Moderator: moderatorteam
zie je niet hoe strak dat touw zitMartijn schreef:Sterker nog, de gemiddelde hond heeft hier minder last van dan van iemand die er direct bovenop hangt.M@ri@nne schreef:Ik ben dan wel een leek maar ik zie ook niet zozeer in wat er zo veel erger is aan een touwtje dan 2 sterke armen, geloof ik.
nou dat valt wel mee hoor jip, ze staan er gewoon een beetje in te hangenjip007 schreef:zie je niet hoe strak dat touw zitMartijn schreef:Sterker nog, de gemiddelde hond heeft hier minder last van dan van iemand die er direct bovenop hangt.M@ri@nne schreef:Ik ben dan wel een leek maar ik zie ook niet zozeer in wat er zo veel erger is aan een touwtje dan 2 sterke armen, geloof ik.lijkt me toch echt niet fijn.
TysondeBoxer schreef:Ik lees toevallig mee, maar kom niet meer bij om Rob zijn vraag hahaha...
Rob als de teef kwaad wil en zich los kan wrikken dan scheurt de penis van het reutje er echt wel af, dat bedoelen ze
Ik ook niet Rob, er lijkt me werkelijk waar niks hemels aan voor een hond...maar dat is puur persoonlijk..Tarz schreef:TysondeBoxer schreef:Ik lees toevallig mee, maar kom niet meer bij om Rob zijn vraag hahaha...
Rob als de teef kwaad wil en zich los kan wrikken dan scheurt de penis van het reutje er echt wel af, dat bedoelen ze
Oooh!! Ik dacht al.
Maar daar ging het mij niet om. Het ging mij er om dat het wel zoveel mogelijk 'hemels' moet zijn voor een hond. Of dat nou met een touw of met je handen moet gebeuren (de dekking, voor zover dat al hemels is), daar heb ik geen verstand van.
Als wij hier een teef krijgen die echt vals naar onze reu bijt , kunnen ze of kiezen voor KI , of ze zoeken maar een andere reu.Podenji schreef:ik vraag me het ook af, toen mijn basenji werd gedekt was ze zo snel en fel met bijten dat ik gauw mijn trui met hand in haar bek had gestopt omdat ze ander de reu zeker had gebeten, de tweede dekkign ging beter,,,,ze bleven 1 1/2 uur gekoppeld staan en ik zal je zeggen dan doe je er alles aan ze bijelkaar te houden ivm wat mol al had uitgelegt dat het anders zwaar beschadigd kan raken, de reu was het ook zal dus die hield ik vast terwijl mijn teef hartstikke moe was en bijna in slaap viel 8O en die lag bij de eigenarese van de dekreu op schoot..... en zo ondersteunden we ze, dat ze dat in dit geval met touw doen tja...maar er is niets zieligs of erg aan in elk geval, het si erger als ze weglopen en de boel gaat kapot. en het moment dat de zwelling van de penis afneemt en ze "ontkoppelen"merk je wel en dan laat je je honden gaan.
mijn teef werd op dat moment ontmaagd en dat zal net als bij veel vrouwen wel niet zo'n fijn gevoel zijn geweest, dus kreeg ze een bijtneiging, die onderschepte ik door mijn mouw in haar bek te stoppen, toen was het klaar, de volgende dekking gebeurde het ook niet.jip007 schreef:Als wij hier een teef krijgen die echt vals naar onze reu bijt , kunnen ze of kiezen voor KI , of ze zoeken maar een andere reu.Podenji schreef:ik vraag me het ook af, toen mijn basenji werd gedekt was ze zo snel en fel met bijten dat ik gauw mijn trui met hand in haar bek had gestopt omdat ze ander de reu zeker had gebeten, de tweede dekkign ging beter,,,,ze bleven 1 1/2 uur gekoppeld staan en ik zal je zeggen dan doe je er alles aan ze bijelkaar te houden ivm wat mol al had uitgelegt dat het anders zwaar beschadigd kan raken, de reu was het ook zal dus die hield ik vast terwijl mijn teef hartstikke moe was en bijna in slaap viel 8O en die lag bij de eigenarese van de dekreu op schoot..... en zo ondersteunden we ze, dat ze dat in dit geval met touw doen tja...maar er is niets zieligs of erg aan in elk geval, het si erger als ze weglopen en de boel gaat kapot. en het moment dat de zwelling van de penis afneemt en ze "ontkoppelen"merk je wel en dan laat je je honden gaan.
