Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
EINDELIJK WE ZIJN ER.
Moderator: moderatorteam
- marjolijn
- Erelid
- marian*
- Erelid
- Mijn ras(sen): Drentsche Patrijshond
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
- Rea
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Amerikaanse cocker spaniels: Teun en Pien
Engelse cocker spaniels: Lot, Jet en Noor - Locatie: Den Bosch
- Contacteer:
-
- Zeer actief
-
- Zeer actief
- Femia
- Zeer actief
- Contacteer:
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Cane Corso, Friese Stabij,chihuahua
- Aantal honden: 10
- Sietske*
- Zeer actief
- Contacteer:
Hé, zit ik net effe een ander uitgebreid topic bij te lezen mis ik nog bijna het nieuws waar ik al twee dagen op zit te wachten.
Het is een prachtig zestal geworden Jip. Van harte gefeliciteerd. En uiteraard ben ik ook zeer benieuwd naar de bevallingsverhalen.
Het is een prachtig zestal geworden Jip. Van harte gefeliciteerd. En uiteraard ben ik ook zeer benieuwd naar de bevallingsverhalen.
Groetjes van Sietske en een knuffel van Tara en Babbe

- Patrol
- Zeer actief
- cloris
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dogo Argentino en de Portugese Keizerhond
- Aantal honden: 1
- jip007
- Erelid
- Mijn ras(sen): naakthonden .
- Aantal honden: 4
Ze was vanochtend met haar 5de kuil bezig buiten,en maar hijgen verder niets , dus hebben we kees gebelt. Ook omdat het vandaag al de 66ste dag is , dus best wel link al ,en die zei..niet langer wachten. Dus zijn we gelijk gegaan , achteraf was was het misschien niet nodig geweest , omdat er al een pup aardig gezakt was. Maar dat kan je natuurlijk niet zien aan de buitenkant. Maar de keizersnede is verder heel goed gegaan , alleen vindt ze de puppen nog een beetje engdogluna schreef:GEFELICITEERD!!!!!
Alles goed gegaan met Oops,is het een keizersnede geworden?
Heel veel knuffel plezier en een dikke knuffel voor Oops

Laatst gewijzigd door jip007 op 03 jun 2004 12:11, 1 keer totaal gewijzigd.

Knuffies van Flirtje, Sophietje, Pommelien en Splinter.
- jip007
- Erelid
- Toby......
- Vaste gebruiker
Das wel jammer dan dat ze toch nog een keizersnee moest maar alles is gezond en wel gelukkig ...ik ga duimen dat oops snel het moedergevoel krijgtjip007 schreef:Ze was vanochtend met haar 5de kuil bezig buiten,en maar hijgen verder niets , dus hebben we kees gebelt. Ook omdat het vandaag al de 66ste dag is , dus best wel link al ,en die zei..niet langer wachten. Dus zijn we gelijk gegaan , achteraf was was het misschien niet nodig geweest , omdat er al een pup aardig gezakt was. Maar dat kan je natuurlijk niet zien aan de buitenkant. Maar de keizersnede is verder heel goed gegaan , alleen vindt ze de puppen nog een beetje engdogluna schreef:GEFELICITEERD!!!!!
Heel veel knuffel plezier en een dikke knuffel voor OopsEn begon ze net weer verder te graven in haar kuil. Dus we hopen dat ze de puppen snel leuk gaat vinden. De puppen gaan heel goed , hebben al goed gedronken , en geplast en gepoept.,Maar het ging dus weer niet zoals we gehoopt had

R.I.P. Isaiah van de Weronahut
- jip007
- Erelid
haha wij ook hoor , de hele nacht dachten we , nu gaat er wat gebeuren , maar mevrouw had andere plannentbeast schreef:He he eindelijk! Weet je wel hoe we allemaal in spanning hebben gezeten?????![]()
![]()
Wat een prachtige pups! Die gevlekte, helemaal geweldig!![]()
![]()
Gefeliciteerd en nu snel het bevallingsverhaal!

