Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

voor het eerst fokken

Dit forum is voor al uw vragen, ervaringen en weetjes over het fokken van honden.

Moderator: moderatorteam

Bianc@
Zeer actief
Mijn ras(sen): SBT en Chihuahua

Ongelezen bericht door Bianc@ »

muchra&diesel schreef:he bianca,dat je hier lid was wist ik wel :zwaai:
ben hier zins kort aan het rondneusen ;)
tot staffordsforums :p:
:D:D hahaha ja tot forums :ok:
Groetjes Bianca, Tyson, Skunky en Fox
Afbeelding
darky
Vaste gebruiker
Contacteer:

Ongelezen bericht door darky »

yamie schreef:tja kijk hmm hoe zeg ik dit netjes, als je dit al niet eens weet, dan vraag ik me af waarom je uberhaupt over dit nadenkt.....
blijkbaar amuseer je je erin van iedereen die een onschuldige vraag stelt meteen af te breken, wat is de nut van sit forum dan eigenlijk, als iedereen al alles afwist van fokken, dan zouden ze er allicht wel geen vragen over stellen, niet iedereen weet er zo veel van af als jij, hoewel ik er sterk aan twijfel of je er wel iets van af weet, want uit geen enkel antwoord dat je gegeven hebt kan ik dit afleiden
darky
Vaste gebruiker
Contacteer:

Ongelezen bericht door darky »

Suzanne de Lange schreef: Gewoon vragen uit belangstelling kan toch ook, niemand wordt wijs geboren hoor... :?
groot gelijk :ok:
yamie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers
Contacteer:

Ongelezen bericht door yamie »

darky schreef:
yamie schreef:tja kijk hmm hoe zeg ik dit netjes, als je dit al niet eens weet, dan vraag ik me af waarom je uberhaupt over dit nadenkt.....
blijkbaar amuseer je je erin van iedereen die een onschuldige vraag stelt meteen af te breken, wat is de nut van sit forum dan eigenlijk, als iedereen al alles afwist van fokken, dan zouden ze er allicht wel geen vragen over stellen, niet iedereen weet er zo veel van af als jij, hoewel ik er sterk aan twijfel of je er wel iets van af weet, want uit geen enkel antwoord dat je gegeven hebt kan ik dit afleiden
ten eerste, als je even de moeite neemt om ook de andere reacties van mij te lezen?

ten tweede blijf ik erbij dat ik het belachelijk vind dat als iemand een teef heeft die misschien over een week moet bevallen, er geen donder van weet!!

en daarbij ook nog, ik geloof dat ik in dat andere topic toch ook echt wel wat dingen heb gezegd war je wat an zou kunnen hebben....maar ja blijkbaar blijven alleen de negatieve dingen hangen
Laatst gewijzigd door yamie op 12 jun 2004 22:03, 1 keer totaal gewijzigd.
yamie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers
Contacteer:

Ongelezen bericht door yamie »

darky schreef:
Suzanne de Lange schreef: Gewoon vragen uit belangstelling kan toch ook, niemand wordt wijs geboren hoor... :?
groot gelijk :ok:
tja alleen is bij jou de belangstelling al wat verder he!!!
Daphne
Zeer actief

Ongelezen bericht door Daphne »

Ja, misschien kun je ook nog even het stukje van Martijn lezen onderaan pagina 1.

Kijken wat je daar op te zeggen hebt :roll:
Groetjes Daphne, Jente en Rinya

Afbeelding
Nero 11/1998 - 16/06/2014
Plaats reactie

Terug naar “Fokken van honden”