Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
staart
Moderator: moderatorteam
- snowy
- Vaste gebruiker
staart
hoi onze sam kan sinds gisteren zijn staart niet meer omhoog krijgen ,normaal loopt hij altijd met zijn staart hoog te wapperen boven zijn rug en zwaait daarmee alle kopjes van tafel maar ineens lukt het hem niet meer hij houd zijn staart heel laag bijna tussen zijn poten hij kan hem nog wel bewegen en een beetje kwispelen en voor zover ik kan zien heeft hij er geen pijn aan maar het is zo"n raar gezicht het valt gewoon op ik ben zo gewend aan die wapperende staart en ineens is het weg ,hij draagt zijn staart niet loodrecht naar beneden maar er zit vanaf de aanzet een bochtje in waarna de staart naar beneden gaat .heeft iemand een idee wat dit zou kunnen zijn? er is niks bijzonders gebeurt geen vecht of valpartij ook heb ik hem niet horen janken het is zomaar vauit het niets op komen zetten ,ik vind het niet leuk ik wil zijn staart weer terug .groetjes snowy

- twinkeltje
- moderator
- Mijn ras(sen): De liefste rassen die bestaan
- Aantal honden: 2
- snowy
- Vaste gebruiker
- Jacky
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): retrievers
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
- Caro.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Spaanse Draak
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
Ja gebroken of gekneusd misschien?
Of dit: http://www.hondenforum.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=47996
In ieder geval even richting dierenarts.......
Of dit: http://www.hondenforum.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=47996
In ieder geval even richting dierenarts.......
- snowy
- Vaste gebruiker
hoi ik denk ook inderdaad in de richting vaneen coldwater tail ,de symptomen komen precies overeen met die van sam en hij is altijd heel erg druk bezig met zijn staart zijn staart staat eigenlijk nooit stil en hij slaat overal tegen met van die grote knallen ik ben er vrij zeker van dat hij niet gebroken is want dan zou hij veel meer pijn aan moeten geven ,bedankt voor jullie reacties ik ben nu een beetje gerustgesteld. groetjes snowy.[/i]

-
indiera
- Zeer actief
-
qyan
cold water tail dusindiera schreef:Hoi vraagje ,heeft je hond toevallig heel veel gezwommen gisteren ,ze sturen namelijk met hun staart en dan zou het dus ook spierpijn kunnen zijn , en dat moet met rust overgaan.
qyan heeft het 1x gehad en dat was idd binnen ongeveer 5 dagen over.
maar kan me niet herinneren dat er een soort bocht in de staart zat zoals snowy beschrijft, volgens mij dragen ze hem dan gewoon slap/ recht naar beneden.
ik had er toch ff naar laten kijken voor de zekerheid
-
Pépé
- geregistreerd lid
- Contacteer:
Heb dit ook eens gehad met Tuur. Had op een zondag een boswandeling gedaan en daar hij gek is op stokken had meneer een halve boom proberen meesleuren
. Op maandagochtend hing zijn staart naar beneden , bijna tot tussen zijn pootjes. 's Avonds wou hij niet eten(dat gebeurt nog wel eens). Op dinsdagochtend wou hij eten maar ik zag dat er iets niet in orde was , ik moest zijn etensbakje omhoog houden want hij kon zijn kop niet naar beneden doen. Hij wou zich niet meer verzetten en stond te rillen op zijn pootjes dus snel naar de vet gereden. Eerst vond hij niks maar toen hij opeen bepaalde plaats opzijn rug duuwde schreeuwde tuur het uit van de pijn. Hij heeft hem toen een spuitje in zijn rug op die plaats gegeven en na ongeveer 4 uur later was alles weer in orde. Oorzaak was waarschijnlijk een verkeerde beweging of geknelde spier in zijn rug door die halve boom te willen meesleuren. Na een paar dagen van kalm aan doen was hij weer de oude 
groetjes ...........
TUUR , CISSE , DEXTER
TUUR , CISSE , DEXTER
- kiddie
- Vaste gebruiker
- Contacteer:
- snowy
- Vaste gebruiker
- Joy C
- Zeer actief
- Aantal honden: 2