Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Zwarte rusissche terrier baasjes???
Moderator: moderatorteam
Zwarte rusissche terrier baasjes???
zijn er op dit forum mensen die een zrt hebben?
ik heb een teef van 27-11-2001 het is een geweldig ras met een heerlijk karakter.ok dat vind iedereen van zijn eigen ras maar de rus is nog erg onbekend in nederland, en in belgie is er nog helemaal geen fokker.
ik heb een teef van 27-11-2001 het is een geweldig ras met een heerlijk karakter.ok dat vind iedereen van zijn eigen ras maar de rus is nog erg onbekend in nederland, en in belgie is er nog helemaal geen fokker.
- Sandracula
- Zeer actief
- Aantal honden: 1
Heb er zelf geen, maar mijn hond mag er dagelijks mee spelen..
Haar vriendinnetje is een zwarte russische terrier en inderdaad een geweldig ras
Vriendelijk, vrolijk en o zo aanhankelijk.. Qua formaat ook heerlijk om mee te spelen voor een dog
Jammer alleen dat veel mensen ervoor omlopen.. Het schijnt nogal angstaanjagend te zijn zo'n grote zwarte hond (hoor ik geregeld van haar baasje)
Je ziet ze inderdaad maar heel weinig..
Haar vriendinnetje is een zwarte russische terrier en inderdaad een geweldig ras

-
- Zeer actief
leuk
ja groot zijn ze maar ja als je ze eenmaal hebt valt je dat niet meer zo op.
ja een dog is nog wel een stukkie groter, een van mijn honden is zich eens rotgeschrokken van een dog die stond opeens zomaar achter haar ze draaide zich om sprong met vier poten de lucht in en maakte een sprint met de staart tussen de benen, haha wat heb ik moeten lachen gelukkig hebben ze erna nog vriendschap gesloten want wat zijn ze lief he.
ik heb de russen leren kennen toen ik in een trimsalon ben gaan stage lopen de eigenaar fokt met russen en dwergsnautzers ik doe ze elke week borstelen, ik ben echt verliefd op ze geworden toen er een nestje pups kwam van mijn 2 favorieten zrt kon ik het natuurlijk niet laten om een puppie uit te zoeken was wel leuk als je ze vanaf dag 1 kunt zien opgroeien zo zie je echt goed wat voor een karakter ze hebben.
vooral als pup zijn de grotere rassen zo lekker lomp.
ja een dog is nog wel een stukkie groter, een van mijn honden is zich eens rotgeschrokken van een dog die stond opeens zomaar achter haar ze draaide zich om sprong met vier poten de lucht in en maakte een sprint met de staart tussen de benen, haha wat heb ik moeten lachen gelukkig hebben ze erna nog vriendschap gesloten want wat zijn ze lief he.
ik heb de russen leren kennen toen ik in een trimsalon ben gaan stage lopen de eigenaar fokt met russen en dwergsnautzers ik doe ze elke week borstelen, ik ben echt verliefd op ze geworden toen er een nestje pups kwam van mijn 2 favorieten zrt kon ik het natuurlijk niet laten om een puppie uit te zoeken was wel leuk als je ze vanaf dag 1 kunt zien opgroeien zo zie je echt goed wat voor een karakter ze hebben.
vooral als pup zijn de grotere rassen zo lekker lomp.
- billy
- Erelid
- Mijn ras(sen): Fox en Duitse Jacht terrier
Heeeeeeeeeeeeeee, wat leuk eindelijk nog een Russeneigenaar.
Ik heb dus ook een Rus, Freek nu 6 jaar oud.
En ze zijn geweldig
Waar komt de jouwe vandaan? Diana? Gokkie hoor.
Freek komt uit Duitsland bij Vom Don kennel.
Wil graag een paar foto's van je kanjer zien.
Hier eentje van Freek een paar weken geleden.

Groetjes Els

Ik heb dus ook een Rus, Freek nu 6 jaar oud.
En ze zijn geweldig

Waar komt de jouwe vandaan? Diana? Gokkie hoor.
Freek komt uit Duitsland bij Vom Don kennel.
Wil graag een paar foto's van je kanjer zien.
Hier eentje van Freek een paar weken geleden.

Groetjes Els
- Kayka
- Zeer actief
- ~Angela~
- Actief
- Patrol
- Zeer actief
- Kayka
- Zeer actief
- fenneke
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): zwitserse witte herder en nu hûn
- billy
- Erelid
Patrol schreef:Nou, dat wou ik dus ook net gaan postten......~Angela~ schreef:Kayka schreef:Oeps, ik dacht altijd in jouw onderschrift een bouvier te zien...Dat dacht ik ook al een hele tijd

En Freek word meestal uitgescholden voor Bouvier hoor.

Groetjes Els
rus
ik moet nog eff uitzoeken hoe ik hier foto,s moet plaatsen,
freek had ik al eens gevonden mooie foto's heb je op je homepage!!
die van mij komt inderdaad van bij diana dat was de eerste russenkennel die ik kende wist van tevoren niet dat het ras bestond.
freek had ik al eens gevonden mooie foto's heb je op je homepage!!
die van mij komt inderdaad van bij diana dat was de eerste russenkennel die ik kende wist van tevoren niet dat het ras bestond.
boef
ach ja een boef kan er nog mee door , ik heb het nog veel erger meegemaakt iemand vroeg namelijk of het een poedel was ja wat moet je daar nou voor een antwoord op geven? ik kon alleen maar een stom gezicht trekken.zo een mensen kunnen zich beter eens een hondenrassenboek aanschaffen dan sta je niet zo vaak voor schut.
want ja een poedel en een rus met elkaar vergelijken umphf
- billy
- Erelid
Re: boef
Hahahaha, zo erg heb ik het nog niet meegemaakt.irstas schreef:ach ja een boef kan er nog mee door , ik heb het nog veel erger meegemaakt iemand vroeg namelijk of het een poedel was ja wat moet je daar nou voor een antwoord op geven? ik kon alleen maar een stom gezicht trekken.zo een mensen kunnen zich beter eens een hondenrassenboek aanschaffen dan sta je niet zo vaak voor schut.

Wel laatst met de bonzo zomerspelen, toen moesten de honden eerst gekeurd worden door een DA, die zegt mooie Boef , nee dus

Oh riesen snautzer dan, ook niet

Groetjes Els