Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Gezellig briefje van de buuf.

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

marian*
Erelid
Mijn ras(sen): Drentsche Patrijshond
Aantal honden: 1
Contacteer:

Ongelezen bericht door marian* »

Nanna schreef:
Wilma+Barca schreef:@Marian,

Ik ben nog veel verder gegaan! Mijn voicerecorder heeft alle gesprekken tussen hem en mij opgenomen. Hoe doe je dat? Nou, wij dames hebben een handige voorgevel. Je microfoon klem je net tussen je b.h. Het snoertje laat je via een lekker ruim vallende t-shirt gekoppeld aan je voicerecorder in je broekzak hangen. T-shirt valt er over heen en niemand die ziet dat jij dat apparaat draagt.
Is this for real?
:smile: :smile: :smile: :smile: :smile:
Nanna sorry dat ik jou quote maar de rest is ineens foetsie dus misbruik ik jouw bericht even als je het niet erg vindt :19:

@Wilma en Barca:
Ik vind dat je te ver gaat en heb het idee dat het een obsessie voor je is.En geloof me als ik zeg dat ik weet wat geluidsoverlast is en wat het met je doet;heb een buur die volgens mij denkt een disco te runnen en vindt dat de hele straat mag meegenieten van haar "prachtige" muziek.
Vanwege haar zijn er de afgelopen jaren zo'n 10 verhuizingen geweest hier en ik ben de enige "overlevende".Ik weiger namelijk te vertrekken voor zo'n aso.
In eerste instantie deed de wbv er weinig aan omdat er te weinig klachten binnen kwamen(bangerds heb je overal) en dan ben je inderdaad nergens.Met haar praten werkte even maar dan ging het weer mis.De politie op haar dak sturen werkte ook maar tijdelijk.
De een na de ander vertrok dus.Tót ze aan de andere kant en verder om zich heen ook buren kreeg die het niet pikten en we de handen in elkaar konden slaan.
Een jaar of 4 geleden resulteerde dat in een rechtszaak die door de wbv tegen haar werd aangespannen.Helaas won ze die omdat de wbv niet voldoende duidelijk kon maken dat het woongenot van omwonenden werd aangestast en mevrouw en haar vriendin gingen dus vrolijk op de oude voet verder ondanks politierapporten enz(vriendin en zij gingen regelmatig met elkaar op de vuist of zaten elkaar met kapotte flessen achterna).
Dat was echter van korte duur omdat ze toen de volgende rechtszaak aan haar broek kreeg vanwege de zelfde vergrijpen.Daar kreeg ze het voor elkaar dat ze in haar woning mocht blijven maar met de waarschuwing dat een volgende zaak voor haar een andere afloop zou hebben.
Sinds die uitspraak is de geluidsoverlast beduidend minder geworden;ze weet dat ze aan een zijden draadje bungelt.
In jouw geval kan ik me niet voorstellen dat de gemeente een illegaal bedrijf toestaat dus ik denk dat daarvoor ook wegen te vinden zijn zonder torenhoge kosten voor jou en zonder al dat gespioneer.
Afbeelding
Uit het oog maar nooit uit het hart
Max 24/8/'94-11-4-'11,Bente 27/4/'99-23/11/'10
marian*
Erelid
Contacteer:

marian* schreef:
Wilma+Barca schreef:Wietse@Gerda,

Neem je briefje wel weer mee naar huis. Maak zelf een kopie en neem het orgineel mee naar huis.

Wat emmerende buren betreft ben ik een doorgewinterde mormel. Zodra men begint te emmeren verander ik van een dame in een Kreng de la Crème. Klagen mag, doe ik ook. Maar wel terecht en niet persoonlijk. Mijn auto wat om de hoek geparkeerd staat en niet voor mijn deur is geen reden tot klagen. Dan mieter ik mijn voordeur, zonder een tegenwoord, zo dicht. Als ik een pup in huis neem hoef ik niemand in mijn omgeving te waarschuwen. Doen zij ook niet als Nederland heeft gewonnen en ze toeteren mijn inmiddels doorgegroeide puber in een stress situatie. Beetje verdraagzaamheid is nooit weg, toch!

