Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Moet ik dit accepteren?
Moderator: moderatorteam
- Zanyah
- Vaste gebruiker
Moet ik dit accepteren?
Dit stukje heb ik ook op de pagina fokken gezet, maar weet niet of dit de juiste plaats is.Vandaag heb ik een volwassen Engelse Bulldog gekocht. Eerst telefonisch contact gehad te hebben met de moeder van de eigenaar van de hond (wegens prive-omstandigheden te koop) . Ze was al niet erg scheutig met informatie en bij de koop vanmiddag erg gebrand op snel vertrekken. We hebben het over een sterelisatie gehad en daar zei ze verder niets op.
De hond kroop inelkaar bij haar en mocht duidelijk nooit naar binnen. Nu ben ik vanavond bij de dierenarts geweest voor een onderzoek.Ze heeft erg lange nagels en plekken in haar nek.Blijkt ze ook nog eens op zeer jonge leeftijd een nest gehad te hebben.Met de keizersnede gehaald.
Moet ik dat zomaar accepteren? Ik heb gelijk verhaal gehaald bij haar en zij zegt: U heeft er niet niet naar gevraagd. Nee, logisch lijkt mij. De hond is anderhalf jaar. En dat litteken is ook nog niet resent.Moet ik dan alles vragen? Heeft ze haar poten gebroken of een baarmoederontsteking etc.
Ik heb aangegeven de koop ongedaan te willen maken. Hier wil ze uiteraard niet van horen. ik ben benieuwd wat ik verder nog verwachten kan!
De hond kroop inelkaar bij haar en mocht duidelijk nooit naar binnen. Nu ben ik vanavond bij de dierenarts geweest voor een onderzoek.Ze heeft erg lange nagels en plekken in haar nek.Blijkt ze ook nog eens op zeer jonge leeftijd een nest gehad te hebben.Met de keizersnede gehaald.
Moet ik dat zomaar accepteren? Ik heb gelijk verhaal gehaald bij haar en zij zegt: U heeft er niet niet naar gevraagd. Nee, logisch lijkt mij. De hond is anderhalf jaar. En dat litteken is ook nog niet resent.Moet ik dan alles vragen? Heeft ze haar poten gebroken of een baarmoederontsteking etc.
Ik heb aangegeven de koop ongedaan te willen maken. Hier wil ze uiteraard niet van horen. ik ben benieuwd wat ik verder nog verwachten kan!
- Daphne
- Zeer actief
- AnjaJ
- Zeer actief
-
- Zeer actief
- Zanyah
- Vaste gebruiker
Tuurlijk gaat het mij om de hond in eerste instantie. Maar ik betaal daar een fikse prijs voor.Wil met haar showen en evetueel een nest op een leeftijd dat verantwoord is. Dan lijkt het mij dat je als eigenaar van de hond meldt wat de hond heeft mee gemaakt. Zeker als je het hebt over een buikoperatie. Ik moet toch ook weten wat er in haar leventje al is voor gevallen? En een keizersnede is geen kleinigheidje wat je over het hoofd ziet zeker niet als dit waarschijnlijk op de leeftijd van een jaar gedaan is.
Voor mij ben je dan bewust de dingen aan het verzwijgen.
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Golden Retrievers
- Aantal honden: 7
- Contacteer:
Ok, zij was dan misschien niet al te scheutig met informatie, maar ik vind dat jezelf natuurlijk ook het nodige had kunnen vragen. Wanneer ik zo iemand zou tegenkomen waarvan ik een hond had willen kopen en diegene wil weinig informatie geven, dan voel je eigenlijk al nattigheid. Waarom wilde zij van de hond af? heb je dat gevraagd? Inderdaad je gaat niet in zo'n gesprek vragen of de hond de poten heeft gebroken, maar voordat ik een hond aan zou schaffen zou ik toch meer info willen hebben.
Wat ik uit jouw verhaal begrijp is, dat je haar nu weer terug wil doen, gaat dit dan alleen om wat je nu te weten bent gekomen? Ik vind dit een beetje vreemd. Je hebt haar tenslotte vandaag ook meegenomen, nadat je een gesprek (zonder al te veel informatie) met mevrouw hebt gehad, je hebt gezien dat ze angtig is. Ik vraag me dan dus af, wil je haar nu terug doen omdat je dingen achteraf hebt gehoord. Ik denk dat je voor jezelf die keuze moet maken.
Als je (verborgen gebreken) of hoe je het ook noemen wil, ontdekt mag je volgens mij ook de koop ongedaan maken. Maar je zult er dan wel met haar uit moeten komen. Je hebt namelijk niets zwart op wit. (neem ik aan)
Wat ik uit jouw verhaal begrijp is, dat je haar nu weer terug wil doen, gaat dit dan alleen om wat je nu te weten bent gekomen? Ik vind dit een beetje vreemd. Je hebt haar tenslotte vandaag ook meegenomen, nadat je een gesprek (zonder al te veel informatie) met mevrouw hebt gehad, je hebt gezien dat ze angtig is. Ik vraag me dan dus af, wil je haar nu terug doen omdat je dingen achteraf hebt gehoord. Ik denk dat je voor jezelf die keuze moet maken.
Als je (verborgen gebreken) of hoe je het ook noemen wil, ontdekt mag je volgens mij ook de koop ongedaan maken. Maar je zult er dan wel met haar uit moeten komen. Je hebt namelijk niets zwart op wit. (neem ik aan)
- Daphne
- Zeer actief
Misschien had je wat beter moeten informeren.
Sorry, maar ik vind dit erg vreemd.
Je hebt vanaf het begin al geen goed gevoel over de "zaak" en toch koop je de hond.
Je ziet dat de hond wat bangig is, en toch koop je haar.
Op zo een manier kom je toch niet aan een fokwaardige teef?
En die hond is bang van haar en je wilt haar nu terug doen...
dat moet je ook maar kunnen
Sorry, maar ik vind dit erg vreemd.
Je hebt vanaf het begin al geen goed gevoel over de "zaak" en toch koop je de hond.
Je ziet dat de hond wat bangig is, en toch koop je haar.
Op zo een manier kom je toch niet aan een fokwaardige teef?
En die hond is bang van haar en je wilt haar nu terug doen...
dat moet je ook maar kunnen

