Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Centerparcs!

Ervaringen en tips over leuke vakantiebestemmingen sámen met uw hond.
Geef de onderwerpregel svp. een duidelijke titel!

Moderator: moderatorteam

Gast

Centerparcs!

Ongelezen bericht door Gast »

We hebben vanmiddag een last minute geboekt naar de Vossemeren van Centerparcs voor komend weekend!! En natuurlijk gaat Sho mee! Zijn 1e ' vakantie' met ons! Heb er zo'n zin in! Hopelijk gaat het goed met Sho en piets ie bij binnenkomst niet alles onder...
Maar we kunnen daar heerlijk wandelen. Hopelijk krijgt hij de tijd van z'n leven na dat asiel! :-D
En wij ook, want we zijn toe aan een beetje relaxen na onze verhuizing ed.
chrico
Zeer actief

Ongelezen bericht door chrico »

Dat zal jullie vast wel gaan lukken :ok: veel plezier alvast :-D
Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding afbeelding
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
Gast

Thanks!! Ben benieuwd hoe het met Sho zal gaan...
fenneke
Zeer actief
Mijn ras(sen): zwitserse witte herder en nu hûn
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door fenneke »

dat willen wij ook weten en veeeeeeeeeel foto's graag :mrgreen: :mrgreen:
Fenneke en Baloe
Afbeelding
Sietske*
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Sietske* »

Hé de Vossemeren, da's bij ons om de hoek. Wij wonen in Luyksgestel. Lommel is ons buurdorp :mrgreen: . Zit je volgende week dus ongeveer 5 km bij mij vandaan ;) .
Groetjes van Sietske en een knuffel van Tara en Babbe

AfbeeldingAfbeelding
Gast

Hee Sietske, das grappig!!

Heb er echt zin in! En Anca, ik zal veel foto's maken!! Ik vind het echt leuk datg jullie zo meeleven enzo, wat betreft Sho. Omdat hij geen makkelijke hond is. Jullie horen en zien het wel!!
Ik heb toch een beetje het gevoel alsof wij met ons 'kindje' op vakantie gaan, Sho is gewoon echt een kind... Nog een paar nachtjes slapen..
:-D
Angel_Devil
Actief
Mijn ras(sen): 2 Staffords
Contacteer:

Ongelezen bericht door Angel_Devil »

Wat leuk zeg :mrgreen: heel fijn weekend, en ik ben benieuwd naar de foto´s ;)
Afbeelding
Elke gek heeft z'n eigen gebrek
Website van Angel_Devil
Angeniet
Erelid
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Angeniet »

Fijne vakantie en lekker genieten van de wandelingen met Sho! :ok:
Lysette
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Lysette »

Leuk! Begin dit jaar zijn wij er ook geweest met de honden. Het is een erg leuk park :ok: Fijne vakantie :ok:
Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding foto

In liefdevolle herinnering; Job & Floor
Gast

Heb er zin in!!! De week duurt alleen zo lang... maar ja, morgen dagje werken, morgenavond lekker voetbal. Woensdag vrij, donderdag werken en naart Marco Borsato en dan.... CENTERPARCS!!! ;)
Cendy
Zeer actief
Mijn ras(sen): Boerboel
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Cendy »

Leuk joh!! Vossemeren vind ik 1 van de leukste parken van Centerparcs.
Heb ze bijna allemaal gezien geloof ik :?

Centerparcs...daar kom je tot rust....

Behalve als je een zus met een golden hebt die zodra er een deur open gaat probeert te ontsnappen, en dat ook wel eens lukt en dus met de hele familie over het park loopt te rennen achter een hond aan. :V
Gast

OOOO Hoop niet dat dat bij ons gebeurt... dat zou erg zijn...
dulci
Actief

Ongelezen bericht door dulci »

fijne vakantie gewenst en geniet er van zal ik zeggen ;)

groetjes marjo
Gast

Thanks!! We zouden eerst zondag al naar huis gaan, omdat mijn vriend geen vrij had, maar nu heeft hij ook vrij kunnen krijgen en blijven we lekker tot maandag! HEERLIJK!
Ik zal jullie na het weekend verslag doen en foto's plaatsen!
Daan

Ongelezen bericht door Daan »

Cendy schreef:Leuk joh!! Vossemeren vind ik 1 van de leukste parken van Centerparcs.
Heb ze bijna allemaal gezien geloof ik :?

Centerparcs...daar kom je tot rust....

