Veel gedragstherapeuten zijn slimme zakkenvullers , die jou in een bepaalde richting manipuleren, zodat zij het maximale aan je kunnen ver dienen.Toine schreef:Beste betweters,veroordelers,
Ik hoef me niet te gaan verdedigen t.o.v de keuzes die ik maak.
Uiteindelijk hebben wij contact gehad met een gedragstherapeut die al tientallen jaren ervaring heeft met dit ras.
Opvoeding is het belangrijkste ( dit geldt nogmaals voor IEDERE molosser) en aangezien wij zelf al jaren ervaring hebben met het opvoeden cq trainen van honden zal dit heus wel goedkomen.
Overigens wil ik jullie ook even allemaal aanraden om het HELE verhaal te lezen en niet een onderdeel daarvan.
Ik stel voor om dit on topic voort te zetten of om anders een nieuw topic te openen met de titel "Mensen die honden kopen zonder dat ze weten waar ze aan beginnen" om maar even een idee te geven.
Hier zijn er nog meer die zo veel ervaring hebben met honden opvoeden , maar dan alleen als alles goed gaat , want als hun honden eens goed inelkaar klappen , weten ze niet hoe snel ze help moeten roepen op het forum en schreeuwen moord en brand wat ze moeten doen.