Groetjes Daphne, Jente en Rinya

Nero 11/1998 - 16/06/2014

Nero 11/1998 - 16/06/2014
- M@ri@nne
- Zeer actief
Als je toch van plan bent om eventueel met een toekomstige hond een nestje te nemen dan koop je toch op een andere wijze een hond?Zanyah schreef:Tuurlijk gaat het mij om de hond in eerste instantie. Maar ik betaal daar een fikse prijs voor.Wil met haar showen en evetueel een nest op een leeftijd dat verantwoord is. Dan lijkt het mij dat je als eigenaar van de hond meldt wat de hond heeft mee gemaakt. Zeker als je het hebt over een buikoperatie. Ik moet toch ook weten wat er in haar leventje al is voor gevallen? En een keizersnede is geen kleinigheidje wat je over het hoofd ziet zeker niet als dit waarschijnlijk op de leeftijd van een jaar gedaan is.

Dan kijk je toch naar een goede fokker, stambomen, dan koop je toch geen hond op deze manier?
Groetjes, Marianne.

- M@ri@nne
- Zeer actief
- Rataplan
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): asielhonden!
Tja dat is de handel zou ik zeggen. Helaas
Als ik met de insteek met een hond te gaan fokken een hond koop (zou ik nooit doen maar goed ik verplaats me even) dan zou ik tot op de naad alles willen weten op het gebied van stambomen en vererving. Een volwassen hond zou ik dan ook niet zo gauw kopen of het zou een topteef moeten zijn en dan zou ik ook weten of ze wel of niet een nest heeft gehad .Een puppeteef van kleins af aan op zien groeien en door en door kennen haar karakter goede en minder goede kanten en daarna ook na een grondig onderzoek een reu zoeken die dat weer een beetje opheft. Een terughoudende moeder zou mij nooit trekken .
Volgens mij worden alle puppen van dat ras op die wijze geboren en zou dat ook de eerste plek zijn waaraan ik kon zien of de hond al een nest heeft gehad.
Ik zie het probleem dus niet helemaal

