zeker triest ja,je weet totaal niet wat je op je hals haalt je weet heg nog steg van genetica en aanverwanten je zet luk raak 2 honden op elkaarcyn.visser schreef:nog even ter info: ik ben geen verwende puber maar een volwassen moeder van 36 jaar en aangezien mijn man in de wao zit en ik thuis ben hebben we zeeen van tijd om ze tot een goede hond op te voeden, ik heb m,n hele leven al tussen de honden gezeten en heb altijd gezegd dat ik ooit een nestje wil. en gaat die wens dus in vervulling hoop ik. met alles wat erbij hoort (hoe triest ook)
je ben totaal bezig met je eigen bevredeging zonder na te denken wat je voor het ras doet.
je bent dan ook in mijn ogen een simpele vermeerderaar die niet verder kijkt dan haar eigen neus lang is, je weet totaal niet waar je mee bezig bent,en je zal hier dan ook zeker geen andwoord op je vragen krijgen hoe simpel ze ook zijn die zelfs voor een net afgestudeerde DA te beandwoorden zijn.
dus wat je moet die is lekker ergens anders gaan knoeien waar ze er niet zo over vallen als hier want mensen zoals jij zijn mensen die een ras in 1 combinatie een ras 20 jaar terug zetten.
mol