Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Geboren!!

Dit forum is voor al uw vragen, ervaringen en weetjes over het fokken van honden.

Moderator: moderatorteam

zoe
Zeer actief
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door zoe »

Suzanne de Lange schreef:
zoe schreef:Ja, goed! De DA is net geweest en heeft het spul nagekeken. Hij was zeer tevreden!
Mooi zo!
Wat waren eigenlijk hun geboortegewichten? Ben benieuwd, kan ik vergelijken met Sjefke d'r puppies...
De geboortegewichten waren:
reutje 1- 420 gram
teefje 1- 420 gram
reutje 2 - 400 gram
teefje 2 - 440 gram

Ze zijn alleen gisteren en vandaag wat afgevallen dus ben ik vanmorgen begonnen met bijvoeden met de fles.
Bij het vorige nest duurde het ook een paar dagen voor de voeding bij Zoë goed op gang kwam, maar dat weet ik toen aan de keizersnee.
Ik hoop dat het vandaag beter op gang komt.
Als iemand tips heeft hou ik me aanbevolen!!
Verder zijn de pups wel goed levendig gelukkig!
groetjes van Joke
poot van Tender
Marieke*
Zeer actief

Ongelezen bericht door Marieke* »

Geef je Zoe al karnemelk? ik kreeg die tip ook van een fokker toen bij Odette ook de melkgift niet goed op gang kwam, het hielp hier wel!
Nellalisa
Vaste gebruiker
Contacteer:

Onderwerp: Geboren!!

Ongelezen bericht door Nellalisa »

Van harte :cheer: en nu beschuit met muisjes.
Afbeelding
Door de geschiedenis heen heeft het talent altijd een eigen weg gekozen. Zo ook in het geval van Willem Schrumpf als schilder/autodidact.
nala

yepppppp

Ongelezen bericht door nala »

GEFELECITERT met de kramkamer ...leuk hoorrr ....veel plezier :slaap: :cheer:
zoe
Zeer actief

Marieke* schreef:Geef je Zoe al karnemelk? ik kreeg die tip ook van een fokker toen bij Odette ook de melkgift niet goed op gang kwam, het hielp hier wel!
Geen karnemelk, maar wel biogarde yoghurt en verder eet ze puppybrokjes, zoveel als ze wil.
Ik heb vanmorgen van de DA homeopatische druppels gekregen om de melkgift op gang te brengen.
Ik hoop dat het gaat werken!
Ik kan natuurlijk ook karnemelk proberen! Bedankt voor je tip :ok:
groetjes van Joke
poot van Tender
LongFields
Zeer actief
Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door LongFields »

zoe schreef:
zoe schreef:Ja, goed! De DA is net geweest en heeft het spul nagekeken. Hij was zeer tevreden!
Mooi zo!
Wat waren eigenlijk hun geboortegewichten? Ben benieuwd, kan ik vergelijken met Sjefke d'r puppies...
reutje 1- 420 gram
teefje 1- 420 gram
reutje 2 - 400 gram
teefje 2 - 440 gram

Ze zijn alleen gisteren en vandaag wat afgevallen dus ben ik vanmorgen begonnen met bijvoeden met de fles.
Bij het vorige nest duurde het ook een paar dagen voor de voeding bij Zoë goed op gang kwam, maar dat weet ik toen aan de keizersnee.
Mooie geboortegewichten, jammer dat ze wat afgevallen zijn de eerste paar dagen. Sjefke's pups waren behoorlijk wat lichter (tussen de 285 en 315 gram!) maar die zijn vanaf dag 1 gegroeid en hebben dus geen terugval gehad.
Wel een groot verschil in geboortegewicht tussen jouw en mijn nest. Maar die van mij wegen nu (met 15 weken) allemaal al 10 kilo of meer, dus het is gelukkig meer dan goed gekomen bij mijn nest! :wink:
zoe
Zeer actief

zoe schreef:
Mooi zo!
reutje 1- 420 gram
teefje 1- 420 gram
reutje 2 - 400 gram
teefje 2 - 440 gram

Mooie geboortegewichten, jammer dat ze wat afgevallen zijn de eerste paar dagen. Sjefke's pups waren behoorlijk wat lichter (tussen de 285 en 315 gram!) maar die zijn vanaf dag 1 gegroeid en hebben dus geen terugval gehad.
Wel een groot verschil in geboortegewicht tussen jouw en mijn nest. Maar die van mij wegen nu (met 15 weken) allemaal al 10 kilo of meer, dus het is gelukkig meer dan goed gekomen bij mijn nest! :wink:[/quote

Nou, dat is zeker een groot verschil maar als het goed is wegen die van ons t.z.t ook ongeveer 10 kilo, al kan ik het me nu nog niet voorstellen als ik die ukkies zie!!
't Is weer volop genieten :ok:
groetjes van Joke
poot van Tender
LongFields
Zeer actief
Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door LongFields »

Geniet er maar van, het gaat zoooooooo snel...
Ik zat net beneden nog even wat videomateriaal te kijken van Sjefke´s nestje. Niet te geloven dat ze zo klein geweest zijn! :wink:
Rataplan
Zeer actief
Mijn ras(sen): asielhonden!

Ongelezen bericht door Rataplan »

Gefeliciteerd :ok:
Werken mensendingen niet bij honden,
zoals anijs (muisjes), cashew noten en thee om de borstvoeding op gang te brengen?
Veel rust en veel water kreeg ik als tip :wink:
Obelix 6-5- 2004 - 13-6- 2009 Rataplan 7-4 1998- 18-3-2013 Forever may not be long enough for this love....
Plaats reactie

Terug naar “Fokken van honden”