mijn grote pechvogel heeft een speekselkliercyste, nou wil ik eigenlijk wat meer ervaringen horen hoe en wat met de operatie e.d.
misschien zit er iemand op dit forum die dit heeft meegemaakt met zijn hond.
groetjes wendy
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
speekselkliercyste
Moderator: moderatorteam
- wendy & gino
- geregistreerd lid
- Contacteer:
speekselkliercyste
beter 10 dobers hier in huis dan 1 misplaatst
- marian*
- Erelid
- Mijn ras(sen): Drentsche Patrijshond
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
Max had een grote speekselkliercyste die er zonder problemen uit gehaald is.
Wel moest de dierenarts ruim snijden , en bleek er onrustig weefsel omheen te hebben gezeten. Ik heb alles naar Utrecht laten opsturen voor onderzoek.
Het is nu ruim 5 jaar geleden en hij heeft er geen problemen meer mee gehad. Hou er wel rekening mee dat je hond na de operatie misschien niets aan zijn hals kan hebben, en dat ie dan met uitlaten een tuig om moet.
Wel moest de dierenarts ruim snijden , en bleek er onrustig weefsel omheen te hebben gezeten. Ik heb alles naar Utrecht laten opsturen voor onderzoek.
Het is nu ruim 5 jaar geleden en hij heeft er geen problemen meer mee gehad. Hou er wel rekening mee dat je hond na de operatie misschien niets aan zijn hals kan hebben, en dat ie dan met uitlaten een tuig om moet.

Uit het oog maar nooit uit het hart
Max 24/8/'94-11-4-'11,Bente 27/4/'99-23/11/'10
-
Sylvi@
- Zeer actief
- Contacteer:
Shannado heeft er 1 onder haar tong :N: daar zit dus een (dikke) bult, voor zover wij kunnen nagaan heeft zij er geen hinder van en blijft dat ding dus gewoon 'lekker' zitten
Het zou gewoon een giga operatie zijn, waarbij haar hele bek los moet en zolang wij niet merken dat zij er last van heeft, laten we het zo.
Het zou gewoon een giga operatie zijn, waarbij haar hele bek los moet en zolang wij niet merken dat zij er last van heeft, laten we het zo.