Vandaag hebben we de uitslag van het bloedonderzoek gekregen. Tjeu heeft een verhoogde schildklierwaarde, maar dat is nogal merkwaardig te rijmen met zijn erg lage hartslag.
We worden nu dan ook doorgestuurd voor het laten maken van een schildklierscan om het goed te laten uitzoeken. Zucht. Nu weten we dus nog niet wat het is en wat we er aan kunnen doen, terwijl Tjeu afgelopen zondag alweer liep te wankelen na 1 rondje rennen met Joep.....
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Update-tje Tjeu.
Moderator: moderatorteam
- Hanneke
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bearded Collie
- Aantal honden: 1
Update-tje Tjeu.
Groetjes,
Hanneke.
When you are over the hill, you pick up speed.
Hanneke.
- bram en thijs
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grote Zwitserse Sennenhond
- Aantal honden: 0
- morah
- Vaste gebruiker
- Hanneke
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bearded Collie
- Aantal honden: 1
Ik ben (eindelijk) teruggebeld door de kliniek. A.s. dinsdag, 6 juli moet ik er om acht uur zijn.bram en thijs schreef:Dat schiet niet op dus. Wanneer kun je voor dat onderzoek terecht?
Tjeu krijgt dan eerst speciaal radio-actief materiaal ingespoten dat zich met name aan de schildklier hecht, zodat ze kunnen zien of die normaal is, of er genoeg of juist te weinig schildklierhormoon wordt aangemaakt enzo. Na een uur wordt dan de scan gemaakt en vervolgens moet hij tot het einde van de dag blijven om de radio-acitiviteit te laten halveren. Daarna mogen we hem weer ophalen.
Dus opnieuw.....afwachten.
Groetjes,
Hanneke.
Hanneke.
- bram en thijs
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grote Zwitserse Sennenhond
- Aantal honden: 0
Op zich op vrij korte termijn, daar is weinig over te zeggen. Succes met wachten en afwachten.Hanneke schreef:Ik ben (eindelijk) teruggebeld door de kliniek. A.s. dinsdag, 6 juli moet ik er om acht uur zijn.bram en thijs schreef:Dat schiet niet op dus. Wanneer kun je voor dat onderzoek terecht?
Tjeu krijgt dan eerst speciaal radio-actief materiaal ingespoten dat zich met name aan de schildklier hecht, zodat ze kunnen zien of die normaal is, of er genoeg of juist te weinig schildklierhormoon wordt aangemaakt enzo. Na een uur wordt dan de scan gemaakt en vervolgens moet hij tot het einde van de dag blijven om de radio-acitiviteit te laten halveren. Daarna mogen we hem weer ophalen.
Dus opnieuw.....afwachten.