Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Inpakken en wegwezen!

Ervaringen en tips over leuke vakantiebestemmingen sámen met uw hond.
Geef de onderwerpregel svp. een duidelijke titel!

Moderator: moderatorteam

Nina
Zeer actief
Contacteer:

Inpakken en wegwezen!

Ongelezen bericht door Nina »

Hallo allemaal,

Weet niet of dit reclame is, maar ik wil jullie het volgende niet onthouden:

Enige tijd geleden heeft Karin/Scooby hier een tip geplaatst over DogsIncluded.nl. Nou waren wij niet van plan om op vakantie te gaan, maar vorige week kregen we het toch op de heupen, slecht weer hier, toch lekker even eruit dan maar? Maar ja, welke camping we ook belden, faxten of mailden, alles zat al vol of geen honden en aangezien we Baloe net een maand hebben, wilden hem niet bij een oppas laten.

Zondag hebben we via DogsIncluded wat aanvragen voor campings gedaan en maandagmiddag werden we gebeld door Olaf om deze even door te nemen. Hij is voor ons op zoek gegaan en een ruim uur later belde hij om te vertellen dat hij een plek voor ons had. We hebben een hele mooie camping geboekt in de Jura, een prachtige omgeving en (ook erg belangrijk), een betaalbare camping!

Meteen ontvingen we een bevestigingsmail met daarbij allerlei tips en vertalingen in het frans, voor het geval er een panieksituatie mocht ontstaan met Baloe.

Alles staat klaar, nog de laatste boodschappen en dingetjes inpakken en dan gaan we vannacht rijden!

Karin, bedankt voor de tip en voor iedereen die nog op zoek is of anders voor volgend jaar: echt proberen!!! :ok:

Groetjes,
de baasjes van Baloe en Baloe de vakantieganger
Woody
Actief

Ongelezen bericht door Woody »

prettige vakantie :wink:
Sonja
Scooby
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse dog
Aantal honden: 1
Contacteer:

Ongelezen bericht door Scooby »

Hoi baasjes van Baloe,

Wat leuk! Als jullie dit nog op tijd lezen, wens ik jullie een hele fijne vakantie!
Nina
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Nina »

Bedankt, we zijn inmiddels zelfs alweer terug, maar het was ontzettend leuk en ik kan iedereen aanraden om eens op de site rond te snuffelen, want er staan ook heel veel verschillende accomodaties op, in verschillende prijsklassen!!

groetjes,
Nina
Plaats reactie

Terug naar “Vakantie met de hond”