Als ik met de insteek met een hond te gaan fokken een hond koop (zou ik nooit doen maar goed ik verplaats me even) dan zou ik tot op de naad alles willen weten op het gebied van stambomen en vererving. Een volwassen hond zou ik dan ook niet zo gauw kopen of het zou een topteef moeten zijn en dan zou ik ook weten of ze wel of niet een nest heeft gehad .Een puppeteef van kleins af aan op zien groeien en door en door kennen haar karakter goede en minder goede kanten en daarna ook na een grondig onderzoek een reu zoeken die dat weer een beetje opheft. Een terughoudende moeder zou mij nooit trekken .
Volgens mij worden alle puppen van dat ras op die wijze geboren en zou dat ook de eerste plek zijn waaraan ik kon zien of de hond al een nest heeft gehad.
Ik zie het probleem dus niet helemaal

Obelix 6-5- 2004 - 13-6- 2009 Rataplan 7-4 1998- 18-3-2013 Forever may not be long enough for this love....
- Zanyah
- Vaste gebruiker
Ze is inderdaad nogal angstig. Maar de vrouw bij wie ik haar haalde wat niet de eigenaar. Haar zoon is de eigenaar. Zijn vrouw is ernstig ziek geworden en nu moet de hond dus worden herplaatst. Zij wilde hem niet in huis en haalde hem dus van achteren waar ze al met de hond klaar stond toen ik uit de auto stapte.Ze had verder niet veel tijd zij ze omdat ik ruim een half uur later was als afgesproken vanwege de nodige files.
En ik heb haar heel veel dingen gevraagd over gezondheid en opvoeding en dat was allemaal acceptabel. En nee, kluns die ik ben
ik heb er niet aan gedacht te vragen of ze misschien op haar eerste verjaardag al mammie was!
Het zal wel erg naief van mijn zijn maar ik ga ervanuit dat iemand het beste met zijn hond voor heeft en dus ook haar verleden meldt.
Hond zelf is echt heel lief en hunkerd om liefde die ze natuurlijk volop krijgt. Ik neem het de hond niet kwalijk maar wel de persoon die een flinke bom duiten in haar zakje steekt.
Het gaat hier niet om een gescheurde nagel maar om een beste operatie die ze hebben laten doen om een paar extra centen op te strijken over de rug van de hond. En dan doodleuk deze voor gezond en ongeschonden aanbieden .Ik vindt dat niet acceptabel!
En ik heb haar heel veel dingen gevraagd over gezondheid en opvoeding en dat was allemaal acceptabel. En nee, kluns die ik ben

Het zal wel erg naief van mijn zijn maar ik ga ervanuit dat iemand het beste met zijn hond voor heeft en dus ook haar verleden meldt.
Hond zelf is echt heel lief en hunkerd om liefde die ze natuurlijk volop krijgt. Ik neem het de hond niet kwalijk maar wel de persoon die een flinke bom duiten in haar zakje steekt.
Het gaat hier niet om een gescheurde nagel maar om een beste operatie die ze hebben laten doen om een paar extra centen op te strijken over de rug van de hond. En dan doodleuk deze voor gezond en ongeschonden aanbieden .Ik vindt dat niet acceptabel!
- mercedes2803
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Stiefhond Hummer - Franse Bull
- Aantal honden: 1
Ik kan me voorstellen dat je je bedrogen voelt,maar de hond weer terugbrengen? Ik zou er niet over peinzen!
Het arme beest is allang blij dat hij daar weg is waarschijnlijk!
Geef hem een fijne en veilige plek, knuffel hem eens extra en vergeet dan maar dat je er een nestje mee krijgt...ik zou daar zowiezo niet aan beginnen als ik jou was...je weet toch helemaal niets van de voorgeschiedenis? de ouders van de hond? onderliggende problemen, etc?
Geef die hond een thuis en zet je er maar overheen zou ik zeggen, iets anders zit er niet op denk ik!
Terugnemen doet ze toch niet en ik persoonlijk vind het ook erg triest als je de hond weer terug brengt!
Het arme beest is allang blij dat hij daar weg is waarschijnlijk!
Geef hem een fijne en veilige plek, knuffel hem eens extra en vergeet dan maar dat je er een nestje mee krijgt...ik zou daar zowiezo niet aan beginnen als ik jou was...je weet toch helemaal niets van de voorgeschiedenis? de ouders van de hond? onderliggende problemen, etc?
Geef die hond een thuis en zet je er maar overheen zou ik zeggen, iets anders zit er niet op denk ik!
Terugnemen doet ze toch niet en ik persoonlijk vind het ook erg triest als je de hond weer terug brengt!
- Rataplan
- Zeer actief
Ja ik snap dat de overdracht misschien gehaast en raar is gegaan. Dat op zich zou mij benauwen zelfs al zou het om een auto gaan en al helemaal als het om een nieuw maatje gaat. Voor dit laatste geprek heb je waarschijnlijk al contact gehad en heb je tijd gehad om er over na te denken.
Ik denk niet echt dat je een grond hebt om de hond terug te brengen of je geld terug te krijgen.
Misschien kun je het vragen op de advocaten.pagina.nl die zijn op de hoogte van het wel en wee op het gebied van de verkoop.
Succes met je hond
Ik denk niet echt dat je een grond hebt om de hond terug te brengen of je geld terug te krijgen.
Misschien kun je het vragen op de advocaten.pagina.nl die zijn op de hoogte van het wel en wee op het gebied van de verkoop.
Succes met je hond

