mastini schreef:oeps,ja met die url dat lukt mij niet echt. kopieer en plak maar.
Moderator: moderatorteam
oh zie het al hahahahamastini schreef:toch gelukt
mastini schreef:oeps,ja met die url dat lukt mij niet echt. kopieer en plak maar.
De mijne kwam ook niet uit NL.Ik weet trouwens niet of je weet hoelang er al boerboels in Nl zitten maar je bent een knap wijf als je er al een gehad hebt die van ouderdom gestorven is, samen met die andere molosserreu. Hoe oud ben je dan? Je klinkt niet zo antiek als je je voordoet nl, levenservaring is er niet dus lijkt me stug dat je al 20 jaar honden hebt.
zit je verlegen om gezeldschap of zo? als iedereen die je nu uitnodigt bij je langs moet komen dan kan je beter een tent op het noordplein plaatsenToine schreef:De mijne kwam ook niet uit NL.Ik weet trouwens niet of je weet hoelang er al boerboels in Nl zitten maar je bent een knap wijf als je er al een gehad hebt die van ouderdom gestorven is, samen met die andere molosserreu. Hoe oud ben je dan? Je klinkt niet zo antiek als je je voordoet nl, levenservaring is er niet dus lijkt me stug dat je al 20 jaar honden hebt.
Wel eens van een vliegtuig en Zuid Afrika gehoord?
Ik heb zelfs al 28 jaar honden.
Als je misschien nl had opgelet had je kunnen LEZEN dat mijn moeder jarenlang de pupbemiddeling voor de Nederlandse labrador vereniging heeft gedaan en nauw samen heeft gewerkt met het KNGF.Ik ben er dus mee opgegroeid...
Kom eens langs zou ik zeggen..Dan praten we er over
Daar zijn we inderdaad al mee bezig..Dankzij jou overigens lijkt mijn vriend nu overtuigd te zijn om geen reu te nemen...Toine, stel je vragen maar gerust op dat forum. Er zal wel geantwoord worden. Daar vind je ook echt de ervaren mensen die de Mastino uit eigen ervaringen kennen.
nee klopt heb er 4Toine schreef:Daar zijn we inderdaad al mee bezig..Dankzij jou overigens lijkt mijn vriend nu overtuigd te zijn om geen reu te nemen...Toine, stel je vragen maar gerust op dat forum. Er zal wel geantwoord worden. Daar vind je ook echt de ervaren mensen die de Mastino uit eigen ervaringen kennen.
De mensen hier zijn echt zo vreselijk bekrompen en denken echt alles te weten..Ze hebben er niet eens 1..
v.d Lupinehof schreef:Bron:
http://www.hondenras.com/
De Mastino
is de ongeëvenaarde bewaker van huis en erf. Hij is erg zelfverzekerd en
dominant en t.o.v. vreemden en vreemde dingen is hij zeer gereserveerd. Hij is
erg bedachtzaam en het waken doet hij op een defensieve manier; agressiviteit
ontbreekt totaal bij een Mastino. Hij bepaalt volledig zelf wanneer hij tot
actie over gaat. Vanwege deze eigenschappen is hij dikwijls misbruikt. De
zelfzekerheid en de dominantie in combinatie met zijn enorme kracht en
bijtvermogen maken hem in verkeerde handen tot een levensgevaarlijk wapen.De
Mastino is eigenlijk niet geschikt als huishond. Het is een erf en/of
terreinhond. Hij moet kunnen zien en kunnen controleren wat er gebeurt en als
hij tussen vier muren zit raakt hij gefrustreerd. Het is niet verstandig een
Mastino te nemen als U kleine kinderen heeft en/of krijgt. Hij heeft veel moeite
met de beweeglijkheid van een kind en een vreemd kind blijft altijd een
vreemde.Een Mastino accepteert alles wat er op het terrein en in huis
aanwezig is dus ook andere dieren. Hij accepteert geen dominant dier. Na de baas
wil hij alleen volledig meester zijn over gezin huis en erf. Men moet een
Mastino zeer konsekwent opvoeden en nooit mag men een conflict aangaan met hem.
Een mastino is een heel speciale hond maar niet voor iedereen. Hij behoeft een
zeer ervaren en zelfzekere baas. Als men een Mastino aan wil schaffen moet
men beslist niet over een nacht ijs gaan.
mol
......lekker laten lullen gozer, ik heb die verblijven gezien bij je?v.d Lupinehof schreef:je heb niet eens de verblijven van mijn honden gezien gek dus waar praat je nou overToine schreef:hahaha dat bedenk ik me nu net ook want als je er vet aan zou verdienen dan had je wel genoeg geld gehad om degelijke verblijven voor de honden te hebben.hahahahahah knap van jou dat jij dat van een foto af kan leiden tjonge jonge je weet dus echt niet eens waar je over praat he malloot
mol
Toine schreef:De mijne kwam ook niet uit NL.Ik weet trouwens niet of je weet hoelang er al boerboels in Nl zitten maar je bent een knap wijf als je er al een gehad hebt die van ouderdom gestorven is, samen met die andere molosserreu. Hoe oud ben je dan? Je klinkt niet zo antiek als je je voordoet nl, levenservaring is er niet dus lijkt me stug dat je al 20 jaar honden hebt.
