Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

snel eten

Medische vragen en opmerkingen over de hond, zowel regulier als alternatief.
(Raadpleeg bij twijfelgevallen altijd uw dierenarts!)

Moderator: moderatorteam

Jacky
Zeer actief
Mijn ras(sen): retrievers
Aantal honden: 1
Contacteer:

snel eten

Ongelezen bericht door Jacky »

Ivan heeft de tik om heel snel zijn bak leeg te vreten. Zelfs een dikke ronde steen in zijn bak hielp niet. Hij at zo snel dat hij dan krom stond met zijn rug en dan in een keer alles weer uitkotste.
Kreeg nog een idee van iemand. Als je nu zijn eten uitstrooit over de tegels moet hij het bij elkaar snabbelen, en inderdaad dat helpt heel goed.
Dus nog een idee voor een ander misschien. Hij krijgt nu gewoon apart eten en dat strooi ik nu voor zijn neus neer. :mrgreen:
Afbeelding

Odin 2001-2013
Ivan 2001
Woody
Actief

Ongelezen bericht door Woody »

meerdere kleine porties per dag?
Sonja
Bea.
Zeer actief
Mijn ras(sen): Border Collies.
Aantal honden: 3
Contacteer:

Ongelezen bericht door Bea. »

Water bij de brokken helpt bij Bowie ook goed,ik moet dat wel want uit zijn drinkbak wil hij niet meer drinken,nadat er een bodem van een bak toen de bak bijna leeg was,omhoog klapte met een hoop lawaai en omdat hij toch moet drinken,doe ik het sindsdien in de schuur bij zijn brokken en dan gaat het wel op.Maar inderdaad,uitstrooien werkt bij ons ook goed,maar dan zou ik hem wel apart buiten moeten zetten,anders krijgt hij niet de kans om te eten,want Kay eist dan alles voor zichzelf op :-D
Afbeelding
Ayra
Actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Ayra »

Mooi dat dat helpt :ok: Ik deed dat ook weleens, gewoon voor de lol het eten uitstrooien, maar bij Ayra werkt het juist andersom :mrgreen: die eet heel rustig uit haar bak, maar als ik het uitstrooi Dan heeft ze echt zoiets van 8O al mijn eten 8O snel snel snel alles opeten... dan slikt ze ze achterelkaar door, en daarna is ze misselijk :mrgreen:
Groetjes Jolanda
Plaats reactie

Terug naar “Medisch”