invloed op wat zij wel, en wat zij niet op de site zetten.![]()

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
-
Mauyak
Mee eens!malinois schreef:ik kijk naar mijn honden, daar kan ik de kwaliteit van het voer aan aflezen. Niet van zakken...Angelique25 schreef:Ik heb ze ooit eens gemaild met een vraag, moet nu nog antwoord krijgen, maar dat terzijde. Maar goed, allemaal extra handelingen die wat mij betreft niet nodig zouden zijn als men gewoon dat op de website zou zetten waar een klant naar op zoek is. En bij veel bedrijven is de vrijblijvende informatie-aanvraag niet meer zo vrijblijvend als je je eenmaal bekend hebt gemaakt. Maar alle gekken op een stokkie, het zegt natuurlijk niks over de kwaliteit van het voer.LongFields schreef:[Blijft lastig, dat quoten he?![]()
-
caelybliss
- Vaste gebruiker
http://www.cavom.nl/analyse/ancom.html
http://www.cavom.nl/analyse/ansen.html
http://www.cavom.nl/analyse/anpupjun.html
http://www.cavom.nl/analyse/andin.html
http://www.cavom.nl/analyse/ansen.html
http://www.cavom.nl/analyse/anpupjun.html
http://www.cavom.nl/analyse/andin.html
Groetjes en pootjes van Wendy, Caely, Bliss, Erlo, Danka, Zeta en Jessie
-
caelybliss
- Vaste gebruiker
-
Rovanna
- Vaste gebruiker
- Contacteer:
Analyse zegt niets over ingredienten.
Ruw eiwit? Wat is dat? Eiwit waarvan? Van een ei of van rubber? Beiden is mogelijk. Leuk hoor analyses, maar ik wil gewoon weten wat erin zit en als een fabrikant dat niet op zijn website wil melden, prima hoor. Ik zit er niet mee. Gelukkig zijn er genoeg andere fabrikanten die daar geen moeite mee hebben.
- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
jeetje wat een gezeur zeg... bel ze gewoon op als je het wil weten....Rovanna schreef:Analyse zegt niets over ingredienten.
Ruw eiwit? Wat is dat? Eiwit waarvan? Van een ei of van rubber? Beiden is mogelijk. Leuk hoor analyses, maar ik wil gewoon weten wat erin zit en als een fabrikant dat niet op zijn website wil melden, prima hoor. Ik zit er niet mee. Gelukkig zijn er genoeg andere fabrikanten die daar geen moeite mee hebben.

-
Rovanna
- Vaste gebruiker
- Contacteer:
Als jij het gezeur vind, kun je ook kiezen om niet meer te reageren hoor. Je mag van mij ook jouw mening voor je houden. Jij hebt nog geen enkele positieve bijdrage aan dit topic geleverd dus ik zit niet echt op jouw mening te wachten.malinois schreef: jeetje wat een gezeur zeg... bel ze gewoon op als je het wil weten....nogmaals de kwaliteit van voer zie je niet aan de zak maar aan de hond
- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
ik vind dat je het kan aflezen aan honden een prima positieve bijdrage... en ik maak nog steeds zelf uit om te reageren of niet...Rovanna schreef:Als jij het gezeur vind, kun je ook kiezen om niet meer te reageren hoor. Je mag van mij ook jouw mening voor je houden. Jij hebt nog geen enkele positieve bijdrage aan dit topic geleverd dus ik zit niet echt op jouw mening te wachten.malinois schreef: jeetje wat een gezeur zeg... bel ze gewoon op als je het wil weten....nogmaals de kwaliteit van voer zie je niet aan de zak maar aan de hond

- LongFields
- Zeer actief
Peruaanse Kelpie Mojo
Maar waarom dan niet bellen?
Als je nou leest dat het een geperste brok is, en dat er een redelijk aantal mensen is die bewust voor juist deze brok heeft gekozen...
Ik kan net zo goed een bandje op zetten, je leest er toch al meermalen overheen.
Wie weet kun je ze de tip van het plaatsen van de ingrediëntenlijst wel aan de hand doen, en kun je binnenkort met 1 muisklik zien wat er in het voer zit.
Als je nou leest dat het een geperste brok is, en dat er een redelijk aantal mensen is die bewust voor juist deze brok heeft gekozen...
Ik kan net zo goed een bandje op zetten, je leest er toch al meermalen overheen.
Wie weet kun je ze de tip van het plaatsen van de ingrediëntenlijst wel aan de hand doen, en kun je binnenkort met 1 muisklik zien wat er in het voer zit.
- LongFields
- Zeer actief
Peruaanse Kelpie Mojo
Ik vraag me trouwens nog steeds af waarom je juist deze informatie van ons wil hebben? Je kunt toch (zoals je zelf aangeeft) gewoon de hondenmerken googlen en dan de ingrediëntenlijsten uitprinten en vergelijken?
Heb je ons met onze praktijkervaringen niet voor nodig lijkt me.
En wat wil je er dan mee? Je voert zelf toch geen brok?
Ik snap eigenlijk geen ene fluit van dit topic.
- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
erg geheimzinnig.. voor 'iemand'... en dan niet de ervaringen willen weten wat juist het belangrijkste is bij het voeren maar alleen het zakkie willen zien..snap er ook de ballen van....LongFields schreef:Ik vraag me trouwens nog steeds af waarom je juist deze informatie van ons wil hebben? Je kunt toch (zoals je zelf aangeeft) gewoon de hondenmerken googlen en dan de ingrediëntenlijsten uitprinten en vergelijken?

- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
voor mij het beste voer, aan mijn honden EN hun prestaties af te lezen op dit moment:
Barca...

zo goed madam?
Barca...

zo goed madam?

-
caelybliss
- Vaste gebruiker
Poeh zeg, je doet nogal.Rovanna schreef:Analyse zegt niets over ingredienten.
Ik had nog 2 andere merken genoemd, al eerder, maar ik noem er geen meer. Vind het maar een halfslachtig onderzoek als je weigert ZELF wat moeite te doen.
Ik heb dus wel een keer naar Cavom gebeld omdat ik wat dingen wilde weten en ben diezelfde dag teruggebeld door de directeur zelf die me uitgebreid te woord stond...
Maar goed, ga lekker verder met je onderzoek, aan zoiets halfslachtigs werk ik niet meer mee...
-
caelybliss
- Vaste gebruiker
Zo hé, je doet nogal moeite. Ik kan ook wel in gaan scannen, wel 4 merken op dit moment...maar die moeite doe ik niet voor iemand die zelf nog liever lui is dan moe. Het spijt me vreselijk...succes met je verdere onderzoek Rovanna.malinois schreef:voor mij het beste voer, aan mijn honden EN hun prestaties af te lezen op dit moment:
Barca...
zo goed madam?
- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
omdat madam met een wazige reden een niet-compleet onderzoek wil uitvoeren...caelybliss schreef:Zo hé, je doet nogal moeite. Ik kan ook wel in gaan scannen, wel 4 merken op dit moment...maar die moeite doe ik niet voor iemand die zelf nog liever lui is dan moe. Het spijt me vreselijk...succes met je verdere onderzoek Rovanna.malinois schreef:voor mij het beste voer, aan mijn honden EN hun prestaties af te lezen op dit moment:
Barca...
zo goed madam?
was echt niet helemaal de kelder gaan uitpluizen wat er nou precies inzit hoor

-
caelybliss
- Vaste gebruiker
- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
ik = niet gekcaelybliss schreef:Ik dacht al![]()

-
caelybliss
- Vaste gebruiker
- LongFields
- Zeer actief
Peruaanse Kelpie Mojo
- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
die zijn er genoegcaelybliss schreef:Nee, dat kun je beter aan anderen overlatenmalinois schreef:ik = niet gekcaelybliss schreef:Ik dacht al![]()
![]()

- boemerang
- Zeer actief
we hebben hier eerst prins brokken gebruikt op aan raden van de fokker
maar dat was hier drie keer niks
toen R.C door een DA voorgeschreven tien keer niks
nu bento kronen en daar doen ze het goed
buddy de golden ktijgt nu een mooie vacht word dikker hij was veelste mager en zit nu lekker in z'n vel
dat is het belangrijkste
maar dat was hier drie keer niks
toen R.C door een DA voorgeschreven tien keer niks
nu bento kronen en daar doen ze het goed
buddy de golden ktijgt nu een mooie vacht word dikker hij was veelste mager en zit nu lekker in z'n vel
dat is het belangrijkste

onze kanjers Rex en Buddy in herrinnering
- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
t valt me eigenlijk wel op dat zowel Cavom als Barca, beiden erg bekend in de hondensportwereld, geen uitgebreide website hebben maar toch enorm goed verkopen... zullen die het dan toch gewoon moeten hebben van de mond-tot-mond-reclame wat stukken beter is dan zo'n internetpagina'tje? 

-
caelybliss
- Vaste gebruiker
Ze zullen het in elk geval niet moeten hebben van de onderzoeken zoals in dit topicmalinois schreef:t valt me eigenlijk wel op dat zowel Cavom als Barca, beiden erg bekend in de hondensportwereld, geen uitgebreide website hebben maar toch enorm goed verkopen... zullen die het dan toch gewoon moeten hebben van de mond-tot-mond-reclame wat stukken beter is dan zo'n internetpagina'tje?
- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
caelybliss schreef:Ze zullen het in elk geval niet moeten hebben van de onderzoeken zoals in dit topicmalinois schreef:t valt me eigenlijk wel op dat zowel Cavom als Barca, beiden erg bekend in de hondensportwereld, geen uitgebreide website hebben maar toch enorm goed verkopen... zullen die het dan toch gewoon moeten hebben van de mond-tot-mond-reclame wat stukken beter is dan zo'n internetpagina'tje?

- LongFields
- Zeer actief
Peruaanse Kelpie Mojo
Ik vraag me zo langzamerhand ook af, wie wel?caelybliss schreef:Ze zullen het in elk geval niet moeten hebben van de onderzoeken zoals in dit topicmalinois schreef:t valt me eigenlijk wel op dat zowel Cavom als Barca, beiden erg bekend in de hondensportwereld, geen uitgebreide website hebben maar toch enorm goed verkopen... zullen die het dan toch gewoon moeten hebben van de mond-tot-mond-reclame wat stukken beter is dan zo'n internetpagina'tje?
-
remi
- geregistreerd lid
-
Mauyak
Op de zakken van Hill's staat dat het houdbaar blijft door natuurlijke houdbaarheidsmiddelen.(ik weet even niet zo gauw wat maar dat kun je vast lezen op de verpakking of site van Hill's.En als jouw hond het al 2 jaar goed doet op Hill's,dan zou ik me niet zoveel aantrekken van wat andere daar over zeggen.Ik vind Hill's een prima merk,niks mis meeremi schreef:niet geheel on topic
maar mag ik vragen wat jullie van hills nature best vinden
ik voer het al 2 jaar aan paco
maar is niet goedkoop en als het dan ook nog eens stijvstaat van de rommel