tja ach je kan haar ook een muilbandje omdoen dan gebeurt er ook nikjip007 schreef:Als wij hier een teef krijgen die echt vals naar onze reu bijt , kunnen ze of kiezen voor KI , of ze zoeken maar een andere reu.Podenji schreef:ik vraag me het ook af, toen mijn basenji werd gedekt was ze zo snel en fel met bijten dat ik gauw mijn trui met hand in haar bek had gestopt omdat ze ander de reu zeker had gebeten, de tweede dekkign ging beter,,,,ze bleven 1 1/2 uur gekoppeld staan en ik zal je zeggen dan doe je er alles aan ze bijelkaar te houden ivm wat mol al had uitgelegt dat het anders zwaar beschadigd kan raken, de reu was het ook zal dus die hield ik vast terwijl mijn teef hartstikke moe was en bijna in slaap viel 8O en die lag bij de eigenarese van de dekreu op schoot..... en zo ondersteunden we ze, dat ze dat in dit geval met touw doen tja...maar er is niets zieligs of erg aan in elk geval, het si erger als ze weglopen en de boel gaat kapot. en het moment dat de zwelling van de penis afneemt en ze "ontkoppelen"merk je wel en dan laat je je honden gaan.
tja je kunt dat niet altijd van te voren voorspellen, zeker niet als het de eerste keer is dat de teef gedekt word.....zelfs de liefste teven kunnen dan weleens erg boos wordenjip007 schreef:Als wij hier een teef krijgen die echt vals naar onze reu bijt , kunnen ze of kiezen voor KI , of ze zoeken maar een andere reu.Podenji schreef:ik vraag me het ook af, toen mijn basenji werd gedekt was ze zo snel en fel met bijten dat ik gauw mijn trui met hand in haar bek had gestopt omdat ze ander de reu zeker had gebeten, de tweede dekkign ging beter,,,,ze bleven 1 1/2 uur gekoppeld staan en ik zal je zeggen dan doe je er alles aan ze bijelkaar te houden ivm wat mol al had uitgelegt dat het anders zwaar beschadigd kan raken, de reu was het ook zal dus die hield ik vast terwijl mijn teef hartstikke moe was en bijna in slaap viel 8O en die lag bij de eigenarese van de dekreu op schoot..... en zo ondersteunden we ze, dat ze dat in dit geval met touw doen tja...maar er is niets zieligs of erg aan in elk geval, het si erger als ze weglopen en de boel gaat kapot. en het moment dat de zwelling van de penis afneemt en ze "ontkoppelen"merk je wel en dan laat je je honden gaan.
ik heb hier nog nooit een teef gehad die moeilijk deed ook niet voor de eerste keerPodenji schreef:mijn teef werd op dat moment ontmaagd en dat zal net als bij veel vrouwen wel niet zo'n fijn gevoel zijn geweest, dus kreeg ze een bijtneiging, die onderschepte ik door mijn mouw in haar bek te stoppen, toen was het klaar, de volgende dekking gebeurde het ook niet.jip007 schreef:Als wij hier een teef krijgen die echt vals naar onze reu bijt , kunnen ze of kiezen voor KI , of ze zoeken maar een andere reu.Podenji schreef:ik vraag me het ook af, toen mijn basenji werd gedekt was ze zo snel en fel met bijten dat ik gauw mijn trui met hand in haar bek had gestopt omdat ze ander de reu zeker had gebeten, de tweede dekkign ging beter,,,,ze bleven 1 1/2 uur gekoppeld staan en ik zal je zeggen dan doe je er alles aan ze bijelkaar te houden ivm wat mol al had uitgelegt dat het anders zwaar beschadigd kan raken, de reu was het ook zal dus die hield ik vast terwijl mijn teef hartstikke moe was en bijna in slaap viel 8O en die lag bij de eigenarese van de dekreu op schoot..... en zo ondersteunden we ze, dat ze dat in dit geval met touw doen tja...maar er is niets zieligs of erg aan in elk geval, het si erger als ze weglopen en de boel gaat kapot. en het moment dat de zwelling van de penis afneemt en ze "ontkoppelen"merk je wel en dan laat je je honden gaan.
daarbij gebeurt het heel vaak dat de teef bij de eerste keer naar de reu bijt moet je dan gelijk maar KI doen als je het zo ook op kan lossen zonder incidenten???
wat niet is kan nog komenjip007 schreef:ik heb hier nog nooit een teef gehad die moeilijk deed ook niet voor de eerste keerPodenji schreef:mijn teef werd op dat moment ontmaagd en dat zal net als bij veel vrouwen wel niet zo'n fijn gevoel zijn geweest, dus kreeg ze een bijtneiging, die onderschepte ik door mijn mouw in haar bek te stoppen, toen was het klaar, de volgende dekking gebeurde het ook niet.jip007 schreef:Als wij hier een teef krijgen die echt vals naar onze reu bijt , kunnen ze of kiezen voor KI , of ze zoeken maar een andere reu.Podenji schreef:ik vraag me het ook af, toen mijn basenji werd gedekt was ze zo snel en fel met bijten dat ik gauw mijn trui met hand in haar bek had gestopt omdat ze ander de reu zeker had gebeten, de tweede dekkign ging beter,,,,ze bleven 1 1/2 uur gekoppeld staan en ik zal je zeggen dan doe je er alles aan ze bijelkaar te houden ivm wat mol al had uitgelegt dat het anders zwaar beschadigd kan raken, de reu was het ook zal dus die hield ik vast terwijl mijn teef hartstikke moe was en bijna in slaap viel 8O en die lag bij de eigenarese van de dekreu op schoot..... en zo ondersteunden we ze, dat ze dat in dit geval met touw doen tja...maar er is niets zieligs of erg aan in elk geval, het si erger als ze weglopen en de boel gaat kapot. en het moment dat de zwelling van de penis afneemt en ze "ontkoppelen"merk je wel en dan laat je je honden gaan.
