Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Aangeboden: Unieke teckel
Prijs: 350 euro
Beschrijving: Teckel zeer zeldzaam ze is 12 weken oud
is ontwormd en ingeent. ze is heel lief en speels.
zie foto wit met bruin is heel zeldzaam.ze is gladharig en word niet zo heel groot heeft u intresse bel dan u mag altijd vrijblijvend komen kijken
(Marktplaats.)
Bestaan er wel witte teckels 8O ? lijkt erg veel op een Jackie..
In een heel oude hondenwereld (60-er jaren?) stond een foto van een bonte teckel. Deze was geboren in een zeer bekende teckelkennel. Ik kan het artikel denk ik niet zo snel weervinden. Misschien is er iets op internet te vinden?
Mocht ik nog iets vinden, zal ik het plaatsen.
Het is dus mogelijk, maar gezien de aftekening van de hond op foto, zal dit geen echte teckel zijn maar waarschijnlijk een X met JR. Het moet een black en tan aftekening zijn, maar dan ipv zwart is het dan wit.
Afgelopen donderdag heb ik dus op de teckelclubmatch voor het eerst enkele gestroomde teckels gezien, das echt heel erg mooi, maar wit ben ik nog niet tegen gekomen.
Groetjes Thea en een poot van Tibby, Gioi, Miep, Whoopi, Nikita, Tante Truus en Meike
Niet meer bij ons, maar voor altijd in ons hart Jake, Fether, Kim, Zenna & Iwan
Is duidelijk geen teckel, kijk alleen maar eens naar de oortjes, lijkt meer op een Jack.
Oeps, ff ge-edit dit antwoord, ik zit weer eens te slapen, ik zit naar de foto te kijken die bij de plaatster van het bericht hoort, de andere foto is eraf...........stom stom stom
Is duidelijk geen teckel, kijk alleen maar eens naar de oortjes, lijkt meer op een Jack.
Oeps, ff ge-edit dit antwoord, ik zit weer eens te slapen, ik zit naar de foto te kijken die bij de plaatster van het bericht hoort, de andere foto is eraf...........stom stom stom
Jammer, ik krijg alleen een x te zien op de plaats van de bedoelde foto.
Was wel nieuwsgierig.
Ik heb zelf genoeg aan die ene teckel van ons (inmiddels 5 mnd oud), dus succes met het vinden van een lief baasje en/of vrouwtje.
Groetjes van Arjanne..
Rust zacht lief teckelmannetje, dank je voor de fijne tijd die we hadden. We zullen je nooit vergeten Timo. 19-01-2004 / +26-08-2010