ik ben bezig om een nestje te proberen te krijgen van mijn yorkies. nu wil mijn reu en teef best wel, maar ze komt steeds los

bedankt alvast voor de goede adviezen

Moderator: moderatorteam
Wat is er zo leuk aan een nestje?cyn.visser schreef:nou,
we willen een keer een nestje maken om het meegemaakt te hebben. voor de kinderen en voor ons. het is voor ons ook ontzettend nieuw. ik heb ook heel veel erover gelezen en nagevraagd maar dit probleem ben ik niet tegen gekomen. vandaar dus.
Ik zou het ook wel eens mee willen maken dat onze Golden gedekt wordt door de korthaar teckel van de buren. Ik ben zoooooo benieuwd wat eruit zal komen. Vinden mijn nichtjes vast ook heel leuk.cyn.visser schreef:nou,
we willen een keer een nestje maken om het meegemaakt te hebben. voor de kinderen en voor ons.
Je zus is dierenarts, dus jouw honden zijn supergezond. Tuurlijk.cyn.visser schreef:we zijn ze al kwijt voordat ze zelfs al gemaakt zijn, en aan zeer goede adressen. dus daar maak ik me niet druk om. het is puur om het 1 keer te hebben gezien en de ouders zijn supergezond m,n zus is dierenarts dus dat zit ook snor. mischien wordt het wel een hobby van me, fokken in yorken, ( en niet een teckel met een golden)
http://www.hondenforum.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=18814cyn.visser schreef:hoe zet je trouwens een foto bij je geplaatste bericht?
Yep, da's nog handiger natuurlijk...M@ri@nne schreef:http://www.hondenforum.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=18814cyn.visser schreef:hoe zet je trouwens een foto bij je geplaatste bericht?
Moederhond gaat dood.twinkeltje schreef:er zijn nog wel meer nadelen die echt niet leuk zijn voor kinderren om mee te maken
Een verveelde puber? Die een nestje neemt omdat het leuk is voor de kinderen?Rataplan schreef::sst: Ik zeg niets. Ik hoop dat dit een verveelde puber is die wacht tot de vakantie over is en niet iemand die zijn verstand of niet heeft of nooit heeft geleerd het te gebruiken.
Is een keer geweest hoorMarion. schreef:Een verveelde puber? Die een nestje neemt omdat het leuk is voor de kinderen?Rataplan schreef::sst: Ik zeg niets. Ik hoop dat dit een verveelde puber is die wacht tot de vakantie over is en niet iemand die zijn verstand of niet heeft of nooit heeft geleerd het te gebruiken.
Het zalllllllll toch niet?
nee, een meisje van 14 die vaak ziek was en dus thuis wilde graag een nestjeMarion. schreef:Een puber die kinderen had, en die haar hondje wilde laten dekken omdat het zo leuk voor de kinderen was?jidde schreef:Is een keer geweest hoor
Jemiggggg, wanneer krijgen mensen hun verstand eigenlijk? Normaal gesproken dus....
Waarom vraag je dit niet gewoon aan je zus...............de dierenarts?cyn.visser schreef:hoi allemaal,
ik ben bezig om een nestje te proberen te krijgen van mijn yorkies. nu wil mijn reu en teef best wel, maar ze komt steeds losmoet ik ze vasthouden of zoiets. hij zit dus, nadat ze los zijn, nog door te spuiten.
het is voor ons de eerste keer dat we het proberen.
En dat was nou net wat ik me ook zat af te vragenRoos schreef:Waarom vraag je dit niet gewoon aan je zus...............de dierenarts?cyn.visser schreef:hoi allemaal,
ik ben bezig om een nestje te proberen te krijgen van mijn yorkies. nu wil mijn reu en teef best wel, maar ze komt steeds losmoet ik ze vasthouden of zoiets. hij zit dus, nadat ze los zijn, nog door te spuiten.
het is voor ons de eerste keer dat we het proberen.