Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
CHOW CHOW wie kan me helpen please??
Moderator: moderatorteam
-
- Vaste gebruiker
CHOW CHOW wie kan me helpen please??
Ik heb een chow chow in opvang, maar ik kan er zelf geen hond bij hebben, dus ik probeer er zo snel mogelijk een ander baasje voor te zoeken. Het is een rood reutje van 1 jaar oud. Hij heeft stamboompapieren, die ik op dit moment niet heb, omdat de vorige eigenaren uit huis zijn gezet, en z'n papieren dus niet meer hebben. Maar daar gaan we achteraan, en anders moeten we die als het goed is kunnen opvragen met behulp van zijn chip. Wat is zo'n hond nou waard??
- Eline*
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Spaanse pepers!
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
Als ik je goed begrijp wil je weten hoeveel geld je voor de hond kan vragen?
Groet Eline,
Juno en Kiki
Nelson hoort ook bij ons, al is hij er niet meer...

Stichting Dierenhulp Cadiz
Boek Spaanse honden in Nederland;handleiding bij adoptie
Juno en Kiki

-
- Vaste gebruiker
-
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Re: CHOW CHOW wie kan me helpen please??
Je handelt in honden en weet niet wat je voor een chow chow kan vragen? Wat dacht je van het vragen aan de nieuwe eigenaar wat ze de hond te bieden hebben en vervolgens de hond gratis meegeven? Dat lijkt mij het beste wat je voor die arme hond kan vragen!Shannah schreef:Ik heb een chow chow in opvang, maar ik kan er zelf geen hond bij hebben, dus ik probeer er zo snel mogelijk een ander baasje voor te zoeken. Het is een rood reutje van 1 jaar oud. Hij heeft stamboompapieren, die ik op dit moment niet heb, omdat de vorige eigenaren uit huis zijn gezet, en z'n papieren dus niet meer hebben. Maar daar gaan we achteraan, en anders moeten we die als het goed is kunnen opvragen met behulp van zijn chip. Wat is zo'n hond nou waard??
- Eline*
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Spaanse pepers!
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
Je kan eens rondbellen naar de diverse stichtingen die huisdieren herplaatsen. Bij google vind je er genoeg.
Groet Eline,
Juno en Kiki

Juno en Kiki

-
- Vaste gebruiker
Ik handel helemaal niet in honden, heb er nu door omstandigheden 1 op moeten vangen, omdat die geen plekje meer had. Door een ander verhaal kon hij niet naar het asiel. We hebben wel ontzettende kosten aan hem gehad, en hij schijnt door z'n papieren ook wel wat waard te zijn. Het gaat mij er niet om winst te maken ofzo, maar het is een gezonde jonge hond, waar niks mis mee is. Als ik er dan een beetje geld voor kan krijgen zodat mijn kosten weer gedekt zijn, dan gaat de rest naar de dierenambulance. Lijkt me niet onredelijk als die hond dat waard is.
- Rataplan
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): asielhonden!
Re: CHOW CHOW wie kan me helpen please??
Tegen onkosten (ineneten eventueel voer en medicijnkosten) lijkt me fair als je een goed tehuis kan vindenMARC_S schreef:Je handelt in honden en weet niet wat je voor een chow chow kan vragen? Wat dacht je van het vragen aan de nieuwe eigenaar wat ze de hond te bieden hebben en vervolgens de hond gratis meegeven? Dat lijkt mij het beste wat je voor die arme hond kan vragen!Shannah schreef:Ik heb een chow chow in opvang, maar ik kan er zelf geen hond bij hebben, dus ik probeer er zo snel mogelijk een ander baasje voor te zoeken. Het is een rood reutje van 1 jaar oud. Hij heeft stamboompapieren, die ik op dit moment niet heb, omdat de vorige eigenaren uit huis zijn gezet, en z'n papieren dus niet meer hebben. Maar daar gaan we achteraan, en anders moeten we die als het goed is kunnen opvragen met behulp van zijn chip. Wat is zo'n hond nou waard??