Nu heb ik een probleem, al jaren en daar komt eerdaags een einde aan. Zo ruim 4 jaar geleden kregen wij een nieuwe familie schuin tegenover ons wonen. Het werd een getimmer, geschuur en gezaag. Moet kunnen en het heeft mij twee volledige zomers gekost. Kon niet meer in de tuin mijn koffie drinken want dat werd koffie met zaagselinhoud. Mijn tuin mocht ik elke avond vegen en overdag kon ik (ondanks de dichte tuindeur) geen t.v. meer horen. Laat staan mijn eigen gedachte! Na die zomers gingen we over in de winter en in de lente begon die ellende weer! Nu mag van mij een ieder een paleisje bouwen, maar je kunt het ook te gek maken. Wederhelft zat in de nacht en dat gezaag (echt een irri geluid wat je door merg en been gaat) begon weer. Ik lag ook nog te slapen en om even over 8 uur s'morgens begon dat dus. In pyjama heb ik gevraagd of buurman wel goed bij zijn verstand was en of hij hiermee wilde stoppen. Ik was al wakker en wederhelft lag net een uurtje te slapen. Kreeg als antwoord, "Mot je vent maar een echte baan zoeken"!

Nou, geloof me.....die buurman heeft nu heel veel last van mij! Ten eerste mag hij geen bedrijf in een woonwijk starten zonder de daarbij geleverde vergunningen. Zijn vrouw zal wel geklaagd hebben want buurman stond ineens op het aangrenzende kinderspeelpleintje te zagen met een professionele electronische zaag! Hij denkt dat alle kinderen naar school zijn en met dieren houdt hij kennelijk geen rekening. Dat dit fout zou gaan kon ik voor die tijd al invullen. Ik heb een top tweedehands(Nikon) camera gekocht met een knoepert van een lens erbij. Als hij weer voor zijn schuur maar midden op het speelplein stond te zagen, maakte ik daar foto's van. Handig, er zit een datum insteller op! Met andere woorden: het gebeurde dus ook op woensdagmidag. Ben inmiddels al aan mijn tweede camera begonnen.

Ik heb gewoon afgewacht en terwijl ik mijn hond uitliet hoorde ik de omwonende buren al klagen. Ik ben langs zijn woning gelopen en heb zijn achternaam genoteerd. Bleek het helemaal niet te gaan om zijn huisje op te knappen, meneer is timmerman van beroep en werkt dus aan huis.

Om de boel wat te sussen heeft hij zijn schuur omgetovert tot werkruimte. Hier en daar wat geluidsdicht gemaakt en ik moet zeggen, het scheelt ietsjes. Lange planken kan hij niet in die ruimte zagen en dat doet hij lekker buiten in de open lucht. Wij proetsen het uit van al die stuifzaagsel. Inmiddels heb ik in kaart gebracht wie er allemaal last van hebben. Alle foto's heb ik laten afgdrukken, ruim 1500 met datum, en ik heb al contact gelegd met de klagende buren. Zij wisten al die tijd niet waar ik mee bezig was. Mijn vergaarde info verbaasde hun behoorlijk. Op sommige foto's zie je hem druk zagen. Wat wij zien is een zagende buurman met achter of naast hem een kleuter van ongeveer 3 a 4 jaar!!! Ik kan mijn camera zo instellen dat elke beweging wordt vastgelegd. Alsof je naar een film kijkt. Op een zo'n diavoorstelling heb ik vastgelegd dat hij zaagt, niet zijn zaag uitzet, alle electronica zo laat leggen en het kindje wat achter hem staat ziet hij niet, vervolgens gaat buurman naar binnen omdat zijn vrouw (staat ook op de foto) hem roept voor een kopje koffie!!!! Dat waren ong. 100 foto's! Het is het mij waard. De klagende buren wisten niet dat ik dit allemaal al had vezameld. Dat is het voordeel van mondje dicht. Omdat je altijd te maken hebt met twee kampen. Kijk, buurman is ook niet gek, die heeft hier en daar een karwijtje opgeknapt en die buren zullen dus nooit klagen, snap je! Buurman selecteert zijn vriendelijkheid en weet dat die buren (meestal naastwonenden) nooit met de tegenpartij zullen meegaan.

