2 weken geleden liet ik mijn hond uit om 5 uur, ze had wat gespeeld in het hoge gras en wilde bij de slootrand poepen, maar terwijl ze bezig was, donderde ze zo voorover, in de eerste instantie lag ik in een deuk, wat het was net slow motion, maar toen zij eruit krabbelde, en we weer verder wilde lopen, viel ze weer om en liep als een dronken vent te slingeren, gelukkig duurde dat niet zo lang, een paar minuten later liep ze weer normaal. Maar een paar dagen later het was weer om 5 uur, had ze wat gespeeld met een andere hond in het bos in de shaduw, en toen ik haar weer wilde aanlijnen, gebeurde weer het zelfde, alleen duurde het langer en was ze volgens mij even "weg" toen zij omviel, ik heb gelijk de da gebeld, en we moesten meteen komen, hij dacht aan een zonnesteek, ze bleek wel verhoging te hebben maar niet zoveel als dat ze een zonnesteek zou hebben, het was wel een oververhitting zei hij.
Hij dacht dat het gewoon te warm was geweest om te spelen, maar zoals ik al zei, er was shaduw en een lekker windje dus zo warm was het niet.
Ik heb haar dus overdag alleen laten poepen en plassen toen het zo warm was en laten spelen na acht uur.
Maar gisteren gebeurde het dus weer, weer in het hoge gras geweest, niet echt heel lang, en het was koel weer, ik lijn haar weer aan en we lopen een stuk verder en toen begon ze weer als een dronkeman te lopen, ik ben toen bij haar gaan zitten en toen was het zo over. Zo'n aanval kan je vergelijken als : als je bv je hand op een paaltje leg en er hard omheen rent, als je dan stopt en val je iedere keer neer en je kan dan niet normaal meer lopen, nou daar lijkt het dus op, alleen rent zij dan niet hard om een paaltje

)
Wat zou dat nou toch zijn ? Het lijkt niet op epelepsie denk ik..
Komt iemand dit bekend voor?
gr. conny