Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

welke hond?

Forum voor alle opmerkingen over hondenrassen, vragen of weetjes.

Moderator: moderatorteam

idorh
Zeer actief
Mijn ras(sen): Saarlooswolfhonden.
Aantal honden: 6
Contacteer:

Ongelezen bericht door idorh »

Ricky schreef:idorh, heb jij dan weleens een bouvier gehad?
Ja hij heete Arco, ik zal is kijken of ik zijn stamboom nog kan vinden, ik denk dat hij een miskleun was, we hebben 5 jaar lang niets dan ellende gehad met hem allerlei aandoeningen, hij was met 5 jaar jammer genoeg helemaal op, hij had nog iets geks Arco had de vacht net als van een Whippet, en dat is zo gebleven, hij ging elke ochtend met onz Siameese kat een vast rondje lopen om de boomgaarden.

MARC schreef.

Nee joh! Die heeft een stel neurotische wannabee wolven, op de foto te zien zou hij ze juist eens moeten plukken

Ik kom je nog wel een keer tegen in Nijmegen of Berg en dal, je kent het verhaal van de 7 geitjes toch wel.

Gr Bertus.
Ricky
Vaste gebruiker

Ongelezen bericht door Ricky »

ik snap nu waarom je zo over de bouvier denkt maar je hebt met alle hondenrassen wel problemen als je een bouv bij een goede fokker koopt die niet alleen op uiterlijk fokt maar ook op karakter en gezondheid dan krijg je de beste hond die je kan bedenken :E:
idorh
Zeer actief
Mijn ras(sen): Saarlooswolfhonden.
Aantal honden: 6
Contacteer:

Ongelezen bericht door idorh »

Ricky schreef:ik snap nu waarom je zo over de bouvier denkt maar je hebt met alle hondenrassen wel problemen als je een bouv bij een goede fokker koopt die niet alleen op uiterlijk fokt maar ook op karakter en gezondheid dan krijg je de beste hond die je kan bedenken :E:
Nee Ricky een Boef is een fijne hond.
Maar je moet Marc niet te snel gelijk geven als hij af en toe gelijk heeft, anders krijgt hij ster alures.

Gr Bertus.
Ricky
Vaste gebruiker

:ok:
Ricky
Vaste gebruiker

:ok:
majelle
Zeer actief

Ongelezen bericht door majelle »

laat maar :wink:
kikki
geregistreerd lid

Ongelezen bericht door kikki »

Nee Ricky een Boef is een fijne hond.
Maar je moet Marc niet te snel gelijk geven als hij af en toe gelijk heeft, anders krijgt hij ster alures.

Gr Bertus.
Inderdaad een boevier is een fijne hond. Wij hebben een acht weken oud pupje die al twee weken onze omgeving onveilig maakt :jump1: op haar jonge leeftijd is zij al zindelijk, luistert reeds naar bepaalde commando's zoals zit en is een heel rustig hondje dat uiteraard af en toe haar kopje probeert uit te werken. In elk geval het is een heel snugger en lief diertje waar we veel vriendschap en plezier van hebben. Wij zouden haar niet meer kunnen of willen missen.

Groetjes
Plaats reactie

Terug naar “Hondenrassen en kruisingen”