Zo dan, als er iemand beweerd dat wij geen dierenvrienden zijn, dan weet ik het niet meer.
3 dagen eerder terug gekomen van vakantie omdat we morgen 2.......
Huh 2?
Ja 2

adressen gaan bezoeken voor een nieuwe hond. 1 van de 2 zal het hoogstwaarschijnlijk worden, maar omdat er een iets haast bij is zijn we eerder terug gekomen.
Welcome back Ikke!
Nou maar hopen dat het niet voor niets is geweest.
Dus, morgen eerst naar het zuiden van het land om een kruising Mechel x Rotti te bekijken, 9 maandejes jong, teefje.
Mocht dat haar niet worden, dan omgeving Utrecht op de terugweg bezoeken voor een kruising Duitser x Rotti, net 1 jaar, teefje.
Nog een foto's, die heb ik al teveel geplaatst, dat komt wel als we echt iets in huis hebben morgen avond.
Die kruising Beauceron x Rotti, dat ging via stichting RDE (Rescue Dogs Europe) werd niets. Die stichting is raar bezig joh.
Ik reageer 3 x per mail, niets.
Pas na bellen krijg ik een raar mens aan de telefoon die een afspraak zou regelen om die hond te bekijken. Zegt trouwens om 18.30 te bellen, belt uiteindelijk om 21.45, ook zoiets.
Pas na 2 weken bellen ze terug dat ik kan kijken. Ja, eeh, dan hoeft het niet meer hoor
Nu heb ik al wat vreemde dingen gelezen of deze club, dus wellicht maar beter ook?
Maar goed, dit is direct bij de huidige eigenaren vandaan, dus dat word morgen vroeg opstaan om van Heerhugowaard naar Oss te crossen en daar VOOR 10.30 te zijn. Hopelijk niet teveel file morgen.
Kan er nu al spannend van zijn