Ik ben een stapje verder gegaan en ik heb inderdaad contact gelegd met zijn vorige buren. Die klaagbrieven wil jij niet lezen. Die buren verzekerde mij dat ze klachten bij hun woningbouwvereniging hebben gestuurd. Ook die klachtenbrieven heb ik in kopievorm. Eerdaags gaat het balletje rollen, buurman is vandaag weer buiten aan het werk. Word knettergek van die circelzaag. Minimaal 6 uur op een dag......walgelijk. Hij is nu met lunchpauze en ik zorg dat ik rond 15.00 uur thuis ben. Via mijn dakraam maak ik dan de meest zorgwekkende foto's. Blaffende honden, hierdoor kun je zien dat een hond reageert op het veel te hoge geluid wat zijn machine veroorzaakt. Kinderen die hun kleding uitschudden vanwege het weg waaiende zaagsel. Mama met een kinderwagen wat voorbij loopt en buurman zaagt gewoon door. Is zo fijn voor baby zijn oortjes he!

Ik heb een Briard en als die dat gezaag waarneemt wordt hij super onrustig. Dat ziet buurman niet. In de hefst ben ik klaar en dan sleep ik hem voor de rechter. Ik ga niet naar de woningbouwvereniging want die weg duurt mij te lang. Stoppen is stoppen. Oh ja, de lijst van klagers wordt nu met de dag langer en ze komen zelfs aan mijn deur. We hebben onderling afgesproken de kosten te dekken. Ik kan jaren niet meer op vakantie omdat de kosten zo hoog oplopen. Het is het mij echt waard. Dat bedrijf gaat die woning uit en dan verhaal ik mijn gemaakte kosten op hem. Uiteraard heb ik alle bonnetjes bewaard. Goede rechter die mij dit niet toewijst.
James Bond is er niks bij :eek: :N:
Gelukkig staat de quote er nog.
Afbeelding
Gordonsetter23
Zeer actief
Mijn ras(sen): Gordonsetter
Contacteer:

Ongelezen bericht door Gordonsetter23 »

Dazwa84 schreef:Oei, dat klinkt wel heel neurotisch allemaal. Wij hadden vroeger een buurvrouw die, heel sneu voor haar, last had van achtervolgingswaanzin.

Wij woonden in een flat, en die buuf woonde op 4 hoog ofzo. Tegenover onze flat woonde onze beste vrienden en toen zij op vakantie waren vroegen ze of mijn opa zo lang in hun huis wou zitten om op te passen op de dieren.

Nouuuu, de buurvrouw van onze flat werd helemaal paranoia. Want mijn opa zat daar om háár te bespieden. Ook zou ze worden afgeluisterd. En ze beweerde ze dat haar naaste buren 's nachts haar koelkast op een andere stand zetten. Op een gegeven moment hing ze allerlei lakens op haar balkonnetje op zodat alles was afgesloten.

Echt sneu.

Volgens mij gaat wat ik hierboven allemaal gelezen heb ook wel een beetje ver :N:
* Chantal pakt de DSM IV er even bij*
Succes is niet hoever je gekomen bent, maar vanaf waar je begonnen bent
Afbeelding
www.bleekerzonwering.nl
hercujess

Ongelezen bericht door hercujess »

Hier ook zo'n buuf gehad. Vóór Jip er was, zat ik al midden in de nacht stijf rechtop in bed omdat haar zoon van twee een uur onafgebroken gilde. Niet huilen ofzo, gewoon gillen een uur lang en dat om twee uur 's nachts. Ik heb toen ook bij haar aan de deur staan rammelen, maar geen reactie. En om zes uur 's ochtends stampten ze alles bij elkaar zodat wij ook direct wakker waren. In het weekend schopte ze de kinderen om 7 uur in de achtertuin waar het er ook niet bepaald zachtjes aan toe ging en als klap op de vuurpijl hadden ze van die plastic hakschoentjes waar ze dan een half uur mee heen en weer renden op het laminaat. Ik heb twee jaar lang netjes gevraagd of het was stiller kon, etc. Toen ontplofte ik een keer. En toen kwam Jip. Liep ze de hele tijd te klagen dat die hond de hele dag jankte (terwijl hij elke dag mee ging naarde winkel)! :boos:

Sterkte!
Miss_Liz
Zeer actief
Mijn ras(sen): Old English Bulldogs
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Miss_Liz »

Nou ze kan haar lol nog op.
Volgend jaar komt er een 2de hond bij dus dan kan ze nog meer gaan janken en klagen of ze verhuist maar lekker zelf.

