Uiteraard.Lunatic schreef:Ik heb geen idee of je met de verkeerde mensen heb gesproken? Ik ken heel wat werklabjes, waarvan het gros mee loopt in de top, maar die zijn stuk voor stuk rustig in huis.
Ik noem geen namen (pb me maar als je het wilt weten) maar het zijn echt geen beginners.
Het was een dubbelinterview dat vorig jaar in HW heeft gestaan.
En die werkhonden zijn natuurlijk rustig. Als je ermee werkt.
Maar als je die als huishond verkoopt is dat misschien wel heel anders?
En dat was waar het over ging hier

Ik begrijp nooit zo goed waarom mensen denken dat iets dat in 50-60 jaar gegroeid is, dan maar binnen één jaar verdwenen moet zijn.Vwb de show, er hoort tegenwoordig veel op gewicht gelet te worden, maar de formaatjes tank scoren nog steeds U-tjes hoor, naast ons stond er een, die was ook nog eens agressief, maar die ging keurig met een U als 3e geplaatst naar huis.....tja![]()
Wat wil je nou?
Er worden te vette honden met een disk weggestuurd.
En geloof me, dat wordt de km's niet in dank afgenomen. Maar het gebeurt wel degelijk.
Omdat we met z'n allen besloten hebben dat ook werkkampioenen nog herkenbaar moeten zijn als het ras dat ze zijn.Nou boeit dat hele showen me opzich niet zo, maar mijn hond moet verplicht een ZG scoren, voordat hij zijn werktitel (als hij die haalt) mag dragen, beetje krom vind ik dat!
Wat is daar krom aan?