Zal ze mailen bedankt voor de waarschuwingShibby schreef:en dan nog een post-master wil je er ook echt iets mee kunnen verder![]()
Maargoed, dat hoort allemaal niet in dit topic thuis verder

Moderator: moderatorteam
Zal ze mailen bedankt voor de waarschuwingShibby schreef:en dan nog een post-master wil je er ook echt iets mee kunnen verder![]()
Maargoed, dat hoort allemaal niet in dit topic thuis verder
Doe nou eens aardig jijNanna schreef:DoggoLover schreef: nanna doe aardigEn nou netjes vragen
![]()
Haha oke.Nanna schreef:DoggoLover schreef: nanna doe aardigEn nou netjes vragen
![]()
Haha ik zeg eerlijk om deze kon ik wel lachen. Ze is ouder dan ik dus deed me denken hoe turkse volwassenen praten tegen jongeren. Ja je meent het niet en nu netjes je excuses aanbieden. Ook al ben je fucking 26Shibby schreef:Doe nou eens aardig jijNanna schreef:DoggoLover schreef: nanna doe aardigEn nou netjes vragen
![]()
O mijn god wat ben jij een strenge dame zeg O.O ook respectvol terug doen was het bericht mevrouw nanaNanna schreef:Heel goed. En laat ik het niet meer merken.
Nanna schreef:DoggoLover schreef: nanna doe aardigEn nou netjes vragen
![]()
Lief tochnanna doe aardig aub ik snap t nou wel jij bent hier de herplaatsers koningin
Maryanne schreef:Nanna schreef:DoggoLover schreef: nanna doe aardigEn nou netjes vragen
Lief tochnanna doe aardig aub ik snap t nou wel jij bent hier de herplaatsers koningin![]()
Oohh nee ik heb mn lesje wel geleerdZivaNomi schreef:Dat is de grootste hobby van die tweeDoggoLover schreef:Kunnen we aub opnieuw beginnen en dat mensen lief doen?
Kijk? Voor allebei een bosje bloemetjes
![]()
![]()
Kom op vergeven en vergeten. Het is maar een forum. Dat kunnen we wel toch?![]()
Ik wil hier kunnen leren allebei alsjeblieft ophouden met die gemene opmerkingen??dat kun je ze toch niet verbieden?!
Ik hoef er niet bij te horen wil gewoon alleen dat mensen lief doenSandra&co schreef:Je kunt niet echt vragen of anderen je lief behandelen. Draai gewoon mee op het forum en je zult er vanzelf bij horen. Of niet. Dat hangt net als in het echte leven af van actie/reactie.
Ooh nooo ik ga niet naar turkije o.O in nijmegen. Daar hebben ze ook een turkse psycholoog nodig. Ik ben turks maar heb niet zoveel gemeen met turken om eerlijk te zijn..Wolfsblut schreef:Wat een leuk topic. Ik zag het nu pas. Fijn dat je je moederstaal beheerst. En nog fijner dat je voor psycholoog gaat leren. Daar zal in Turkije ongetwijfeld veel vraag naar zijn. Ik wens je dan ook heel veel succes in Turkije.
Deze man kun je wel gewoon negeren. Hij bedoelt namelijk dat hij je liever in Turkije ziet dan hier. En nee, da's al helemaal niet aardig, maar Wolfsblut is nu eenmaal beperktDoggoLover schreef:Ooh nooo ik ga niet naar turkije o.O in nijmegen. Daar hebben ze ook een turkse psycholoog nodig. Ik ben turks maar heb niet zoveel gemeen met turken om eerlijk te zijn..Wolfsblut schreef:Wat een leuk topic. Ik zag het nu pas. Fijn dat je je moederstaal beheerst. En nog fijner dat je voor psycholoog gaat leren. Daar zal in Turkije ongetwijfeld veel vraag naar zijn. Ik wens je dan ook heel veel succes in Turkije.
Alex schreef:Deze man kun je wel gewoon negeren. Hij bedoelt namelijk dat hij je liever in Turkije ziet dan hier. En nee, da's al helemaal niet aardig, maar Wolfsblut is nu eenmaal beperktDoggoLover schreef:Ooh nooo ik ga niet naar turkije o.O in nijmegen. Daar hebben ze ook een turkse psycholoog nodig. Ik ben turks maar heb niet zoveel gemeen met turken om eerlijk te zijn..Wolfsblut schreef:Wat een leuk topic. Ik zag het nu pas. Fijn dat je je moederstaal beheerst. En nog fijner dat je voor psycholoog gaat leren. Daar zal in Turkije ongetwijfeld veel vraag naar zijn. Ik wens je dan ook heel veel succes in Turkije.
