Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Ik hou erg veel van....

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

Marie-Josée
Erelid
Mijn ras(sen): Havanezer
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Marie-Josée »

Ik erger me ook wel eens aan mensen die kiezen voor een ras en dan steeds oeverloos zeuren dat anderen ze niet leuk vinden.
Misschien is dat het Don Quichote syndroom.Dan is Pak-de-bal de geschikte windmolen :mrgreen:
estelle

Ongelezen bericht door estelle »

tineke schreef:
Mickie schreef:
C@rmen schreef:Nee maar ga niet lopen zeiken over de sfeer op een forum als je zelf de zeiktopics opzoekt of niet wil/kan negeren, het forum heeft zo veel leuke topics..dan moet je de niet leuke toch gewoon over kunnen slaan?
Ja, onderwerpen die ze opent kun je makkelijk overslaan. Er is echter geen ontkomen aan als ze opduikt in andere topics die je wél interesseren. Er zijn zat mensen die het niet opzoeken, niet tot nauwelijks reageren en zich toch ergeren, je kunt je gevoel nou eenmaal niet uitschakelen. Als een probleem aanhoudend en overheersend aanwezig is, vind ik het geen zeiken om er over te discussiëren.
Dan snap ik niet dat je dat niet doet want je duikt in ieder topic van haar op serieus of niet :19:
Nou idd, er staan nog geen 5 berichten of Mickie is er als de kippen bij om te vertellen hoe debiel pdb wel niet is.
billy
Erelid
Mijn ras(sen): Fox en Duitse Jacht terrier

Ongelezen bericht door billy »

Wie is pdb :19: :mrgreen:

Groetjes Els
Afbeelding
tineke

Ongelezen bericht door tineke »

billy schreef:Wie is pdb :19: :mrgreen:

Groetjes Els
Hard van de step gevallen Els dat je dat moet vragen:mrgreen: :mrgreen: :smile: :wink:
twinkeltje
moderator
Mijn ras(sen): De liefste rassen die bestaan
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door twinkeltje »

ik ga nu ook eff voor me zelf spreken
ik vind ook dat marjolein vaak vreemd uit de hoek kan komen
maar ze verteld wel wat zei vind en hoe zei dingen ziet
zei heeft een totaal andere kijk op dingen dan ik en waarschijnlijk meer mensen
maar het is echt hoe zei het ziet dus ook haar waarheid die nou eenmaal niet klikt met die van vele
maar wat vooral Mickie en ook Addy doen die zijn bijna in elk topic van marjolein wel aan het drammen om er vervolgens samen niet uit te komen
laat elkaar dan eens met rust in plaats je telkens af te vragen waarom je geen antwoord van haar krijgt je hebt toch ook geen blad voor je kop
waarvan marjolein ook beschuldigt woord doen jullie even hard
als je in 2 topics geen andwoord krijgt waarom dan nog proberen in topic 6 7 8
en iemand een ban geven omdat hij anders is :19: waar is dan het eind
het lijkt wel een heksenjacht
ook dat ze blijft afgeven over anderen rassen wat wij ook zeggen
ze blijft daarbij dat is dus haar waarheid
dan kan ik me er ook niet meer druk om maken ze weet schijnbaar niet beter
en die mensen bestaan er nu eenmaal laat het dan als het storend blijft
maar er zijn er ook genoeg die haar blijven voeren en dan de onschuld uit hangen
Laatst gewijzigd door twinkeltje op 24 apr 2008 18:12, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
billy
Erelid

tineke schreef:

Groetjes Els
Hard van de step gevallen Els dat je dat moet vragen:mrgreen: :mrgreen: :smile: :wink:
:smile: :smile: :smile:

Groetjes Els
Afbeelding
tineke

billy schreef:
tineke schreef:

Groetjes Els

Groetjes Els
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Ik heb ook geboden op een step op mp mede door jou enthousiasme :cheer: :cheer: dus wie weet kunnen we eerdaags een wedstrijdje houden :wink:
Mireillevdw
Zeer actief
Mijn ras(sen): Oudduitse herder
Contacteer:

Ongelezen bericht door Mireillevdw »

Brigitte schreef:
Mireillevdw schreef:Het boeit mij echt niet als mensen mijn hond niet leuk vinden of er een hekel aan hebben. Er zijn tenslotte ook mensen die helemaal niet van honden houden.... :wink: Ik ben juist blij dat niet iedereen op hetzelfde ras valt, anders wordt het natuurlijk wel een beetje saai...... :wink:

Wel vindt ik het super om met mensen te communiceren die wel gek zijn van 'mijn' ras!!! :mrgreen:
Ik ook niet, maar als iemand continu dingen loopt te verkondigen over bepaalde rassen die niet waar zijn dan kan ik daar flink pissig over worden, zeker ook omdat ze nergens voor open staat behalve om iedereen maar te laten vinden wat zei ook vindt.