- Toby......
- Vaste gebruiker
- jip007
- Erelid
bedoel je die ene die van alles wat heeftToby...... schreef:Das wel jammer dan dat ze toch nog een keizersnee moest maar alles is gezond en wel gelukkig ...ik ga duimen dat oops snel het moedergevoel krijgtjip007 schreef:Ze was vanochtend met haar 5de kuil bezig buiten,en maar hijgen verder niets , dus hebben we kees gebelt. Ook omdat het vandaag al de 66ste dag is , dus best wel link al ,en die zei..niet langer wachten. Dus zijn we gelijk gegaan , achteraf was was het misschien niet nodig geweest , omdat er al een pup aardig gezakt was. Maar dat kan je natuurlijk niet zien aan de buitenkant. Maar de keizersnede is verder heel goed gegaan , alleen vindt ze de puppen nog een beetje engdogluna schreef:GEFELICITEERD!!!!!
Heel veel knuffel plezier en een dikke knuffel voor OopsEn begon ze net weer verder te graven in haar kuil. Dus we hopen dat ze de puppen snel leuk gaat vinden. De puppen gaan heel goed , hebben al goed gedronken , en geplast en gepoept.,Maar het ging dus weer niet zoals we gehoopt had
(jip wat is die ene halfmantel een reu of een teef ik vind die geweldig ) nogmaals gefeliciteerd en een knuf voor mams

- Toby......
- Vaste gebruiker
weet niet of ik die bedoel ....ff kijken tis op de foto de 3e pup van links naar rechts ...zijn wit loopt (lijkt het ) niet door naar beneden maar zit wel boven op de nek ik vind het lijken of ie een hanekammetje heeft en vind hem dus echt :Ijip007 schreef:bedoel je die ene die van alles wat heeftToby...... schreef:Das wel jammer dan dat ze toch nog een keizersnee moest maar alles is gezond en wel gelukkig ...ik ga duimen dat oops snel het moedergevoel krijgtjip007 schreef:Ze was vanochtend met haar 5de kuil bezig buiten,en maar hijgen verder niets , dus hebben we kees gebelt. Ook omdat het vandaag al de 66ste dag is , dus best wel link al ,en die zei..niet langer wachten. Dus zijn we gelijk gegaan , achteraf was was het misschien niet nodig geweest , omdat er al een pup aardig gezakt was. Maar dat kan je natuurlijk niet zien aan de buitenkant. Maar de keizersnede is verder heel goed gegaan , alleen vindt ze de puppen nog een beetje engdogluna schreef:GEFELICITEERD!!!!!
(jip wat is die ene halfmantel een reu of een teef ik vind die geweldig ) nogmaals gefeliciteerd en een knuf voor mams
das een reu
- LongFields
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos - Aantal honden: 3
-
- Zeer actief
- Contacteer:
- dogluna
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): De Duitse Dog
Ja jammer dat het niet zo ging zoals we met z'n allen hoopten,maar het gaat nu gelukkig goed met Oops en de pups.jip007 schreef:Ze was vanochtend met haar 5de kuil bezig buiten,en maar hijgen verder niets , dus hebben we kees gebelt. Ook omdat het vandaag al de 66ste dag is , dus best wel link al ,en die zei..niet langer wachten. Dus zijn we gelijk gegaan , achteraf was was het misschien niet nodig geweest , omdat er al een pup aardig gezakt was. Maar dat kan je natuurlijk niet zien aan de buitenkant. Maar de keizersnede is verder heel goed gegaan , alleen vindt ze de puppen nog een beetje engdogluna schreef:GEFELICITEERD!!!!!
Heel veel knuffel plezier en een dikke knuffel voor OopsEn begon ze net weer verder te graven in haar kuil. Dus we hopen dat ze de puppen snel leuk gaat vinden. De puppen gaan heel goed , hebben al goed gedronken , en geplast en gepoept.,Maar het ging dus weer niet zoals we gehoopt hadden
Het moedergevoel moet natuurlijk nog komen bij Oops,ze heeft de bevalling gemist,maar dat komt vast wel goed.
Verwen haar maar ff gruwelijk,en geef haar een hele dikke knuffel van ons,de pups natuurlijk ook,maar Oops heeft even die extra aandacht nodig

