Misschien is dat het Don Quichote syndroom.Dan is Pak-de-bal de geschikte windmolen

Moderator: moderatorteam
Nou idd, er staan nog geen 5 berichten of Mickie is er als de kippen bij om te vertellen hoe debiel pdb wel niet is.tineke schreef:Dan snap ik niet dat je dat niet doet want je duikt in ieder topic van haar op serieus of nietMickie schreef:Ja, onderwerpen die ze opent kun je makkelijk overslaan. Er is echter geen ontkomen aan als ze opduikt in andere topics die je wél interesseren. Er zijn zat mensen die het niet opzoeken, niet tot nauwelijks reageren en zich toch ergeren, je kunt je gevoel nou eenmaal niet uitschakelen. Als een probleem aanhoudend en overheersend aanwezig is, vind ik het geen zeiken om er over te discussiëren.C@rmen schreef:Nee maar ga niet lopen zeiken over de sfeer op een forum als je zelf de zeiktopics opzoekt of niet wil/kan negeren, het forum heeft zo veel leuke topics..dan moet je de niet leuke toch gewoon over kunnen slaan?
Ik snap je reactie helemaal, maar ik denk dat dit juist de opzet is van de TS.Brigitte schreef:Ik ook niet, maar als iemand continu dingen loopt te verkondigen over bepaalde rassen die niet waar zijn dan kan ik daar flink pissig over worden, zeker ook omdat ze nergens voor open staat behalve om iedereen maar te laten vinden wat zei ook vindt.Mireillevdw schreef:Het boeit mij echt niet als mensen mijn hond niet leuk vinden of er een hekel aan hebben. Er zijn tenslotte ook mensen die helemaal niet van honden houden....Ik ben juist blij dat niet iedereen op hetzelfde ras valt, anders wordt het natuurlijk wel een beetje saai......
![]()
Wel vindt ik het super om met mensen te communiceren die wel gek zijn van 'mijn' ras!!!
Als ik als eigenaar van mag ik wel zeggen hele leuke, gewone en netjes opgvoede vechthonden mijn stinkende klote best doe om mensen te informeren erover en te laten zien dat het gewoon ook honden zijn net als alle andere rassen en dat ze geen 3 rijen tanden hebben en een hangslot op hun kaken dan wordt ik héél treurig van iemand als PdB die hier van alles loopt te verkondigen zeker op een forum waar veel mensen ook info zoeken over rassen. En wat ik nog veel treuriger vindt is dat ze nergens voor open staat en een plaat van 5 meter dik voor haar hoofd heeft. Ze reageert op gewone vragen niet die slaat ze over alleen op vragen waar ze een lekkere tegenreactie op kan geven of om het vuurtje nog even op te stoken.
En nee, ik zal dus niet negeren want ze moet niet de kans krijgen om mensen te laten denken dat mevrouw overal gelijk in heeft.
Gaaf Tineketineke schreef:billy schreef:tineke schreef:Hard van de step gevallen Els dat je dat moet vragen:mrgreen:billy schreef:Wie is pdb![]()
![]()
Groetjes Els![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Groetjes Els![]()
![]()
![]()
Ik heb ook geboden op een step op mp mede door jou enthousiasme![]()
dus wie weet kunnen we eerdaags een wedstrijdje houden
Nieuwelingen op een hondenforum hoeven ook niet per difinitie naieve tabula rasa's te zijn die klakkeloos alles van de eerste de beste aannemen hoor. Die kunnen ook best lezen. Of nadenken.Mireillevdw schreef:Ik snap je reactie helemaal, maar ik denk dat dit juist de opzet is van de TS.Brigitte schreef:Ik ook niet, maar als iemand continu dingen loopt te verkondigen over bepaalde rassen die niet waar zijn dan kan ik daar flink pissig over worden, zeker ook omdat ze nergens voor open staat behalve om iedereen maar te laten vinden wat zei ook vindt.Mireillevdw schreef:Het boeit mij echt niet als mensen mijn hond niet leuk vinden of er een hekel aan hebben. Er zijn tenslotte ook mensen die helemaal niet van honden houden....Ik ben juist blij dat niet iedereen op hetzelfde ras valt, anders wordt het natuurlijk wel een beetje saai......