Als ik als eigenaar van mag ik wel zeggen hele leuke, gewone en netjes opgvoede vechthonden mijn stinkende klote best doe om mensen te informeren erover en te laten zien dat het gewoon ook honden zijn net als alle andere rassen en dat ze geen 3 rijen tanden hebben en een hangslot op hun kaken dan wordt ik héél treurig van iemand als PdB die hier van alles loopt te verkondigen zeker op een forum waar veel mensen ook info zoeken over rassen. En wat ik nog veel treuriger vindt is dat ze nergens voor open staat en een plaat van 5 meter dik voor haar hoofd heeft. Ze reageert op gewone vragen niet die slaat ze over alleen op vragen waar ze een lekkere tegenreactie op kan geven of om het vuurtje nog even op te stoken.

En nee, ik zal dus niet negeren want ze moet niet de kans krijgen om mensen te laten denken dat mevrouw overal gelijk in heeft.
Ik snap je reactie helemaal, maar ik denk dat dit juist de opzet is van de TS.
Ze probeert gewoon iedereen die de honden heeft, die ze eerder noemde de tent uit te lokken, door deze uitspraken te verkondigen.
Het is echt super irritant als een nieuweling op het forum info komt vragen of inlezen over een ras en de TS komt dingen verkondigen die absoluut niet waar zijn.
Het is juist de bedoeling om de juiste info te verschaffen aan de nieuweling op het forum, maar als de TS zich er steeds mee bemoeit en allemaal onzin gaat verkondigen, wordt het natuurlijk voor een nieuweling allemaal wat ongeloofwaardiger allemaal.
Net of al die honden die zij heeft geplaatst dominant zijn. :roll:
Nou, wij weten met zijn allen wel beter!!!! :wink:
Afbeelding
http://www.dertienburchten.com
Mijn doel in het leven is zo´n goed mens te worden, als dat mijn hond denkt dat ik ben.
billy
Erelid

tineke schreef:
billy schreef:
tineke schreef:

Groetjes Els

Groetjes Els
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Ik heb ook geboden op een step op mp mede door jou enthousiasme :cheer: :cheer: dus wie weet kunnen we eerdaags een wedstrijdje houden :wink:
Gaaf Tineke :ok:
Het is heel leuk, behalve zoals vanmiddag dat Baco steeds naar de andere kant wil om te snuffelen, maar goed uiteindelijk liep hij weer netjes mee. :mrgreen:

Groetjes Els
Afbeelding
Geer
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Geer »

Mireillevdw schreef:
Brigitte schreef:
Mireillevdw schreef:Het boeit mij echt niet als mensen mijn hond niet leuk vinden of er een hekel aan hebben. Er zijn tenslotte ook mensen die helemaal niet van honden houden.... :wink: Ik ben juist blij dat niet iedereen op hetzelfde ras valt, anders wordt het natuurlijk wel een beetje saai...... :wink:

Wel vindt ik het super om met mensen te communiceren die wel gek zijn van 'mijn' ras!!! :mrgreen:
Ik ook niet, maar als iemand continu dingen loopt te verkondigen over bepaalde rassen die niet waar zijn dan kan ik daar flink pissig over worden, zeker ook omdat ze nergens voor open staat behalve om iedereen maar te laten vinden wat zei ook vindt.