Behalve als je een zus met een golden hebt die zodra er een deur open gaat probeert te ontsnappen, en dat ook wel eens lukt en dus met de hele familie over het park loopt te rennen achter een hond aan. :V
Dit heb ik aan de lijve meegemaakt.
Met bitsy.
's morgens om 8.00 uur.
Man ging de honden uitlaten, ik dacht even 'lekker luchten' en deed de schuifpui open.
Mocht toen het hele park over ( in mijn pyama, losse veters, de kreukels in mijn gezicht, en haren op stand bliksemschicht)
Achteraf, hebben we er heel erg hard om kunnen lachen...
Toendertijd lachten alleen de mensen die mij tegenkwamen.
Wat zijn die k*t parken groot.
Daan

Ongelezen bericht door Daan »

Maartje-Sho schreef:Thanks!! We zouden eerst zondag al naar huis gaan, omdat mijn vriend geen vrij had, maar nu heeft hij ook vrij kunnen krijgen en blijven we lekker tot maandag! HEERLIJK!
En?
Eline*
Zeer actief
Mijn ras(sen): Spaanse pepers!
Aantal honden: 2
Contacteer:

Ongelezen bericht door Eline* »

Daan schreef:
Maartje-Sho schreef:Thanks!! We zouden eerst zondag al naar huis gaan, omdat mijn vriend geen vrij had, maar nu heeft hij ook vrij kunnen krijgen en blijven we lekker tot maandag! HEERLIJK!
En?
Het is pas woensdag Daan..ze moet nog! ;)
Groet Eline,
Juno en Kiki
Nelson hoort ook bij ons, al is hij er niet meer...
Afbeelding
Stichting Dierenhulp Cadiz
Boek Spaanse honden in Nederland;handleiding bij adoptie
Gast

:V :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D

Daan, vraag het aanstaande maandag nog een keer ;)
Gast

Oke, hier ben ik weer!!!!!!!!! Het was superleuk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :ok: :-D
Sho is hartstikke lief geweest!! :p: Hij is een paar keer alleen geweest omdat wij gingen zwemmen of eten, maar we hebben weinig gedaan en best veel 'thuis' gezeten, omdat we zelf ook een relaxed weekend wilden en natuurlijk Sho de eerste keer niet veel wilden achter laten.
De eerste keer dat we weggingen, om wat te eten, deed hij toch gek!! Hij sprong tegen het raam en ging er bijna doorheen. We zijn een uurtje weggeweest, maar hij was weer gewoon rustig toen we thuis kwamen.
De tweede dag gingen we zwemmen en bleven we wat langer weg. Hij keek even, maar ook nu was hij weer rustig toen we thuiskwamen. Zo lief!!! En we hebben natuurlijk lange wandelingen gemaakt!
Lekker door de bossen, konijntjes en eekhoorntjes waren niet veilig bij hem...
Ook was er een soort strandje, waar ik met hem liep en eerst duwde hij alleen zijn snoet het water in. Later zat hij er tot zijn buik in!!! Hij kon niet verder omdat de lijn te kort was en ik geen natte voetjes wilden, omdat ik maar 1 paar schoenen bij had... ;)
Hij vind zwemmen volgens mij heel leuk!! Over een paar maandjes naar het strand!! Lijkt me lekker! Wanneer mag je hond daar weer los? In September?
Sho is wel in bad geweest, dan kon makkelijk daar. Wij hebben alleen een douche thuis waar je je kont niet kunt keren, op Centerparcs ging dat veel makkelijker. Hij is nu dus ook weer helemaal schoon!!

Het was een geslaagd weekend en Sho heeft het ook leuk gehad! Hij mocht bij ons op bed slapen, want als wij thuis waren liet hij ons geen moment uit het oog. Dus ach, op vakantie mag altijd meer he? Dus lekker bij ons slapen. Volgens mij heeft hij de tijd van zijn leven gehad!! :-D
Ik ben echt zo trots op hem! Was bang dat hij heel het huisje onder zou plassen, maar nee hoor, hij heeft zich voorbeeldig gedragen! Ik had dit eerlijk gezegd niet verwacht, maar in September gaan we waarschijnlijk weer!! Ik ben echt trots!!! En dat mag iedereen weten! ;)

Ik ga zo eerst ff eten en dan ga ik foto's op het forum zetten bij de fotohoek. Dus belangstellende: KIJKEN VANAVOND! :ok:
Plaats reactie

Terug naar “Vakantie met de hond”