Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

jachtproeven in belgie (en nederland)

Moderator: moderatorteam

Anna*

jachtproeven in belgie (en nederland)

Ongelezen bericht door Anna* »

ben nu al uren aan het speuren naar de situatie van jachtproeven in belgie maar kan niets concreets vinden. Misschien dat iemand het weet:

- in nederland worden jachthondenproeven georganiseerd door de KNJV en de ORWEJA. Hoe zit dat in belgie?

- voornoemde trainingen staan alleen open voor stamboomhonden. Hoe zit dat in belgie?

en misschien weet iemand of het ook mogelijk is om met een niet-stamboomjachthond in nederland jachttraining te doen?

deze info wil ik opnemen in mijn hondenboek.
~Tine~
Zeer actief
Mijn ras(sen): Australian Kelpie
Aantal honden: 2

Re: jachtproeven in belgie (en nederland)

Ongelezen bericht door ~Tine~ »

Anna Penta schreef:ben nu al uren aan het speuren naar de situatie van jachtproeven in belgie maar kan niets concreets vinden. Misschien dat iemand het weet:

- in nederland worden jachthondenproeven georganiseerd door de KNJV en de ORWEJA. Hoe zit dat in belgie?

- voornoemde trainingen staan alleen open voor stamboomhonden. Hoe zit dat in belgie?

en misschien weet iemand of het ook mogelijk is om met een niet-stamboomjachthond in nederland jachttraining te doen?

deze info wil ik opnemen in mijn hondenboek.
Waar ik jachttraining doe met Yis (België) mogen ook niet- stamboomhonden trainen.
http://users.belgacom.net/goudenjachthoorn/
Sem - Australian Kelpie °14-06-2006
Finn - Australian Kelpie °18-03-2020
Elvira
Zeer actief
Mijn ras(sen): golden retriever
Aantal honden: 1
Contacteer:

Ongelezen bericht door Elvira »

ik heb vroeger aan jachtwedstrijden in België meegedaan. Ik was lid van de Belgische rasvereniging en daar stonden de wedstrijddata in en hoe je in kon schrijven. Ik vond het wel heel gezellig, veel gezelliger dan in Nederland. Halverwege een uitgebreide lunchpauze en je kon dan inschrijven voor het eten, dus je hoefde niet je brood mee te nemen.
Plaats reactie

Terug naar “Jacht en Speuren”