Obelix 6-5- 2004 - 13-6- 2009 Rataplan 7-4 1998- 18-3-2013 Forever may not be long enough for this love....
-
- Zeer actief
OK, kan ik inkomen tot op zekere hoogte. Ik ben bang dat hij/zij niet veel waard is helaas. Een euro of 150? maximaal voor een opvanger.Shannah schreef:Ik handel helemaal niet in honden, heb er nu door omstandigheden 1 op moeten vangen, omdat die geen plekje meer had. Door een ander verhaal kon hij niet naar het asiel. We hebben wel ontzettende kosten aan hem gehad, en hij schijnt door z'n papieren ook wel wat waard te zijn. Het gaat mij er niet om winst te maken ofzo, maar het is een gezonde jonge hond, waar niks mis mee is. Als ik er dan een beetje geld voor kan krijgen zodat mijn kosten weer gedekt zijn, dan gaat de rest naar de dierenambulance. Lijkt me niet onredelijk als die hond dat waard is.
Hoe oud is de hond?
- Mol
- Zeer actief
Shannah schreef:Ik handel helemaal niet in honden, heb er nu door omstandigheden 1 op moeten vangen, omdat die geen plekje meer had. Door een ander verhaal kon hij niet naar het asiel. We hebben wel ontzettende kosten aan hem gehad, en hij schijnt door z'n papieren ook wel wat waard te zijn. Het gaat mij er niet om winst te maken ofzo, maar het is een gezonde jonge hond, waar niks mis mee is. Als ik er dan een beetje geld voor kan krijgen zodat mijn kosten weer gedekt zijn, dan gaat de rest naar de dierenambulance. Lijkt me niet onredelijk als die hond dat waard is.

om dat je on kosten heb gehad wil je het beesie verkopen wat een zielig persoon ben je zeg bah
mol

- bram en thijs
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grote Zwitserse Sennenhond
1 Jaar. Heb je al contact opgenomen met de rasvereniging of de fokker? Zij zullen vast geïnteresseerd zijn. En er is geen kans dat de eigenaar met een week of wat gewoon weer voor hun hond kunnen zorgen?MARC_S schreef:OK, kan ik inkomen tot op zekere hoogte. Ik ben bang dat hij/zij niet veel waard is helaas. Een euro of 150? maximaal voor een opvanger.Shannah schreef:Ik handel helemaal niet in honden, heb er nu door omstandigheden 1 op moeten vangen, omdat die geen plekje meer had. Door een ander verhaal kon hij niet naar het asiel. We hebben wel ontzettende kosten aan hem gehad, en hij schijnt door z'n papieren ook wel wat waard te zijn. Het gaat mij er niet om winst te maken ofzo, maar het is een gezonde jonge hond, waar niks mis mee is. Als ik er dan een beetje geld voor kan krijgen zodat mijn kosten weer gedekt zijn, dan gaat de rest naar de dierenambulance. Lijkt me niet onredelijk als die hond dat waard is.
Hoe oud is de hond?

-
- Vaste gebruiker
Jeetje Mol, wat ben jij hypocriet.
Waarom zou je een hond gratis wegdoen als je er net zo goed wat voor kunt vragen? Ik zeg toch dat dat geld naar de dierenambulance gaat? Dan worden daar weer dieren van geholpen?
Jij bent zielig over hoe je over mij oordeelt. Je weet niet half hoeveel werk ik doe om dieren te helpen. Deze hond vang ik ook niet voor m'n eigen plezier op, ik heb er enorm veel werk van, en dat alleen omdat ik de dieren wil helpen.
Maar ik ga hier verder niet op in, ik kan m'n tijd wel beter besteden. Zielig persoon
Waarom zou je een hond gratis wegdoen als je er net zo goed wat voor kunt vragen? Ik zeg toch dat dat geld naar de dierenambulance gaat? Dan worden daar weer dieren van geholpen?
Jij bent zielig over hoe je over mij oordeelt. Je weet niet half hoeveel werk ik doe om dieren te helpen. Deze hond vang ik ook niet voor m'n eigen plezier op, ik heb er enorm veel werk van, en dat alleen omdat ik de dieren wil helpen.
Maar ik ga hier verder niet op in, ik kan m'n tijd wel beter besteden. Zielig persoon
-
- Vaste gebruiker
- bram en thijs
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grote Zwitserse Sennenhond
Maar de fokker of de rasvereniging dan? Ik weet weinig van de Chow-Chow maar geloof dat het niet één van de makkelijkste honden is? Zij kunnen je in ieder geval helpen om de hond bij mensen te krijgen die zich in het ras verdiept hebben. En als ze een bedrag ten goede van de dierenambulance over willen maken is dat helemaal mooi.Shannah schreef:En nee, hij kan met geen mogelijkheid terug. Die mensen stonden op het punt de hond dood te slaan.