En mocht de woningbouw haar opeens in het gelijk stellen tja dan zullen ze me toch echt een eengezinswoning met goeie tuin aan moeten bieden eerder vertrek ik niet dan zorgen ze maar dat zij vertrekt.
Friendship isn't about who you have known the longest... It's about who came and never left your side.
SannePP
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse Herder-x-Border Collie en een Kretenzer Worsthond
Contacteer:

Ongelezen bericht door SannePP »

mijn god, wat ik nu toch allemaal lees! :denken: dit is toch absurt! ik dacht dat de topic ging over een klaagbrief van de buurvrouw over een hond en nu lees ik hier verhalen over inspector gadget die uit haar dakraam hangt om zagende buren vast te leggen... :19: Wat een gezaag zeg!
let's talk about the dogs, can we? :boos:
RIP Cena :roos:
    Marie-Josée
    Erelid
    Mijn ras(sen): Havanezer

Ongelezen bericht door Marie-Josée »

Mensen die overlast veroorzaken vinden altijd dat anderen onterecht klagen en mensen die klagen vinden altijd dat anderen onterecht overlast veroorzaken.
    Onze buren zijn mede de oorzaak van onze verhuisplannen omdat ik anders moordplannen ga beramen.Als ik een groot rotsblok had dan lagen er alvast 5 geplette russels onder :mrgreen: Voor de hele rest heb ik aan een rotsblok nog niet genoeg :wink:
    Verder ben ik heel vredelievend :neenee:
    SannePP
    Zeer actief
    Contacteer:

Marie-Josée schreef:Mensen die overlast veroorzaken vinden altijd dat anderen onterecht klagen en mensen die klagen vinden altijd dat anderen onterecht overlast veroorzaken.
    Onze buren zijn mede de oorzaak van onze verhuisplannen omdat ik anders moordplannen ga beramen.Als ik een groot rotsblok had dan lagen er alvast 5 geplette russels onder :mrgreen: Voor de hele rest heb ik aan een rotsblok nog niet genoeg :wink:
    Verder ben ik heel vredelievend :neenee:
    hier in tilburg lagen laatst wat gouden keien, misschien heb je daar wat aan? :mrgreen:
      marian*
      Erelid
      Contacteer:

Marie-Josée schreef:en mensen die klagen vinden altijd dat anderen onterecht overlast veroorzaken.
      Overlast is toch per definitie onterecht?
      Dat ik iets leuk,geweldig of fantastisch vind wil niet zeggen dat ieder ander dat ook maar moet vinden en accepteren vind ik :19:
      Afbeelding
      Miss_Liz
      Zeer actief

marian* schreef:
      Marie-Josée schreef:en mensen die klagen vinden altijd dat anderen onterecht overlast veroorzaken.
      Dat ik iets leuk,geweldig of fantastisch vind wil niet zeggen dat ieder ander dat ook maar moet vinden en accepteren vind ik :19:
      Ja maar je kunt ook overdreven klagen.
      Friendship isn't about who you have known the longest... It's about who came and never left your side.
      Bullenmama

Ongelezen bericht door Bullenmama »

Zo, wat een hoop leeswerk op de vroege ochtend.
      Ik kan me de ergernis van Wilma heel goed voorstellen want ik heb zelf een bedrijf aan huis waar ik veel zaag en ik vind het een pokkeherrie ! Alleen heb ik een goede werkplaats dus de buren hebben er geen last van.
      Als ik de zaagbank buiten zou zetten ( die van mij is professioneel maar die til je zo op) en 6 uur per dag zou gaan zagen dan zou ik ook ellende met de buren krijgen, binnen een dag. En terecht. Dat geluid snerpt door je heen en inderdaad komt er een berg stof van af.
      Jammer alleen dat het je leven zo beheerst Wilma, is niet goed voor je.
      Sterkte !
      astrid
      Zeer actief
      Mijn ras(sen): 2 Griekse herplaatsers

Ongelezen bericht door astrid »

