Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Mastino te jaloers van aard?

Forum voor alle opmerkingen over hondenrassen, vragen of weetjes.

Moderator: moderatorteam

Mastinos
geregistreerd lid

Ongelezen bericht door Mastinos »

toch gelukt :-D
mastini schreef:oeps,ja met die url dat lukt mij niet echt. kopieer en plak maar.
malinois
Zeer actief
Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
Aantal honden: 3
Contacteer:

Ongelezen bericht door malinois »

mastini schreef:toch gelukt :-D
mastini schreef:oeps,ja met die url dat lukt mij niet echt. kopieer en plak maar.
oh zie het al hahahaha
Afbeelding
In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
Mastinos
geregistreerd lid

Malinois, gewoon klikken op de url van het Mastinoforum. Eerst lukte het me niet een url te plaatsen,maar ik zie dat het nu is gelukt.
Toine

Ongelezen bericht door Toine »

Dankje Mastini maar mijn vriend heeft al met je gesproken.
Jij bent dus 1 van die personen waar we veel aan hebben gehad.

Grt,

Toine.
Mastinos
geregistreerd lid

Toine, stel je vragen maar gerust op dat forum. Er zal wel geantwoord worden. Daar vind je ook echt de ervaren mensen die de Mastino uit eigen ervaringen kennen.
Toine

Ik weet trouwens niet of je weet hoelang er al boerboels in Nl zitten maar je bent een knap wijf als je er al een gehad hebt die van ouderdom gestorven is, samen met die andere molosserreu. Hoe oud ben je dan? Je klinkt niet zo antiek als je je voordoet nl, levenservaring is er niet dus lijkt me stug dat je al 20 jaar honden hebt.
De mijne kwam ook niet uit NL.
Wel eens van een vliegtuig en Zuid Afrika gehoord?

Ik heb zelfs al 28 jaar honden.
Als je misschien nl had opgelet had je kunnen LEZEN dat mijn moeder jarenlang de pupbemiddeling voor de Nederlandse labrador vereniging heeft gedaan en nauw samen heeft gewerkt met het KNGF.Ik ben er dus mee opgegroeid...

Kom eens langs zou ik zeggen..Dan praten we er over ;-)
Mol
Zeer actief

Ongelezen bericht door Mol »

Toine schreef:
Ik weet trouwens niet of je weet hoelang er al boerboels in Nl zitten maar je bent een knap wijf als je er al een gehad hebt die van ouderdom gestorven is, samen met die andere molosserreu. Hoe oud ben je dan? Je klinkt niet zo antiek als je je voordoet nl, levenservaring is er niet dus lijkt me stug dat je al 20 jaar honden hebt.

Als je misschien nl had opgelet had je kunnen LEZEN dat mijn moeder jarenlang de pupbemiddeling voor de Nederlandse labrador vereniging heeft gedaan en nauw samen heeft gewerkt met het KNGF.Ik ben er dus mee opgegroeid...

zit je verlegen om gezeldschap of zo? als iedereen die je nu uitnodigt bij je langs moet komen dan kan je beter een tent op het noordplein plaatsen

mol 8)
Toine

Toine, stel je vragen maar gerust op dat forum. Er zal wel geantwoord worden. Daar vind je ook echt de ervaren mensen die de Mastino uit eigen ervaringen kennen.
Daar zijn we inderdaad al mee bezig..Dankzij jou overigens lijkt mijn vriend nu overtuigd te zijn om geen reu te nemen...
De mensen hier zijn echt zo vreselijk bekrompen en denken echt alles te weten..Ze hebben er niet eens 1..
Mol
Zeer actief

Toine schreef:
Daar zijn we inderdaad al mee bezig..Dankzij jou overigens lijkt mijn vriend nu overtuigd te zijn om geen reu te nemen...
De mensen hier zijn echt zo vreselijk bekrompen en denken echt alles te weten..Ze hebben er niet eens 1..
nee klopt heb er 4

mol 8)
Mastinos
geregistreerd lid

Juist, Mol.
En dit dient een ieder die overweegt een Mastino te nemen meerdere malen goed te lezen en zijn eigen thuis situatie te overdenken.Dit in het belang vd Mastino.
v.d Lupinehof schreef:Bron:
http://www.hondenras.com/