Groetjes van Ans en een doggenlebber van Lotte en Guus
Luna 25-11-1999-28-12-2006 Dimple 22-11-2000_ 07-05-2009 Voor altijd in mijn hart
-
- Vaste gebruiker
- jip007
- Erelid
oooow die , zal straks ff kijken wat het isToby...... schreef:weet niet of ik die bedoel ....ff kijken tis op de foto de 3e pup van links naar rechts ...zijn wit loopt (lijkt het ) niet door naar beneden maar zit wel boven op de nek ik vind het lijken of ie een hanekammetje heeft en vind hem dus echt :Ijip007 schreef:bedoel je die ene die van alles wat heeftToby...... schreef:Das wel jammer dan dat ze toch nog een keizersnee moest maar alles is gezond en wel gelukkig ...ik ga duimen dat oops snel het moedergevoel krijgtjip007 schreef: Ze was vanochtend met haar 5de kuil bezig buiten,en maar hijgen verder niets , dus hebben we kees gebelt. Ook omdat het vandaag al de 66ste dag is , dus best wel link al ,en die zei..niet langer wachten. Dus zijn we gelijk gegaan , achteraf was was het misschien niet nodig geweest , omdat er al een pup aardig gezakt was. Maar dat kan je natuurlijk niet zien aan de buitenkant. Maar de keizersnede is verder heel goed gegaan , alleen vindt ze de puppen nog een beetje engEn begon ze net weer verder te graven in haar kuil. Dus we hopen dat ze de puppen snel leuk gaat vinden. De puppen gaan heel goed , hebben al goed gedronken , en geplast en gepoept.,Maar het ging dus weer niet zoals we gehoopt had
das een reu

- Toby......
- Vaste gebruiker
:A :Ejip007 schreef:oooow die , zal straks ff kijken wat het isToby...... schreef:weet niet of ik die bedoel ....ff kijken tis op de foto de 3e pup van links naar rechts ...zijn wit loopt (lijkt het ) niet door naar beneden maar zit wel boven op de nek ik vind het lijken of ie een hanekammetje heeft en vind hem dus echt :Ijip007 schreef:bedoel je die ene die van alles wat heeftToby...... schreef: Das wel jammer dan dat ze toch nog een keizersnee moest maar alles is gezond en wel gelukkig ...ik ga duimen dat oops snel het moedergevoel krijgt(jip wat is die ene halfmantel een reu of een teef ik vind die geweldig ) nogmaals gefeliciteerd en een knuf voor mams
das een reu
-
- Zeer actief
Die draak had nu al zijn/haar kop verstoptjip007 schreef:nee het zijn 4 mantelschrico schreef:Joepieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee gefeliciteerd![]()
wat een poepies zeg
![]()
Hoe is het met Oops, vertel? Hoe heeft ze het gedaan die meid:-D
Zag ik nou 1 zwartereu of teef

Maar echt gaaf zeg. Jammer dat het duimen weinig geholpen heeft maar het zijn 8 prachtige kids

Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding afbeelding
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
- -Jolanda-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labrador Retriever
Het waren er 6chrico schreef:Die draak had nu al zijn/haar kop verstoptjip007 schreef:nee het zijn 4 mantelschrico schreef:Joepieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee gefeliciteerd![]()
wat een poepies zeg
![]()
Hoe is het met Oops, vertel? Hoe heeft ze het gedaan die meid:-D
Zag ik nou 1 zwartereu of teef
![]()
Maar echt gaaf zeg. Jammer dat het duimen weinig geholpen heeft maar het zijn 8 prachtige kids![]()

-
- Zeer actief
-
- Actief
- Contacteer:
- Living XL
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mastiff!
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
- Jacky
- Zeer actief