Obelix 6-5- 2004 - 13-6- 2009 Rataplan 7-4 1998- 18-3-2013 Forever may not be long enough for this love....
- Mol
- Zeer actief
heb je deze hond bij een fokker of particulier van dan?Zanyah schreef:Tuurlijk gaat het mij om de hond in eerste instantie. Maar ik betaal daar een fikse prijs voor.Wil met haar showen en evetueel een nest op een leeftijd dat verantwoord is. Dan lijkt het mij dat je als eigenaar van de hond meldt wat de hond heeft mee gemaakt. Zeker als je het hebt over een buikoperatie. Ik moet toch ook weten wat er in haar leventje al is voor gevallen? En een keizersnede is geen kleinigheidje wat je over het hoofd ziet zeker niet als dit waarschijnlijk op de leeftijd van een jaar gedaan is.
want als je een volwasse hond koopt voor de fok doe je dit toch bij een fokker die bekent is in deze wereld en met een koop kontrakt
zo niet ben je in mijn ogen een beetje dom bezig
mol

- M@ri@nne
- Zeer actief
- Zanyah
- Vaste gebruiker
Mag ik niet snappen waarom er altijd vanuit gegaan wordt dat je je van tevoren niet verdiept in stambomen etc. Toevallig zat hier een goede fokker achter maar is deze niet meer de eigenaar. Het is dus een herplaatsing.Maar daar moet toch geen verschil in zitten. De genen worden hier toch niet anders door. En hoeveel honden zijn op een vreemde plaats niet uit hun doen? Bovendien heeft haar baas de afgelopen maanden niet veel tijd voor haar gehad.Ze heeft van mij het voordeel van de twijfel gekregen. Het enige wat ik aan de orde stel is de vraag: Waarom wordt deze informatie achtergehouden. Dat doe je naar mijn idee met een reden!
Blijkbaar een hele rare gedachte van mij en moet ik het maar nemen zoals het is.
In de hondenwereld is het de normaalste zaak om de kluit te belazeren.Kom op zeg, dat gaat er bij mij niet in!
Blijkbaar een hele rare gedachte van mij en moet ik het maar nemen zoals het is.
In de hondenwereld is het de normaalste zaak om de kluit te belazeren.Kom op zeg, dat gaat er bij mij niet in!
- Daphne
- Zeer actief
- Elly*
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Welsh Corgi Cardigan
- Contacteer:
Hier wil ik wel even op reageren: welke waarde heeft deze teef zelf voor de fok? Is dat al bewezen door allerlei uitslagen?Zanyah schreef:Mag ik niet snappen waarom er altijd vanuit gegaan wordt dat je je van tevoren niet verdiept in stambomen etc. Toevallig zat hier een goede fokker achter maar is deze niet meer de eigenaar. Het is dus een herplaatsing.Maar daar moet toch geen verschil in zitten. De genen worden hier toch niet anders door. En hoeveel honden zijn op een vreemde plaats niet uit hun doen? Bovendien heeft haar baas de afgelopen maanden niet veel tijd voor haar gehad.Ze heeft van mij het voordeel van de twijfel gekregen. Het enige wat ik aan de orde stel is de vraag: Waarom wordt deze informatie achtergehouden. Dat doe je naar mijn idee met een reden!
Mijn Corgireu heeft een nestbroer die kampioen is en goed vererft. Maar mijn Rico vind ik zelf echt niet geschikt voor de fok! Op afstamming zeg je hij heeft dezelfde genen als zijn broer. Deze heeft hij zeker niet. Het is geen eeneiige tweeling.
Heb je met de verkoper er over gepraat, dat je de hond voor de fok wilt?
Een herplaatser kies je meestal om deze een goed tehuis te bieden en niet om mee te fokken.
- Rataplan
- Zeer actief
- Mol
- Zeer actief
waarom koop je een hond die door die fokker van de hand is gedaan enniet een beetre kwalitijd bij die fokker zelf ,dat snap ik dus nietZanyah schreef:Mag ik niet snappen waarom er altijd vanuit gegaan wordt dat je je van tevoren niet verdiept in stambomen etc. Toevallig zat hier een goede fokker achter maar is deze niet meer de eigenaar. Het is dus een herplaatsing.Maar daar moet toch geen verschil in zitten. De genen worden hier toch niet anders door. En hoeveel honden zijn op een vreemde plaats niet uit hun doen? Bovendien heeft haar baas de afgelopen maanden niet veel tijd voor haar gehad.Ze heeft van mij het voordeel van de twijfel gekregen. Het enige wat ik aan de orde stel is de vraag: Waarom wordt deze informatie achtergehouden. Dat doe je naar mijn idee met een reden!
mol