-
- Vaste gebruiker
- Mol
- Zeer actief
omdat je de hond heb opgevangen en geld heeft gekost wil je knaken zien simpel zat had je van te voren moeten bedenken dat het geld kost simpleShannah schreef:Jeetje Mol, wat ben jij hypocriet.
en ik weet donders goed wat het is om een hond op te vangen heb er zelf ook 1 in de opvang zitten die hier al een goed jaar aan wezig is en waar ik een hoop zeg maar gerust een helehoop tijd en geld in heb zitten,denk je dat als ik voor die hond een goeie eigenaar vind er ook maar 1 euro voor zou vragen

mol

-
- Vaste gebruiker
Wie zegt dat ik hem niet gratis weg wil doen?
En goed plekje is en blijft het belangrijkst, ik heb nooit gezegd dat ik er geld voor WIL hebben. Als het zou kunnen heb ik geen reden om hem gratis weg te doen, omdat dat geld hard nodig is bij de ambu.
Jij trekt veel te snel conclusies, over iets waarvan je niet eens waar het over gaat. Wie is er dan hypocriet, lazer zelf op. Je bent nog zieliger dan je in eerste instantie overkomt.
En goed plekje is en blijft het belangrijkst, ik heb nooit gezegd dat ik er geld voor WIL hebben. Als het zou kunnen heb ik geen reden om hem gratis weg te doen, omdat dat geld hard nodig is bij de ambu.
Jij trekt veel te snel conclusies, over iets waarvan je niet eens waar het over gaat. Wie is er dan hypocriet, lazer zelf op. Je bent nog zieliger dan je in eerste instantie overkomt.
- Mol
- Zeer actief
lul nou niet zo schijnheilig je komt er zelf toch mee op de proppen dat je zoveel onkosten heb gehad enz enz en als daar vragen over gesteld worden begin je pas over de Dieren ambu, mis verbeter de wereldShannah schreef: Wie zegt dat ik hem niet gratis weg wil doen?
je komt er helemaal niet mee tot nu omdat ik het er ook over heb lazer toch op ga je hond lekker op mark plaast zetten of zo kan je nog wat knaken in je zak steken
molShannah schreef: Door een ander verhaal kon hij niet naar het asiel. We hebben wel ontzettende kosten aan hem gehad, en hij schijnt door z'n papieren ook wel wat waard te zijn.

-
- Vaste gebruiker
- Mol
- Zeer actief
-
- Vaste gebruiker
- Mol
- Zeer actief
precies ze zijn zo dom dat jij je toch zo aangesproken voelt dat je er geen weerwoord op heb, nou dag he ouwe hondenmepper verdienseShannah schreef:hahahahahahahahahahahahaha
ja ik ben hier weg hoor, ga ergens anders heen, waar niet zulke hypocriete mensen komen
![]()
en als ik eens een oppepper nodig heb, zal ik jouw reacties nog eens lezen. Ze zijn gewoon zo dom dat het gewoon mega grappig is
mol

-
- Vaste gebruiker
- Mol
- Zeer actief
- jip007
- Erelid
- Mijn ras(sen): naakthonden .
- Aantal honden: 4
koppie rooibos thee mollieMol schreef:jij ook met je malefiede honden handelShannah schreef:wie zegt dat ik geen weerwoord heb? die heb ik gegeven.
en ik kan er wel op door blijven gaan, maar tegen zoveel domheid kan ik niet op. succes met je zogenaamde dierenhobby!
mol

Knuffies van Flirtje, Sophietje, Pommelien en Splinter.
- Mol
- Zeer actief
nee koffiejip007 schreef:koppie rooibos thee mollieMol schreef:jij ook met je malefiede honden handelShannah schreef:wie zegt dat ik geen weerwoord heb? die heb ik gegeven.
en ik kan er wel op door blijven gaan, maar tegen zoveel domheid kan ik niet op. succes met je zogenaamde dierenhobby!
mol
mol

- jip007
- Erelid
- Mijn ras(sen): naakthonden .
- Aantal honden: 4
ok, staat klaar in de barMol schreef:nee koffiejip007 schreef:koppie rooibos thee mollieMol schreef:jij ook met je malefiede honden handelShannah schreef:wie zegt dat ik geen weerwoord heb? die heb ik gegeven.
mol
mol

