Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Duitse Dog NEK-kleur
Moderator: moderatorteam
-
- Zeer actief
Duitse Dog NEK-kleur
Ik ben helemaal verliefd op de niet erkende kleur van de Duiste Dog.Het is grijs harlekijn.Hij moest zwart met wit zijn en is nu dus grijs met zwart.En ik vind hem zo ongelooflijk mooi!!Haha en het is nog een schat ook 

-
- Zeer actief
- Falco
- Actief
- Mijn ras(sen): Duitse Dog
- Contacteer:
- FoN
- Actief
Er zijn meerdere NEK's hoor; )
Maareuh, ik heb het zelf niet zo op't grijstijger...
Doe mij maar blauw of zwart (of mantel)
Maareuh, ik heb het zelf niet zo op't grijstijger...
Doe mij maar blauw of zwart (of mantel)
Het riesenschnauzer forum!
Trotse eigenaar van: Indy, Duitse dog 23-02-2003 Hoolie, +/- 11-2002 en Irish, bastaardje +/- 10-2002
Trotse eigenaar van: Indy, Duitse dog 23-02-2003 Hoolie, +/- 11-2002 en Irish, bastaardje +/- 10-2002
-
- Zeer actief
ja ik weet dat er meer niet erkende kleuren zijn maar ik vind dit zelf de mooiste doggenkleur
heeft niemand op het forum zo'n hond?ik heb ze namelijk nog niet eerder gezien maar ja Tiel is klein en telt misschien maar 10 tot 15 doggen dus de kans dat er een niet erkende kleur bijzit is erg klein :cry2:

- Toby......
- Vaste gebruiker
- yamie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers
- Contacteer:
nog nooit eerder gezien? je bedoelt in het echt? want wat dacht je van aiko van diana? en die ken je toch al een tijdje hahahah....Nancy schreef:ja ik weet dat er meer niet erkende kleuren zijn maar ik vind dit zelf de mooiste doggenkleurheeft niemand op het forum zo'n hond?ik heb ze namelijk nog niet eerder gezien maar ja Tiel is klein en telt misschien maar 10 tot 15 doggen dus de kans dat er een niet erkende kleur bijzit is erg klein :cry2:

- Sandracula
- Zeer actief
- Aantal honden: 1
Wij zijn ook helemaal bezeten van Nek-jes..Nancy schreef:ja ik weet dat er meer niet erkende kleuren zijn maar ik vind dit zelf de mooiste doggenkleurheeft niemand op het forum zo'n hond?ik heb ze namelijk nog niet eerder gezien maar ja Tiel is klein en telt misschien maar 10 tot 15 doggen dus de kans dat er een niet erkende kleur bijzit is erg klein :cry2:
Nessa is onze tweede grijstijger, maar wij vinden eigenlijk veel doggen met "foute" kleuren leuk

-
- Zeer actief
haha ja ik bedoelde in het echie van foto's heb ik ze inderdaad gezien maar in hete chie is deze grijstijger dog de eerste nek-kleur die ik zieyamie schreef:nog nooit eerder gezien? je bedoelt in het echt? want wat dacht je van aiko van diana? en die ken je toch al een tijdje hahahah....Nancy schreef:ja ik weet dat er meer niet erkende kleuren zijn maar ik vind dit zelf de mooiste doggenkleurheeft niemand op het forum zo'n hond?ik heb ze namelijk nog niet eerder gezien maar ja Tiel is klein en telt misschien maar 10 tot 15 doggen dus de kans dat er een niet erkende kleur bijzit is erg klein :cry2:
![]()

-
- Zeer actief
wow da's ook een mooie kleur die heb ik ook nog nooit gezien!mooie hond!!en ja doggen zijn lieve lobbessenToby...... schreef:hier loopt ook een N.E.K. maar niet grijs zwart
![]()
![]()
Dit is ons N.E.K. je ...en wat het lieve betreft dat is gewoon de aart van de duitse dog ....(en opvoeding natuurlijk)de meeste duitse doggen zijn (in mijn ogen) goedsullen en lekkere lobbessen
![]()
gr natasja

-
- Zeer actief
hihi hier lijkt ie hond wel op die ik bedoel!ja vind het zo'n mooie kleur!!wow mooie hond ook op de foto!hihi ik heb idee dat ik een beetje gek begin te worden op DD maar dan op een goede manier hahaSandracula schreef:Wij zijn ook helemaal bezeten van Nek-jes..Nancy schreef:ja ik weet dat er meer niet erkende kleuren zijn maar ik vind dit zelf de mooiste doggenkleurheeft niemand op het forum zo'n hond?ik heb ze namelijk nog niet eerder gezien maar ja Tiel is klein en telt misschien maar 10 tot 15 doggen dus de kans dat er een niet erkende kleur bijzit is erg klein :cry2:
Nessa is onze tweede grijstijger, maar wij vinden eigenlijk veel doggen met "foute" kleuren leuk![]()