Dat dus. Je leert vanzelf wel welke mensen prima te pruimen zijn en wie je het beste links kunt laten liggen.veertje schreef:Volgens mij moet je hier gewoon nog even rondhangen en veel lezenDan weet je precies hoe er geschreven wordt. Vaak genoeg is het sarcastisch en moet je even de ondertoon eruit halen, wat lastig is als je hier net bent en alleen op de geschreven tekst moet afgaan
Zo bedoelen Nanna en Cleva het lief en Wolfsblut bedoeld het alles behalve lief. De koffiecorner is een goede plek om te gaan lezen denk ik
Daarbij is het ook belangrijk je te realiseren dat medische problemen die de hond al had voordat je de verzekering afsluit niet onder de dekking vallen. Niet zo'n ramp als je een gezonde pup koopt bij een fokker en die direct verzekert, maar bij een herplaatsertje kan het wel vervelend zijn.toots schreef: Ik zou gaan voor een leuk mixje. Dus geen ras.
Ook zou ik gaan sparen alvast voor als er iets niet binnen de verzekering valt.
Die meld je dan toch meteen aan? Mankeert het binnen twee weken wat dan heb je wel pech ja. Puppy charlie had in de "wachttijd" al allergie klachten.Tamara/Bayko schreef:Daarbij is het ook belangrijk je te realiseren dat medische problemen die de hond al had voordat je de verzekering afsluit niet onder de dekking vallen. Niet zo'n ramp als je een gezonde pup koopt bij een fokker en die direct verzekert, maar bij een herplaatsertje kan het wel vervelend zijn.toots schreef: Ik zou gaan voor een leuk mixje. Dus geen ras.
Ook zou ik gaan sparen alvast voor als er iets niet binnen de verzekering valt.
Ik wil ook zoveelDoggoLover schreef:Ik hoef er niet bij te horen wil gewoon alleen dat mensen lief doenSandra&co schreef:Je kunt niet echt vragen of anderen je lief behandelen. Draai gewoon mee op het forum en je zult er vanzelf bij horen. Of niet. Dat hangt net als in het echte leven af van actie/reactie.
dat is wel heel erg ruim berekend hoordagmar88 schreef:[
Kosten van de verzekering gaan steeds omhoog. Betaal je op 12 jaar (kleine) hond met gemak 4000-5000 euro.
.
Het begint rond de 20 euro per maand voor een pup en wordt steeds hoger. Prijzen zijn de laatste 10 jaar al enorm gestegen.Lizzie. schreef:dat is wel heel erg ruim berekend hoordagmar88 schreef:[
Kosten van de verzekering gaan steeds omhoog. Betaal je op 12 jaar (kleine) hond met gemak 4000-5000 euro.
.
Turks is niet Arabisch, en daarbij heeft het barweinig met afkomst of cultuur te maken wat je wel en niet weet.*Wolf* schreef:Gezien het feit dat TS Turks is, twijfel ik geen moment aan het waarheidsgehalte![]()
Ik heb te maken gehad met mensen van Arabische afkomst die een hond adopteerden. En ja, daar stond ik ook wel even van te kijken. Dingen die bij ons zelfs voor een jonge puber heel normaal zijn, snapten zij niet.
Hihi valt te proberen tochSandra&co schreef:Ik wil ook zoveelDoggoLover schreef:Ik hoef er niet bij te horen wil gewoon alleen dat mensen lief doenSandra&co schreef:Je kunt niet echt vragen of anderen je lief behandelen. Draai gewoon mee op het forum en je zult er vanzelf bij horen. Of niet. Dat hangt net als in het echte leven af van actie/reactie.
DoggoLover schreef:Als je een gezond 3 jarig hondje verzekerd, blijft de verzekering kosten dan haar hele leven het zelfde?
Opgroeien met een hond en opgroeien met een paar maanden een hond die weg moet is al veel verschil. Ik kan net zoveel dog whisperer kijken als ik wil. Ik zal nooit jouw kennis over honden kunnen hebben zonder te ervaren wat jij ervaart. Hond aaien en uitlaten die zich perfect gedraagd leer je ook niks van. Dan leer je alleen dat je er dol op bent netals ik. En ja. Turkse mensen kan je wat dieren betreft echt delen in 2 extreme groepen. 1. Super grote dierenvriend ks hun baby en gezinslid en hun alles. Super verwende huisdieren. Maar kennis word opgebouwd door maar te doen meestal. En 2. Fucking achterlijke idioten die met een kat op straat overgooien omdat dat leuk is. En niet eens snapprn dat dieren ook gevoel hebben.Paisley schreef:Turks is niet Arabisch, en daarbij heeft het barweinig met afkomst of cultuur te maken wat je wel en niet weet.*Wolf* schreef:Gezien het feit dat TS Turks is, twijfel ik geen moment aan het waarheidsgehalte![]()
Ik heb te maken gehad met mensen van Arabische afkomst die een hond adopteerden. En ja, daar stond ik ook wel even van te kijken. Dingen die bij ons zelfs voor een jonge puber heel normaal zijn, snapten zij niet.
Ik heb familie in Syrië en sommigen daarvan hebben een hond. En daarin is er weinig verschil met hoe het er in Nederland eraan toe gaat. Mijn vader (syriër dus) heeft ook honden gehad, in Syrië en Nederland.