Knuffies van Flirtje, Sophietje, Pommelien en Splinter.
-
- Zeer actief
- Contacteer:
Als je zo lult mag je zelf ook wel beginnen met het weggeven van je puppe. Als je er niet tegen kan dat fokken geld kost moet je ze maar niet op mekaar zette.Mol schreef:ach lazer toch op met je schijnheilige gelul,omdat je de hond heb opgevangen en geld heeft gekost wil je knaken zien simpel zat had je van te voren moeten bedenken dat het geld kost simpleShannah schreef:Jeetje Mol, wat ben jij hypocriet.
en ik weet donders goed wat het is om een hond op te vangen heb er zelf ook 1 in de opvang zitten die hier al een goed jaar aan wezig is en waar ik een hoop zeg maar gerust een helehoop tijd en geld in heb zitten,denk je dat als ik voor die hond een goeie eigenaar vind er ook maar 1 euro voor zou vragennee zo ziek ben ik niet je doet iets omdat je er achter staat en niet uit winst bejag nog om je onkosten te dekken, dat is pas ziek
![]()
mol
- Mol
- Zeer actief
en jij lult na je verstand, en jij weet helemaal niet of ik me puppen weg geef aan bepaalde mensen ,en als je en hond opvang ga je daar geen geld voor vragen ,dus kruip jij nou maar gauw weer onder je spaanse steen en kom er niet vandaan tot de zon weg is anders word die zonne steek alleen maar ergerWil de hond schreef:Als je zo lult mag je zelf ook wel beginnen met het weggeven van je puppe. Als je er niet tegen kan dat fokken geld kost moet je ze maar niet op mekaar zette.Mol schreef:ach lazer toch op met je schijnheilige gelul,omdat je de hond heb opgevangen en geld heeft gekost wil je knaken zien simpel zat had je van te voren moeten bedenken dat het geld kost simpleShannah schreef:Jeetje Mol, wat ben jij hypocriet.
en ik weet donders goed wat het is om een hond op te vangen heb er zelf ook 1 in de opvang zitten die hier al een goed jaar aan wezig is en waar ik een hoop zeg maar gerust een helehoop tijd en geld in heb zitten,denk je dat als ik voor die hond een goeie eigenaar vind er ook maar 1 euro voor zou vragennee zo ziek ben ik niet je doet iets omdat je er achter staat en niet uit winst bejag nog om je onkosten te dekken, dat is pas ziek
![]()
mol
mol

-
- Zeer actief
- Contacteer:
Nee schreeuwlelijk,Mol schreef:en jij lult na je verstand, en jij weet helemaal niet of ik me puppen weg geef aan bepaalde mensen ,en als je en hond opvang ga je daar geen geld voor vragen ,dus kruip jij nou maar gauw weer onder je spaanse steen en kom er niet vandaan tot de zon weg is anders word die zonne steek alleen maar erger
mol
Ik lul naar jouw verstand, anders snap je niet eens waar ik het over heb.
Wat hou jij nou gemiddeld over aan een nestje, als je de eventuele weggegeven pups ook meerekent?
Ik schat zo eventjes dat dat altijd nog heel wat meer is dan wat het opvangen van een paar zielige honden kost. Of vergis ik me?
Maak je over mijn zonnesteek maar geen zorgen, een petje en een zonnebril doen wonderen wat dat betreft.
- Mol
- Zeer actief
schreewlelijk? haal die spiegel voor je smoel weg zeg, en wat kost een opvang gemiddeld over een jaar nou kan je niet reken wat een hond kost gemiddelt in een jaar? plus extra kosten van een DA om hem/haar op te lappen?????Wil de hond schreef:Nee schreeuwlelijk,Mol schreef:en jij lult na je verstand, en jij weet helemaal niet of ik me puppen weg geef aan bepaalde mensen ,en als je en hond opvang ga je daar geen geld voor vragen ,dus kruip jij nou maar gauw weer onder je spaanse steen en kom er niet vandaan tot de zon weg is anders word die zonne steek alleen maar erger
mol
Ik lul naar jouw verstand, anders snap je niet eens waar ik het over heb.
Wat hou jij nou gemiddeld over aan een nestje, als je de eventuele weggegeven pups ook meerekent?
Ik schat zo eventjes dat dat altijd nog heel wat meer is dan wat het opvangen van een paar zielige honden kost. Of vergis ik me?
Maak je over mijn zonnesteek maar geen zorgen, een petje en een zonnebril doen wonderen wat dat betreft.
ben je zo naief dat ik je dat nog moet voor reken kom nou toch je bent zelf normalieter toch ook bijdehand genoeg.
en dan is er een wezelijk verschil tussen fokken van honden en het op vangen van, als je een hond opvang ga je er niet van uit je geld en nog je tijd er uit te krijgen die je er in stopt kom op zeg en dat weet jij net zo goed als ik pettepietamientje
mol