daarbij gebeurt het heel vaak dat de teef bij de eerste keer naar de reu bijt moet je dan gelijk maar KI doen als je het zo ook op kan lossen zonder incidenten???
nou ik wel hoor ,rose van mijn vond het allemaal leuk en prachtig tot de reu over stapten en me haar met 2 man in gereel moesten houden want ze werd helemaal gek ,en ze had hem dan ook echt verot gebetenjip007 schreef:ik heb hier nog nooit een teef gehad die moeilijk deed ook niet voor de eerste keerPodenji schreef:mijn teef werd op dat moment ontmaagd en dat zal net als bij veel vrouwen wel niet zo'n fijn gevoel zijn geweest, dus kreeg ze een bijtneiging, die onderschepte ik door mijn mouw in haar bek te stoppen, toen was het klaar, de volgende dekking gebeurde het ook niet.jip007 schreef:Als wij hier een teef krijgen die echt vals naar onze reu bijt , kunnen ze of kiezen voor KI , of ze zoeken maar een andere reu.Podenji schreef:ik vraag me het ook af, toen mijn basenji werd gedekt was ze zo snel en fel met bijten dat ik gauw mijn trui met hand in haar bek had gestopt omdat ze ander de reu zeker had gebeten, de tweede dekkign ging beter,,,,ze bleven 1 1/2 uur gekoppeld staan en ik zal je zeggen dan doe je er alles aan ze bijelkaar te houden ivm wat mol al had uitgelegt dat het anders zwaar beschadigd kan raken, de reu was het ook zal dus die hield ik vast terwijl mijn teef hartstikke moe was en bijna in slaap viel 8O en die lag bij de eigenarese van de dekreu op schoot..... en zo ondersteunden we ze, dat ze dat in dit geval met touw doen tja...maar er is niets zieligs of erg aan in elk geval, het si erger als ze weglopen en de boel gaat kapot. en het moment dat de zwelling van de penis afneemt en ze "ontkoppelen"merk je wel en dan laat je je honden gaan.
Nou ik denk dat we ondertussen wel zo'n 60 dekkingen hebben gehad hier, en ik geloof 1 teef die moeilijk deed en die hebben we niet laten dekken. Zal dan wel aan het ras liggen , denk je ook niet.Podenji schreef:wat niet is kan nog komenjip007 schreef:ik heb hier nog nooit een teef gehad die moeilijk deed ook niet voor de eerste keerPodenji schreef:mijn teef werd op dat moment ontmaagd en dat zal net als bij veel vrouwen wel niet zo'n fijn gevoel zijn geweest, dus kreeg ze een bijtneiging, die onderschepte ik door mijn mouw in haar bek te stoppen, toen was het klaar, de volgende dekking gebeurde het ook niet.jip007 schreef: Als wij hier een teef krijgen die echt vals naar onze reu bijt , kunnen ze of kiezen voor KI , of ze zoeken maar een andere reu.
daarbij gebeurt het heel vaak dat de teef bij de eerste keer naar de reu bijt moet je dan gelijk maar KI doen als je het zo ook op kan lossen zonder incidenten???daarbij ben je dan een van de weinigen die die ervaring niet heeft of blijkbaar nog nooit heeft gehoord, geeft niet maar het kan dus best zijn dat je e rwel een tussenhebt zitten in de toekomst.
kan zijn dat Duitse doggen makkelijker zijn , dat weet ik niet ik weet wel dat niet alleen basenjis van zich af kunnen bijten tijdens de dekking, kenhet ook van andere rassen namelijkjip007 schreef:Nou ik denk dat we ondertussen wel zo'n 60 dekkingen hebben gehad hier, en ik geloof 1 teef die moeilijk deed en die hebben we niet laten dekken. Zal dan wel aan het ras liggen , denk je ook niet.Podenji schreef:wat niet is kan nog komenjip007 schreef:ik heb hier nog nooit een teef gehad die moeilijk deed ook niet voor de eerste keerPodenji schreef: mijn teef werd op dat moment ontmaagd en dat zal net als bij veel vrouwen wel niet zo'n fijn gevoel zijn geweest, dus kreeg ze een bijtneiging, die onderschepte ik door mijn mouw in haar bek te stoppen, toen was het klaar, de volgende dekking gebeurde het ook niet.
daarbij gebeurt het heel vaak dat de teef bij de eerste keer naar de reu bijt moet je dan gelijk maar KI doen als je het zo ook op kan lossen zonder incidenten???daarbij ben je dan een van de weinigen die die ervaring niet heeft of blijkbaar nog nooit heeft gehoord, geeft niet maar het kan dus best zijn dat je e rwel een tussenhebt zitten in de toekomst.