![]()
Wel vindt ik het super om met mensen te communiceren die wel gek zijn van 'mijn' ras!!!
Als ik als eigenaar van mag ik wel zeggen hele leuke, gewone en netjes opgvoede vechthonden mijn stinkende klote best doe om mensen te informeren erover en te laten zien dat het gewoon ook honden zijn net als alle andere rassen en dat ze geen 3 rijen tanden hebben en een hangslot op hun kaken dan wordt ik héél treurig van iemand als PdB die hier van alles loopt te verkondigen zeker op een forum waar veel mensen ook info zoeken over rassen. En wat ik nog veel treuriger vindt is dat ze nergens voor open staat en een plaat van 5 meter dik voor haar hoofd heeft. Ze reageert op gewone vragen niet die slaat ze over alleen op vragen waar ze een lekkere tegenreactie op kan geven of om het vuurtje nog even op te stoken.
En nee, ik zal dus niet negeren want ze moet niet de kans krijgen om mensen te laten denken dat mevrouw overal gelijk in heeft.
Ze probeert gewoon iedereen die de honden heeft, die ze eerder noemde de tent uit te lokken, door deze uitspraken te verkondigen.
Het is echt super irritant als een nieuweling op het forum info komt vragen of inlezen over een ras en de TS komt dingen verkondigen die absoluut niet waar zijn.
Het is juist de bedoeling om de juiste info te verschaffen aan de nieuweling op het forum, maar als de TS zich er steeds mee bemoeit en allemaal onzin gaat verkondigen, wordt het natuurlijk voor een nieuweling allemaal wat ongeloofwaardiger allemaal.
Net of al die honden die zij heeft geplaatst dominant zijn.![]()
Nou, wij weten met zijn allen wel beter!!!!
laat mij er lekker even buiten, ik reageer al eeuwen amper op dat menstwinkeltje schreef:maar wat vooral Mickie en ook Addy doen die zijn bijna in elk topic van marjolein wel aan het drammen om er vervolgens samen niet uit te komen
laat elkaar dan eens met rust in plaats je telkens af te vragen waarom je geen antwoord van haar krijgt je hebt toch ook geen blad voor je kop
waarvan marjolein ook beschuldigt woord doen jullie even hard
als je in 2 topics geen andwoord krijgt waarom dan nog proberen in topic 6 7 8
de laatste weken dan zekerAddy schreef:laat mij er lekker even buiten, ik reageer al eeuwen amper op dat menstwinkeltje schreef:maar wat vooral Mickie en ook Addy doen die zijn bijna in elk topic van marjolein wel aan het drammen om er vervolgens samen niet uit te komen
laat elkaar dan eens met rust in plaats je telkens af te vragen waarom je geen antwoord van haar krijgt je hebt toch ook geen blad voor je kop
Ik snap niet zo goed wat er godgeklaagd aan negeren is. Het is een openbaar forum, er schrijven mensen van allerlei pluimage. Dikke kans dat er iemand tussen zit waar je niets aan vindt, waar je je aan ergert of die je ronduit vervelend vindt. Wat is er dan makkelijker dan die user of topics van die user gewoon over te slaan.Mickie schreef: Dat je (in het algemeen gesteld) iets kunt overslaan, wil nog niet zeggen dat je dat dan ook maar moet doen. Het is godgeklaagd dat er een oproep gedaan moet worden om één persoon die zich niet weet te gedragen maar een beetje te gaan negeren zodat het please een keertje op kan houden.
