Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hoi, ik ben Tooske
Moderator: moderatorteam
- Tooske
- Vaste gebruiker
Hoi, ik ben Tooske
en ik ben sinds 3 weken de trotse eigenaar van een vuilnisbakkie van (inmiddels) 10 weken.
Het is voor mij de eerste hond, die ik moet opvoeden. Dus ik kan wel wat tips en hulp gebruiken, vandaar mijn aanmelding op het hondenforum.
Ik hoop[ nog veel gezellige en leerzame gesprekken met jullie te kunnen voeren!
Het is voor mij de eerste hond, die ik moet opvoeden. Dus ik kan wel wat tips en hulp gebruiken, vandaar mijn aanmelding op het hondenforum.
Ik hoop[ nog veel gezellige en leerzame gesprekken met jullie te kunnen voeren!
-
- Zeer actief
- Pikelien
- Actief
- Contacteer:
- Zanyah
- Vaste gebruiker
- plop
- Zeer actief
- Tooske
- Vaste gebruiker
- BoVictoria
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse Dog
- alma
- Zeer actief
- Tooske
- Vaste gebruiker
- Tooske
- Vaste gebruiker
- Tooske
- Vaste gebruiker
- sample
- Zeer actief
Ik ben hem net een paar maanden kwijt en kan ineens staan te janken.Tooske schreef:Brrr, daar wil ik niet aan denken, verschrikkelijk. Ik heb m net, maar kan nu al niet meer zonder.
Niks onder de tafel als je thuis komt.
Niemand die de katten van de vijver wegjaagt.
Kortom, mijn hele leven is één grote leegte.
- Tooske
- Vaste gebruiker
- sample
- Zeer actief
Jawel, dat klopt.
Maar ik heb ook nog m'n Karelinnetje en die vind het verstandig om er geen één meer te nemen.
Dus in principe moet ik hier meten met een fifty/fifty basis welke heel moeilijk te omzeilen is.
Maar als het aan mij lag had ik er allang weer een gehad.
Enne ik word ouder, dus uren wandelen kan ik niet meer.
Maar ik heb ook nog m'n Karelinnetje en die vind het verstandig om er geen één meer te nemen.
Dus in principe moet ik hier meten met een fifty/fifty basis welke heel moeilijk te omzeilen is.
Maar als het aan mij lag had ik er allang weer een gehad.
Enne ik word ouder, dus uren wandelen kan ik niet meer.
- Tooske
- Vaste gebruiker
- sample
- Zeer actief
Zijn Chiwawa's van die urenlange wandelhonden dan?
Ik heb het feit dat we nu een jong gezin hebben als excuus aangevoerd. Er is hier in principe altijd iemand thuis. Nu hebben we zoveel verplichtingen en regelmaat, daar past een hond ook nog wel tussen. Heb altijd gezegd dat als ik ouder word, ik die verplichting misschien niet meer wil als mijn kinderen het huis uit zijn.
Maarja, tegen die tijd heb ik waarschijnlijk juist als excuus dak nou juist meer tijd met de hond door kan brengen dan toen ik kleine kinderen had
Ik mis het ook als er geen hond in huis is. Ik mis de riem aan de kapstok, de voerbak in de keuken, heck, zelfs de haren op het laminaat
Ik heb het feit dat we nu een jong gezin hebben als excuus aangevoerd. Er is hier in principe altijd iemand thuis. Nu hebben we zoveel verplichtingen en regelmaat, daar past een hond ook nog wel tussen. Heb altijd gezegd dat als ik ouder word, ik die verplichting misschien niet meer wil als mijn kinderen het huis uit zijn.
Maarja, tegen die tijd heb ik waarschijnlijk juist als excuus dak nou juist meer tijd met de hond door kan brengen dan toen ik kleine kinderen had

Ik mis het ook als er geen hond in huis is. Ik mis de riem aan de kapstok, de voerbak in de keuken, heck, zelfs de haren op het laminaat

- sample
- Zeer actief
Precies, dat is helemaal geweldig. Met zo'n heel stel op een groot grasveld keutelen. Sociaal contact voor de mensen, de honden, de kinderen. Alles rent door elkaar. LekkahTooske schreef:Je kunt toch ook wat vaker een kwartiertje gaan.
Wij gaan hier met een aantal na het eten op het grasveld zitten, wij lekker babbelen, en de honden spelen. Dukie vindt dat geweldig!

Theoretisch wel vanzelf, maar het weer is niet altijd zo als vorig jaar.
Enne een Chihuahua wil ik niet meer.
Ik had er al drie en alle drie veel problemen mee gehad.
Wandelen deden mij chihuahua's altijd zeer graag en niets was te ver of verkeerd. De gedachte dat een klein hondje (en dan in het bijzonder een chihuahua) omdat 'ie klein is niet wandelt is een misvatting. Ik liep met de eerste ontzettend vaak en heel veel. Toen had ik er trouwens twee tegelijk. De eerste die ik had, was dapper, slim, was een speurhond en de beste vriend die ik ooit had. In het dierenrijk dan hè. Maar de tweede noemde we ons mongooltje omdat 'ie altijd zichzelf als baby gedroeg. De derde zat er tussenin. Maar bang in het donker. Nooit begrepen waarom. Als je met de auto door een tunnel reed of onder een viaduct was 'ie geneigd in je mouw te kruipen. Nooit begrepen waarom en tot z'n vijfde jaar zo gebleven. Daarna was het in één keer over.
Enne een Chihuahua wil ik niet meer.
Ik had er al drie en alle drie veel problemen mee gehad.
Wandelen deden mij chihuahua's altijd zeer graag en niets was te ver of verkeerd. De gedachte dat een klein hondje (en dan in het bijzonder een chihuahua) omdat 'ie klein is niet wandelt is een misvatting. Ik liep met de eerste ontzettend vaak en heel veel. Toen had ik er trouwens twee tegelijk. De eerste die ik had, was dapper, slim, was een speurhond en de beste vriend die ik ooit had. In het dierenrijk dan hè. Maar de tweede noemde we ons mongooltje omdat 'ie altijd zichzelf als baby gedroeg. De derde zat er tussenin. Maar bang in het donker. Nooit begrepen waarom. Als je met de auto door een tunnel reed of onder een viaduct was 'ie geneigd in je mouw te kruipen. Nooit begrepen waarom en tot z'n vijfde jaar zo gebleven. Daarna was het in één keer over.
- sample
- Zeer actief
- Tooske
- Vaste gebruiker