Toen ik vanmiddag dino aan t borstelen was, zag ik enkele kale plekjes in zn nek, en op zn borst. OOk enkele op zn rug.
Wat zou dit kunnen zijn?
Ik ga morgen ook ff naar de da bellen, en evt erheen.
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kale plekken
Moderator: moderatorteam
- mystic bull's dino
- Vaste gebruiker
Kale plekken
groetjes Maaike, Dino & Djeksen, Timon en Pumba

-
qyan
zou van alles kunnen zijn.
heeft ie in prikkelbosjes lopen struinen misschien?
erg wild met een hond gespeeld die zijn tanden heeft gebruikt, daar krijgt qyan ook weleens van die plekjes van?
ik zou er gewoon ff naar laten kijken door je DA, misschien dat ie een afkrabsel neemt voor de zekerheid om te kijken voor huidmijten.
wellicht een iets verlaagde weerstand van de huid, wat ook weleens van die kleine kalige plekjes wil geven, heeft qyan ook weleens gehad.
zou van alles kunnen zijn dus, maar misschien door prikkelbosjes of iets dergelijks lopen hollen
hoe groot zijn die plekjes? zijn het echt kale plekjes, of is het kaal maar zit er ook een bultje? is het schilferig?
heeft ie in prikkelbosjes lopen struinen misschien?
erg wild met een hond gespeeld die zijn tanden heeft gebruikt, daar krijgt qyan ook weleens van die plekjes van?
ik zou er gewoon ff naar laten kijken door je DA, misschien dat ie een afkrabsel neemt voor de zekerheid om te kijken voor huidmijten.
wellicht een iets verlaagde weerstand van de huid, wat ook weleens van die kleine kalige plekjes wil geven, heeft qyan ook weleens gehad.
zou van alles kunnen zijn dus, maar misschien door prikkelbosjes of iets dergelijks lopen hollen
hoe groot zijn die plekjes? zijn het echt kale plekjes, of is het kaal maar zit er ook een bultje? is het schilferig?
- mystic bull's dino
- Vaste gebruiker
- mystic bull's dino
- Vaste gebruiker
- mystic bull's dino
- Vaste gebruiker