Als ik als eigenaar van mag ik wel zeggen hele leuke, gewone en netjes opgvoede vechthonden mijn stinkende klote best doe om mensen te informeren erover en te laten zien dat het gewoon ook honden zijn net als alle andere rassen en dat ze geen 3 rijen tanden hebben en een hangslot op hun kaken dan wordt ik héél treurig van iemand als PdB die hier van alles loopt te verkondigen zeker op een forum waar veel mensen ook info zoeken over rassen. En wat ik nog veel treuriger vindt is dat ze nergens voor open staat en een plaat van 5 meter dik voor haar hoofd heeft. Ze reageert op gewone vragen niet die slaat ze over alleen op vragen waar ze een lekkere tegenreactie op kan geven of om het vuurtje nog even op te stoken.

En nee, ik zal dus niet negeren want ze moet niet de kans krijgen om mensen te laten denken dat mevrouw overal gelijk in heeft.
Ik snap je reactie helemaal, maar ik denk dat dit juist de opzet is van de TS.
Ze probeert gewoon iedereen die de honden heeft, die ze eerder noemde de tent uit te lokken, door deze uitspraken te verkondigen.
Het is echt super irritant als een nieuweling op het forum info komt vragen of inlezen over een ras en de TS komt dingen verkondigen die absoluut niet waar zijn.
Het is juist de bedoeling om de juiste info te verschaffen aan de nieuweling op het forum, maar als de TS zich er steeds mee bemoeit en allemaal onzin gaat verkondigen, wordt het natuurlijk voor een nieuweling allemaal wat ongeloofwaardiger allemaal.
Net of al die honden die zij heeft geplaatst dominant zijn. :roll:
Nou, wij weten met zijn allen wel beter!!!! :wink:
Nieuwelingen op een hondenforum hoeven ook niet per difinitie naieve tabula rasa's te zijn die klakkeloos alles van de eerste de beste aannemen hoor. Die kunnen ook best lezen. Of nadenken.

En doen ze dat wel, dan denk ik dat dat precies de type's zijn die inderdaad niet bijster geschikt zijn voor een agressieve vechthond :mrgreen:
Addy

Ongelezen bericht door Addy »

twinkeltje schreef:maar wat vooral Mickie en ook Addy doen die zijn bijna in elk topic van marjolein wel aan het drammen om er vervolgens samen niet uit te komen
laat elkaar dan eens met rust in plaats je telkens af te vragen waarom je geen antwoord van haar krijgt je hebt toch ook geen blad voor je kop
laat mij er lekker even buiten, ik reageer al eeuwen amper op dat mens :roll:
twinkeltje
moderator

Addy schreef:
twinkeltje schreef:maar wat vooral Mickie en ook Addy doen die zijn bijna in elk topic van marjolein wel aan het drammen om er vervolgens samen niet uit te komen
de laatste weken dan zeker :19:
Afbeelding
Addy

Ongelezen bericht door Addy »

twinkeltje schreef:laat mij er lekker even buiten, ik reageer al eeuwen amper op dat mens :roll:
de laatste weken dan zeker :19:[/quote]
ja :pffff:
twinkeltje
moderator

Addy schreef:
twinkeltje schreef:laat mij er lekker even buiten, ik reageer al eeuwen amper op dat mens :roll:
de laatste weken dan zeker :19:
ja :pffff:[/quote]oke streep ik jou door
Afbeelding
Rami
Zeer actief
Mijn ras(sen): Ik ben een allesvreter!

Ongelezen bericht door Rami »

Mickie schreef: Dat je (in het algemeen gesteld) iets kunt overslaan, wil nog niet zeggen dat je dat dan ook maar moet doen. Het is godgeklaagd dat er een oproep gedaan moet worden om één persoon die zich niet weet te gedragen maar een beetje te gaan negeren zodat het please een keertje op kan houden.
Ik snap niet zo goed wat er godgeklaagd aan negeren is. Het is een openbaar forum, er schrijven mensen van allerlei pluimage. Dikke kans dat er iemand tussen zit waar je niets aan vindt, waar je je aan ergert of die je ronduit vervelend vindt. Wat is er dan makkelijker dan die user of topics van die user gewoon over te slaan.
Overigens lees ik nergens een oproep tot negeren (dacht ik? :denken: ), alleen geven sommigen aan dat ze zelf daar voor kiezen en dat je, als je daar voor kiest, ook niet zo gefrustreerd raakt. En dat is fijn, toch? :wink:
Afbeelding
Pak-de-bal

Ongelezen bericht door Pak-de-bal »

Addy schreef:
wat een leugenaar !!!
Zal ik je quoten Addy?? :19:

