ik sta er zelfs bij als er wel algehele narcose is...hup gewoon op je strepen staan!!Eline* schreef:Waarom mag je er niet bijblijven? Ik ga altijd erg op mijn strepen staan eerlijk gezegd..mijn hond, dus ik blijf erbij. Ik betaal hun voor hun diensten en zolang er niet geopereerd wordt met een hond volledig onder zeil krijgen ze mij er gratis bij.antoinette schreef:Tja,echt kl*te,donderslag bij heldere hemelIk zie er wel tegenop donderdag. Ze was vandaag pas weer hersteld van al het gedoe en de angst van vrijdag en nu mag ik donderdag weer niet bij haar blijven. Ik heb het nog een keer geprobeert maar het is ziekenhuis beleid
Voor Pipo maakt het helaas wel degelijk uit of ik er ben of niet. Hopelijk voorlopig de laatste keer...
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
leverprobleem Pipo *update 17-6*
Moderator: moderatorteam
- yamie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers
- Contacteer:
- Anne-lieke
- Vaste gebruiker
- Contacteer:
re
bij ons komt het ook regelmatig voor dat er mensen bij hun hond/ kat blijven...wat ik overigens helemaal begrijp. Maar vaak is het wel zo dat hond/ kat meer en makkelijker alles toe laat waneer de eigenaar er niet bij is. Maar in dit geval was het dus flink stressie 
Sterkte!!
Sterkte!!

- antoinette
- Zeer actief
- Contacteer:
Zo en weer een ronde achter de rug! Deze keer een andere (oudere) arts dan de vorige keer. De bloedstolling was goed dus de punctie mocht gedaan worden. Eerst werd er met een slangetje wat zoutwateroplossing in de darmen gespoten. Na 20 minuten gingen ze dan bloed afnemen en daar konden ze de concentratie amoniaken dan aan aflezen. Weer gevraagt of ik bij de echo mocht blijven. In eerste instantie nam de radioloog haar toch zelf mee,op de arm. Dat strafte Pipo direkt af door het binnen 20 meter helemaal onder te poepen
En hé verdomt,toen mocht ik ineens wel mee
De radiologiekamer was donker en warm en er wer voorzichtig gepeilt of ik tegen spuiten kon,dus ik zeg heel stoer: ja hoor,ik ga echt niet liggen ofzo
Goed,mocht ik het ineens toch heel warm krijgen of me gek voelen dan moest ik dat maar aangeven want het zou een beetje vervelend zijn als je tijdens het onderzoek ineens een bons hoorden. Nou ik heb het niet gered tot de naald
stoere ikje kreeg het inene verdacht warm en m'n knietjes deden ook wat raar,dus heb ik de eer aan mezelf gehouden en ben zelf naar de gang gegaan
Pipo protesteerde heel even toen ik wegliep maar heeft zich keurig gedragen daarna. Ik zat me in de tussentijd gepast te schamen op de gang. De uitslag van het genomen biopt krijgen we volgende week donderdag pas,dan kunnen we een speciaal nummer bellen tussen 17.00 uur en 17.45. Wel zaten de amoniaken op het maximaal meetbare hetgeen betekent dat er bloedvaten(een hoop) om de lever heen lopen. We hebben voor 10 dagen plastabletten meegekregen en prednoral om de behandeling alvast te beginnen,maar volgens deze oudere arts is de situatie absoluut nog niet uitzichtsloos :feest: Toen ik op m'n recept stond te wachten kwam de arts van vorige week net binnenlopen en die kwam meteen naar me toe om te vragen hoe het gegaan was en die heb ik wel even aangesproken op het verschil van benadering. Kreeg ik behalve dat het om een zeer ernstige leveraandoening gaat,niet echt een reactie op. De heren zijn het niet met elkaar eens lijkt het wel
Al met al ben ik dus best positief
al begrijp ik dat de uitslag van het biopt nog wel voor nare verrassingen kan zorgen.
Laatst gewijzigd door antoinette op 17 jun 2004 17:22, 1 keer totaal gewijzigd.
- Hutsje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): moddercockers
- Aantal honden: 2
- Caro.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Spaanse Draak
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
-
loti
- Vaste gebruiker
Hoi Antoinette,
Wat een toestand
Hopelijk komt het allemaal goed.
Mijn teckeltje is onlangs in Utrecht met succes geopereerd aan een levershunt en ik ben heel tevreden over de artsen daar; zij zijn heel kundig. Probeer er maar vertrouwen in te hebben, volgens mij kan je hond niet in betere handen zijn.
Sterkte, Loti
Wat een toestand
Mijn teckeltje is onlangs in Utrecht met succes geopereerd aan een levershunt en ik ben heel tevreden over de artsen daar; zij zijn heel kundig. Probeer er maar vertrouwen in te hebben, volgens mij kan je hond niet in betere handen zijn.
Sterkte, Loti