- Lotje-en-Sjaakie
- Vaste gebruiker
Tja, typisch geval van EIGEN SCHULD DIKKE BULT. Deze mevrouw had vast hele mooie blauwe ogen
Tenminste zo kijk ik ertegenaan, als ik jouw verhaal zo lees.
Als je plannen heb om een nest te fokken met de hond had je ook zo slim kunnen zijn om eerst de hond bij de da. te laten checken, voor definitief te beslissen. Tis leuk hoor dat er een goede fokker achterzit, betekend dit dan ook dat je ALLES weet van de lijn waaruit de hond komt, en weet je ook dat je niet zomaar even een nestje kan fokken met dit ras....... ik hoop dat je wat dat betreft heel goed je huiswerk hebt gedaan.

Als je plannen heb om een nest te fokken met de hond had je ook zo slim kunnen zijn om eerst de hond bij de da. te laten checken, voor definitief te beslissen. Tis leuk hoor dat er een goede fokker achterzit, betekend dit dan ook dat je ALLES weet van de lijn waaruit de hond komt, en weet je ook dat je niet zomaar even een nestje kan fokken met dit ras....... ik hoop dat je wat dat betreft heel goed je huiswerk hebt gedaan.
Groet Lieve-Lotje,
BimBam-Sjaakie (aka De Klokkenluider van de NotreBull)
en Gerdine
BimBam-Sjaakie (aka De Klokkenluider van de NotreBull)
en Gerdine
-
- Vaste gebruiker
- Contacteer:
Dus als ik het goed begrijp was die hond van een fokker, die heeft er een nestje mee gehad. daarna naar de zoon van die moeder die haar vervolgens aan jou verkocht? Of was die zoon de fokker????
Zelf ben ik ook bullenfokker, allereerst fok ik niet met een teef van een jaar maar daarnaast doe ik geen show of fokteef weg waar ikz elf nog verder mee kan...... Eigenlijk gaan ze helemaal niet weg maar dat is en ander verhaal LOL!
Denk je echt dat een fokker een teef wegdoet, van die leeftijd, waar hij nog 2 nestjes mee kan krijgen???? Als je een show en fokteefje zoekt, ga dan eens rondkijken op shows, spreek fokkers aan en zoek zelf een favoriet uit.......
Is deze herplaatsing via de rasvereniging gegaan?
Groetjes,
Tinde
Zelf ben ik ook bullenfokker, allereerst fok ik niet met een teef van een jaar maar daarnaast doe ik geen show of fokteef weg waar ikz elf nog verder mee kan...... Eigenlijk gaan ze helemaal niet weg maar dat is en ander verhaal LOL!
Denk je echt dat een fokker een teef wegdoet, van die leeftijd, waar hij nog 2 nestjes mee kan krijgen???? Als je een show en fokteefje zoekt, ga dan eens rondkijken op shows, spreek fokkers aan en zoek zelf een favoriet uit.......
Is deze herplaatsing via de rasvereniging gegaan?
Groetjes,
Tinde
Rude & Gentle's
From our family to yours!
From our family to yours!
- Zanyah
- Vaste gebruiker
Via via kreeg ik te horen dat er een teef uit bepaalde lijnen herplaatst moest worden. Deze persoon wist ook niks van een gewezen nest met deze hond.En nee ik weet niet hoe gezond zij is door middel van testen maar dat hoeft nu dus ook niet meer want in mijn ogen is ze al redelijk verknald door zo jong al te moeten werpen.Haar vorige eigenaar had blijkbaar geen interesse om te wachten tot ze getest kon worden.Weet ik veel wat er verder nog gebeurd is.Waren er compicaties? etc.