De Mastino
is de ongeëvenaarde bewaker van huis en erf. Hij is erg zelfverzekerd en
dominant en t.o.v. vreemden en vreemde dingen is hij zeer gereserveerd. Hij is
erg bedachtzaam en het waken doet hij op een defensieve manier; agressiviteit
ontbreekt totaal bij een Mastino. Hij bepaalt volledig zelf wanneer hij tot
actie over gaat. Vanwege deze eigenschappen is hij dikwijls misbruikt. De
zelfzekerheid en de dominantie in combinatie met zijn enorme kracht en
bijtvermogen maken hem in verkeerde handen tot een levensgevaarlijk wapen.De
Mastino is eigenlijk niet geschikt als huishond. Het is een erf en/of
terreinhond. Hij moet kunnen zien en kunnen controleren wat er gebeurt en als
hij tussen vier muren zit raakt hij gefrustreerd. Het is niet verstandig een
Mastino te nemen als U kleine kinderen heeft en/of krijgt. Hij heeft veel moeite
met de beweeglijkheid van een kind en een vreemd kind blijft altijd een
vreemde.Een Mastino accepteert alles wat er op het terrein en in huis
aanwezig is dus ook andere dieren. Hij accepteert geen dominant dier. Na de baas
wil hij alleen volledig meester zijn over gezin huis en erf. Men moet een
Mastino zeer konsekwent opvoeden en nooit mag men een conflict aangaan met hem.
Een mastino is een heel speciale hond maar niet voor iedereen. Hij behoeft een
zeer ervaren en zelfzekere baas. Als men een Mastino aan wil schaffen moet
men beslist niet over een nacht ijs gaan.

mol 8)
bulletjebe
Zeer actief
Mijn ras(sen): bullmastiff
Contacteer:

Ongelezen bericht door bulletjebe »

En dan staat dit topic ineens op het mastinoforum:

http://www.mastinoworldwide.com/forum/v ... .php?t=128
Rob*
Zeer actief

Ongelezen bericht door Rob* »

v.d Lupinehof schreef:
Toine schreef:
hahahahahah knap van jou dat jij dat van een foto af kan leiden tjonge jonge je weet dus echt niet eens waar je over praat he malloot
hahaha dat bedenk ik me nu net ook want als je er vet aan zou verdienen dan had je wel genoeg geld gehad om degelijke verblijven voor de honden te hebben. ;-)
je heb niet eens de verblijven van mijn honden gezien gek dus waar praat je nou over

mol 8)
......lekker laten lullen gozer, ik heb die verblijven gezien bij je? :roll: ...pffff....welk verblijf dan.....een huis waar de honden koning zijn, een tuin waar iedere hond jaloers op is....nope die honden van jou hebben het zo slecht nog niet Mol? ;)
Rob*
Zeer actief

Ongelezen bericht door Rob* »

Toine schreef:

....28 jaar honden??? 8O ....en je bent pas 27!!!....gaaf een spermacel met hond :mrgreen:
Inge
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse Herder
Aantal honden: 2
Contacteer:

Ongelezen bericht door Inge »

bulletjebe schreef:En dan staat dit topic ineens op het mastinoforum:

Op een ander mastinoforum wordt Toine/Remko ook een reu afgeraden ;) dus met welke fokkers hij nu praat die het aanbevelen????
http://www.mastinoforum.nl/viewtopic.php?t=77
Groetjes Inge
Afbeelding

Danco 16-02-1996 † 30-12-2006 Snoepie 03-07-1994 † 03-07-2008 Nika 07-07-1999 - † 10-08-2009 Marouck 24-08-2002 † 22-05-2012 Numa 11-05-2011 † 2017
Hutsje
Zeer actief
Mijn ras(sen): moddercockers

Ongelezen bericht door Hutsje »

bulletjebe schreef:En dan staat dit topic ineens op het mastinoforum:

Hihihihih, bepaalde stukken zijn erg leuk!!!
Afbeelding
Toine

Geplaatst: Vr Jun 25, 2004 10:28 pm    Onderwerp:
bulletjebe schreef:
Op een ander mastinoforum wordt Toine/Remko ook een reu afgeraden dus met welke fokkers hij nu praat die het aanbevelen????
Weer zo'n dom wicht die de bel heeft horen luiden maar niet weet waar de klepel hangt...

Ik had nl al eerder op het forum vermeld dat er zelfs een Belgische fokker was die ons nooit een pup zou geven in onze huidige situatie...Oud nieuws dus bulletjebe.
En het was ook al algemeen bekend dat ik intelligente mensen had gevonden op het mastino forum waar mensen zitten die er daadwerkelijk 1 hebben... LEZEN....!
Hutsje
Zeer actief
Mijn ras(sen): moddercockers

Ongelezen bericht door Hutsje »

Toine schreef:[fokkers laten hun beesten ook maar de godsganse dag in de kennel zitten en dan nog beweren ze dat het niet om het brood gaat
Hieruit blijkt maar weer dat jij alleen maar broodfokkers kent, want het komt blijkbaar niet in je op dat er ook fokkers zijn die hun honden in huis houden.
Afbeelding
twinkeltje
moderator
Mijn ras(sen): De liefste rassen die bestaan