Ik snap Wilma wel. Wij wonen hier heerlijk vrij en rustig naast een aannemersbedrijf. Met op zijn terrein direct naast onze tuin een grote boerenschuur waar hij niks mee deed. Totdat zijn zoons ontdekten dat het heel leuk is om in die schuur te klussen aan auto's. En niet alleen aan hun eigen auto's, aan zo'n beetje alle auto's van de jeugd van omliggende dorpen.
      Het is hier een jaar lang een af en aan gerij geweest van jeugd in snelle auto's met stampende muziek erin die ze natuurlijk keihard hebben en niet uitzetten als ze uitstappen. Vervolgens gingen ze schreeuwen in die schuur met de deuren open, en met veel herriegereedschap aan auto's klussen. Ik heb normaal gevraagd of het wat zachter kon, ik heb mijn buurman erop aan gesproken omdat het zijn terrein is, ik heb gesmeekt gehuild en vreselijk gescholden op het laatst.

als ik al zag dat die schuur openging begon mijn hart al sneller te kloppen, en ik had een torenhoge bloeddruk. De gemeente heb ik gebeld, en die gingen wel langs maar op momenten dat ze niet aan het werk in die schuur waren. We hebben niets geconstateerd mevrouw toen we langs gingen. Logisch, ik heb ook duidelijk gezegd dat het savonds is :roll: Toen ben ik de milieuklachtenlijn gaan bellen savonds, die namen me wel serieus.

Vorige week was het weer heel erg, dus ik weer gebeld en toen kwam er iemand langs. Die nam ons wel serieus en zei dat dit niet kon en er iets moest gebeuren. Hij is naar die gasten in de schuur gegaan, en daar waren ze dus de autobrug aan het afbreken en alle spullen aan het opruimen, ze hadden een andere plek om te sleutelen aan auto's. Probleem opgelost.

Nou ja, heel verhaal, terwijl ik alleen maar wilde zeggen dat ik heel goed weet wat geluidsoverlast met je doet. Als ik vorige zomer een avonddienst had gedraaid en ik reed naar huis zat ik al helemaal te trillen in de auto, bang voor in wat voor herrie ik terecht zou komen.

De eigenaar van de schuur is nu boos op ons want we overdrijven vind hij, maar hij had er geen last van. Zijn huiskamer en tuin zit aan een hele andere kant en alle herrie van die jongens kwam direct over onze tuin heen.
      Jacky
      Zeer actief
      Mijn ras(sen): retrievers
      Contacteer:

Ongelezen bericht door Jacky »

Natuurlijk is het vreselijk als je overlast hebt van buren of van een zagende buurman. Maar WIlma, ik vind dat je je leven verknald door deze man, je schaft een camera aan, en weet ik wat niet nog meer. vakanties gaan niet door om de kosten. Meid waar ben je mee bezig. Ga lekker op vakantie, ben je ook een paar weken weg uit die herrie, is goed voor je. Ik zeg niet dat je moet stoppen maar het kan ook anders. Jouw hele leven draait om deze man en die man lacht in zijn vuistje.
      Je krijgt nevernooitniet die kosten weer terug hoor. Ik zou maar lekker van mijn geld leuke dingen gaan doen en genieten van je leven. Dit kost je heel wat energie en fijne jaren.
      Je staat sterk als je met z'n alleen iets onderneemt, en dan eerst met deze meneer gaat praten over hoe jullie erover denken en dat jullie dan anders stappen gaan ondernemen omdat het zo niet verder kan. Daarna ga je verder, met z'n allen.
      Afbeelding

Odin 2001-2013
      Ivan 2001
      Mojuan
      Zeer actief

Ongelezen bericht door Mojuan »