wat een leugenaar !!!Addy schreef:laat mij er lekker even buiten, ik reageer al eeuwen amper op dat menstwinkeltje schreef:maar wat vooral Mickie en ook Addy doen die zijn bijna in elk topic van marjolein wel aan het drammen om er vervolgens samen niet uit te komen
Nee blijkbaar kan jij de beheersing niet opbrengen om haar te negeren en moet je tot kotsens toe ieder bericht van haar tot op de letter ontleden en oproepen die vragen om dat niet te doen worden ,godsgeklaagd ,door jou stelselmatig naast je neergelegd.Mickie schreef:Dat je (in het algemeen gesteld) iets kunt overslaan, wil nog niet zeggen dat je dat dan ook maar moet doen. Het is godgeklaagd dat er een oproep gedaan moet worden om één persoon die zich niet weet te gedragen maar een beetje te gaan negeren zodat het please een keertje op kan houden.tineke schreef:Dan snap ik niet dat je dat niet doet want je duikt in ieder topic van haar op serieus of nietMickie schreef:Ja, onderwerpen die ze opent kun je makkelijk overslaan. Er is echter geen ontkomen aan als ze opduikt in andere topics die je wél interesseren. Er zijn zat mensen die het niet opzoeken, niet tot nauwelijks reageren en zich toch ergeren, je kunt je gevoel nou eenmaal niet uitschakelen. Als een probleem aanhoudend en overheersend aanwezig is, vind ik het geen zeiken om er over te discussiëren.C@rmen schreef:Nee maar ga niet lopen zeiken over de sfeer op een forum als je zelf de zeiktopics opzoekt of niet wil/kan negeren, het forum heeft zo veel leuke topics..dan moet je de niet leuke toch gewoon over kunnen slaan?
Mickie schreef: Het lekker-puh gevoel of de net-goed gedachte komen niet in mijn verhaal voor. Het gaat om innerlijke rust, het gevoel dat je geestelijk gegroeid bent, boven het pestgedoe uitgestegen bent. Een ander in gedachten kleineren vind ik geen groei, eerder het tegenovergestelde, daar zou ik geen voldoening uit kunnen halen.
.
Om te beginnen zijn topics die je opent niet alleen van jou maar van iedereen die het leest en als je alleen reacties wilt die in je straatje passen moet je niet op een openbaar forum schrijven.Pak-de-bal schreef:wat een leugenaar !!!Addy schreef:laat mij er lekker even buiten, ik reageer al eeuwen amper op dat menstwinkeltje schreef:maar wat vooral Mickie en ook Addy doen die zijn bijna in elk topic van marjolein wel aan het drammen om er vervolgens samen niet uit te komen
Zal ik je quoten Addy??![]()
Goed zo, Twinkeltje, dàt is het gewoon:
ik wil ook alleen maar serieuze mensen in mijn topics die antwoorden,
en niemand verder die er niets te zoeken heeft![]()
dit geldt trouwens dus ook voor degene die mij willen negeren ( trouwens wederzijds) ,
die hoeven dan ook niet meer te reageren
laat die lekker gaan fietsen en dan worden het tenminste GOEDE SERIEUZE topics van mij, eindelijk !!!
tineke schreef:
Om te beginnen zijn topics die je opent niet alleen van jou maar van iedereen die het leest en als je alleen reacties wilt die in je straatje passen moet je niet op een openbaar forum schrijven.
Goede serieuze topics heb ik sowieso zelden van je gelezen, maar als je ziet wat je oproept bij mensen is het misschien handig om ook eens naar je eigen aandeel te kijken en te gaan nadenken waarom dat gebeurt![]()
Als je serieus genomen wilt worden moet je de tegenpartij ook serieus nemen en dat ontbreekt er volgens mij nog weleens aan in discussies met jou.
Idem dito hierofenneke schreef:tineke schreef:
Om te beginnen zijn topics die je opent niet alleen van jou maar van iedereen die het leest en als je alleen reacties wilt die in je straatje passen moet je niet op een openbaar forum schrijven.
Goede serieuze topics heb ik sowieso zelden van je gelezen, maar als je ziet wat je oproept bij mensen is het misschien handig om ook eens naar je eigen aandeel te kijken en te gaan nadenken waarom dat gebeurt![]()
Als je serieus genomen wilt worden moet je de tegenpartij ook serieus nemen en dat ontbreekt er volgens mij nog weleens aan in discussies met jou.
![]()
helemaal mee eens
Als je TS wat langer meegemaakt hebt, dan weet je dat ze die vraag niet serieus bedoelt. Ook al beweert ze dat ze goede serieuze topics opent.Birsu schreef:jullie zijn wel heel erg van de topic afgedwaald![]()
er gaat hier gewoon over andere topics en over pdb zijn reacties en mening, maar bijna niemand geeft gewoon een antwoord op het eerst gestelde vraag
ja en wie bepaald wat normaal isMickie schreef:Je kunt je ergeren aan de reacties die op PdB komen maar het is een kwestie van oorzaak en gevolg. Je kunt de gevolgen proberen te beperken maar daar haal je de oorzaak niet mee weg. Iemand waar geen normale discussie mee te voeren valt hoort m.i. niet op een forum thuis.
