Nanna sorry dat ik jou quote maar de rest is ineens foetsie dus misbruik ik jouw bericht even als je het niet erg vindtNanna schreef:Is this for real?Wilma+Barca schreef:@Marian,
Ik ben nog veel verder gegaan! Mijn voicerecorder heeft alle gesprekken tussen hem en mij opgenomen. Hoe doe je dat? Nou, wij dames hebben een handige voorgevel. Je microfoon klem je net tussen je b.h. Het snoertje laat je via een lekker ruim vallende t-shirt gekoppeld aan je voicerecorder in je broekzak hangen. T-shirt valt er over heen en niemand die ziet dat jij dat apparaat draagt.
![]()
![]()
![]()
![]()
@Wilma en Barca:
Ik vind dat je te ver gaat en heb het idee dat het een obsessie voor je is.En geloof me als ik zeg dat ik weet wat geluidsoverlast is en wat het met je doet;heb een buur die volgens mij denkt een disco te runnen en vindt dat de hele straat mag meegenieten van haar "prachtige" muziek.
Vanwege haar zijn er de afgelopen jaren zo'n 10 verhuizingen geweest hier en ik ben de enige "overlevende".Ik weiger namelijk te vertrekken voor zo'n aso.
In eerste instantie deed de wbv er weinig aan omdat er te weinig klachten binnen kwamen(bangerds heb je overal) en dan ben je inderdaad nergens.Met haar praten werkte even maar dan ging het weer mis.De politie op haar dak sturen werkte ook maar tijdelijk.
De een na de ander vertrok dus.Tót ze aan de andere kant en verder om zich heen ook buren kreeg die het niet pikten en we de handen in elkaar konden slaan.
Een jaar of 4 geleden resulteerde dat in een rechtszaak die door de wbv tegen haar werd aangespannen.Helaas won ze die omdat de wbv niet voldoende duidelijk kon maken dat het woongenot van omwonenden werd aangestast en mevrouw en haar vriendin gingen dus vrolijk op de oude voet verder ondanks politierapporten enz(vriendin en zij gingen regelmatig met elkaar op de vuist of zaten elkaar met kapotte flessen achterna).
Dat was echter van korte duur omdat ze toen de volgende rechtszaak aan haar broek kreeg vanwege de zelfde vergrijpen.Daar kreeg ze het voor elkaar dat ze in haar woning mocht blijven maar met de waarschuwing dat een volgende zaak voor haar een andere afloop zou hebben.
Sinds die uitspraak is de geluidsoverlast beduidend minder geworden;ze weet dat ze aan een zijden draadje bungelt.
In jouw geval kan ik me niet voorstellen dat de gemeente een illegaal bedrijf toestaat dus ik denk dat daarvoor ook wegen te vinden zijn zonder torenhoge kosten voor jou en zonder al dat gespioneer.