Wel eens van een vliegtuig en Zuid Afrika gehoord?
Ik heb zelfs al 28 jaar honden.
Als je misschien nl had opgelet had je kunnen LEZEN dat mijn moeder jarenlang de pupbemiddeling voor de Nederlandse labrador vereniging heeft gedaan en nauw samen heeft gewerkt met het KNGF.Ik ben er dus mee opgegroeid...
....28 jaar honden??? 8O ....en je bent pas 27!!!....gaaf een spermacel met hond![]()
Kom eens langs zou ik zeggen..Dan praten we er over
Op een ander mastinoforum wordt Toine/Remko ook een reu afgeradenbulletjebe schreef:En dan staat dit topic ineens op het mastinoforum:
http://www.mastinoworldwide.com/forum/v ... .php?t=128
Hihihihih, bepaalde stukken zijn erg leuk!!!bulletjebe schreef:En dan staat dit topic ineens op het mastinoforum:
Weer zo'n dom wicht die de bel heeft horen luiden maar niet weet waar de klepel hangt...Geplaatst: Vr Jun 25, 2004 10:28 pm   Onderwerp:
bulletjebe schreef:
En dan staat dit topic ineens op het mastinoforum:
Op een ander mastinoforum wordt Toine/Remko ook een reu afgeraden dus met welke fokkers hij nu praat die het aanbevelen????
Kort termijn geheugen zeker...Zei ik eerder al niet tegen je dat de meeste mensen die hier zitten de competentie niet bezitten om te kunnen LEZEN ja ja waar jij ook onder valt en dat ik de discussie dan maar persoonlijk aan moet gaan?zit je verlegen om gezeldschap of zo? als iedereen die je nu uitnodigt bij je langs moet komen dan kan je beter een tent op het noordplein plaatsen
lol nee we hebben googleToine schreef:Ik zit alleen op deze. Mijn vriend zit op het Mastino forum...Zo moeilijk zou het voor de aanwezigen toch niet zijn om mijn berichten te kunnen vinden? ...Of toch wel?...toine kan je niet beter al de urs geven van forums waat je hebt geschreven hoeft men niet zoveel meer te zoeken
ohhw dus dan ga je een lezing houden jou viezie en die van de rest van de wereldToine schreef:Kort termijn geheugen zeker...Zei ik eerder al niet tegen je dat de meeste mensen die hier zitten de competentie niet bezitten om te kunnen LEZEN ja ja waar jij ook onder valt en dat ik de discussie dan maar persoonlijk aan moet gaan?zit je verlegen om gezeldschap of zo? als iedereen die je nu uitnodigt bij je langs moet komen dan kan je beter een tent op het noordplein plaatsen
Leer eens goed quoten en ga dan eens over dom wicht praten!Toine schreef:Weer zo'n dom wicht die de bel heeft horen luiden maar niet weet waar de klepel hangt...Geplaatst: Vr Jun 25, 2004 10:28 pm   Onderwerp:
bulletjebe schreef:
En dan staat dit topic ineens op het mastinoforum:
Op een ander mastinoforum wordt Toine/Remko ook een reu afgeraden dus met welke fokkers hij nu praat die het aanbevelen????
Ik had nl al eerder op het forum vermeld dat er zelfs een Belgische fokker was die ons nooit een pup zou geven in onze huidige situatie...Oud nieuws dus bulletjebe.
En het was ook al algemeen bekend dat ik intelligente mensen had gevonden op het mastino forum waar mensen zitten die er daadwerkelijk 1 hebben... LEZEN....!
[/url]Toine schreef:Daar zijn we inderdaad al mee bezig..Dankzij jou overigens lijkt mijn vriend nu overtuigd te zijn om geen reu te nemen...Toine, stel je vragen maar gerust op dat forum. Er zal wel geantwoord worden. Daar vind je ook echt de ervaren mensen die de Mastino uit eigen ervaringen kennen.
De mensen hier zijn echt zo vreselijk bekrompen en denken echt alles te weten..Ze hebben er niet eens 1..
Lucyanne schreef:Hoi Toine,
Het is best wel mogelijk om twee reutjes bij elkaar te houden hoor! Gewoon een kwestie van opvoeden! Je kunt daar het beste de TT (teletact) voor gebruiken. Elke keer als de pup naar de oudere reu toe gaat een stroomstootje toedienen. (doet echt geen pijn hoor) Zo leert de pup vanzelf dat de oudere hond boven hem staat en zullen er later echt geen dominantie problemen onstaan!![]()
Veel succes!