Ongelezen bericht door twinkeltje »

toine kan je niet beter al de urs geven van forums waat je hebt geschreven hoeft men niet zoveel meer te zoeken :mrgreen:
Afbeelding
Toine

zit je verlegen om gezeldschap of zo? als iedereen die je nu uitnodigt bij je langs moet komen dan kan je beter een tent op het noordplein plaatsen
Kort termijn geheugen zeker...Zei ik eerder al niet tegen je dat de meeste mensen die hier zitten de competentie niet bezitten om te kunnen LEZEN ja ja waar jij ook onder valt en dat ik de discussie dan maar persoonlijk aan moet gaan?
Toine

toine kan je niet beter al de urs geven van forums waat je hebt geschreven hoeft men niet zoveel meer te zoeken
Ik zit alleen op deze. Mijn vriend zit op het Mastino forum...Zo moeilijk zou het voor de aanwezigen toch niet zijn om mijn berichten te kunnen vinden? ...Of toch wel?... ;-)
twinkeltje
moderator
Mijn ras(sen): De liefste rassen die bestaan

Ongelezen bericht door twinkeltje »

Toine schreef:
toine kan je niet beter al de urs geven van forums waat je hebt geschreven hoeft men niet zoveel meer te zoeken
Ik zit alleen op deze. Mijn vriend zit op het Mastino forum...Zo moeilijk zou het voor de aanwezigen toch niet zijn om mijn berichten te kunnen vinden? ...Of toch wel?... ;-)
lol nee we hebben google :-D
Afbeelding
Mol
Zeer actief

Toine schreef:
Kort termijn geheugen zeker...Zei ik eerder al niet tegen je dat de meeste mensen die hier zitten de competentie niet bezitten om te kunnen LEZEN ja ja waar jij ook onder valt en dat ik de discussie dan maar persoonlijk aan moet gaan?
ohhw dus dan ga je een lezing houden jou viezie en die van de rest van de wereld

mol 8)
bulletjebe
Zeer actief
Contacteer:

Toine schreef:
Geplaatst: Vr Jun 25, 2004 10:28 pm    Onderwerp:
bulletjebe schreef:
Op een ander mastinoforum wordt Toine/Remko ook een reu afgeraden dus met welke fokkers hij nu praat die het aanbevelen????
Weer zo'n dom wicht die de bel heeft horen luiden maar niet weet waar de klepel hangt...

Ik had nl al eerder op het forum vermeld dat er zelfs een Belgische fokker was die ons nooit een pup zou geven in onze huidige situatie...Oud nieuws dus bulletjebe.
En het was ook al algemeen bekend dat ik intelligente mensen had gevonden op het mastino forum waar mensen zitten die er daadwerkelijk 1 hebben... LEZEN....!
Leer eens goed quoten en ga dan eens over dom wicht praten!
Toine

hahahaha :zwaai:
bulletjebe
Zeer actief
Contacteer:

Toine schreef:hahahaha :zwaai:
Je kunt het niet he? :tong:
Toine

Je kunt het niet he?
Quoten bedoel je? nee, ben ik inderdaad te stom voor ;-)
Mol
Zeer actief

Toine schreef:
Je kunt het niet he?
Quoten bedoel je? nee, ben ik inderdaad te stom voor ;-)
als je stom bent wat heeft het dan voor zin om langs te komen bij je thuis?

mol 8)
Lupo
Zeer actief
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door Lupo »

Hoi Toine,

Het is best wel mogelijk om twee reutjes bij elkaar te houden hoor! Gewoon een kwestie van opvoeden! Je kunt daar het beste de TT (teletact) voor gebruiken. Elke keer als de pup naar de oudere reu toe gaat een stroomstootje toedienen. (doet echt geen pijn hoor) Zo leert de pup vanzelf dat de oudere hond boven hem staat en zullen er later echt geen dominantie problemen onstaan! :-D

Veel succes! :ok:
Mastinos
geregistreerd lid

Maar Toine, nu snap ik het even niet.
Lees ik hier toch :
http://www.mastinoforum.nl/viewtopic.php?t=77

Toine schreef:
[/url]
Mastinos
geregistreerd lid

:?
:evil:
Lucyanne schreef:Hoi Toine,

Het is best wel mogelijk om twee reutjes bij elkaar te houden hoor! Gewoon een kwestie van opvoeden! Je kunt daar het beste de TT (teletact) voor gebruiken. Elke keer als de pup naar de oudere reu toe gaat een stroomstootje toedienen. (doet echt geen pijn hoor) Zo leert de pup vanzelf dat de oudere hond boven hem staat en zullen er later echt geen dominantie problemen onstaan! :-D

Veel succes! :ok:
Plaats reactie

Terug naar “Hondenrassen en kruisingen”