Goed zo, Twinkeltje, dàt is het gewoon:

ik wil ook alleen maar serieuze mensen in mijn topics die antwoorden,
en niemand verder die er niets te zoeken heeft
:pffff:

dit geldt trouwens dus ook voor degene die mij willen negeren ( trouwens wederzijds) ,
die hoeven dan ook niet meer te reageren
laat die lekker gaan fietsen en dan worden het tenminste GOEDE SERIEUZE topics van mij, eindelijk !!!
:ok:
tineke

Mickie schreef:
tineke schreef:
Mickie schreef:
C@rmen schreef:Nee maar ga niet lopen zeiken over de sfeer op een forum als je zelf de zeiktopics opzoekt of niet wil/kan negeren, het forum heeft zo veel leuke topics..dan moet je de niet leuke toch gewoon over kunnen slaan?
Ja, onderwerpen die ze opent kun je makkelijk overslaan. Er is echter geen ontkomen aan als ze opduikt in andere topics die je wél interesseren. Er zijn zat mensen die het niet opzoeken, niet tot nauwelijks reageren en zich toch ergeren, je kunt je gevoel nou eenmaal niet uitschakelen. Als een probleem aanhoudend en overheersend aanwezig is, vind ik het geen zeiken om er over te discussiëren.
Dan snap ik niet dat je dat niet doet want je duikt in ieder topic van haar op serieus of niet :19:
Dat je (in het algemeen gesteld) iets kunt overslaan, wil nog niet zeggen dat je dat dan ook maar moet doen. Het is godgeklaagd dat er een oproep gedaan moet worden om één persoon die zich niet weet te gedragen maar een beetje te gaan negeren zodat het please een keertje op kan houden.
Nee blijkbaar kan jij de beheersing niet opbrengen om haar te negeren en moet je tot kotsens toe ieder bericht van haar tot op de letter ontleden en oproepen die vragen om dat niet te doen worden ,godsgeklaagd ,door jou stelselmatig naast je neergelegd.
En ja ik weet het je doet het alleen omdat je bang bent dat mensen haar idiote adviezen voor waar aannemen en jij daar bescherming tegen wil bieden :roll: want blijkbaar komt het geen seconde in je op dat sommige mensen hun eigen hersens ook wel eens gebruiken.
De arrogantie alleen al die achter die gedachtengang schuil gaat :roll:
Maar goed blijf ons maar vooral beschermen tegen al het forumonheil wat over ons uitgestort kan worden hoor.
Ik zie je in gedachten echt woest tikkend achter je computer zitten almaar denkend hou vol Mickie hou vol het forum moet beschermd worden niet opgeven screen haar berichten zet recht wat niet waar is red wat er te redden valt. :mrgreen:
En voor de goede orde ik vind de mening van pdb ook in vele gevallen onbegrijpelijk en kortzichtig maar juist door er zoveel aandacht aan te schenken maak je het veel belangrijker dan het is :wink:
Misschien wordt het tijd dat je je eigen adviezen die je andere geeft eens gaat toepassen :mrgreen:

Mickie schreef: Het lekker-puh gevoel of de net-goed gedachte komen niet in mijn verhaal voor. Het gaat om innerlijke rust, het gevoel dat je geestelijk gegroeid bent, boven het pestgedoe uitgestegen bent. Een ander in gedachten kleineren vind ik geen groei, eerder het tegenovergestelde, daar zou ik geen voldoening uit kunnen halen.
.
tineke

Pak-de-bal schreef:
Addy schreef:
wat een leugenaar !!!
Zal ik je quoten Addy?? :19:

Goed zo, Twinkeltje, dàt is het gewoon:

ik wil ook alleen maar serieuze mensen in mijn topics die antwoorden,
en niemand verder die er niets te zoeken heeft
:pffff:

dit geldt trouwens dus ook voor degene die mij willen negeren ( trouwens wederzijds) ,
die hoeven dan ook niet meer te reageren
laat die lekker gaan fietsen en dan worden het tenminste GOEDE SERIEUZE topics van mij, eindelijk !!!
:ok:
Om te beginnen zijn topics die je opent niet alleen van jou maar van iedereen die het leest en als je alleen reacties wilt die in je straatje passen moet je niet op een openbaar forum schrijven.
Goede serieuze topics heb ik sowieso zelden van je gelezen, maar als je ziet wat je oproept bij mensen is het misschien handig om ook eens naar je eigen aandeel te kijken en te gaan nadenken waarom dat gebeurt :wink:
Als je serieus genomen wilt worden moet je de tegenpartij ook serieus nemen en dat ontbreekt er volgens mij nog weleens aan in discussies met jou :wink: .
fenneke
Zeer actief
Mijn ras(sen): zwitserse witte herder en nu hûn

