Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
naar de da?
Moderator: moderatorteam
-
patricia20
- Vaste gebruiker
naar de da?
hallo allemaal
had al eens een topic geplaatst maar daar is niet op gereageert dus hierbij nog een keer..
aan de binnenkant vanc hika de rechterlip zitten 2 langwerpige bulten?
het is niet te zien aan de buitenkant maar vind het wel raar en heb geen diee wat het zou kunnen zijn?
ja misschien wratjes ofzo maar kan er ook verder niks over vinden op het net ?
heeft iemand misschien een idee watdit kan zijn?
ik zal er vanmiddag een foto van maken zodat jullie het kunnen zien
groetjes patricia
had al eens een topic geplaatst maar daar is niet op gereageert dus hierbij nog een keer..
aan de binnenkant vanc hika de rechterlip zitten 2 langwerpige bulten?
het is niet te zien aan de buitenkant maar vind het wel raar en heb geen diee wat het zou kunnen zijn?
ja misschien wratjes ofzo maar kan er ook verder niks over vinden op het net ?
heeft iemand misschien een idee watdit kan zijn?
ik zal er vanmiddag een foto van maken zodat jullie het kunnen zien
groetjes patricia
- marian*
- Erelid
- Mijn ras(sen): Drentsche Patrijshond
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
-
laeken
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Epiludes?, Wuilus heeft er ook een hoewel ik nu vermoed dat het wel eens een tumor kan zijn want het ding begint behoorlijk snel te groeien.
Ik ga komende week kijken of ze het weg kunnen snijden

Als je goed kijkt zie je het rechts aan haar onderlip hangen. Het begon als een klein bolletje, roze en glad. Toen kwam er een bolletje bij ter grootte van een erwt en nu hangt er een tros bolletjes waarvan de grootste soms de grootte van een flinke knikker is. Ze bijt erop met eten en ik baal er gigantisch van.
Ik ga komende week kijken of ze het weg kunnen snijden

Als je goed kijkt zie je het rechts aan haar onderlip hangen. Het begon als een klein bolletje, roze en glad. Toen kwam er een bolletje bij ter grootte van een erwt en nu hangt er een tros bolletjes waarvan de grootste soms de grootte van een flinke knikker is. Ze bijt erop met eten en ik baal er gigantisch van.
-
laeken
- Zeer actief
- Hutsje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): moddercockers
- Aantal honden: 2
-
laeken
- Zeer actief
Ik ben er al twee keer mee langs een DA geweest en die zien er niks kwaads inHutsje schreef:Jezus Marc, wat erg! Ik hoop dat het makkelijk weggehaald kan worden. Sterkte.
Patricia, als je er onzeker over bent zou ik zeker even naar de dierenarts gaan, beter een keer te veel dan een keer te weinig.
- Hutsje
- Zeer actief
Ja, ik weet dat je er eerder mee naar de da geweest bent. Maar het is wel flink erger geworden! Volgens mij heeft Deur ook zoiets aan de rechterkant, maar omdat zijn lippen zo hangen heb ik niet het idee dat hij er last van heeft of dat het groter wordt. Wat sneu dat ze er nu zo'n last van heeft. Zal wel onder volledige narcose verwijderd moeten worden?MARC_S schreef:Ik ben er al twee keer mee langs een DA geweest en die zien er niks kwaads inHutsje schreef:Jezus Marc, wat erg! Ik hoop dat het makkelijk weggehaald kan worden. Sterkte.
Patricia, als je er onzeker over bent zou ik zeker even naar de dierenarts gaan, beter een keer te veel dan een keer te weinig.De ene zegt lekker laten hangen en de andere zegt opereren als ze er last van heeft. Ik kies voor het laatste want ze eet zelfs moeilijk en het bloed steeds. Het is de laatste twee weken 3 keer zo groot geworden en lijkt helemaal niet meer op een epilude zoals eerst