Wat ben ik blij dat ik in een achterstandswijk woon zeg!
      Nou ja, ik vind het een achterstandswijk :mrgreen:
      Altijd hoor je wel ergens iets, altijd wel een beetje herrie.
      Niemand zeurt eigenlijk, of zelden.
      Natuurlijk ergert iedereen zich wel eens ergens aan, maar het is nooit zo erg dat mensen stappen moeten ondernemen.
      Gewoon even bij de buren langsgaan voor een goed gesprek is hier altijd voldoende geweest.
      Mijn honden blaffen regelmatig als ze iets horen in de flat.
      Ik vraag er regelmatig naar bij de buren, en ja, ze horen ze wel eens, maar niemand die zich eraan stoort gelukkig.
      Van de week stond ik buiten met Romeo, en Julia was binnen.
      Ze hoorde mij buiten en begon te janken, ik heb haar lekker een half uur laten janken en bleef buiten.
      De meeste buren waren gewoon thuis, maar niemand zei er iets van, en dit gebeurt wel eens vaker.
      En als ik er dan naar vraag dan vinden ze het niet zo erg, zolang het maar niet heel de dag zo is en niet te vaak gebeurt.
      Want ze horen overal wel eens wat, dan weer harde muziek, dan weer schreeuwende kinderen of buren die ruzie hebben, dan weer een hond, dan weer smijten met deuren, dan scooters die herrie maken enz enz.
      Je went eraan, en zo denkt iedereen er over.
      En als iemand zich eens ergens aan stoort, dan wordt er meestal gewoon over gepraat en is er niets aan de hand.

Succes iedereen, want ik moet er toch niet aan denken om mee te maken wat jullie meemaken.
      :zweep:
      Muk

Ongelezen bericht door Muk »

Het lijkt misschien of wilma haar leven verknald, maar zulke herrie gaat echt door merg en been op een gegeven moment en dan denk je niet meer aan iets anders. De herrie gaat overheersen, je wordt onrustig, je bloeddruk stijgt. Ja en dat overheerst de overlast je leven ja. En dat wordt alleen maar erger als je niet serieus genomen wordt. Als er niet gewoon te praten valt (wat vaker voorkomt dan je denkt!). Zulke overlast vergalt je leven.
      marian*
      Erelid
      Contacteer:

Wietse&Gerda schreef:
      marian* schreef:
      Ja maar je kunt ook overdreven klagen.
      Ja,dat klopt.
      Maar zodra ook maar iemand vindt dat hij overlast ondervindt is het overlast.Kan voor jou wel niet zo zijn,maar voor die ander wel.
      Mijn buuv vindt ook niet dat ze overlast veroorzaakt en toch doet ze het(ik vind het tenminste niet normaal dat ik als ik 's winters met alles dicht binnen zit mijn eigen tv of radio niet meer kan verstaan door de muziek van de buren om maar eens iets te noemen) :19:
      Afbeelding
      Chione
      Zeer actief

Ongelezen bericht door Chione »

Paulala schreef:Wat ben ik blij dat ik in een achterstandswijk woon zeg!
      Want overlast van buren vind alleen buiten die wijken plaatst?

:wink:
      ~“ With eyes full of prejudice, you will never see the world for what it is.."~

~
      Afbeelding
      ~
      SannePP
      Zeer actief
      Contacteer:

over overlast gesproken: er zit de hele tijd al een hond te blaffen buiten, echt niet normaal! blijkt gewoon ruzie te hebben met haar frisbee en lijkt de strijd te gaan verliezen.
      sh*t, tis m'n eigen hond! :wink: (sorry, ben een beetje verveeld vandaag!)
        Muk

SannePP schreef:over overlast gesproken: er zit de hele tijd al een hond te blaffen buiten, echt niet normaal! blijkt gewoon ruzie te hebben met haar frisbee en lijkt de strijd te gaan verliezen.
        Heb je ook wat nuttigs te vertellen? :blah:
        SannePP
        Zeer actief
        Contacteer:

Muk schreef:
        SannePP schreef:over overlast gesproken: er zit de hele tijd al een hond te blaffen buiten, echt niet normaal! blijkt gewoon ruzie te hebben met haar frisbee en lijkt de strijd te gaan verliezen.
        Heb je ook wat nuttigs te vertellen? :blah:
        nou........... :denken: :idea: eigenlijk niet nee. jij? :mrgreen:
          Marie-Josée
          Erelid

Dat doet me denken aan die vrouw die een paar jaar geleden 's nachts de politie belde omdat er een hond voortdurend zeer luid aan het blaffen was....bleek haar eigen hond die ze was vergeten binnen te laten :idea:
          SannePP
          Zeer actief
          Contacteer:

hahaha dat is echt sneu!! arm beestje!! :wall:
            Daisy@
            Zeer actief
            Mijn ras(sen): Herders
            Aantal honden: 3
            Locatie: Dreischor Baasje van Indy en een klein beetje van Mike en Remy

Ongelezen bericht door Daisy@ »

Natuurlijk kan ik ook best begrijpen dat iemand last van overlast kan hebben!
            Maar de manier zoals je ermee omgaat dan... Dat het je eigen leven zo gigantisch gaat beheersen... dat je zover gaat als Wilma, dát lijkt me niet gezond.

