Hij lijkt er geen last van te hebben maar is het iets wat in de toekomst problemen op kan leveren?

Moderator: moderatorteam
Omdat hij helemaal doorzakt?annicka schreef:Ik weet er niet zo heel veel van,Rob, maar ik denk dat het wel heel erg belangrijk is dat ie niet te dik wordt. Maar waarom denk je dat hij zwakke polsen heeft??
Groeten, Ellen
Is er iets wat ik er aan kan doen?v.d Lupinehof schreef:zwak nee volgens mijn niet hij staat allen veschrikkelijk frans ,en ja daar kan hij goed last van krijgen dit komt omdat de ellepijp langzamer is gegroet dan zijn onderarm en daar door zij poten naar buiten staan
mol
wat je er aan kan doen is opereren enigste optieTarz schreef:Is er iets wat ik er aan kan doen?v.d Lupinehof schreef:zwak nee volgens mijn niet hij staat allen veschrikkelijk frans ,en ja daar kan hij goed last van krijgen dit komt omdat de ellepijp langzamer is gegroet dan zijn onderarm en daar door zij poten naar buiten staan
mol
Hoe kan het dat zijn botten zo gegroeid zijn?
kan dat zijn vader het ook had ,maar hoef niet of in mindere maten kan ook kan zijn moeder ook zijn geweest en het kan ook een generatie hebben over geslagen tis naar mijn weten een resensief genTarz schreef:Nog een vraagje: had zijn vader het dan ook, of kan het zijn dat het recessief is en zo doorgegeven is?