Ongelezen bericht door fenneke »

tineke schreef:

Om te beginnen zijn topics die je opent niet alleen van jou maar van iedereen die het leest en als je alleen reacties wilt die in je straatje passen moet je niet op een openbaar forum schrijven.
Goede serieuze topics heb ik sowieso zelden van je gelezen, maar als je ziet wat je oproept bij mensen is het misschien handig om ook eens naar je eigen aandeel te kijken en te gaan nadenken waarom dat gebeurt :wink:
Als je serieus genomen wilt worden moet je de tegenpartij ook serieus nemen en dat ontbreekt er volgens mij nog weleens aan in discussies met jou :wink: .
:ok: :ok: helemaal mee eens :mrgreen:
Fenneke en Baloe
Afbeelding
-Jolanda-
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labrador Retriever

Ongelezen bericht door -Jolanda- »

fenneke schreef:
tineke schreef:

:ok: :ok: helemaal mee eens :mrgreen:
Idem dito hiero :wink:
Birsu
Actief

Ongelezen bericht door Birsu »

jullie zijn wel heel erg van de topic afgedwaald :19:

er gaat hier gewoon over andere topics en over pdb zijn reacties en mening, maar bijna niemand geeft gewoon een antwoord op het eerst gestelde vraag :19:
Liesbeth
Zeer actief

Ongelezen bericht door Liesbeth »

Birsu schreef:jullie zijn wel heel erg van de topic afgedwaald :19:

er gaat hier gewoon over andere topics en over pdb zijn reacties en mening, maar bijna niemand geeft gewoon een antwoord op het eerst gestelde vraag :19:
Als je TS wat langer meegemaakt hebt, dan weet je dat ze die vraag niet serieus bedoelt. Ook al beweert ze dat ze goede serieuze topics opent.
Groetjes Liesbeth en een lebber van Luuk.

Tessa 07-03-2007 --- 15-03-2018
twinkeltje
moderator

Mickie schreef:Je kunt je ergeren aan de reacties die op PdB komen maar het is een kwestie van oorzaak en gevolg. Je kunt de gevolgen proberen te beperken maar daar haal je de oorzaak niet mee weg. Iemand waar geen normale discussie mee te voeren valt hoort m.i. niet op een forum thuis.
ja en wie bepaald wat normaal is :19:
en er is inderdaad een oorzaak en gevolg en als beide partijen niet de verstandigste is om die cirkel te doorbreken
dan blijft het zo en dat maakt het gevolg de oorzaak en de oorzaak weer het gevolg
dus beide even erg
Afbeelding
Caro.
Zeer actief
Mijn ras(sen): Spaanse Draak
Contacteer:

Ongelezen bericht door Caro. »

Mickie schreef:
twinkeltje schreef:ja en wie bepaald wat normaal is :19:
Niet wie, maar wát is normaal op een forum? Ga nou niet net doen of PdB lekker meedoet en alle negatieve reacties die op haar komen zo gek, raar en volkomen misplaatst zijn...
Nee, maar op zich doet ze ook niks tegen de regels in. Goed, deze topic is volgens mij wel bedoeld als 'sarcastisch' en wellicht 'uitlokking', maar verder (in hoeverre ik het dan nog lees) is dat bijna nooit het geval.
Ze heeft over bepaalde zaken een andere mening dan de gemiddelde forummer hier, maar dat mag m.i. nooit een reden zijn tot een ban :19:
Afbeelding
A good dog never dies...

