Met alle respect, maar na je verhaal gelezen te hebben vallen mij toch wel wat ‘dingetjes’ op...!
Aan het begin van je verhaal begin je met:
..helaas prikte ze hem daarbij in zijn oog...hij jankt..en zij blijft hem vasthouden waarna hij hapt...mijn buurjongen was er bij trouwens...iets anders kun je er niet van maken ik had hem niet los en heb haar niet gevraagd de hond te aaien..
Waaruit ik enigszins opmaak dat je suggereert hij alles gezien zou hebben…
Tussendoor ook nog eens met de opmerking dat hij 'minder begaafd' is !? Dus lijkt mij dat je zijn verklaring dan niet echt serieus moet nemen... Waarom anders zulke opmerking ?
Op 1 december zeg je het volgende:
De buurjongen heeft ook niks negatiefs verteld..ik heb heel zijn verklaring gehoord....
En op 13 december nogmaals:
de enige die er bij was was mijn buurjongen, hij is 14.
Ik hoorde hem zijn verklaring afleggen en hij zei het gewoon precies zoals het gebeurd was.
(Gezien je laatste bericht heb je dan schijnbaar zowel op 1 als op 13 december dan toch niet goed geluisterd !?)
Dan begint het verhaal een iets andere wending te krijgen, namelijk:
…want verder heeft niemand dat kunnen zien, mijn buurjongen stond er zo'n 15 meter vandaan.
Dus op een paar dagen heeft diezelfde buurjongen ineens waarschijnlijk niks gezien, of niet goed ??
Tenslotte lees je de verklaringen eens door en zeg je:
Mijn buurjongen heeft o.a. gezegd dat het meisje macho een knuffel wou geven waarop hij haar met een poot sloeg, waarop zij begon te gillen en hij haar toen beet en als een gek aan haar begon te schudden en hij toen uit zijn riem schoot en nogmaals op haar af dook waarop ik hem in zijn nekvel gegrepen zou hebben.
Tot 2x eerder gaf je toe dat je de verklaring van die jongen gehoord had en dat die precies zo was als hoe het gebeurde....!!!
(overigens komt dat uit de riem/halsband schieten ook al eerder terug in je verhaal, dus 2x dezelfde verklaring waarvan 1x afkomstig van je 'betrouwbare' buurjongen !)
Tja, schiet mij maar lek, maar ergens ruikt hier iets niet fris !? (lees: stinkt het verhaal)
Ik hoop voor jou dat de officier van justitie jouw tegenstrijdige verklaringen, en je bevestiging dat het verhaal van je buurjongen klopte, hier niet leest, dat komt je betrouwbaarheid niet echt ten goede !!
Ik twijfel eerlijk gezegd ook enigzins aan de juiste vertelling van het geheel ! Maar ja, je hoort hier tenslotte ook maar één kant van het verhaal
Ik hoop oprecht dat je Macho terug krijgt en zal ook zeker voor je duimen, en ongeacht wat er werkelijk gebeurd is dat je dan wel 1000x beter zult uitkijken in de toekomst !!! En vooral..... Eerlijk zijn en blijven