Hoi,
We zijn net terug van 2 weken Ardennen. We zaten in een klein park (ca 50 huisjes) in Oignies vlak bij de franse grens.
Als je niet teveel luxe verwacht is dit een ideale plaats om met de hond(en) op vakantie te gaan. Alles wat je moet hebben is er.
De huisjes staan niet te dicht bij elkaar en wij hadden ook nog het laatste huisje. De dames konden de hele dag los voor de deur en als je achterom liep stond je meteen in het bos waar je uren kunt wandelen. Officieel moeten de honden in het park wel aangelijnd zijn maar als ze voor de deur blijven maakt niemand er een probleem van. Ook wat betreft het uitlaten. Er staat dat ze hun behoefte zo zover mogelijk van de huisjes vandaan moeten doen, wat logisch is, maar je zit midden in het bos dus dat is ook geen probleem. Nu zaten wij natuurlijk niet in het hoogseizoen, het was niet druk dus dat scheelt wel.
Wat betreft de prijs; ik vind het goed betaalbaar. 298 euro voor 14 dagen, daar komt nog wel 25 euro voor de eindschoonmaak bij + ik meen 35 voor de honden en de elektra is ook apart (was bij ons 35 euro)
In ieder geval, de dames hebben een fantastische vakantie gehad. ze liggen nu na 2 dagen nog steeds uitgeteld in hun manden.
Wil
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Ardennen Oignies
Moderator: moderatorteam
- de drentjes
- Actief
- Scooby
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse dog
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
Hoi Wil,
Zo, dat klinkt goed! En meerdere honden per huisje zijn ook welkom?
Zo, dat klinkt goed! En meerdere honden per huisje zijn ook welkom?
Groetjes, Karen
Duitse doggen 'Uut Sutfene'
Duitse doggen 'Uut Sutfene'
- de drentjes
- Actief
Hoi,
Sorry een beetje late reactie maar mijn pc doet af en toe een beetje vervelend.
Wij hebben zelf 2 honden maar ik weet niet hoeveel er maximaal toegestaan zijn.
www.ardennen-online.com en dan vakantieverblijven, vakantieparken, Viroinval. Ik heb even gekeken maar volgens mij staat er niks over het aantal honden dat is toegestaan.
Wil
Sorry een beetje late reactie maar mijn pc doet af en toe een beetje vervelend.
Wij hebben zelf 2 honden maar ik weet niet hoeveel er maximaal toegestaan zijn.
www.ardennen-online.com en dan vakantieverblijven, vakantieparken, Viroinval. Ik heb even gekeken maar volgens mij staat er niks over het aantal honden dat is toegestaan.
Wil