Ben je op zoek naar een gezellig en creatief PSP forum klik hier
Daisy@
Zeer actief
Mijn ras(sen): Herders
Aantal honden: 3
Locatie: Dreischor Baasje van Indy en een klein beetje van Mike en Remy

Ongelezen bericht door Daisy@ »

Een ban vind ik ook absoluut té ver gaan hoor.
twinkeltje
moderator

Mickie schreef:
Niet wie, maar wát is normaal op een forum? Ga nou niet net doen of PdB lekker meedoet en alle negatieve reacties die op haar komen zo gek, raar en volkomen misplaatst zijn...
ik doe ook niet net of ik die reacties niet vreemd vind
ik vind haar vaak heel vreemd reageren koppig en eigenwijs maar dat neemd niet weg dat ik dat zo vreemd vind om haar maar een ban te geven
mijn vriendin is het ook niet zal het waarschijnelijk ook niet woorden

twinkeltje schreef:het gevolg de oorzaak en de oorzaak weer het gevolg
Dat is vaak het geval, maar ik vind dat hier niet op gaan.
en ik vind dit zelf naar mijn mening wel vaak het geval als jij bv maar blijft drammen dat je een andwoord wil hebben dan denk ik vaak waarom zeur je zo door denk je dan ineens dat ze wel gaat andwoorden ik denk het niet
en dat gaat vaak in veel van haar topics zo maar door
dat is dan toch ook jou bijdrage eraan dat het door gaat
Afbeelding
Minhie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Akita

Ongelezen bericht door Minhie »

Kheb alleen de eerste post gelezen na een hele tijd niet op het forum te zijn geweest; beetje kinderachtig.
Afbeelding
Caro.
Zeer actief
Mijn ras(sen): Spaanse Draak
Contacteer:

Ongelezen bericht door Caro. »

Mickie schreef:
Caro. schreef:
Mickie schreef:
Nee, maar op zich doet ze ook niks tegen de regels in. Goed, deze topic is volgens mij wel bedoeld als 'sarcastisch' en wellicht 'uitlokking', maar verder (in hoeverre ik het dan nog lees) is dat bijna nooit het geval.
Ze heeft over bepaalde zaken een andere mening dan de gemiddelde forummer hier, maar dat mag m.i. nooit een reden zijn tot een ban :19:
De bezwaren komen toch niet zozeer op haar mening :19:
Er zijn hier zoveel mensen met een afwijkende mening, valt doorgaans uitstekend mee te discussiëren, dat lijkt me toch een voorwaarde om op een forum mee te kunnen doen.
Dus het bezwaar is dat er met haar niet te discussiëren valt?
Afbeelding
A good dog never dies...

Ben je op zoek naar een gezellig en creatief PSP forum klik hier
Pak-de-bal

Caro. schreef:
Mickie schreef:
Caro. schreef:
Mickie schreef: Niet wie, maar wát is normaal op een forum? Ga nou niet net doen of PdB lekker meedoet en alle negatieve reacties die op haar komen zo gek, raar en volkomen misplaatst zijn...
De bezwaren komen toch niet zozeer op haar mening :19:
Er zijn hier zoveel mensen met een afwijkende mening, valt doorgaans uitstekend mee te discussiëren, dat lijkt me toch een voorwaarde om op een forum mee te kunnen doen.
Dus het bezwaar is dat er met haar niet te discussiëren valt?
nee, er valt met Mickie niet te discussieren, die dènkt alleen maar gelijk te hebben :pffff:
en zo zijn er meeerdere die zich "de upper-class" vinden

tja, en daar valt inderdaad ook niet mee te discussieren :19:
want zij hebben toch altijd gelijk?....

dus een ieder, zoals ik , die hùn mening niet deelt, is gek en moet er maar uit.
Kolder, toch?
Laatst gewijzigd door Pak-de-bal op 25 apr 2008 18:11, 1 keer totaal gewijzigd.
Pak-de-bal

twinkeltje schreef:en ik vind dit zelf naar mijn mening wel vaak het geval als jij bv maar blijft drammen dat je een andwoord wil hebben dan denk ik vaak waarom zeur je zo door denk je dan ineens dat ze wel gaat andwoorden ik denk het niet
en dat gaat vaak in veel van haar topics zo maar door
dat is dan toch ook jou bijdrage eraan dat het door gaat
nu lees je het ook eens van een ander......Mickie :pffff:

het werd eens tijd ook !!!

dat gezeur van jou , moet gestopt worden ! :neenee:
Gesloten

Terug naar “Algemeen”