Ik heb ook het idee dat er steeds meer honden last van jeuk hebben.
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Morgen met Odin naar de DA
Moderator: moderatorteam
- Jacky
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): retrievers
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
Morgen met Odin naar de DA
Vannacht heeft hij zich echt helemaal stuk gebeten. Ik wil nu weten hoe en wat en wil testjes laten doen. Hij moet eerst maar een spuit hebben tegen de jeuk want zo kan het niet en ik wil meteen allergie testen. Hij heeft weer 3 grote plekken. Ik zal hem straks scheren en schoonmaken en hydro zalf erop doen.

Odin 2001-2013
Ivan 2001
-
aschra
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Franse bulldog
- Jacky
- Zeer actief
- Contacteer:
Ja maar hij heeft een nogal lange vacht.aschra schreef:wat heel goed helpt tegen de jeuk is menthol poeder.
Ik wil gewoon weten waar het vandaan komt, misschien zit er iets in de voeding waar hij niet tegen kan (alhoewel ik al 3 keer van voeding gewisseld heb

Odin 2001-2013
Ivan 2001
- bram en thijs
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grote Zwitserse Sennenhond
- Aantal honden: 0
- Jacky
- Zeer actief
- Contacteer:
Ja voeding en visolie (krijgt hij nog steeds 3 per dag van en daar blijft hij ook op) hebben we al geprobeerd.bram en thijs schreef:Heel merkwaardig Jacks. Je bent ook al met voer aan het testen geweest hé? De visolie krijgt hij ook, verstandig om nu uit te laten zoeken waar het echt vandaan komt want dit schiet niet op.
Sterkte voor Odin![]()
![]()
Beter om nu te testen want het moet wel ophouden, vind het zielig.

Odin 2001-2013
Ivan 2001
- Roos
- Zeer actief
He vervelend Jacky. Jeuk is erger dan pijn, wordt altijd gezegd.
Ik heb hier hetzelfde probleem met Roma. Die heeft vorige week dus al een prik tegen de jeuk gehad, maar nu zag ik gisteren toch weer een plek. Ik ga morgen dus ook maar weer bellen. Dit jaar is het veel erger dan voorgaande jaren
Sterkte met Odin
Ik heb hier hetzelfde probleem met Roma. Die heeft vorige week dus al een prik tegen de jeuk gehad, maar nu zag ik gisteren toch weer een plek. Ik ga morgen dus ook maar weer bellen. Dit jaar is het veel erger dan voorgaande jaren
Sterkte met Odin

- bram en thijs
- Zeer actief
Heel zielig zelfs, zou het een stofje in de Frontline o.i.d. kunnen zijn? Heb je ze daar net weer mee behandeld?jholsheimer schreef:Ja voeding en visolie (krijgt hij nog steeds 3 per dag van en daar blijft hij ook op) hebben we al geprobeerd.bram en thijs schreef:Heel merkwaardig Jacks. Je bent ook al met voer aan het testen geweest hé? De visolie krijgt hij ook, verstandig om nu uit te laten zoeken waar het echt vandaan komt want dit schiet niet op.
Sterkte voor Odin![]()
![]()

- Jacky
- Zeer actief
- Contacteer:
nee dat is al weer een maand geleden, dus dat moet eerdaags weer, alleen daar wacht ik nu even mee.bram en thijs schreef:Heel zielig zelfs, zou het een stofje in de Frontline o.i.d. kunnen zijn? Heb je ze daar net weer mee behandeld?jholsheimer schreef:Ja voeding en visolie (krijgt hij nog steeds 3 per dag van en daar blijft hij ook op) hebben we al geprobeerd.bram en thijs schreef:Heel merkwaardig Jacks. Je bent ook al met voer aan het testen geweest hé? De visolie krijgt hij ook, verstandig om nu uit te laten zoeken waar het echt vandaan komt want dit schiet niet op.
Sterkte voor Odin![]()
![]()

Odin 2001-2013
Ivan 2001
- bram en thijs
- Zeer actief
- Ayra
- Actief
- Contacteer:
bah, heel naar
heb je weleens versvlees geprobeerd? Carnibest bijvoorbeeld daar zit alleen rijst in als koolhydraten bron. Er zijn ook brokken met alleen rijst wat dat betreft; Nutro, California Natural... nog meer? Of misschien glutenvrije brokjes? De prestige variant van Arden Grange is glutenvrij geloof ik, misschien nog wel meer merken.
Groetjes Jolanda