Oke, hier ben ik weer!!!!!!!!! Het was superleuk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Sho is hartstikke lief geweest!! :p: Hij is een paar keer alleen geweest omdat wij gingen zwemmen of eten, maar we hebben weinig gedaan en best veel 'thuis' gezeten, omdat we zelf ook een relaxed weekend wilden en natuurlijk Sho de eerste keer niet veel wilden achter laten.
De eerste keer dat we weggingen, om wat te eten, deed hij toch gek!! Hij sprong tegen het raam en ging er bijna doorheen. We zijn een uurtje weggeweest, maar hij was weer gewoon rustig toen we thuis kwamen.
De tweede dag gingen we zwemmen en bleven we wat langer weg. Hij keek even, maar ook nu was hij weer rustig toen we thuiskwamen. Zo lief!!! En we hebben natuurlijk lange wandelingen gemaakt!
Lekker door de bossen, konijntjes en eekhoorntjes waren niet veilig bij hem...
Ook was er een soort strandje, waar ik met hem liep en eerst duwde hij alleen zijn snoet het water in. Later zat hij er tot zijn buik in!!! Hij kon niet verder omdat de lijn te kort was en ik geen natte voetjes wilden, omdat ik maar 1 paar schoenen bij had...
Hij vind zwemmen volgens mij heel leuk!! Over een paar maandjes naar het strand!! Lijkt me lekker! Wanneer mag je hond daar weer los? In September?
Sho is wel in bad geweest, dan kon makkelijk daar. Wij hebben alleen een douche thuis waar je je kont niet kunt keren, op Centerparcs ging dat veel makkelijker. Hij is nu dus ook weer helemaal schoon!!
Het was een geslaagd weekend en Sho heeft het ook leuk gehad! Hij mocht bij ons op bed slapen, want als wij thuis waren liet hij ons geen moment uit het oog. Dus ach, op vakantie mag altijd meer he? Dus lekker bij ons slapen. Volgens mij heeft hij de tijd van zijn leven gehad!!
Ik ben echt zo trots op hem! Was bang dat hij heel het huisje onder zou plassen, maar nee hoor, hij heeft zich voorbeeldig gedragen! Ik had dit eerlijk gezegd niet verwacht, maar in September gaan we waarschijnlijk weer!! Ik ben echt trots!!! En dat mag iedereen weten!
Ik ga zo eerst ff eten en dan ga ik foto's op het forum zetten bij de fotohoek. Dus belangstellende: KIJKEN VANAVOND!