Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Vakanties waar honden mee mogen.

Ervaringen en tips over leuke vakantiebestemmingen sámen met uw hond.
Geef de onderwerpregel svp. een duidelijke titel!

Moderator: moderatorteam

Scooby
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse dog
Aantal honden: 1
Contacteer:

Vakanties waar honden mee mogen.

Ongelezen bericht door Scooby »

Hoi allemaal,

Een leuke internet tip: www.dogsincluded.nl
Zij hebben informatie over allerlei vakanties waar honden mee mogen!
Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Dat is heel leuk!!! Ik denk dat wij wel iets gaan boeken!!! Heb echt leuke huizen gezien waar je hele mooie natuur hebt en lekker kunt zwemmen!
Suus
Vaste gebruiker

Ongelezen bericht door Suus »

Heeft er iemand al eens geboekt bij dogsincluded? Ik heb vorige week iets proberen te boeken maar moest wachten op een bevestigingsmail, maar die moet ik nu nog krijgen! :denken: Beetje vreemd!
Suus, Bono en Ivy
Afbeelding
idorh
Zeer actief
Mijn ras(sen): Saarlooswolfhonden.
Aantal honden: 6
Contacteer:

Ongelezen bericht door idorh »

Suus schreef:Heeft er iemand al eens geboekt bij dogsincluded? Ik heb vorige week iets proberen te boeken maar moest wachten op een bevestigingsmail, maar die moet ik nu nog krijgen! :denken: Beetje vreemd!
Wij hadden ooit eens een vakantie huisje in de cirkel Ede Barneveld.
Het was een leuk huisje in het bos, een beetje sprookjesachtig.

We hadden onze Duitseherder Cita en de Saarlooswolfhond Idorh bij ons, nu is het zo ik wandel 99 van de 100 keer met honden thuis
En nu ineens met vakantie gingen we met zijn vieren stappen, nou voor mij eenmaal maar nooit meer met de vrouw op vakantie, als wij in het openlucht museum waren , dan had ik Idorh vast en bekeek met veel plezier de oude huizen beroepen en boerderijen molens enz, maar Coby had nergens interesse in en liep met een sneltrein vaart door en langs alles heen.
Maar die verdraaide Idorh wilde vrouwtje niet uit oog verliezen en ging in sneltreinvaart achter haar aan, en dat de hele dag plus de rest van de vakantie, ik had geen polsen meer over.

Ik ben in 2001met mijn schoon moeder 4 weken naar haar broer geweest in Nieuw Zeeland, en dat beviel goed, de oudjes vermaakte zich wel, ik kreeg een fiets van mijn oom in bruikleen, en heb dag in en uit in mijn eentje genoten wat N-Z maar te bieden had, en elke ochtend anderhalf uur wandelen met hun Jack russel.
Kon ik het maar over doen .

Gr Bertus
Suus
Vaste gebruiker

Ongelezen bericht door Suus »

idorh schreef:
Suus schreef:Heeft er iemand al eens geboekt bij dogsincluded? Ik heb vorige week iets proberen te boeken maar moest wachten op een bevestigingsmail, maar die moet ik nu nog krijgen! :denken: Beetje vreemd!
Wij hadden ooit eens een vakantie huisje in de cirkel Ede Barneveld.
Het was een leuk huisje in het bos, een beetje sprookjesachtig.

We hadden onze Duitseherder Cita en de Saarlooswolfhond Idorh bij ons, nu is het zo ik wandel 99 van de 100 keer met honden thuis
En nu ineens met vakantie gingen we met zijn vieren stappen, nou voor mij eenmaal maar nooit meer met de vrouw op vakantie, als wij in het openlucht museum waren , dan had ik Idorh vast en bekeek met veel plezier de oude huizen beroepen en boerderijen molens enz, maar Coby had nergens interesse in en liep met een sneltrein vaart door en langs alles heen.
Maar die verdraaide Idorh wilde vrouwtje niet uit oog verliezen en ging in sneltreinvaart achter haar aan, en dat de hele dag plus de rest van de vakantie, ik had geen polsen meer over.

Ik ben in 2001met mijn schoon moeder 4 weken naar haar broer geweest in Nieuw Zeeland, en dat beviel goed, de oudjes vermaakte zich wel, ik kreeg een fiets van mijn oom in bruikleen, en heb dag in en uit in mijn eentje genoten wat N-Z maar te bieden had, en elke ochtend anderhalf uur wandelen met hun Jack russel.
Kon ik het maar over doen .

Gr Bertus
Bedankt voor je leuke verhaal hoor, Bertus, maar dit alles via dogsincluded? :denken:
Suus, Bono en Ivy
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Vakantie met de hond”