En niet scheutig met informatie houdt in dat ik alle informatie eruit moet trekken! Dus WEL informatie maar niet van harte en mij wel duidelijk waarom. En de hond blijft hier lekker en zal liefdevol oud worden hoop ik. Bovendien weet ikheel goed dat ik dit niet hoef te accepteren en de hond weer naar de vorige eigenaar kan brengen. Wekelijks krijg ik met dit soort zaken te maken.Vaak gaat het dan om paarden. Ik werk op een advocatenkatoor. Maar gevoelsmatig accepteer ik dit gewoon niet. Het gaat mij erom dat mij niet de keuze gelaten is of ik dit akkoord vindt of niet.
En niet scheutig met informatie houdt in dat ik alle informatie eruit moet trekken! Dus WEL informatie maar niet van harte en mij wel duidelijk waarom. En de hond blijft hier lekker en zal liefdevol oud worden hoop ik. Bovendien weet ikheel goed dat ik dit niet hoef te accepteren en de hond weer naar de vorige eigenaar kan brengen. Wekelijks krijg ik met dit soort zaken te maken.Vaak gaat het dan om paarden. Ik werk op een advocatenkatoor. Maar gevoelsmatig accepteer ik dit gewoon niet. Het gaat mij erom dat mij niet de keuze gelaten is of ik dit akkoord vindt of niet.
- Zanyah
- Vaste gebruiker
- Elly*
- Zeer actief
- Contacteer:
- Zanyah
- Vaste gebruiker
Zoals het meestal gaat is deze hond door de fokker ook verkocht aan een koper. Die koper is de zoon van de dame waar ik hem van heb. Omdat haar zoon teveel zorgen aan zijn hoofd heeft en ik deze lijn inderdaad goed ken , ben ik achter haar aan gegaan. Fokker heeft overigens niet geweten dat deze man met haar wilde fokken en dit op 1 jarige leeftijd al wel gedaan heeft En het fokgedeelt zou bij mij pas aan de orde gekomen zijn als ik goeie resultaten op de show en via de testen had gekregen en dan nog..............
Maar volgens mij is dit niet waar het mij om draait! Ik gaf aan dat ik het niet accepteer als iemand willens en wetens informatie achter houdt om zijn portomonee te spekken.Waarom niet gewoon zeggen zoals het is. Dat is wat mij dwars zit!
En het hele gedoe erom heen of ik mij er goed in verdiep is niet aan de orde lijkt me.
Maar volgens mij is dit niet waar het mij om draait! Ik gaf aan dat ik het niet accepteer als iemand willens en wetens informatie achter houdt om zijn portomonee te spekken.Waarom niet gewoon zeggen zoals het is. Dat is wat mij dwars zit!
En het hele gedoe erom heen of ik mij er goed in verdiep is niet aan de orde lijkt me.
- M@ri@nne
- Zeer actief
- Elly*
- Zeer actief
- Contacteer:
- Rataplan
- Zeer actief
Ik zou zeggen leg het morgen dan eens voor aan je collega's op het advocaten kantoor.
Ik weet niet wat je in het contract hebt staan als er in staat dat ze geschikt moet zijn voor de fok en dat is ze nu niet dan heb je misschien iets om over te praten.
Het ligt er helemaal aan wat er in jouw contract staat.
Ik weet niet wat je in het contract hebt staan als er in staat dat ze geschikt moet zijn voor de fok en dat is ze nu niet dan heb je misschien iets om over te praten.
Het ligt er helemaal aan wat er in jouw contract staat.
- mercedes2803
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Stiefhond Hummer - Franse Bull
- Aantal honden: 1