Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
De Americaanse Bulldog ...........
Moderator: moderatorteam
- FoN
- Actief
Ik hoop echt heeeel erg dat't met Newton zo blijft, vindt het heerlijk als ze beetje kunnen spelen met vreemde honden. Hier in de buurt woont 1 andere bulldog die ik vaak tegenkom, en hoe graag we ook een praatje maken als baasjes onder elkaar, wij steken over als die jongen met zijn hond loopt... Vindt dat altijd erg jammer.
Maareuh, denk niet dat er een 'zindelijker' ras is dan de Am. bull. Ik denk dat we onze Newton wel 24 uur thuis kunnen laten zonder dat ie iets binnen doet... Toen ie het als pup doorhad dat eht buiten moest en binnen niet heeft ie het nooit meer binnen gedaan, hoe erg ie ook moet. Zelfs met diaree of blaasontsteking deed ie het niet binnen 's nachts... Terwijl onze andere 3 honden gewoon ergens een hoekje zouden zoeken waar 't niet te in de weg ligt...
Maareuh, denk niet dat er een 'zindelijker' ras is dan de Am. bull. Ik denk dat we onze Newton wel 24 uur thuis kunnen laten zonder dat ie iets binnen doet... Toen ie het als pup doorhad dat eht buiten moest en binnen niet heeft ie het nooit meer binnen gedaan, hoe erg ie ook moet. Zelfs met diaree of blaasontsteking deed ie het niet binnen 's nachts... Terwijl onze andere 3 honden gewoon ergens een hoekje zouden zoeken waar 't niet te in de weg ligt...
Het riesenschnauzer forum!
Trotse eigenaar van: Indy, Duitse dog 23-02-2003 Hoolie, +/- 11-2002 en Irish, bastaardje +/- 10-2002
Trotse eigenaar van: Indy, Duitse dog 23-02-2003 Hoolie, +/- 11-2002 en Irish, bastaardje +/- 10-2002
Sorry maar daar ben ik het niet mee eens..AB's kunnen erg dominant zijn..Zodra er bij ons een andere hond in huis is geweest duurt het vaak een halve week voordat ie weer stopt met in huis te plassen.Maareuh, denk niet dat er een 'zindelijker' ras is dan de Am. bull.
Ik denk dat ook dit weer door iedereen anders ervaren word

- Ursula
- Zeer actief
- FoN
- Actief
Wij ook niet hoor!!!Ursula schreef:'k heb nooit geprobeerd om te kijken hoe lang ze 't op kunnen houden.... 8O
Maar denk wel dat ie het zo lang zou kunnen als ie wilde...
Het riesenschnauzer forum!
- Bianc@
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): SBT en Chihuahua
-
- Vaste gebruiker
-
- Zeer actief
- Bianc@
- Zeer actief
oke, dus ab's zijn erg goed zindelijk in verhouding met andere rassen ??Suus schreef:Veel AB's zijn heel goed zindelijk. En natuurlijk worden ze zo niet geborenmaar als ze het eenmaal zijn, dan zijn ze het ook goed! 24 uur is natuurlijk bij wijze van, maar lang kunnen ze het iig wel!

kom op zeg

ideale hond dus voor mensen die fulltime werken, de ab kan beter als andere rassen hun ontlasting ophouden, ja mensen bij wijze van zelfs 24 uur, geweldig toch ! 8O
Groetjes Bianca, Tyson, Skunky en Fox

bianca.sbt schreef:oke, dus ab's zijn erg goed zindelijk in verhouding met andere rassen ??Suus schreef:Veel AB's zijn heel goed zindelijk. En natuurlijk worden ze zo niet geborenmaar als ze het eenmaal zijn, dan zijn ze het ook goed! 24 uur is natuurlijk bij wijze van, maar lang kunnen ze het iig wel!
![]()
![]()
kom op zeg![]()
ideale hond dus voor mensen die fulltime werken, de ab kan beter als andere rassen hun ontlasting ophouden, ja mensen bij wijze van zelfs 24 uur, geweldig toch ! 8O
ik ben helemal met jij eens .....en ik vind as mensen voor en hond kiezen moet zij niet alle twee fulltime werken
4-5 uuren vind ik nog goed , maar meer da moet de mensen nog niet voor en hond kiezen of en andere mogelijkheid is de hond kan met naar het werk zo was het bij mij as ik ook allen maar 5 uuren per dag gewerkt heb,
nu werk ik van thuis is nog better voor mijn dieren.
en SUUS as en hond niet zindelijk is dan heft de basje wat verkerd gedaan ...niet de hond
Tja sorry maar ook hier ben ik het niet mee eens.Mijn vriend werkt vier dagen ( ma t/m don) en ik 5 ( din t/m zat).De hond heeft dus van vrij t/m ma altijd mensen om zich heen.Verder is het maar net wat de hond gewend is.Ik heb mijn pup express meteen van begin af aan alleen gelaten en hij is het prima gewend.Met een radiootje aan en de andere beestjes om zich heen lukt het prima.en ik vind as mensen voor en hond kiezen moet zij niet alle twee fulltime werken
en hond is in de nature niet geboren om allen te zijn ...maar het is en rudel dier ....geen hond vind het gezelig alleen....heb jij twee dat gaad ...maar toch solle mensen die geen tijd hebe nog niet voor en dier kiezen ...dan itz laater as zij de tijd voor heben .
Laatst gewijzigd door nala op 10 jun 2004 20:15, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Vaste gebruiker
- Bianc@
- Zeer actief
er is niets mis mee, het is gelul.Suus schreef:Ik snap niet dat er zo fel gereageerd word! :U Zelf werk ik maar 3 avondjes en dan is altijd mijn vriend thuis. Dus zit hij nooit alleen. En was is er mis mee dat een AB goed zindelijk is? Das toch alleen maar fijn?
Zindelijkheid is geen raseigenschap
Groetjes Bianca, Tyson, Skunky en Fox

-
- Vaste gebruiker
-
- Zeer actief
Wel!!bianca.sbt schreef:er is niets mis mee, het is gelul.Suus schreef:Ik snap niet dat er zo fel gereageerd word! :U Zelf werk ik maar 3 avondjes en dan is altijd mijn vriend thuis. Dus zit hij nooit alleen. En was is er mis mee dat een AB goed zindelijk is? Das toch alleen maar fijn?
Zindelijkheid is geen raseigenschap

-
- Zeer actief
-
- Zeer actief
Als hij gepoept heeft.....veegt hij ook zijn billetjes af??jidde schreef:wist ik welAngel-eyes schreef:Oud-duitse Bullherderjidde schreef:Hmm zou nanni vleugje bullenbloed hebben??!!![]()
Zij is namelijk zoooooooooo goed zindelijk! Maar volgens de stamboom is het toch echt een Duitseherde 8O...komen nog heel zelden voor
![]()

-
- Zeer actief