Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Wuilus is in de war en heeft het moeilijk :(
Moderator: moderatorteam
-
Golden Stanley
Wat rot, Marc. Bereid je erop voor dat dit alleen maar erger wordt, heel langzaam aan zie je dat de verwarring groter gaat worden. Het enige wat je nu nog kan doen is het rare gedrag accepteren en haar gewoon door er te zijn te steunen. Jimmy heeft ook nog een tijd op bach gestaan. Dat hielp hem wel een tijdje. Totdat het erger werd en hij ook weer extra accupunctuur erbij kreeg. Helaas heeft dit maar even geholpen.
Heel veel sterkte met haar.
Heel veel sterkte met haar.
-
laeken
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
-
zoe
- Zeer actief
- Aantal honden: 1
- bram en thijs
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grote Zwitserse Sennenhond
- Demi
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Rottweilers en het Kenzo, Izzy en Ivy ras!
- Aantal honden: 4
- Contacteer:
-
Nancy
- Zeer actief
- Trina
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Newfoundlander
Golden Retriever
Australien Kelpie - Aantal honden: 3
- Contacteer:
- Rossi
- Zeer actief
- Zoie
- Zeer actief
Is er niet een eenvoudiger verklaring ? Zoë vertoont dit soort gedrag ook als ze van slag is . B.v. na onweer . Maar ook als ik de routine doorbreek . Laatst had ik me verslapen , en ging mijn moeder een blokje met haar om terwijl ik naar m'n werk ging . De hele nacht onrustig . Duurde een paar dagen , toen deed ze weer normaal .MARC_S schreef:Ze is wel rustiger geworden nu, ligt lekker te pitten en loopt niet iedere 5 minuten achter me aan, ze is moe
Veel sterkte iig .

- Niekie
- Zeer actief
- Hutsje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): moddercockers
- Aantal honden: 2
-
slowie
- Actief
- Contacteer:
-
laeken
- Zeer actief
Het gaat best goed vandaag, lekker een eind gewandeld en ze komt helder en allert over. Ik negeer raar gedrag een beetje en wijs haar terecht als ze tever gaat bij bv erg bedelen of zeuren.
Vannacht had ze wel een aanval van raar gedrag en was ze in de lucht aan het drinken
Tussendoor hard hijgen en vervolgens weer drinkbewegingen maken, liggend en staand en zonder dat ik dat wegkreeg. Op een gegeven moment was ze echt gaan drinken en kwam ze terug, stond ze te drinken naast mijn bed zonder dat er een bak was 8O
Selgian is niks voor Wuilus, het haalt angsten weg is me verteld en Wuilus heeft neiging tot agressie op straat of naar bezoek. Ik moet haar dan stoppen en als ze minder remmingen en angst heeft ben ik bang voor incidenten en durf ik haar niet meer bij mijn zus te laten.
Het middel is niet zo geschkt voor dominante licht agressieve honden
Jouw tip ga ik zeker opvolgen Jessica
Verder gaat ze vanaf morgen aan de Bach, je weet nooit 
Vannacht had ze wel een aanval van raar gedrag en was ze in de lucht aan het drinken
Selgian is niks voor Wuilus, het haalt angsten weg is me verteld en Wuilus heeft neiging tot agressie op straat of naar bezoek. Ik moet haar dan stoppen en als ze minder remmingen en angst heeft ben ik bang voor incidenten en durf ik haar niet meer bij mijn zus te laten.
Jouw tip ga ik zeker opvolgen Jessica
- antoinette
- Zeer actief
- Contacteer:
- Hutsje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): moddercockers
- Aantal honden: 2
Ze is echt in de war. Als Selgian angst weghaalt zou ik het ook zeker niet geven aan haar. Ik heb ook een hele verkeerde ervaring met middelen die angst weghalen.MARC_S schreef:Het gaat best goed vandaag, lekker een eind gewandeld en ze komt helder en allert over. Ik negeer raar gedrag een beetje en wijs haar terecht als ze tever gaat bij bv erg bedelen of zeuren.
Vannacht had ze wel een aanval van raar gedrag en was ze in de lucht aan het drinkenTussendoor hard hijgen en vervolgens weer drinkbewegingen maken, liggend en staand en zonder dat ik dat wegkreeg. Op een gegeven moment was ze echt gaan drinken en kwam ze terug, stond ze te drinken naast mijn bed zonder dat er een bak was 8O
Jouw tip ga ik zeker opvolgen JessicaVerder gaat ze vanaf morgen aan de Bach, je weet nooit
Ik hoop dat de Bach helpt en dat de vit.B en biergist helpen. Ik zou de dosering voor mensen aanhouden. Bij mij heeft het goed geholpen.