Dierenarts heeft gevoeld en inderdaad dit is geen vetbult. (daar heeft ze er meerdere van maar voelen heel anders aan). Het kunnen twee dingen zijn. Een bloeduitstorting waar zich littekenweefsel in heeft gemengd (zou kunnen want ze is een maand geleden van de trap gevallen en had toen zo ongeveer alles wat je kunt kneuzen ook gekneusd), het rare alleen is dat ik deze bult pas gisteren heb ontdekt. Volgens mij voel je een bloeduitstorting toch wel direct. Het is een bult van zo'n twee cm. Maar het kan ook een tumor zijn. En dat zit me dus niet lekker.
Om duidelijk te wezen over wat het is zou de DA een stukje weg moeten halen, maar dan moet ze onder narcose en dat zie ik niet zitten, DA zegt ook zelf dat het risicovol is vanwege haar leeftijd. Nu moet ik dus afwachten, een bloeduitstorting zal dus kleiner gaan worden en een tumor zou dus gaan groeien. Wanneer het toch een tumor is dan mag deze zeker niet te groot worden, de bult zit namelijk vast op haar 11de rib en kan dus als deze groter wordt voor problemen zorgen met de zenuwen die in de oksel liggen. Dus als hij te groot wordt en verwijderd moet worden dan zal de DA dus ook een stuk van de 11e rib moeten weghalen. Ik hou mezelf voor dat ik niet van het ergste uit moet gaan, maar onbewust doe je dit toch. Ik hoop dat het niet meer is dan een bloeduitstorting, maar ben gewoon bang dat het een tumor is.