Moderator: moderatorteam
Oh dat kan ik je zo wel vertellenBaily schreef:ik zou kijken wat ze doet als je de andere kant op loopt. Dan kun je zien of ze je in ieder geval in de gaten houdt.
Heb ik ooit wel gelezen,ik ga hem weer eens opsnorren in de bibliotheekRoosje schreef:Heb je het boekje al van Klaas Wijnberg "De Hondenfluisteraar"? Ik vind er veel goede dingen in staan, hoe je een band opbouwt met je hond door o.a het regelmatig zoeken van oogcontact.
Roosje
sorry hoor, maar de tranen biggelen nu over mijn wangenantoinette schreef:Oke wie helpt er even meedenkenHet vorige baasje van Coco had me al gewaarschuwt dat luisteren niet haar sterkste punt is en ik met m'n grote mond
heb haar toen beloofd dat ik haar over een tijdje een filmpje zou laten zien van een ontzettend brave Coco
Vandaag ben ik dus,na mevrouwtje een label met telefoonnummers omgehangen te hebben, naar een stuk bos gegaan dat ze nog niet kent. Rollijn los,gewone nylonriem aan de halsband mee laten slepen en losgelaten. De eerste 2 keer kwam ze braaf,zij het na enig aandringen en door de knietjes gaan. Daarna vond ze zo'n beetje alles leuker dan mij
Mevrouw houdt er een stevig wandeltempo op na dus dat was even zweten voor mij. Maar goed het probleem is dat ze totaal niet geïnteresseerd is in speeltjes maar ook niet in lekkers
Maar ik heb wel iets nodig om haar te motiveren (wil beginnen met aandachts oefeningen). Iemand leuke suggesties?
En Ida als je dit leest: Haal die grijns van je gezicht!
![]()
Shit ze heeft het gezienfransoos schreef:sorry hoor, maar de tranen biggelen nu over mijn wangenantoinette schreef:Oke wie helpt er even meedenkenHet vorige baasje van Coco had me al gewaarschuwt dat luisteren niet haar sterkste punt is en ik met m'n grote mond
heb haar toen beloofd dat ik haar over een tijdje een filmpje zou laten zien van een ontzettend brave Coco
Vandaag ben ik dus,na mevrouwtje een label met telefoonnummers omgehangen te hebben, naar een stuk bos gegaan dat ze nog niet kent. Rollijn los,gewone nylonriem aan de halsband mee laten slepen en losgelaten. De eerste 2 keer kwam ze braaf,zij het na enig aandringen en door de knietjes gaan. Daarna vond ze zo'n beetje alles leuker dan mij
Mevrouw houdt er een stevig wandeltempo op na dus dat was even zweten voor mij. Maar goed het probleem is dat ze totaal niet geïnteresseerd is in speeltjes maar ook niet in lekkers
Maar ik heb wel iets nodig om haar te motiveren (wil beginnen met aandachts oefeningen). Iemand leuke suggesties?
En Ida als je dit leest: Haal die grijns van je gezicht!
![]()
:lekkerpuh
haha goed zo toppieantoinette schreef:Hèhèhè Idaaaaaaa,ze luisterdDe truc is rodiworst
9 keer op de 10 kwam ze als een speer op me af,de 10e keer was er een groep picknickende mensen een lekkerdere tractatie
Ach 1 beker om en een blokje kaas gejat voor ik haar bij haar lurfjes had,moet kunnen