Nee, maar op zich doet ze ook niks tegen de regels in. Goed, deze topic is volgens mij wel bedoeld als 'sarcastisch' en wellicht 'uitlokking', maar verder (in hoeverre ik het dan nog lees) is dat bijna nooit het geval.Mickie schreef:Niet wie, maar wát is normaal op een forum? Ga nou niet net doen of PdB lekker meedoet en alle negatieve reacties die op haar komen zo gek, raar en volkomen misplaatst zijn...twinkeltje schreef:ja en wie bepaald wat normaal is
en ik vind dit zelf naar mijn mening wel vaak het geval als jij bv maar blijft drammen dat je een andwoord wil hebben dan denk ik vaak waarom zeur je zo door denk je dan ineens dat ze wel gaat andwoorden ik denk het nietMickie schreef:Niet wie, maar wát is normaal op een forum? Ga nou niet net doen of PdB lekker meedoet en alle negatieve reacties die op haar komen zo gek, raar en volkomen misplaatst zijn...twinkeltje schreef:ja en wie bepaald wat normaal is
ik doe ook niet net of ik die reacties niet vreemd vind
ik vind haar vaak heel vreemd reageren koppig en eigenwijs maar dat neemd niet weg dat ik dat zo vreemd vind om haar maar een ban te geven
mijn vriendin is het ook niet zal het waarschijnelijk ook niet woorden
Dat is vaak het geval, maar ik vind dat hier niet op gaan.twinkeltje schreef:het gevolg de oorzaak en de oorzaak weer het gevolg
Dus het bezwaar is dat er met haar niet te discussiëren valt?Mickie schreef:De bezwaren komen toch niet zozeer op haar meningCaro. schreef:Nee, maar op zich doet ze ook niks tegen de regels in. Goed, deze topic is volgens mij wel bedoeld als 'sarcastisch' en wellicht 'uitlokking', maar verder (in hoeverre ik het dan nog lees) is dat bijna nooit het geval.Mickie schreef:Niet wie, maar wát is normaal op een forum? Ga nou niet net doen of PdB lekker meedoet en alle negatieve reacties die op haar komen zo gek, raar en volkomen misplaatst zijn...twinkeltje schreef:ja en wie bepaald wat normaal is
Ze heeft over bepaalde zaken een andere mening dan de gemiddelde forummer hier, maar dat mag m.i. nooit een reden zijn tot een ban
Er zijn hier zoveel mensen met een afwijkende mening, valt doorgaans uitstekend mee te discussiëren, dat lijkt me toch een voorwaarde om op een forum mee te kunnen doen.
nee, er valt met Mickie niet te discussieren, die dènkt alleen maar gelijk te hebbenCaro. schreef:Dus het bezwaar is dat er met haar niet te discussiëren valt?Mickie schreef:De bezwaren komen toch niet zozeer op haar meningCaro. schreef:Nee, maar op zich doet ze ook niks tegen de regels in. Goed, deze topic is volgens mij wel bedoeld als 'sarcastisch' en wellicht 'uitlokking', maar verder (in hoeverre ik het dan nog lees) is dat bijna nooit het geval.Mickie schreef: Niet wie, maar wát is normaal op een forum? Ga nou niet net doen of PdB lekker meedoet en alle negatieve reacties die op haar komen zo gek, raar en volkomen misplaatst zijn...
Ze heeft over bepaalde zaken een andere mening dan de gemiddelde forummer hier, maar dat mag m.i. nooit een reden zijn tot een ban
Er zijn hier zoveel mensen met een afwijkende mening, valt doorgaans uitstekend mee te discussiëren, dat lijkt me toch een voorwaarde om op een forum mee te kunnen doen.
nu lees je het ook eens van een ander......Mickietwinkeltje schreef:en ik vind dit zelf naar mijn mening wel vaak het geval als jij bv maar blijft drammen dat je een andwoord wil hebben dan denk ik vaak waarom zeur je zo door denk je dan ineens dat ze wel gaat andwoorden ik denk het niet
en dat gaat vaak in veel van haar topics zo maar door
dat is dan toch ook jou bijdrage eraan dat het door gaat