-
patricia20
- Vaste gebruiker
he getsie wat zielig ook zeg 
en een tumor bah zover had ik nog niet gedacht :S
morgen bel ik voor de zkerheid even de da
maar het zijn witte dingentjes zeg maar.. ik zal even proberen om een foto te plaatsen hieronder
sorrie de foto is niet erg duidelijk helaas... mar zo hebben jullie toch een beeld
en een tumor bah zover had ik nog niet gedacht :S
morgen bel ik voor de zkerheid even de da
maar het zijn witte dingentjes zeg maar.. ik zal even proberen om een foto te plaatsen hieronder
sorrie de foto is niet erg duidelijk helaas... mar zo hebben jullie toch een beeld
- Hutsje
- Zeer actief
-
laeken
- Zeer actief
Ik ben weer aan het twijfelen over opereren. Het kost 200 euro en dat vind ik wel veel. Ik ga morgen naar de dierenarts en laat hem beslissen denk ik, het stomme is nl dat als het wel epiluden zijn ze als het goed is ook weer vanzelf weggaan, vandaar dat ik 200 euro veel vind. Als het een tumor is vind ik 200 euro helemaal niks natuurlijk en gaat het kreng er meteen vanaf, en dus laat ik er eerst naar kijken voor ik beslis, een operatie is immers ook niet niks met 14 jaar en met dit weer durf ik dat zowiezo niet in mijn hete kamer op het zuiden, dan blijft ze erin want ze stikt nu al ongeveer van de hitte.
Enne, even on topic
als die bultjes op je foto ook echte ronde dingetjes zijn ziet het er net zo uit als die van Wuilus in het begin, een lichtroze glad erwtje dat gewoon in de lip zat ineens. Nu is het een paarse bloemkoolstronk in het klein 
Enne, even on topic
- Monique_Nino
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): bullmastiff
Hoi marc,
Bij nino was die epulide ook zo giga snel gegroeid, en heeft zelfs tanden eruit gedrukt
ik vind 200 ook erg veel hoor, er moesten er bij nino twee weggehaald worden , ik was toen ong. 130 voor kwijt.
Ik zou het wel laten weghalen, nino had er bijv. erg veel last van, met name ook het stukgaan en zat steeds te smakken ,likken en tongelen.
maar goed, in ieder geval sterkte met wuil
Bij nino was die epulide ook zo giga snel gegroeid, en heeft zelfs tanden eruit gedrukt
ik vind 200 ook erg veel hoor, er moesten er bij nino twee weggehaald worden , ik was toen ong. 130 voor kwijt.
Ik zou het wel laten weghalen, nino had er bijv. erg veel last van, met name ook het stukgaan en zat steeds te smakken ,likken en tongelen.

Nino *28-04-1995*...*15-06-2010*untill we meet again..
-
laeken
- Zeer actief
Ja, ik ga gewoon vragen wat te doen. Het hangt helemaal buiten haar tanden en mond, echt in de liprand en dus naast haar mond. Alleen met rollen met de bek open gaat hij tussen haar tanden en als ze van de grond eet, heb nu de bak heel hoog staan en dan gaat het gelukkig wel goedMonique met staffie Nino schreef:Hoi marc,
Bij nino was die epulide ook zo giga snel gegroeid, en heeft zelfs tanden eruit gedrukt![]()
- M@scha
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labraque
- marian*
- Erelid
- Mijn ras(sen): Drentsche Patrijshond
- Contacteer:
Kan inderdaad goed kloppen ; meestal kost een dierenartsenbezoek buiten de stad veeeelllll mindermassam schreef:er zijn grote prijsverschillen bij dierenartsen..
asl ik jou was marc, zou ik eens gewoon rondkijken bij andere da's wat die vragen..
ik zit bijvoorbeeld in gennep en betaal echt veel minder dan bij de DA hier in groesbeek

Uit het oog maar nooit uit het hart
Max 24/8/'94-11-4-'11,Bente 27/4/'99-23/11/'10
-
patricia20
- Vaste gebruiker
heej nou ook stom.... vandaag DA gebeld zegt zon assistente bel morgen maar even terug het is namelijk erg druk :S......
ja en?
als het nou een spoedgeval is ofzo naja erg raar allemaal maar ja bel morgen wel terug :S
en hoop dat er dan iemand anders zit..
dit gebeurt normaal nooit.. ze vroeg niet eens wat er was .. :S
en voor ik er erg in had had ik al weer opgehangen.. dus ben nog geen steek wijzer..
en hoop in elk geval dat het niet iets ergs is ...
groetjes patricia
ja en?
als het nou een spoedgeval is ofzo naja erg raar allemaal maar ja bel morgen wel terug :S
en voor ik er erg in had had ik al weer opgehangen.. dus ben nog geen steek wijzer..
groetjes patricia
-
Michella
- Actief
- LongFields
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos - Aantal honden: 3
Dat zou ik dus niet pikken! Kun je niet nog een keer bellen en erop staan dat je vandaag geholpen wordt?patricia20 schreef:heej nou ook stom.... vandaag DA gebeld zegt zon assistente bel morgen maar even terug het is namelijk erg druk :S......
ja en?
groetjes patricia
- Hutsje
- Zeer actief
-
patricia20
- Vaste gebruiker
heej sorrie voor het late bericht.. ben erg ziek geweest.. en blijk nu dus een zware blaasontsteking te hebben...
wel naar de da geweest.. zegt dat het een soort wratten zijn...
en dat ze ze pas eghaald als ze er last van krijgt :s
maar dta heeft ze nu nog niet al zijn ze wel weer iets gegroeit :S
dus maar ff aankijken dan :S
groetjes patricia
wel naar de da geweest.. zegt dat het een soort wratten zijn...
en dat ze ze pas eghaald als ze er last van krijgt :s
maar dta heeft ze nu nog niet al zijn ze wel weer iets gegroeit :S
dus maar ff aankijken dan :S
groetjes patricia