- Sandracula
- Zeer actief
LeukNancy schreef:hihi hier lijkt ie hond wel op die ik bedoel!ja vind het zo'n mooie kleur!!wow mooie hond ook op de foto!hihi ik heb idee dat ik een beetje gek begin te worden op DD maar dan op een goede manier hahaSandracula schreef:Wij zijn ook helemaal bezeten van Nek-jes..Nancy schreef:ja ik weet dat er meer niet erkende kleuren zijn maar ik vind dit zelf de mooiste doggenkleurheeft niemand op het forum zo'n hond?ik heb ze namelijk nog niet eerder gezien maar ja Tiel is klein en telt misschien maar 10 tot 15 doggen dus de kans dat er een niet erkende kleur bijzit is erg klein :cry2:
Nessa is onze tweede grijstijger, maar wij vinden eigenlijk veel doggen met "foute" kleuren leuk![]()

-
- Zeer actief
leuk om te wetenSandracula schreef:LeukNancy schreef:hihi hier lijkt ie hond wel op die ik bedoel!ja vind het zo'n mooie kleur!!wow mooie hond ook op de foto!hihi ik heb idee dat ik een beetje gek begin te worden op DD maar dan op een goede manier hahaSandracula schreef:Wij zijn ook helemaal bezeten van Nek-jes..Nancy schreef:ja ik weet dat er meer niet erkende kleuren zijn maar ik vind dit zelf de mooiste doggenkleurheeft niemand op het forum zo'n hond?ik heb ze namelijk nog niet eerder gezien maar ja Tiel is klein en telt misschien maar 10 tot 15 doggen dus de kans dat er een niet erkende kleur bijzit is erg klein :cry2:
Wij zijn trouwens ook "klein" begonnen
Mijn eerste hondje had heel veel weg van jouw Rickie

-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 2 Duitse Herders, 3 langhaar teckels kaninchen en dwerg, 1 miniature australian shepherd, 1 kruising toypoedel x schipperke
- Contacteer:
Hier nog iemand die van N.E.K. kleuren houdt, ik vind een grijze tijger net iets mooier dan een zwart witte erkende. Maar die geel witte mag er ook zijn trouwens, nog nooit gezien, maar meer foto's zijn welkom hoor
Maar ik kan trouwens ook helemaal weg zwijmelen van een mooie gele.

Maar ik kan trouwens ook helemaal weg zwijmelen van een mooie gele.
Groetjes Thea en een poot van Tibby, Gioi, Miep, Whoopi, Nikita, Tante Truus en Meike
Niet meer bij ons, maar voor altijd in ons hart Jake, Fether, Kim, Zenna & Iwan
Niet meer bij ons, maar voor altijd in ons hart Jake, Fether, Kim, Zenna & Iwan
- DogDalton
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Galgo Espagnol
- Aantal honden: 5
- little-wolf
- Zeer actief
- Scooby
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse dog
- Contacteer:
Hoi Nancy,Nancy schreef:ja ik weet dat er meer niet erkende kleuren zijn maar ik vind dit zelf de mooiste doggenkleurheeft niemand op het forum zo'n hond?ik heb ze namelijk nog niet eerder gezien maar ja Tiel is klein en telt misschien maar 10 tot 15 doggen dus de kans dat er een niet erkende kleur bijzit is erg klein :cry2:
Onze Levi (in mijn Avatar) is ook een grijstijger!

Groetjes, Karen
Duitse doggen 'Uut Sutfene'
-
- Actief
- Contacteer:
- Chezzies
- Zeer actief
- Contacteer:
-
- Zeer actief
-
- Actief
- Mijn ras(sen): Duitse Doggen
- Contacteer:
- sindar
- Actief
- Mijn ras(sen): duitse dog
dit is mijn nek

Dit is mijn nek Danté het broertje van Tottie

Groetjes Christa
Klaag niet dat het zo donker is, maar doe een lamp aan.
in loving memory
Sindar 13/9/2001-5/6/2007 Danté 16/01/2003-12/04/2010 Dino 3/1/2009-6/12/2010
- Scooby
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse dog
- Contacteer:
Hoi,
Dan ook nog maar even een goede foto van mijn N.E.k.-je!

Dan ook nog maar even een goede foto van mijn N.E.k.-je!

Groetjes, Karen
- Elmo
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse Dog en Dalmatische hond
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
onze vorige dog was een grijstijger
(hij staat in mijn avatar)

De website van Sanja en Femie

Elmo 18-7-2001 † 23-5-2009 Ostara 31-5-2002 † 15-7-2013 voor altijd in ons hart