'Een kat in het nauw maakt rare sprongen', gaat hier misschien wel op...
            Mojuan
            Zeer actief

Ongelezen bericht door Mojuan »

Chione schreef:
            Paulala schreef:Wat ben ik blij dat ik in een achterstandswijk woon zeg!
            Want overlast van buren vind alleen buiten die wijken plaatst?

:wink:
            hahaha, nee, dat bedoel ik niet!
            Ik zeg het idd behoorlijk raar nu ik het zo terug lees.
            Het is gewoon zo dat in zo'n wijk als waar ik woon altijd wel herrie is te horen, en daardoor storen mensen zich niet zo snel ergens aan.
            Omdat je het gewend raakt, dat is wat ik bedoel.
            :zweep:
            Miss_Liz
            Zeer actief

Nou heb bericht gehad van de woningbouw en ze gaan er dus verder niks mee doen aangezien het briefje annoniem was. :boos:

Mijn vriend gaat zowat door het lint en als we weer zo'n vriendelijk ontvangen verbouwd die hele flat en de woningbouwvereniging erbij :devil:
            Marie-Josée
            Erelid

Wietse&Gerda schreef: Mijn vriend gaat zowat door het lint en als we weer zo'n vriendelijk ontvangen verbouwd die hele flat en de woningbouwvereniging erbij :devil:
            Tja...... :roll:
            twinkeltje
            moderator
            Mijn ras(sen): De liefste rassen die bestaan

Ongelezen bericht door twinkeltje »

Wietse&Gerda schreef:
            Mijn vriend gaat zowat door het lint en als we weer zo'n vriendelijk ontvangen verbouwd die hele flat en de woningbouwvereniging erbij :devil:
            :idea: heb het idee dat je dan ook een briefje krijgt maar dan
            van meneer agent en later een briefje over waneer je voor moet komen
            zo komt er nooit een eind aan de briefwisseling
            Afbeelding
            tineke

Ongelezen bericht door tineke »

Wietse&Gerda schreef:Nou heb bericht gehad van de woningbouw en ze gaan er dus verder niks mee doen aangezien het briefje annoniem was. :boos:

Thats the spirit :ok: daar ligt vast ook de oplossing in van het probleem :roll: gewoon verbouwen die zooi :denken:
            Marieta
            Zeer actief
            Mijn ras(sen): Duitse Dog†. Boxer

Ongelezen bericht door Marieta »

Je zegt dat je dnekt te weten van wie het af komt? En als je nu eens op de man af gaat vragen aan haar met het briefje in de hand of het v an haar afkomt? Dan weet je in ieder geval genoeg. Misschien als ze het toegeeft dat de woningbouw er wel iets mee doet?

Lekker lullig zo.

Groetjes Marieta
            Muk

Marieta schreef:Je zegt dat je dnekt te weten van wie het af komt? En als je nu eens op de man af gaat vragen aan haar met het briefje in de hand of het v an haar afkomt? Dan weet je in ieder geval genoeg. Misschien als ze het toegeeft dat de woningbouw er wel iets mee doet?

Lekker lullig zo.

Groetjes Marieta
            Ja, dat zou ik ook doen. En als ze het ontkent (en ze heeft het gedaan), dan heb je misschien een kans dat zij nu geschrokken is omdat jullie weten dat zij erachter zou kunnen zitten. En wie weet houdt zij zich dan wat gedeisder.
            En je zou ook de lokale krant kunnen informeren. Dan zul je zien dat de woningbouw wel wat meer haar best doet, want op negatieve publiciteit zitten zij meestal niet te wachten. Dat informeren van de pers heeft bij ons destijds (in ons vorige huis, nav problemen met de woningbouw, dus niet met buren) heel erg geholpen. Het probleem was als sneeuw voor de zon verdwenen.

De boel laten herinrichten door je vriend is niet de beste oplossing, dus dat zou ik niet doen. Dan is de kans dat je ooit nog eens fatsoenlijk geholpen wordt heel erg klein.

Succes.
            Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”