Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
alles van te voren wetend had je dan dezelfde hond genomen?
Moderator: moderatorteam
- Hughy
- Zeer actief
- corinne
- Actief
- Contacteer:
Jaaaaaaa zekers te weten! Ik ben d'r helemaal verliefd op :I !
Ik zou ook bij de korthaar blijven, lekker stoer en je krijgt er moeilijk strikjes in! hihihi zo wel:

Is niks he die strikjes!
Maar chihuahua's: ja! Kleine hondjes met een groot karakter!
Ik zou ook bij de korthaar blijven, lekker stoer en je krijgt er moeilijk strikjes in! hihihi zo wel:

Is niks he die strikjes!
Maar chihuahua's: ja! Kleine hondjes met een groot karakter!
Groetjes Corinne.
Geniet van het leven, het duurt maar even!

Geniet van het leven, het duurt maar even!

- Rataplan
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): asielhonden!
- Pikelien
- Actief
- Contacteer:
-
- Zeer actief
- mystic bull's dino
- Vaste gebruiker
- Diego
- Actief
- Contacteer:
- Zoie
- Zeer actief
moeilijke vraag . Zoë zat in een hopeloze situatie , eigenaar had van alles met haar geprobeerd , wilde haar niet naar het asiel brengen , dacht zelfs aan de mogelijkheid van euthanasie .... Zo is het me verteld , althans .
Als ik zeker zou weten dat ze een betere baas had kunnen krijgen , dan had ik haar niet genomen als ik alles zou weten wat ik nu weet . Wat natuurlijk logisch onmogelijk is . Maar als ik haar enige mogelijk was geweest , had ik haar evengoed genomen .
Nu ik haar heb , hou ik veel van het beestje en ik maak ik er het beste van en ben ik blij , ondanks de zeeen tijd en de zorgen die in haar zijn gaan zitten , dat ze nog een relatief gelukkig leven leidt . Ze is toch wel echt m'n maatje geworden en geeft ook veel terug .
Als ik zeker zou weten dat ze een betere baas had kunnen krijgen , dan had ik haar niet genomen als ik alles zou weten wat ik nu weet . Wat natuurlijk logisch onmogelijk is . Maar als ik haar enige mogelijk was geweest , had ik haar evengoed genomen .
Nu ik haar heb , hou ik veel van het beestje en ik maak ik er het beste van en ben ik blij , ondanks de zeeen tijd en de zorgen die in haar zijn gaan zitten , dat ze nog een relatief gelukkig leven leidt . Ze is toch wel echt m'n maatje geworden en geeft ook veel terug .

-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Teckel
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
-
- Actief
Ik ben met alledrie de honden zeer tervreden, tara is mijn grote knuffeltje, djaimy een hele trouwe werkhond en yndra is mijn speciaaltje. Maar ik vind heel veel honden leuk. Ik zou que ras zeker weer gaan voor een kelpie, en een herplaats herder uit het asiel. Een mechelaar, hollander of mooie kruising. Zowieso twee teven, mochten we er dan nog veel zin in hebben dan een sheltie erbij. Het leuke van de honden die we nu hebben is dat mijn vriend en ik samen kunnen trainen, bij de schapen. God hij is nog fanatieker dan ik, heel leuk om te zien!

- ilonakrijn
- Vaste gebruiker
- Niekie
- Zeer actief
Ik zou Doerak absoluut weer nemen, dat kan ik nu vol overtuiging zeggen. Doerak is mijn maatje, mijn allessie. Ik kan met hem lezen en schrijven en ik vind het vrolijke, actieve en eigenwijze van een Jack Russelltje gewoon heel leuk. Doerak luistert, zeker voor een Russell, heel aardig en hij is graag bij me, wat dat betreft toch een baasgericht hondje.
In het begin heb ik wel problemen met Doerak gehad, hij was duidelijk aan het bekijken hoe ver hij kon gaan en of hij eventueel de baas in huis kon worden...Doerak was mijn eerste hond en ik heb eigenlijk een iets te zacht karakter voor zo'n fel exemplaar. Maar het is allemaal goed gekomen en nu gaat het echt supergoed. Ik kan alles met hem en we sjouwen heel wat af samen.
Als 2e hond wil ik een grotere hond bij Doerak, maar (en ik hoop dat dat nog heeeeeeeeel lang duurt!) mocht Doerak er ooit niet meer zijn, dan komt er absoluut weer een Russelltje in huis. Tja, mormeltjes hebben absoluut mijn hart gestolen!
In het begin heb ik wel problemen met Doerak gehad, hij was duidelijk aan het bekijken hoe ver hij kon gaan en of hij eventueel de baas in huis kon worden...Doerak was mijn eerste hond en ik heb eigenlijk een iets te zacht karakter voor zo'n fel exemplaar. Maar het is allemaal goed gekomen en nu gaat het echt supergoed. Ik kan alles met hem en we sjouwen heel wat af samen.
Als 2e hond wil ik een grotere hond bij Doerak, maar (en ik hoop dat dat nog heeeeeeeeel lang duurt!) mocht Doerak er ooit niet meer zijn, dan komt er absoluut weer een Russelltje in huis. Tja, mormeltjes hebben absoluut mijn hart gestolen!
Groetjes Anique
Doerak, voor altijd een plekje in mijn hart...

Doerak, voor altijd een plekje in mijn hart...

- Linda & Beau
- Vaste gebruiker
- Contacteer:
Ik vind de Franse bulldog helemaal het einde, en in de toekomst hoop ik altijd een fransje in huis te hebben.......
maar er is nog een ander ras dat mijn hart heeft gestolen, die ik ook heel graag in de toekomst zou willen hebben......
Dus'ik zou zo weer voor een fransje gaan maar ook voor een ander ras.
maar er is nog een ander ras dat mijn hart heeft gestolen, die ik ook heel graag in de toekomst zou willen hebben......
Dus'ik zou zo weer voor een fransje gaan maar ook voor een ander ras.
Groetjes van Linda en de Frenchies!

- sample
- Zeer actief
- ilonakrijn
- Vaste gebruiker
- Linda & Beau
- Vaste gebruiker
- Contacteer:
- ilonakrijn
- Vaste gebruiker